Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 2 votes

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 replies to this topic

#541 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 09 February 2013 - 22:02

Сменяй предната част на карданеца и смятам , че пак ще си в играта на 100 процента
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#542 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 09 February 2013 - 23:13

От какво е тая кутия?


Кутията е от w124 300e (m103 мотор)

Сменяй предната част на карданеца и смятам , че пак ще си в играта на 100 процента


точно това направихме днес, колата е вече в движение и съм много доволен от новата кутия, утре ще видя как е на по-дълъг път но се обзалагам ,че ще е по-добре от преди :)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#543 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 09 February 2013 - 23:27

В случай като този друго няма какво да се направи
Кардани бол
Гетрага нормално да ти се види по къс , тя си е такава кутия
Очаквам с нетърпение да споделиш ;)

Edited by Наско, 09 February 2013 - 23:31 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#544 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 10 February 2013 - 17:22

Опашката ли смени , тази кръстачка. или сложи предна част на кардан с малкия триъкълник . Този малкия гуменото му каре няма да ти издаржи . Основно можеш ли да кажеш , ако си сменил триъгълниците лагера на кутията стяга ли се по определен начин ?
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#545 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 11 February 2013 - 10:53

Намерих кардан с по-големия триъгълник (явно на тази кутия е сменян преди това и затова е била малкия). За кой лагер питаш, смяна на триъгълника става само с разбиване на гайката .

Така, сега възникна друг проблем и явно по натам ще трябва да свалям пак скоростите. Проблема е ,че след смяна на скоростите съединителя почна да отдела високо и да изпуска (буксува) при товар. Явно има разлика или във вилката или в помпата на съединителя (ползвах вилката от новата кутия с помпата от старата)

Edited by joreto, 11 February 2013 - 10:58 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#546 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 11 February 2013 - 16:57

Проучих нещата и всичко на кутиите е 1:1 (лагер,вилка,захващането на вилката, помпа и т.н.), странно защо приплъзва, явно сваляне му е майката :-D
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#547 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 12 February 2013 - 17:51

питам за лагера на опашката , при смяна на същия колко се стяга. Кутия от 124 само малка опашка съм виждал преди широката лаисна. Що не провериш шпилката на долната помпа която бута вилката да не е по дълга. Друго си спомням ,че може при затварянето вилката да не си е легнала на мястото където и е опорната точка .
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#548 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 15 February 2013 - 09:22

Няма идеа, до колкото си споням не съм сменял този лагер ...
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#549 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 19 March 2013 - 12:30

Първи тест с новите скорости, общо взето съм доволен :-D .

20130317_mb_zpsd6c06106.jpg


  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#550 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 24 March 2013 - 11:18

Снощи малко си поиграх с таблото с инструменти, калибрирах си оборотомера (показваше грешно) и сложих шифт лампа. Днес докато тества реших да направя още един клип, не е много интересен но поне звука става.

 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#551 pArFe7u

pArFe7u

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 196 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Интереси:Всичко за Мерцедес :)
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 Kompressor 98' Elegance
Garage View Garage

Posted 24 March 2013 - 18:20

Баси мамата как се изстреля туй чудо ..... :o  Жорка повози ме някой път бе да ми се напълни душата.


  • 0

#552 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
Garage View Garage

Posted 24 March 2013 - 21:45

Кефи ме как се скрива пътя като му подадеш газ...бахти звяра, би станало голяма дрифтачка от тоя бенц  :drift


  • 1

signatureqps.jpg
 


#553 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 24 March 2013 - 21:47

Добре , че е Жорката да надъхва младото поколение . Евала батенце , че се занимаваш .


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#554 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 25 March 2013 - 21:51

Баси мамата как се изстреля туй чудо ..... :o  Жорка повози ме някой път бе да ми се напълни душата.

Няма проблем за возенето, само да се засечем някъде :) .

 

Кефи ме как се скрива пътя като му подадеш газ...бахти звяра, би станало голяма дрифтачка от тоя бенц  :drift

Само трябва да му се натегне малко диф-а, имам планове и затова но все не оставa време .... 

 

Добре , че е Жорката да надъхва младото поколение . Евала батенце , че се занимаваш .

 

Ако наистина успявам да ги надъхам и ги накарам поне малко да се замислят за тунинг на МБ ще се радвам много, тъй като повечето се мятат на БМВ-та или на коли от VAG групата, а не е като МБ да няма потенциал. Моя е със стандартните железа, представи си какво може да се постигне ако някой реши да вложи малко повече средства за ковани бутал и биели (не е изключено да направя и това някой ден, и да го подкарам на 1.8-2.0 бара ) . 


Edited by joreto, 25 March 2013 - 21:52 .

  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#555 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 30 March 2013 - 18:36

Тест на лампата за превключване (за теста е на по-ниски обороти).

 

 

 

и една снимка от днес   :D

 

20130330_175309_zps3ea92d3f.png


Edited by joreto, 30 March 2013 - 18:55 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users