Проект: 190е 2.5-16в турбо
Started by joreto, 27 May 2005 - 08:47:16
777 replies to this topic
#436
Posted 29 May 2012 - 09:10
Хахахах , Боян ми каза ,че сте били вие на "тестовата отсечка", ако знаех щях да спра....макар че се бях позасилил малко :-D
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#437
Posted 29 May 2012 - 11:49
Човече от както влезна на "тестовата отсечка" се чу пилеж на гуми та така до края й .... "малко"
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#438
Posted 03 June 2012 - 19:57
Днес ми остана малко свободно време което използвах да вдигна налягането на турбото, колата тръгна доста по-добре. Лошото е ,че ръчния буст контролер който взех за проба нещо не може да задържи налягането (пиква на ~0.88 и след това постепенно сваля до ~0.72) но и без това беше само за проба и ще се сменя. Другото което не ми харесва е ,че температурата на входящия въздух доста бързо се качва.
лог-а е на 4-та скорост от 2000 до 6700 оборота (т.е от ~60 км/ч до ~204км/ч)
лог-а е на 4-та скорост от 2000 до 6700 оборота (т.е от ~60 км/ч до ~204км/ч)
Edited by joreto, 03 June 2012 - 20:05 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#439
Posted 04 June 2012 - 08:39
Браво Жорка : )
Колата сигурно е малко самолетче вече.
А къде ги дигна тея 204 км няма да питам
Колата сигурно е малко самолетче вече.
А къде ги дигна тея 204 км няма да питам
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#440
Posted 04 June 2012 - 11:24
Дино? Не че по булевардите е проблем, аз като сложих 2.3-16то на печка с километраж до 180, а да се дръпна с някой 1ва 2ра 3та и не усещам как вече съм напълнил километража..
Follow your own star...
#441
Posted 04 June 2012 - 12:12
Ооо в града е изключено , това е на "частен път/затворена писта" -> магистралата , при това в часове когато няма движение. Когато закрепя налягането да държи 0.8 ще гледам да я кача на дино, че искам да видя реално колко к.с. ще покаже.....дано стане преди да роди нещо
Edited by joreto, 04 June 2012 - 12:14 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#442
Posted 04 June 2012 - 14:45
Тези ръчните буустове досега не съм чул някой да се похвали или да е доволен от тях
Как си се излъгал да си купиш такъв човече не ми се е ясно
Евала . продължавай в същия дух
Как си се излъгал да си купиш такъв човече не ми се е ясно
Евала . продължавай в същия дух
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#443
Posted 04 June 2012 - 15:52
Този го взех само за проба т.е. не съм го купувал , иначе има ръчни буст контролери които работят много добре но този не е от тях. Имам един друг който е доста по-добър от този (в момента не е в мен), ще го пробвам и ако не ми хареса как се държи ще си вържа пак буст контрола на мегата .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#444
Posted 04 June 2012 - 22:11
Аз съм се возил в на Киро косата от Варна 318is-a в движение си върти крана от 0.5 до 1 бар никакви проблеми няма, и си се усеща нали промяната.. Само че не знам какъв му е контролера
Follow your own star...
#445
Posted 05 June 2012 - 10:20
Рових малко из нет-а и може да се окаже ,че проблема не е в кранчето, тази събота/неделя ще направя малко промени и ще тествам пак .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#446
Posted 17 June 2012 - 20:35
Тези два дни си играх с валовете, оказа се ,че колата върви най-добре когато двата вала са дадени в закъснение. Тъй като нямам раздвижни колела на валовете предварение/закъснение беше постигнато чрез изместване на един зъб на зъбните колелата.... не е оптимално но и така се получи доста добър резултат. Тестовете бяха при доста голяма жега (към 14:00) така че при по-хладно време числата сигурно ще са още нагоре. Ето графиките .
*Черната линия е с двата вала преместени в закъснение, червената линия е фабричното положение а синята линия е с дадено предварение само на всмукателния вал (при тази настройка ВВТ-то на вала беше изключено ).
На графиката се вижда ,че когато валовете са дадени в закъснение колата е малко по-слаба между 3100 - 4600 оборота но доста по-силна след това .
Формата на графиката още не ми харесва, ще се опитам да "повдигна" часта около 5500 оборота и ако това стане вече ще ми хареса.
След като оставих валовете зацепени в закъснение тествах различни обороти за изключване на всмукателния вал, оптималните обороти се оказаха 4500. Ето и тази графика
* Черна линия - 4500 об., червена линия - 3000 об. и синя линия - 5000 об.
*Черната линия е с двата вала преместени в закъснение, червената линия е фабричното положение а синята линия е с дадено предварение само на всмукателния вал (при тази настройка ВВТ-то на вала беше изключено ).
На графиката се вижда ,че когато валовете са дадени в закъснение колата е малко по-слаба между 3100 - 4600 оборота но доста по-силна след това .
Формата на графиката още не ми харесва, ще се опитам да "повдигна" часта около 5500 оборота и ако това стане вече ще ми хареса.
След като оставих валовете зацепени в закъснение тествах различни обороти за изключване на всмукателния вал, оптималните обороти се оказаха 4500. Ето и тази графика
* Черна линия - 4500 об., червена линия - 3000 об. и синя линия - 5000 об.
Edited by joreto, 17 June 2012 - 20:58 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#447
Posted 18 June 2012 - 10:36
Браво за опитите и графиките. Само едно уточнение - един зъб не е ли много. Върти ми се нещо от порядъка на 15-20 градуса.
Може би на по-малки стъпки могат да се настроят по-прецизно резултатите.
Иначе като цяло, това което се получава е напълно очаквано.
А пробва ли със закъснение на всмукателния вал, а изпускателният нормално?
Жоре, това на графиките са whp, нали?
Може би на по-малки стъпки могат да се настроят по-прецизно резултатите.
Иначе като цяло, това което се получава е напълно очаквано.
А пробва ли със закъснение на всмукателния вал, а изпускателният нормално?
Жоре, това на графиките са whp, нали?
#448
Posted 18 June 2012 - 11:13
Ако се направят раздвижни колела определено резултатите ще са по-добри заради по-прецизните настройки . По спомен, колелата на валовете са с 36 зъба което прави по 10 градуса на зъб т.е. в момента валовете са зацепени с 10 градуса закъснение. Пробвах и варианта само с закъснение на всмукателния но най-добрия резултата се получи когато и двата са със закъснение. Графиките са к.с. на колелата според г-тека, като ръновете са на трета предавка, тъй като на първите две предавки губи сцепление. Реално на дино конете ще са малко повече тъй като на пътя има въздушно съпротивление а и колата в момента е малко по-тежка от стойността която съм въвел. Според мен на диното ще е ~260-280 на гумите, но като се измери тогава ще се знае със сигурност, дано само оцелее до тогава .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#449
Posted 18 June 2012 - 21:41
10 градуса на разпределителения са 20 на вала (коляновия) .
Предложението ми за закъснение само на разпределителения беше по повод този материал:
http://www.max-boost...cams_C20LET.htm
Става въпрос за друг мотор, но принципът е сходен, и пак - принудително пълнене.
Там предлагат закъснение на всмукателния и авансиране на изпукателния вал за възможно по-малък овърлап с цел избягване връщането на газове обратно в горивната камера около 4500 оборота и за по-малко загуба на бууст при овърлапа.
Този застой на 5500 оборота възможно ли е да се дължи на изпускателния колектор? Да имаш тръби, които са дълги по 20-25см?
Предложението ми за закъснение само на разпределителения беше по повод този материал:
http://www.max-boost...cams_C20LET.htm
Става въпрос за друг мотор, но принципът е сходен, и пак - принудително пълнене.
Там предлагат закъснение на всмукателния и авансиране на изпукателния вал за възможно по-малък овърлап с цел избягване връщането на газове обратно в горивната камера около 4500 оборота и за по-малко загуба на бууст при овърлапа.
Този застой на 5500 оборота възможно ли е да се дължи на изпускателния колектор? Да имаш тръби, които са дълги по 20-25см?
#450
Posted 19 June 2012 - 08:58
Тази страница съм я чел, много е добра като информация. Закъснение на всмукателния и авансиране на изпускателния не съм пробвал тъй като едно момче от peachparts форума беше пробвал преди мен и каза ,че се е получил отрицателен ефект (обратно на очакванията му). Да това са 20 градуса на коляновия вал (фабрично всмукателния на м104 98х след 04/91 се променя с 29 градуса а преди това с 34 ). Тръби по 20-25 см нямам по-къси са. Според мен пада ще се оправи като добавя 1-2 градуса аванс, просто нямах време да го до настроя. Също така по-натам искам да променя малко и downpipe-а, тъй като в момента има няколко завоя докато стигне под колата.
Поиграх си малко да сметна аеродинамичните загуби и при макс. к.с. излизат около 24-25 к.с., т.е. на дино би трябвало да съм ~265+ k.c. на гумите. Tова е горе-долу в територията на w124 - 500Е, поне от това което съм гледал в нет-а те изкарват между 235-260 к.с. на гумите.
Поиграх си малко да сметна аеродинамичните загуби и при макс. к.с. излизат около 24-25 к.с., т.е. на дино би трябвало да съм ~265+ k.c. на гумите. Tова е горе-долу в територията на w124 - 500Е, поне от това което съм гледал в нет-а те изкарват между 235-260 к.с. на гумите.
Edited by joreto, 19 June 2012 - 08:59 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users