Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#391
Публикувано 23 май 2011 - 13:15
Евала колега
За ентусиазма и за всичко ...
Искам да те попитам нещо : тази м103ка с нейните си карантий колко надув може да издържи 0.5 - 0.8 ? Или нямаш наблюдения
За ентусиазма и за всичко ...
Искам да те попитам нещо : тази м103ка с нейните си карантий колко надув може да издържи 0.5 - 0.8 ? Или нямаш наблюдения
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#392
Публикувано 23 май 2011 - 14:25
103 издържа на голяма надуване,обаче това е 104.И на мен ми е интерсно до колко ще надува.
#393
Публикувано 23 май 2011 - 18:40
аз заради подписа затова ....
принципно 103 зн че е здрав мотор .. но дефиницията на много за мен е едно за друг е друго
говоря за стокова карантия
принципно 103 зн че е здрав мотор .. но дефиницията на много за мен е едно за друг е друго
говоря за стокова карантия
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#394
Публикувано 23 май 2011 - 19:09
На този колега EACON М102-то изкара до 1.6 бара и не можа да го чупи.Имайки в предвид ,че са почти идентични като материали и компресия,трябва М103 да работи добре на около 0.7-0.8
При 104 е друга работа.На повечето им заминават гарнитурите и без турбо .Жорето му е намалил компресията на мотора,предполагам че ще надува над 0.5-0.6
При 104 е друга работа.На повечето им заминават гарнитурите и без турбо .Жорето му е намалил компресията на мотора,предполагам че ще надува над 0.5-0.6
#395
Публикувано 24 май 2011 - 07:46
м103 със стокова карантия може да се кара на един бар без проблеми, естествено това е при добре настроено гориво и аванс. м104-ка е разредена с метална гарнитура на около 9.2-9.3:1 и ще се надува на 1+ бара. Тази събота прибирам колата, след това ще има малко по-леко каране около 1000 км, и след това мисля да мине на дино та да видим какви коне ще покаже. Колата е с доста сериозна турбина годна за ~600 коня (аналог на GT3582R), така че се надявам да изкара над 400 коня, но като се качи на диното ще се види.
П.П. Роман, твърди че кара неговия м104 със фабричната карантия на 2.5 бара :-D
П.П. Роман, твърди че кара неговия м104 със фабричната карантия на 2.5 бара :-D
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#396
Публикувано 26 май 2011 - 07:47
По едни сметки дето правих тука с един калкулатор излиза че на 1 бар и 6000об. трябва да е приблизително 320Kw. Което е ~ 430к.с.
Интересно ще е като я качиш на диното да се види доколко са верни
Интересно ще е като я качиш на диното да се види доколко са верни
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#397
Публикувано 27 май 2011 - 09:56
Фабрично на този мотор максималната мощност е при 6400 а върти до 7000, а аз съм го ограничил на 7200 оборота. Аз го смятам малко по-песимистично т.е. ~415 коня на мотора но ще видим като се качи на диното. Ще се радвам на ~400к.с. всичко отгоре ще е бонус.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#398
Публикувано 28 май 2011 - 08:58
Може и горница да покаже Жорка (даже съм сигурен - ти само го докарай)... а моят по спомени удряше прекъсвач на към 7400 об/мин (+–100). А след като Сашето си беше поиграл веднъж - даже почна да ми "хълца" малко преди 8к абе при всички положения беше след 7600 - това на Божура когато се пусках на Злобара с МЛ55 (реших да го карам на "ръчна смяна" през патерицата, обаче забравих да я бутна напред и заради това си "финиширах" тъпчейки на 3та)
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#399
Публикувано 29 май 2011 - 10:26
Колата вече е при мен, вчера навъртя първите 100+км . За сега съм много доволен от този мотор, върви много прилично и противно на очакванията ми има доста тяга и в ниските обороти (благодарение на променливата геометрия на всмукателния вал). Сега следва леко каране първите 600 - 700 км, смяна на маслото и след това ще видим какви са му възможностите . Оборотите съм ги ограничил на 7200 тъй като по-спомен така пишеше в една книга но според мен не е проблем да върти и до 7500. Когато го подкарам както си трябва ще се види каква е кривата на кc/вм. и тогава може да вдигна по-високо ограничителя на оборотите.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#400
Публикувано 29 май 2011 - 12:26
Ето и пресни снимки от окончателния вид на мотора
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#401
Публикувано 29 май 2011 - 14:34
Браво колега възхищавам ти се на ентусиазма и любовта към марката. Колата става страшна
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#402
Публикувано 29 май 2011 - 20:45
В движение ли си вече?
Имаш ли някакви схеми на фланците на испускателите?
Аз толкова се чудех къде да ги сложа казанчетата ,а ти какво хубаво място си им намерил
Имаш ли някакви схеми на фланците на испускателите?
Аз толкова се чудех къде да ги сложа казанчетата ,а ти какво хубаво място си им намерил
#403
Публикувано 30 май 2011 - 08:28
Yumerov, мерси .
Dimitar m, да колата от събота я карам. Схема на фланците нямам тъй като ги направи стругара т.е. не съм правил чертеж . Мястото стана перфектно за казанчетата след като изместих акумолатора в багажника
Dimitar m, да колата от събота я карам. Схема на фланците нямам тъй като ги направи стругара т.е. не съм правил чертеж . Мястото стана перфектно за казанчетата след като изместих акумолатора в багажника
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#404
Публикувано 08 юни 2011 - 19:09
Красота е! - с този мотор мн. красиво става и съм на 99.99% сигурен че ще върви доста повече повече от старите два - щото хем повече кубатура хем дишаща глава...
Само как ще тръгваш на старт не знам
Само как ще тръгваш на старт не знам
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#405
Публикувано 14 юни 2011 - 09:22
Неделя давах малко газ, колата определено върви повече с този мотор но все пак съм и с по-голяма турбина. Това което ме радва е ,че имам цялото налагане на ~3300 оборота. Влади, определено тръгването ще е поблем но се надявам с Anti rev функцията на МС-а да се подобрят нещата .
Ето как изглеждат нещата на 5-та в лога
Ето как изглеждат нещата на 5-та в лога
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни