Верояно сте прави, не правя реклама на Мотоексперт, просто са на 50м от нас и там ходя като стане нещо.
Може би по-горе описаната манипулация не е била най-удачното решение, но при мен поне вече 2 месеца нищо не скърца.
@Veni® - може ли да ми обясниш защо стрябва да ходя спешно на стенд и тенекеджия? Не ме разбирай погрешно, не се заяждам, просто тази 124-ка я карам от 3 месеца и не съм много наясно с нещата.
Не съм Вени, но ще ти обясня накратко:
Това скърцане от шарнира означава, че въпросният е тръгнал и/или е за смяна. Това което са направили "Експертите" по никакъв начин не ти оправя проблема, а напротив- дори шарнира да се разбие повече няма да скърца и ти няма да се сетиш да го смениш преди някое от предните ти колела да те изпревари в движение (да не дава господ). Тогава наистина ще ходиш на тенекиджия, бояджия и ще смениш и шарнира, като след това задължително се минава на стенд за реглаж сходимостта на предницата. Като са го смазали, експертите са те лишили от възможността да чуеш кога ще се разскърца много и да смениш шарнира, както е направил Субсоник. Просто трябва да го смениш възможно най-скоро.
А относно моя проблем- преди малко слизам от колата, като изминах цели 12км. и не можах да чуя нито веднъж гадното скърцане от вчера. Дали скърцането има някаква връзка с това че вчера и онзи ден навъртях 400км общо за двата дни(по около 200 на ден) смесено каране и чух да скърца вчера вечерта??? Ако е шарнир не трябва ли да скърца и като маневрирам пред блока, а не след 200км пробег??? Знам ли и аз вече