Проект: 190е 2.5-16в турбо
Started by joreto, 27 May 2005 - 08:47:16
777 replies to this topic
#421
Posted 30 November 2011 - 18:13
Aбе Насе та нали Жорето е с мега от сумати време.
#422
Posted 30 November 2011 - 18:24
Aбе Насе та нали Жорето е с мега от сумати време.
То хубаво е с мега братчед ама може да има някой пиниз и да ги накараш да си говорят
сеш се ?
затова ми хрумна точно тая работа
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#423
Posted 02 December 2011 - 12:28
Наско, това може да се разглежда като част от мегата. В зависимост от това с коя платка си може да си се наложи да я преправиш за датчик на ХОЛ или ВР, схемите ги има в документацията. Bosch BIP-овете бяха по ~20-тина лв. а бобината (чисто нова) ~80лв. от ebay.co.uk с доставка.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#424
Posted 02 December 2011 - 21:35
с хол мойта мисля , че се разбира
за БИП-а - перфе цена просто
а бобината значи ще ми стъпи по малко
с това се занимава все пак
за БИП-а - перфе цена просто
а бобината значи ще ми стъпи по малко
с това се занимава все пак
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#425
Posted 04 December 2011 - 12:08
Вчера си поиграх малко с оборотите при които да изключвам всмукателния вал, тъй като имаше един спад на мощността между 5000-6000 оборота когато се изключваше на 5000 оборота.
Ето графиката когато всмукателния вал се изключваше на 5000 оборота, оборотите не съвпадат заради грешно калибриране (спада 5000 - 6000 оборота).
Оказа се че оптималните обороти за изключване на вала при моята кола са 6000 оборота. Ето графиката, на нея с вижда как спада между 5000-6000 е почти изчезнал и колата има над 236кс. на гумите от 4600 - 6100 оборота (макс 242кс./361нм). Това което не ми харесва е ,че кс/нм падат доста бързо след 6000 оборота но този проблем ще го боря по-натам.
Ето графиката когато всмукателния вал се изключваше на 5000 оборота, оборотите не съвпадат заради грешно калибриране (спада 5000 - 6000 оборота).
Оказа се че оптималните обороти за изключване на вала при моята кола са 6000 оборота. Ето графиката, на нея с вижда как спада между 5000-6000 е почти изчезнал и колата има над 236кс. на гумите от 4600 - 6100 оборота (макс 242кс./361нм). Това което не ми харесва е ,че кс/нм падат доста бързо след 6000 оборота но този проблем ще го боря по-натам.
Edited by joreto, 04 December 2011 - 12:10 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#426
Posted 06 December 2011 - 06:34
Ти поне си играеш да мериш и явно има разлика от това дали се ползва датчика на разпределителният вал.Какво имаш в предвид изключва.
Можеш ли да споделиш разликата и да кажеш сигнала от този вал какво управлява.Обогатява горивото,авансите ли се променят в този диапзаон или...
Можеш ли да споделиш разликата и да кажеш сигнала от този вал какво управлява.Обогатява горивото,авансите ли се променят в този диапзаон или...
#427
Posted 08 December 2011 - 11:26
Аз не чете датчика на разпределителния а активирам актуатора който измества положението на всмукателния вал. Когато е включен подобрява пълненето в определен диапазон от обороти, ето една графика на стандартен м104 980 която показва пълненето на мотора с включен и изключен актуатор.
Както се вижда от графиката, на фабричен мотор се изключва при ~5000 оборота но при мен диапазона е различен (включен то 6000 оборота) поради спецификата на моя мотор .
Както се вижда от графиката, на фабричен мотор се изключва при ~5000 оборота но при мен диапазона е различен (включен то 6000 оборота) поради спецификата на моя мотор .
Edited by joreto, 08 December 2011 - 11:28 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#428
Posted 08 December 2011 - 20:27
Разбрах.Имаш в предвид,че това се прави механично в самата глава.
И примерно,ако промениш дължината на всмукателя ,може да си поиграеш с този вал и да се получи нещо,което ти харесва.
И примерно,ако промениш дължината на всмукателя ,може да си поиграеш с този вал и да се получи нещо,което ти харесва.
#429
Posted 04 January 2012 - 23:10
Интересно на моя мотор (м104 3.6) според писанията тук:
http://www.peachpart...95-c36-amg.html при мен се вкл. в диапазона 1900 -3700 оборота явно има нещо общо с по-дългия ход на буталата при мен.
Жоре като имаш време хвърли един погледни ако обичаш на л.с.
http://www.peachpart...95-c36-amg.html при мен се вкл. в диапазона 1900 -3700 оборота явно има нещо общо с по-дългия ход на буталата при мен.
Жоре като имаш време хвърли един погледни ако обичаш на л.с.
#430
Posted 25 May 2012 - 15:30
Ново замерване от днес, май почвам да хващам цаката на старта . По колата няма голeми промени, просто са отстранени един-два бъга, налягането все още е 0.55-0.6 . Следващата стъпка ще е налягането да се вдигне на 0.8 - 1 бар и да гоня високите 12-ки ....
Edited by joreto, 25 May 2012 - 15:38 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#431
Posted 25 May 2012 - 18:12
Супер много си луд ти ей
Май намери точния двигател за теб след всичките дето смени.
Постни малко снимки на колата (сегашни) интериор екстериор да се покефим форумните семкаджий.
Поздрави
Май намери точния двигател за теб след всичките дето смени.
Постни малко снимки на колата (сегашни) интериор екстериор да се покефим форумните семкаджий.
Поздрави
#432
Posted 28 May 2012 - 15:50
Мерси, колата като интериор/екстериор не е нещо особено, даже напротив има доста работа по нея, но ще е след време....ако мотора не сдаде багажа до тогава .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#433
Posted 28 May 2012 - 16:25
Е дай снимка с новия спойлер
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#434
Posted 28 May 2012 - 22:21
само че първо трябва да го монтирам
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#435
Posted 29 May 2012 - 01:28
и другия път като видиш черно купе на аварийки в дясна лента и отворен капак спри
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users