Жорка, старта от лепило, е в друго ниво, там минаваме на по-висок клас части. и то от Коляновия до главините на колелата. Моята ще се предаде на лепило.
Автомата не пази толкова, колкото торк-конвертора, и все пак луфт в трансмисията , увеличава многократно шанса за чупене, особено ако се обере с удар, (така счупих първия ми диф на пура 2,8, още през 2001ва. газ N до 4000об, рязко на D, правеше супер старт, на 3тия път скъса оста на сателит, но луфта в дифа си беше поне 10градуса на кардана.
Закон на механиката е, че там където има чукане, следва чупене
Ще чакам пепи да разглоби дифа, че ми е интересно кое се е предало.
а аз ще сменям спирачки, като прехвърля поне 400коня, (с нови мотор) с тия 265кс.. не усещам недостиг...аз конете не усещам, па спирачки да му слагам....
тва АМГ е по-готино от черните. черните по-принцип много се губят, пък и АМГ-то има борд
Напълно съм съгласен с написаното, проблема е ,че дори и да няма луфт след определено време (стартове) лека полека тръгват нещата, все пак тези части не са били проектирани да държат мощностите които ние имаме . Въпреки това моя диф за момента държи, миналата или по-миналата година го отваряхме и беше перфектен, но подозирам ,че той ще е следващата жертва ако устиска мотора (за разлика от теб при мен варианта да се предаде мотора във всеки един момент е голям, все пак е със стокова карантия а аз искам все повече и повече от него и в даден момент ще стигна лимита).
За лепилото, хората на запад отдавана знаят (и са го писали) ,че МБ което може да сложи силата на асвалта при старт обикновенно чупи нещо, я диф, я полуоски, но както за всичко и за това има лечение, като стигна този момент ще го мисля
Разлика от по-големи спирачки няма да усетиш при нормално каране, виж ако караш на писта, time attack или планиско е друга работа, но освен самите дискове и апарати, много е важно да се подберат и правилните накладки .
П.П. и аз клоня към АМГ джантите, време е малко да променя темата black on black
Този пост е редактиран от joreto: 22 април 2013 - 08:40