Проект: 190е 2.5-16в турбо
Started by joreto, 27 May 2005 - 08:47:16
777 replies to this topic
#406
Posted 06 November 2011 - 14:03
Днес най накрая ми остана малко време да измеря ускорението на колата, за съжаление успях да направя само едно замерване но в общи линии съм доволен. Колата в момента е все още на 0.5 бара, ето и резултата.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#407
Posted 06 November 2011 - 16:43
14 сек. за "четвърт"? ...сега?? ...на студеният асфалт отвън и с твойте "галошки" - това си е чудничко време Жорка шъ се черпим значи - аз дори и на око да го смятам, все ми излиза една съвсем реална (дори с много песимизъм) "средна" 13ка (при положение че сметката ми е "едно към гьотерен" - съдържащ в себе си чиста и добра настилка с лепкави гуми и съвсем малко тренировки) Другата седмица ще налазим и шефката значи (за да няма къде да бягаш)
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#408
Posted 06 November 2011 - 19:29
Брао колега.....400 метра за 14 секунди и то само от един опит
Еваларка....сигурен съм, че може и още
Еваларка....сигурен съм, че може и още
By Batev
#409
Posted 10 November 2011 - 10:38
Според мен с един по-добър старт колата ще е в 13-ките ( този старт пазих колата т.е. не съм изстискал максимума ). Останах доста изненадан от гумите, въртяха само до средата на 2-ра и след това захапаха яко . Общо взето имам работа по задното окачване, трябва да реша проблема с wheel hop-а . Също така мисля да вдигна още малко налягането
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#410
Posted 10 November 2011 - 13:20
А нещо полу сликчета от Англия интересуват ли ни ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#411
Posted 11 November 2011 - 09:14
Силово превключвне му е майаката Иначе ако качиш налягането сигурно ще падне времето според мен А иначе как си го засякъл това време (че съм малко индианец) .
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#412
Posted 11 November 2011 - 09:34
Наско, на този етап не, може би догодина като се позатопли времето.
Batev, засичам с 10Hz ГПС и програмата racechrono.com.
Batev, засичам с 10Hz ГПС и програмата racechrono.com.
Edited by joreto, 11 November 2011 - 09:39 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#413
Posted 20 November 2011 - 17:05
Днес остана малко време да си поиграя със сместа на колата тъй като в надналягане беше доста богата, влизаше в 10-ките. С малко игра сместа вече е в ниските 11-ки, като целта ми е средни 11-ки. Ето резултата от настройката
Налягането не е пипано, а според г-тека колата е 245кс/331нм на гумите. Общо взето доволно за момента но има още едно - две неща за донастройка, които според мен ще качат още малко конете .
Налягането не е пипано, а според г-тека колата е 245кс/331нм на гумите. Общо взето доволно за момента но има още едно - две неща за донастройка, които според мен ще качат още малко конете .
Edited by joreto, 20 November 2011 - 17:40 .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#414
Posted 27 November 2011 - 23:40
Колега , този турбалан в кой град се движи ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#415
Posted 28 November 2011 - 09:47
Предимно в София.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#416
Posted 28 November 2011 - 11:07
Ще може ли да направим едно замерване и на мойта ?
Искам да видя какво съм постигнал и на моята с мегата и другите неща ?
Разбира се настоявам да си го заплатя или ако не да седнеме някъде и да те почерпя
Искам да видя какво съм постигнал и на моята с мегата и другите неща ?
Разбира се настоявам да си го заплатя или ако не да седнеме някъде и да те почерпя
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#417
Posted 28 November 2011 - 11:42
Естествено,че може, само трябва да е Събота или Неделя тъй като през другите дни нямам никакво свободно време. Да не съм чул и дума за заплащане, меренето е напълно безплатно (все пак това не е дино машина ) .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#418
Posted 28 November 2011 - 12:18
Абе ... то не е дино ама ще чуваш ... вярвам в крайна сметка на по бира - две ще се разберем
Тамън ще науча малко повече за твоя двигател и промените по него
Че така като гледам си махнал дистрибуторната и си барнал ЕДИС ситема ?
или се лъжа ? друго и беше май името
Тамън ще науча малко повече за твоя двигател и промените по него
Че така като гледам си махнал дистрибуторната и си барнал ЕДИС ситема ?
или се лъжа ? друго и беше май името
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#419
Posted 29 November 2011 - 09:15
Не съм с ЕДИС, използвам 60-2 колело на коляновия вал, 3 bosch BIP-а (заместители на VB-тата, но доста по-добри тъй като имат защита) и бобина от 6 цил. опел .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#420
Posted 30 November 2011 - 16:15
Колко струва това подобрение ?
Грубо
Защото и аз искам да се мятам на нещо подобно
Едит : а дали се разбира добре с мегата ?
Грубо
Защото и аз искам да се мятам на нещо подобно
Едит : а дали се разбира добре с мегата ?
Edited by Наско, 30 November 2011 - 16:15 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users