Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#526
Публикувано 21 януари 2013 - 17:11
Предишният ти сетъп е доста интересна концепция.
Глухото резонаторно гърне "обира" даден честотен диапазон - предимно нискочестотни шумове. Може да се настройва чрез дължината на тръбата (разклонението), а широчината на лентата на затихване зависи от обема на резонатора и плътността на ватата.
Глухото резонаторно гърне "обира" даден честотен диапазон - предимно нискочестотни шумове. Може да се настройва чрез дължината на тръбата (разклонението), а широчината на лентата на затихване зависи от обема на резонатора и плътността на ватата.
#527
Публикувано 21 януари 2013 - 17:25
Не мога да ти кажа тъй като аз съм плащал само материалите .Какви парички ти взеха за генерацията ?
Предишният ти сетъп е доста интересна концепция.
Глухото резонаторно гърне "обира" даден честотен диапазон - предимно нискочестотни шумове. Може да се настройва чрез дължината на тръбата (разклонението), а широчината на лентата на затихване зависи от обема на резонатора и плътността на ватата.
Общо взето тази концепция работи много добре, с глухото гърне колата беше много тиха и приятна за всекидневно каране като в същото време вадеше много приятен звук когато се подкара както трябва. Намислил съм и към тази система да направим глухо гърне за да се получи същия ефект, като и ще се добави и клапа на едната тръба която да отваря над определено налягане т.е. при нормално каране да е почти затворена а когато се даде газ да отваря. Идеята е да стане една много тиха система която същевременно да не затапва мотора .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#528
Публикувано 22 януари 2013 - 16:29
Голяма красота А за материалите поне ще споделиш ли какви пари ти стъпиха, мен по специално тръбите ме интересуват тъй като и на мен ми предстои тая работа
Follow your own star...
#529
Публикувано 22 януари 2013 - 20:39
Аз взех малко повече тъй като трябваха и за друга кола, но 10 колена на 90 градуса/63мм и 5 метра тръба също на 63мм стъпиха на 265 лв от склад в София. Гърнето и резонаторите по спомен ~240лв.
Този пост е редактиран от joreto: 22 януари 2013 - 20:41
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#530
Публикувано 23 януари 2013 - 14:32
А дали сега като няма вече глух резонатор е по-ниско обратното налягане?
Пробва ли колко е обратното налягане на права тръба без гърнета, и на права тръба само с такъв глух резонатор като на предишния си сетъп?
Чудя се какво би станало ако ползваш проходно задно гърне с такъв глух резонатор? Дали ще е поносим шумът и обратното налягане?
Пробва ли колко е обратното налягане на права тръба без гърнета, и на права тръба само с такъв глух резонатор като на предишния си сетъп?
Чудя се какво би станало ако ползваш проходно задно гърне с такъв глух резонатор? Дали ще е поносим шумът и обратното налягане?
#531
Публикувано 23 януари 2013 - 14:51
Обратното налягане се понижи но не толкова колкото искам (доста се понижи в ниските/средни обороти до към 5500, след тях е само малко по-ниско с ~ 0.1-0.2), според мен трябва да се преправи самия downpipe. Не правих тестове, даже в бързината забравих да премеря обратното налягане само с downpipe-a . Старата изпускателна беше точно така, проходно гърне (т.е. това на снимката преработено в проходно) и глухо гърне. Като шум беше много тиха и приятна за каране. Глухото гърне допринесе много за затихването на колата. С резонатор като тези на снимката не съм пробвал, реално по-натам ще сложа такъв като глухо гърне и ще мога да дам някакво впечатление.
Този пост е редактиран от joreto: 23 януари 2013 - 14:55
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#532
Публикувано 27 януари 2013 - 12:15
Днес реших да пробвам дали има разлика с новата изпускателна система като направих 3-ри последователни ръна, колата върви доста повече от преди и най-после влезе във високите 12-ки (г-тек съм го сверявал на Кондофрей и дава с ~0.2 по-лоши времена). Това са добрите новини, лошите са , че по време на тестовете скоростната кутия почна да вие на всички предавки освен 5-та и задна , тази дни като имам време ще проверя маслото но най-вероятно ще трябва да минавам на друга кутия .
Ето резултатите от днешните проби:
Ето резултатите от днешните проби:
Този пост е редактиран от joreto: 27 януари 2013 - 12:19
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#533
Публикувано 27 януари 2013 - 19:48
Браво много ти се кефя работиш си по колата сверяваш преди и след как е, какво се е променило, така е най добре Гетрага викаш взе да се предава? Така или иначе май доста удържа и той, колко двигателя си отидоха преди да се предаде Аз да питам тия хоризонталните малки участъци от графиката предполагам са смените на скоростите, от тия 12-13 секунди така като гледам май поне 1-2 секунди са от смени на скорости, тоест колата реално може и да даде доста по-впечатляващо време. Сега ако ще сменяш скорости мислил ли си за автоматик, евентуално някоя секвенциална кутия?
Follow your own star...
#534
Публикувано 28 януари 2013 - 09:16
Lambo_Rambo, мерси . Сверяването е единствения начин да си напълно сигурен че има промяна.
Колкото повече мисля за проблема с кутията все стигам то извода ,че сигурно е останала без масло (или с много малко) и от там е дошъл проблема, това ще го проверя идващата събота/неделя. Според мен още не съм достигнал кс/нм при които да се предаде, разбира се ако това което се пише в нет-а е вярно. Хоризонталните линии са точно превключванията и са ~0.4-0.5с , с тези кутии не може по-бързо . Мислил съм за автоматик но тъй като тази кола е за кеф не ми се слага така кутия, за нормално каране и драг ще е екстра но примерно няма да става за дрифт и да си правя кеф по път с повече завои. Много ми се иска секвенциална кутия но за момента нямам финанси за такава ...
Колкото повече мисля за проблема с кутията все стигам то извода ,че сигурно е останала без масло (или с много малко) и от там е дошъл проблема, това ще го проверя идващата събота/неделя. Според мен още не съм достигнал кс/нм при които да се предаде, разбира се ако това което се пише в нет-а е вярно. Хоризонталните линии са точно превключванията и са ~0.4-0.5с , с тези кутии не може по-бързо . Мислил съм за автоматик но тъй като тази кола е за кеф не ми се слага така кутия, за нормално каране и драг ще е екстра но примерно няма да става за дрифт и да си правя кеф по път с повече завои. Много ми се иска секвенциална кутия но за момента нямам финанси за такава ...
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#535
Публикувано 28 януари 2013 - 12:43
Ето едно клипче което ме навежда на мисълта че и някой по-обикновен и съответно евтин автоматик може да се преправи на нещо което да те устройва
http://m.youtube.com...h?v=mbTVgwshffk
http://m.youtube.com...h?v=mbTVgwshffk
Follow your own star...
#536
Публикувано 28 януари 2013 - 17:06
това е интересен но сравнително труден вариант тъй като всичко ще трябва да се прави от нулата. Щеше да е хубаво да има повече инфо за кутията (предполага се че е 722.6), как точно се управлява и т.н.
Този пост е редактиран от joreto: 28 януари 2013 - 17:06
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#537
Публикувано 28 януари 2013 - 18:42
В момента е peachparts форума има точно тема за подобна трансформация -> http://www.peachpart...-722-6-tcu.html
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#538
Публикувано 06 февруари 2013 - 17:55
не съм те забравил ама .. телефона ми се прецака
прати едно ЛС с номера ти
прати едно ЛС с номера ти
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#539
Публикувано 09 февруари 2013 - 09:08
Един бърз ъпдейт, вчера следобяд почнах смяната на кутиите. Гетраг-а вече е свален и на негово място е качена 717.430. Един проблем при тази процедура се оказа дължината на кутиите, гетрага е по-дълъг от 717.430 и съответно ще ми трябва друг кардан, тъй като този е много къс и не става. Другото което ми направи впечатление е че гетраг-а(717.404) е доста по-тежък от 717.430 което най-вероятно се дължи на по-здравите колела и ще рече ,че е доста по-здрав....но ще се види като подкарам и натоваря 717.430-ката . Днес продължаваме борбата, като се надявам до довечера да е в движение.
Ето снимки на кутиите
П.П. също така кръстачката на гетраг-а е по-голяма от тази на 717.430 ....
Ето снимки на кутиите
П.П. също така кръстачката на гетраг-а е по-голяма от тази на 717.430 ....
Този пост е редактиран от joreto: 09 февруари 2013 - 09:13
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#540
Публикувано 09 февруари 2013 - 21:46
От какво е тая кутия?
Follow your own star...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни