Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#151
Публикувано 23 юни 2008 - 20:02
Трима сме кандидатите. След като си купих нова кола и дълго умувах дали да продам Мерчо, стигнах до извода, че Мерцедес не се продава. Реших да го турбинирам. Започнах да ровя по нета, и по колата, и първоначално бях разочарован, защото никъде по нета не намерих инструкция как се турбинира механичен инжекцион. След това - чудо на чудесата, открих, че инжекциона реално не е чисто механичен, а е с електронно управление. Не ми се смейте, но допреди седмица не знаех, че 2.0 122 коня има компютър. Мислех, че е Бош К-Jetronic, а тя била Бош KE-Jetronic. Мислех, че е пълна механика. Сега установих, че има ECu, т.е. би трябвало да може да му се сложи турбо. При конверсия до половин бар, няма нужда от други пренастройки. Това би трябвало да качи конете до към 160. Но ако спецовете тук помогнат с повече инфо ще е добре. Аз тепърва се уча. Не знам ще трябва ли да се сменя и съединител от това покачване на мощността.
#152
Публикувано 23 юни 2008 - 20:20
само да допьлня мисьлта:Трима сме кандидатите. След като си купих нова кола и дълго умувах дали да продам Мерчо, стигнах до извода, че Мерцедес не се продава. Реших да го турбинирам. Започнах да ровя по нета, и по колата, и първоначално бях разочарован, защото никъде по нета не намерих инструкция как се турбинира механичен инжекцион. След това - чудо на чудесата, открих, че инжекциона реално не е чисто механичен, а е с електронно управление. Не ми се смейте, но допреди седмица не знаех, че 2.0 122 коня има компютър. Мислех, че е Бош К-Jetronic, а тя била Бош KE-Jetronic. Мислех, че е пълна механика. Сега установих, че има ECu, т.е. би трябвало да може да му се сложи турбо. При конверсия до половин бар, няма нужда от други пренастройки. Това би трябвало да качи конете до към 160. Но ако спецовете тук помогнат с повече инфо ще е добре. Аз тепърва се уча. Не знам ще трябва ли да се сменя и съединител от това покачване на мощността.
Мерцедес не се продава,само се заменя с по-нов!!!
успех
#153
Публикувано 23 юни 2008 - 23:44
Затова ви казвам по внимателно с турбинирането.само да допьлня мисьлта:
Мерцедес не се продава,само се заменя с по-нов!!!
успех
Наи малката грешка и аиде друг двигател.
Или както казва kleeman-ако имаш кинти заменяш го с по нов.
#154
Публикувано 27 юни 2008 - 19:29
Колега какво стана със двигателя? стана ли с кардана от 2.6?Мисля ,че няма да се налага да се преработва тъй като намерих кардан от 2.6, тези дни ще се качи да видим дали става, ако все пак се наложи преработка ще ти звънна . Според мен 420лв. също е много добра цена.
M112.940 inside
#155
Публикувано 28 юни 2008 - 15:33
Колега какво стана със двигателя? стана ли с кардана от 2.6?
За момента няма развитие тъй като не ми остава време да работя по колата, за момента само събирам необходимите неща. Към средата на Юли ще имам свободно време и тогава ще се събере и подкара .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#156
Публикувано 28 юни 2008 - 19:30
Аха ясно, очакваме развитието с нетърпение
M112.940 inside
#157
Публикувано 30 юни 2008 - 16:54
Малко офтопик - Купих мерцедеса на SylteRacing
Прикачени файлове
M112.940 inside
#159
Публикувано 30 юни 2008 - 19:43
Аз се базиках де да не си помислите, че наистина...
M112.940 inside
#160
Публикувано 30 юни 2008 - 20:46
Хъхъхъ...10% ама не е базик.Аз се базиках де да не си помислите, че наистина...
#161
Публикувано 20 юли 2008 - 15:45
Имах 3-ри свободни дни и поработихме малко върху МБ-то. Общо взето монтирахме генерациите на моторетката , направихме горивната рейка, монтирахме VR-датчика и почнахме ново окабеляване, че старото на нищо не прилича. Колата е общо взето готова, чака само съединител и я подкарвам (надявам се това да е тази събота).
горивната рейка
малко кабелчета
ей така изглеждаше към края
горивната рейка
малко кабелчета
ей така изглеждаше към края
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#162
Публикувано 20 юли 2008 - 18:04
Ееее браво колега, че си почнал работа по бенца, този 3.0 ще го турбинираш ли или?
M112.940 inside
#163
Публикувано 20 юли 2008 - 18:48
Ееее браво колега, че си почнал работа по бенца, този 3.0 ще го турбинираш ли или?
Естествено, но първо ще се опитам да мина през КАТ за регистрация (без турбо би трябвало да е по лесно) ...дано само не ме пратят на технотест .
П.П. ще помоля някой от админите когато има време да разцепи тази тема на две и да направи нова, примерно "190Е 3.0-12в турбо" където да премести мненията за новия мотор
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#164
Публикувано 20 юли 2008 - 22:29
Евала ти честно!!!
Очакваме развитието със нетърпение
Очакваме развитието със нетърпение
M112.940 inside
#165
Публикувано 21 юли 2008 - 10:46
Супер става и ми се струва че като го подкараш и с турбината ще вземе да ти хареса и 2.5цата да не потъне в забрава
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни