Вашите колиха да ви видя сега
Започната от KPAHK, 05 сеп 2008 - 09:49:15
68 мнения по тази тема
#16
Публикувано 07 септември 2008 - 00:36
първата ми беше: Опел Омега 1.8карб (1986). продадена
2. 124 230Е 1991 на почти 400.000 и беше супер лъскава. продаден
3. W-126 260SE 1988
4. Audi А6 1.9TDI 1999. продаден
5. Ford Fusion 1.4TDCI 2004 заменен за долния
6 Ford Fusion 1.6TDCI 2006
7. W124 230TE 1990 продаден
8. W124 250D Turbo 1992 продаден
9. Omega 2.0E 1994
10.W211 220CDI 2007
...надявам се следващият да е-CLS
2. 124 230Е 1991 на почти 400.000 и беше супер лъскава. продаден
3. W-126 260SE 1988
4. Audi А6 1.9TDI 1999. продаден
5. Ford Fusion 1.4TDCI 2004 заменен за долния
6 Ford Fusion 1.6TDCI 2006
7. W124 230TE 1990 продаден
8. W124 250D Turbo 1992 продаден
9. Omega 2.0E 1994
10.W211 220CDI 2007
...надявам се следващият да е-CLS
#17
Публикувано 07 септември 2008 - 14:36
Първата лична купена кола VW Polo "Жабока" (1997) - движи се всеки ден
Подарък ми остава един W116 (1975) - в момента е в процес на реставрация
В гаража се намира и една W111-ка (конска глава) - с неясна съдба поради голям проблем.
Надявам се в близкото и далечно бъдеще само трилъчеви да карам
Подарък ми остава един W116 (1975) - в момента е в процес на реставрация
В гаража се намира и една W111-ка (конска глава) - с неясна съдба поради голям проблем.
Надявам се в близкото и далечно бъдеще само трилъчеви да карам
#18
Публикувано 09 септември 2008 - 10:47
Аз все още нямам и не съм имал лична кола. Всичките са на тате/мама/фирма.
Иначе ползвам- не мога да се оплача, и поддържам.
Започвам от това на което започнах да се уча да карами се понаучих на доста неща
1- Трабант 601S ('86) - бях 6-ти клас когато въртях с него в кварталния полигон - Трабанта след геройска екплоатация ми омръзна да давам пари за двигатели (сменях двигател за 20 минути в полеви условия) и го продадох в неизправно състояние
2-Ленд Ровър 88 Серия 3, бензин ('73) - поддържам си го и си е в движение- ползваме го на село
3-Форд Гранада 2.0 ('84) - отдаден е за ползване - най-здравата и без авариина кола
4-Мерцедес 124-250 турбодизел ('90??) -Продаден
5-Ланча Капа 2.4 ТДС ('98) - Това е в момента.
По м/у другото ползвам и други коли ама виаги са повече от 1 в автопарка и не смятам да ги описвам- Рено 19, Фиат Дукато.
Иначе ползвам- не мога да се оплача, и поддържам.
Започвам от това на което започнах да се уча да карами се понаучих на доста неща
1- Трабант 601S ('86) - бях 6-ти клас когато въртях с него в кварталния полигон - Трабанта след геройска екплоатация ми омръзна да давам пари за двигатели (сменях двигател за 20 минути в полеви условия) и го продадох в неизправно състояние
2-Ленд Ровър 88 Серия 3, бензин ('73) - поддържам си го и си е в движение- ползваме го на село
3-Форд Гранада 2.0 ('84) - отдаден е за ползване - най-здравата и без авариина кола
4-Мерцедес 124-250 турбодизел ('90??) -Продаден
5-Ланча Капа 2.4 ТДС ('98) - Това е в момента.
По м/у другото ползвам и други коли ама виаги са повече от 1 в автопарка и не смятам да ги описвам- Рено 19, Фиат Дукато.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#19
Публикувано 09 септември 2008 - 15:35
първата MERCEDES-BENZ w123 230E 2.0 Diesel - 1985 година .....
втората NISSAN PRIMERA 1996 2.0i - 140 k.c. ...... продадена P.S. не си купуважте японска кола пример преден носач NISSAN PRIMERA 96та - 760 lewa
третата MERCEDES-BENZ C180 1.8i - 122 к.с. ...... още я карам
втората NISSAN PRIMERA 1996 2.0i - 140 k.c. ...... продадена P.S. не си купуважте японска кола пример преден носач NISSAN PRIMERA 96та - 760 lewa
третата MERCEDES-BENZ C180 1.8i - 122 к.с. ...... още я карам
...1996 Мерцедес C180...
...1985 Мерцедес 230Е...
#20
Публикувано 27 септември 2008 - 23:10
Моята първа,лична КОЛА е:
W 201-190-2.5TD,автоматик!
W 201-190-2.5TD,автоматик!
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#21
Публикувано 28 септември 2008 - 10:48
Имаше преди такава тема...
Първата ми беше FW 1300 - костенурката,
после Lancia Delta за малко,
и преди 15 години си взех първия
Мерцедес 115 - 220Д, а след него
МБ 115 - 230.4
МБ 123 - 200Д (още си го пазя)
МБ 124 - 250Д
МБ 210 - 290тд
Първата ми беше FW 1300 - костенурката,
после Lancia Delta за малко,
и преди 15 години си взех първия
Мерцедес 115 - 220Д, а след него
МБ 115 - 230.4
МБ 123 - 200Д (още си го пазя)
МБ 124 - 250Д
МБ 210 - 290тд
#22
Публикувано 28 септември 2008 - 11:46
1 - Опел корса б, 1.4
2 - Опел тигра
3 - МБ W168, A160
4 - МБ W168, A190
5 - Алфа Ромео 1.6 ТС
Инак колата с която съм израсъл е W123 дизелче. Еххххххххх спомени!!!!!!!!!!!!
2 - Опел тигра
3 - МБ W168, A160
4 - МБ W168, A190
5 - Алфа Ромео 1.6 ТС
Инак колата с която съм израсъл е W123 дизелче. Еххххххххх спомени!!!!!!!!!!!!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#23
Публикувано 01 октомври 2008 - 01:20
Първата лична се още вярна Москвич Алеко 1.5 1989г.
Втората Мерцедес W124 230Е 1991г.
Трета Опел Астра 1.7ТDL 1995г.
Следваща и се още мое притежание W140 S300TD 1998г.
И последна за момента но не и за бъдеще GL320 CDI 4MATIK 2008г.
Втората Мерцедес W124 230Е 1991г.
Трета Опел Астра 1.7ТDL 1995г.
Следваща и се още мое притежание W140 S300TD 1998г.
И последна за момента но не и за бъдеще GL320 CDI 4MATIK 2008г.
Мислих че ме е страх да летя! W140 колата мечтта
#24
Публикувано 01 октомври 2008 - 18:45
Колатa на която се научих да "въртя геврека", беше и все още е на тати 12-така.Преди месец трябваше да я мръдна че пречеше на цедеса,и УЖАС,огледала-няма,ама като се обърнеш при повече желание и стоповете и се виждат ......... Малиййй ..... Сега като се сетя ...... Иначе и първата и личната и последната е W201 190E 2.0 ..... Мислех си BMW E30 е кола за мен,ама само като "посетих" техният форум и като видях как си разменят диф-ове,двигатели,скорости ..... викам " ...... Ааааа,аз тука няма да вирея ...." и хоп в 190-то
Служебната е една Inca 1.9sdi ....... Умриииййййй!!!! Като се залюлеее,ходи я оправи ..... Ходи като "...откачена вратница........"
Служебната е една Inca 1.9sdi ....... Умриииййййй!!!! Като се залюлеее,ходи я оправи ..... Ходи като "...откачена вратница........"
#25
Публикувано 04 октомври 2008 - 21:33
Няма да смятам на баща ми Вартбурга, влекачите на тировете - Мерцедес, служебния Жук, Трабанта на най-добрия ми приятел а и други такива - много са.
1.Опел Аскона 1,9 бензин 1990 продаден
2.Фиат Ритмо 1,6 бензин 1990-1992 продаден
3.Форд Сиера 2,3 дизел 1991-1995 продаден
4.Фиат Крома 2,5 турбо дизел 1995-2000 продадена
5.Ланчия Тема 2,5 турбо дизел 2000-2008 продадена
6.Мерцедес W124 2,5 дизел комби 06.2006
На друго освен на Мерцедес не мисля да се качвам - този модел ми беше целта от 1993 год. и ще си го карам до пенсия.
1.Опел Аскона 1,9 бензин 1990 продаден
2.Фиат Ритмо 1,6 бензин 1990-1992 продаден
3.Форд Сиера 2,3 дизел 1991-1995 продаден
4.Фиат Крома 2,5 турбо дизел 1995-2000 продадена
5.Ланчия Тема 2,5 турбо дизел 2000-2008 продадена
6.Мерцедес W124 2,5 дизел комби 06.2006
На друго освен на Мерцедес не мисля да се качвам - този модел ми беше целта от 1993 год. и ще си го карам до пенсия.
#26
Публикувано 13 октомври 2008 - 17:55
Първата ми бе москвич 412 Д-на него се научих да карам и естествено го блъснах...няколко пъти.После golf GTI 2 91г.,която за времето си вървеше доста добре.После имах доста години Toyota corolla 1.6 16 V,която пък освен,че вървеше доста и гореше малко,не се и чупеше.Навъртях и 200000 и като стана на 500000 я продадох.А сега W202 200 CDI 2000г от които за 1.5г съм много доволен.
#27
Публикувано 21 октомври 2008 - 07:47
Започна се на майтап с 'Трабант 601',бях обаче по-млад и реших да не се състарявам преждевременно,та я смених скоропостижно с МБ 123... и така премина половината ми съзнателен живот.След тая кола ми е безразлично на какво ще се возя от тук нататък и в момента си върша работа с 'Астра' комби.
Ако доживея до пенсия,ще се предвижвам главно с две неща: колело(старото колело на някое внуче ) и каруца с магаренце(за кон няма да мога да спестя ).Каруцата ще ми е необходима за да карам джибрите на казана
Ако доживея до пенсия,ще се предвижвам главно с две неща: колело(старото колело на някое внуче ) и каруца с магаренце(за кон няма да мога да спестя ).Каруцата ще ми е необходима за да карам джибрите на казана
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#28
Публикувано 09 ноември 2008 - 15:06
При мен историята е по дълга! Бащата ме научи да карам на 10 годинки и общо взето тогава беше времето в което първите гастърбайтери отиваха за коли в Австрия! Карахме две Субару-та Леоне комби ама бе толкоз отдавна че въобщене помня кубатури и коне и т.н. След грабнах тапийката се качих на татьовия хлОпел който бе от малкото които не хлопаха много. 1.5 tDI Isuzu мотор. От там в Щатско където си купих първия личен автомобил. Форд Темпо 2.4 с ръчни скорости и климатик. Набор 91! После една сутрин, ей така без никакви видими признаци скоростния лост ми остана в ръката. Вече се бях "поамериканчил" както казва дядо ми и реших че след едногодишен престои в чужбина съм заслужил нещо по мощно. По тази причина скочих на Форд Таурус 3.0 бензин, автомат. Голям кораб е туй чудо. Куин Мери направо. Ама то след Темпото и Вартбург да бях взел така щях да се чувствам сигурно!
Върнах се в БГ-тото и от тук директно към Германия където след много обикаляне намерих Мечо, който ме вози и до днес. C230 T чисти бензин без компресор 150 магаренца и фул екстри за модела. Пуснах го за продажба ама се отказах поне за сега. Може да го сменя за нещо ама като излезе вариант тогава ще мислим. Иначе му се радвам още като малко дете! Щом и на жената не давам да пуши вътре....
Върнах се в БГ-тото и от тук директно към Германия където след много обикаляне намерих Мечо, който ме вози и до днес. C230 T чисти бензин без компресор 150 магаренца и фул екстри за модела. Пуснах го за продажба ама се отказах поне за сега. Може да го сменя за нещо ама като излезе вариант тогава ще мислим. Иначе му се радвам още като малко дете! Щом и на жената не давам да пуши вътре....
ON THIS WORLD THERE IS NO BUSINESS, IT'S ALL PERSONAL - Vito Corleone
#29
Публикувано 09 ноември 2008 - 15:18
Форд Таурус 3.0 бензин, автомат. Голям кораб е туй чудо. Куин Мери направо.
Семейството ми имаше два такива екземпляра преди години.Историята приключи с един прецакан електромотор и един прецакан в следствие на интервенция от БГ "майстори" автоматик.Баща ми и до ден-днешен си спомня с умиление моментите с неговия крайцер.
#30
Публикувано 11 ноември 2008 - 01:50
Тъй тъй... сега и аз да опиша наште возила предишни.
Първата беше една Застава GT 55 - четиривратка (от тоя тип като тая долу) , докарана от Австрия, със серво-педали и колани Audi-VW. Тъмно синя, с яко парно, много удобна за каране беше, и я взехме за без пари- тогавашни 100 $ - последна грижа
След това една червена Alfa Romeo 33 , а малко по-късно купихме и една Alfa Romeo Sprint 1.7 QUADRIFOGLIO- бяла, с 2 карбуратора, двувратка, адски ниска (та чак не се виждаше из между колите на паркинг) , дизайна на Джуджаро- Пининфарина (имахме ги едновременно по едно време, и двете отдавна продадени) .
След това сребристият W 124 200 D (1984, с 5 ръчни скорости) , крадоха го, намериха го, върнаха ни го и го продадохме.
Междувременно купихме друг W 124 200 D, този път бял (1985) , но и той е история вече.
Сега: един W 203 C-klasse 220 CDI сребрист, ръчни 6 скорости, и една А-класа W 168 от последните (2004) преди най-новите, също дизел, 5 ръчни е тя - A 170 CDI, дългата база.
Ми, това е за сега, пък за в бъдеще каквото дойде и според парите.
Абе, само да сме здрави, другото само ще си дойде.
Лека и безаварийна на всички ви.
Нашият Спринт беше по-скоро такъв - бял, но отдавна май не е из между "живите". Вторият или третият собственик след нас я помля от всякъде, а аз я харесвах, ама много харчеше и трудно се настройваха 2-та карбуратора.
Първата беше една Застава GT 55 - четиривратка (от тоя тип като тая долу) , докарана от Австрия, със серво-педали и колани Audi-VW. Тъмно синя, с яко парно, много удобна за каране беше, и я взехме за без пари- тогавашни 100 $ - последна грижа
След това една червена Alfa Romeo 33 , а малко по-късно купихме и една Alfa Romeo Sprint 1.7 QUADRIFOGLIO- бяла, с 2 карбуратора, двувратка, адски ниска (та чак не се виждаше из между колите на паркинг) , дизайна на Джуджаро- Пининфарина (имахме ги едновременно по едно време, и двете отдавна продадени) .
След това сребристият W 124 200 D (1984, с 5 ръчни скорости) , крадоха го, намериха го, върнаха ни го и го продадохме.
Междувременно купихме друг W 124 200 D, този път бял (1985) , но и той е история вече.
Сега: един W 203 C-klasse 220 CDI сребрист, ръчни 6 скорости, и една А-класа W 168 от последните (2004) преди най-новите, също дизел, 5 ръчни е тя - A 170 CDI, дългата база.
Ми, това е за сега, пък за в бъдеще каквото дойде и според парите.
Абе, само да сме здрави, другото само ще си дойде.
Лека и безаварийна на всички ви.
Нашият Спринт беше по-скоро такъв - бял, но отдавна май не е из между "живите". Вторият или третият собственик след нас я помля от всякъде, а аз я харесвах, ама много харчеше и трудно се настройваха 2-та карбуратора.
Прикачени файлове
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни