Вчера, най-накрая покарах колата с новия мотор . Очаквах този 6-так дa е доста муден (съдейки по други такива) но тази пущина ни изненада като се оказа доста рязка, това сигурно се дължи на факта ,че не е с механичната инжекция. Колата си подкара с моя МС, преправен да работи с датчик на ХОЛ (60-2 + хол). Естествено, колата пак ни изненада с удар под кръста като скъса шарнир на лявото колело
![:evil](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/0_evil.gif)
: . Добре ,че това стана в сервиза и нямаше поражения.
Сега както обикновено следват малко снимки
![:lol:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif)
.
имаше малък теч на маслото от горния капак на веригата
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/M103/Photo-0067.jpg)
шарнира който се предаде
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/M103/Photo-0079.jpg)
крайния (временен докато е атмосферка) вариант на мотора
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/M103/Photo-0086.jpg)
![Публикувано изображение](http://i74.photobucket.com/albums/i256/DropOut_bg/M103/Photo-0087.jpg)