Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#181
Публикувано 02 септември 2008 - 23:44
значи като махнеш постоянно зацепената перка, ще усетиш още сила в мотора!! при мен се усеща като зацепи.
оригинално виско е около 300лв
алтернативно BEHR Sachs около 150лв
можеш да сложиш перка от 190 с климатик, която се монтира отпред
оригинално виско е около 300лв
алтернативно BEHR Sachs около 150лв
можеш да сложиш перка от 190 с климатик, която се монтира отпред
#182
Публикувано 03 септември 2008 - 09:08
можеш да сложиш перка от 190 с климатик, която се монтира отпред
точно това мисля да направя, но нещо немога да открия къде съм захвърлил перката от климатика , иначе след като смених кабелите на свещите и ъпдайтнах МС-а колата вече е на 6 и противно на очакванията ми бута много яко, дори ми се струва че бута по-силно от атмосферен 2.5-16в ... естесвено може само да ми се струва така , та тия дни ще кача г-тека да видя какво ще покаже .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#183
Публикувано 03 септември 2008 - 18:00
Ще бута я може да не е вентилиран но пък си има 500кб. повече... все ми се струва че ще си остане с тоя двг проекта
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#184
Публикувано 03 септември 2008 - 20:53
Ще бута я може да не е вентилиран но пък си има 500кб. повече... все ми се струва че ще си остане с тоя двг проекта
май натам отиват нещата
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#185
Публикувано 15 септември 2008 - 10:42
Кратко видео как се форсира мотора (малко след началото звука е доста силен, внимавайте с силата ... )
В момента колата има някакъв проблем с дишането във високите обороти, след 5500 умира. Проблема е или в филтъра или някъде в изпускателната система която е на фи 63 и задно гърне от ауди 1.8т (150 кс) ....
В момента колата има някакъв проблем с дишането във високите обороти, след 5500 умира. Проблема е или в филтъра или някъде в изпускателната система която е на фи 63 и задно гърне от ауди 1.8т (150 кс) ....
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#186
Публикувано 07 октомври 2008 - 10:58
Малко ъпдейт, събота ходих до пистата при Дупница за да си начеша малко крастата, направих 5 старта като най-доброто време беше 16.72 . Естествено за това слабо време има обяснение и то е ,че превключвах на 5400 оборота тъй като задното гърна е запушено и колата умира след 5500 оборота , ако всичко е наред според мен няма да е проблем да даде средни - високи 15-ки на 402м .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#187
Публикувано 21 декември 2008 - 16:56
Малко ъпдейт, събота ходих до пистата при Дупница за да си начеша малко крастата, направих 5 старта като най-доброто време беше 16.72 . Естествено за това слабо време има обяснение и то е ,че превключвах на 5400 оборота тъй като задното гърна е запушено и колата умира след 5500 оборота , ако всичко е наред според мен няма да е проблем да даде средни - високи 15-ки на 402м .
Колко коня е във момента????
#188
Публикувано 23 декември 2008 - 14:51
Колко коня е във момента????
Не е ясно тъй като не е качван да дино. Последно на 30.11.2008 на пистата при Дупница даде време от 16.351 с доста богата смес (като за турбо кола :-D ). След празниците, ако остане време ще го кача на диното тъй като ще е хубаво на имам графика за срaвнение преди/след турбинирането .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#189
Публикувано 02 април 2009 - 18:00
Жоре какво става с проекта, хайде половината от тая година мина а теб никакъв те няма да опресниш темата
Ще има ли скоро 3 литра с буууст
Ще има ли скоро 3 литра с буууст
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#190
Публикувано 05 април 2009 - 19:31
Жоре какво става с проекта, хайде половината от тая година мина а теб никакъв те няма да опресниш темата
Ще има ли скоро 3 литра с буууст
В момента го карам атмосферка но плана е към средата/края на този месец да има м103 на 0.5 като начало а после най-вероятно 0.9 - 1 бар :-D. Имам всичко необходимо, само да ми останат 3-4 дни свободни и го почвам .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#191
Публикувано 05 април 2009 - 20:11
Може ли някой да каже, къде в София (и в други градове ако знае) има т. нар. Дино тест и колко струва тестването ?
#192
Публикувано 08 април 2009 - 08:11
Може ли някой да каже, къде в София (и в други градове ако знае) има т. нар. Дино тест и колко струва тестването ?
Дино в София има в Хеед и в Проспийд. От скоро има и дино в Пловдив - Madness Motorsport (ето още инфо - http://www.tuning.bg...hp?f=8&t=124044 )
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#193
Публикувано 27 април 2009 - 08:49
Айде, вече си имаме м103 на 0.5-0.6 бара, колата върви доста прилино но в момента има някакъв проблем с аванса и над 5000 оборота на пълна газ детонира (поне така се чува) дори при 5 градуса аванс. Най-вероятно има проблем някъде по запалването (все пак китовете mosselman и turbotechnics карат без корекция на аванса ), който ше боря тия дни...мисля да почна с едни по студени свещи . Ето малко снимки
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#194
Публикувано 27 април 2009 - 18:22
Ей браво, най накрая м103 със сешоар - колекторите от какво са пренапасвани, че изглежда доста интересно.
А аванса - премери го със стробоскоп дали наистина е 5 градуса защото аз имах един случай при който до към 3к оборота всичко си беше наред, а после показваше един аванс но в действителност беше съвсем друг местя го на MC-a, меря със стробото - никаква промяна. Накрая префлашнах процесора, въведох всички настройки наново, пооправих инсталацията и не знам от какво но се оправи...
А аванса - премери го със стробоскоп дали наистина е 5 градуса защото аз имах един случай при който до към 3к оборота всичко си беше наред, а после показваше един аванс но в действителност беше съвсем друг местя го на MC-a, меря със стробото - никаква промяна. Накрая префлашнах процесора, въведох всички настройки наново, пооправих инсталацията и не знам от какво но се оправи...
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#195
Публикувано 28 април 2009 - 07:56
Напълно си прав за аванса.Ей браво, най накрая м103 със сешоар - колекторите от какво са пренапасвани, че изглежда доста интересно.
А аванса - премери го със стробоскоп дали наистина е 5 градуса защото аз имах един случай при който до към 3к оборота всичко си беше наред, а после показваше един аванс но в действителност беше съвсем друг местя го на MC-a, меря със стробото - никаква промяна. Накрая префлашнах процесора, въведох всички настройки наново, пооправих инсталацията и не знам от какво но се оправи...
И аз съм имал подобен проблем.
Излезна че е от калпава инсталация.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни