Не съм Вени, но ще ти обясня накратко:
Това скърцане от шарнира означава, че въпросният е тръгнал и/или е за смяна. Това което са направили "Експертите" по никакъв начин не ти оправя проблема, а напротив- дори шарнира да се разбие повече няма да скърца и ти няма да се сетиш да го смениш преди някое от предните ти колела да те изпревари в движение (да не дава господ). Тогава наистина ще ходиш на тенекиджия, бояджия и ще смениш и шарнира, като след това задължително се минава на стенд за реглаж сходимостта на предницата. Като са го смазали, експертите са те лишили от възможността да чуеш кога ще се разскърца много и да смениш шарнира, както е направил Субсоник. Просто трябва да го смениш възможно най-скоро.
А относно моя проблем- преди малко слизам от колата, като изминах цели 12км. и не можах да чуя нито веднъж гадното скърцане от вчера. Дали скърцането има някаква връзка с това че вчера и онзи ден навъртях 400км общо за двата дни(по около 200 на ден) смесено каране и чух да скърца вчера вечерта??? Ако е шарнир не трябва ли да скърца и като маневрирам пред блока, а не след 200км пробег??? Знам ли и аз вече
Значи при мен,както казах се скъса,майстори ми каза,че едва ли може да те изпревари в движение,защото шарнир се къса с ниска скорост,примерно в 90 градусов завой при голямо завъртане на волана,но повярвай ми доста е неприятно когато стане.Преживях го това и направих сеира на махалата,стана на 50 м от вкъщи и докато не дойде автопомощ си безсилен,няма как да я дръпнеш
Изпихме по 2-3 бири докато чакахме общинския паяк и ми се посмяха на харабия момчетата от компютърният клуб.