схема на ключ
Started by mbc, 27 Jun 2008 - 13:31:53
31 replies to this topic
#16
Posted 10 July 2008 - 09:59
Значи ако извадиш старата и сложиш новата веднага няма да има проблем.А номера на батерията същия ли е?И ако стане нещо синхронизирането по същия начин ли става?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#18
Posted 10 July 2008 - 17:21
Хмм колеги, докато ключовете ми бяха на ремонт карах с една карта. За какво служи тя или просто като 3 резервен ключ...
#19
Posted 14 July 2008 - 11:41
Аз имах същият проблем с ключа. диода светеше постояннои не отключваше. Разглобявах сменях копчета сменях батерий нищо. Оправи се от само себе си.Няколко пъти си влизах през багажника защото нямам предна ключалка и като тръгна да паля колата вратите се отключваха. Понякога като отключвам колата осветлението в купето не се включва. В батерийте няма разлика освен в дебелината. Аз в момента съм с дебелите. Ако не намерите от тънките няма страшно. Общо взето съм синхронизирал ключа без да знам, че съм. Като ми направи номера разглобявам, сглобявам и се оправя.
#20
Posted 22 July 2008 - 20:18
сложи си отново 2025,..и синхронизирай ключа!
заключваш ръчно вратите,...щракаш 2 пъти срешу дръжката на шофера,..и бегаш да я отключиш от пасажерската врата,...после даваш на контакт!
Ако не става по този начин,...пробвай варианта-два пъти срещу огледалото за обратно виждане,..после на контакт!
И вариянт 3- заключваш ръчно всички врати,...отключваш пасажерската,влизаш вътре,щракаш 2 пъти и даваш на контакт!
Па нищо не казваш как е с другия ключ,..работи ли централното,пали ли мотора!
Успех!
Ако не става нищо -бегай да ти я четат с диагноза!
Извиняваи за тъпото питане ама само да поясниш какво имаш впредвид под "щракане" кой бутон натиска за сичките три варианта който си описал.Аз имам същия проблем.
Мерси
#21
Posted 22 July 2008 - 22:02
Принципно се щрака бутона на ключа,...нали при цетките от преди 97 година/темата е баш за такава/. е само един,...кръгъл у средата!
Та той се щрака!
А за по новите ключове процедурата за синхрон е друга!
Та той се щрака!
А за по новите ключове процедурата за синхрон е друга!
#22
Posted 23 July 2008 - 21:28
Принципно се щрака бутона на ключа,...нали при цетките от преди 97 година/темата е баш за такава/. е само един,...кръгъл у средата!
Та той се щрака!
А за по новите ключове процедурата за синхрон е друга!
Мерси,но моят ключ е рибка от по новите.Да помогнеш да ми кажеш как да опитам да го синхронизирам.Знам със сигурност че е писано ,но рових и не намерих никъде (без да ме псувате ), та ако знаеш кажи с 2 думи какво да направя.Иначе имам C 220 Diesel 97г. Мерси предварително
#23
Posted 23 July 2008 - 21:44
включваш на контакт,...изключваш от контакт,..вадиш ключа от контакта,...и през следващите тридесет секунди натискаш бутона за заключване,задържаш го.,...и натискаш бутона за отключване 5 пъти през 1 секунда!
След това отпускаш бутона за заключване и натискаш произволен бутон!
Радваш се ,...защото ключа ти е синхронизиран,....ако не,...повтаряш докато се изприщиш,...и после фъргаш ключа от балкона!
Късмет!
След това отпускаш бутона за заключване и натискаш произволен бутон!
Радваш се ,...защото ключа ти е синхронизиран,....ако не,...повтаряш докато се изприщиш,...и после фъргаш ключа от балкона!
Късмет!
#24
Posted 27 July 2008 - 16:57
включваш на контакт,...изключваш от контакт,..вадиш ключа от контакта,...и през следващите тридесет секунди натискаш бутона за заключване,задържаш го.,...и натискаш бутона за отключване 5 пъти през 1 секунда!
След това отпускаш бутона за заключване и натискаш произволен бутон!
Радваш се ,...защото ключа ти е синхронизиран,....ако не,...повтаряш докато се изприщиш,...и после фъргаш ключа от балкона!
Късмет!
Благодаря ти за отговора ,но при мен изглежда проблема е по - голям.Значи като вкарам ключа той въобще не се разпознава от колата и не щраква по характеният начин за да мога да дам на контакт.Ако имаш идея какво ме сполетяло помагай.
А иначе ключа ми се развали докато сменях акумулатора си защото стария беше сдал багажа.Сложих новия акумулатори се получи това.По време на смяната обаче ключа ми беше на стартера и след като го смених всичко свърши.Колата спря да го разпознава.Имаш ли идея какво може да е станало и има ли друг начин за синхронизация в моя случай.
#25
Posted 27 July 2008 - 19:49
Е направо ме разби,...!
Не можа ли тва да го споделиш преди да питаш за синхронизацията!
При Мерцедес случайни неща нема,....всека грешка се заплаща от клиента!
Направил си грешка,като си заебал ключа в конзолата на ezs докато подменяш батерията!
А да питам имаш ли резервен ключ или си стои колицата пред вас умрела!?
Защото при този случай нема синхронизиране,....ключа е умрел!
Аз дори и предпазител да сменям,..ключа ми е в джоба!
Иди си поръчай ключ при местния ви дилър!
Не можа ли тва да го споделиш преди да питаш за синхронизацията!
При Мерцедес случайни неща нема,....всека грешка се заплаща от клиента!
Направил си грешка,като си заебал ключа в конзолата на ezs докато подменяш батерията!
А да питам имаш ли резервен ключ или си стои колицата пред вас умрела!?
Защото при този случай нема синхронизиране,....ключа е умрел!
Аз дори и предпазител да сменям,..ключа ми е в джоба!
Иди си поръчай ключ при местния ви дилър!
#26
Posted 27 July 2008 - 22:12
абе колеги като чета за тези синхронизации ми идва една притеснителна мисъл
значи ако взема един ключ и му извадя батериите за 5 мин и после влезна в
един мерцедес и го синхронизирам и ще го подкарам
така излиза нека знаещите да кажат / успокоят/
може би LYNX ще ме осветлиш по въпроса
защото ако е така не ми е ясно що си купувах ключ за препрограмиране
при смяна на ключалката
значи ако взема един ключ и му извадя батериите за 5 мин и после влезна в
един мерцедес и го синхронизирам и ще го подкарам
така излиза нека знаещите да кажат / успокоят/
може би LYNX ще ме осветлиш по въпроса
защото ако е така не ми е ясно що си купувах ключ за препрограмиране
при смяна на ключалката
#27
Posted 27 July 2008 - 23:14
Спокойно,...не си си похарчил парите на ветъра!
Това дето те съмнява,...не може да стане!
Синхронизира се ключ който вече е женен за колата/програмиран/!
И наистина синхронизацията се прави ако по некаква причина избега скачащия код,...а постоянния/женения/ си е там,...и чака потвърждения от аудиторията/can-компонентите/.
И впрочем ,...трудно се прави взлом на колите с новия ключ!
Това дето те съмнява,...не може да стане!
Синхронизира се ключ който вече е женен за колата/програмиран/!
И наистина синхронизацията се прави ако по некаква причина избега скачащия код,...а постоянния/женения/ си е там,...и чака потвърждения от аудиторията/can-компонентите/.
И впрочем ,...трудно се прави взлом на колите с новия ключ!
#28
Posted 28 July 2008 - 09:00
Резарвен ключ имам и с него карам
#29
Posted 28 July 2008 - 10:45
абе колеги като чета за тези синхронизации ми идва една притеснителна мисъл
значи ако взема един ключ и му извадя батериите за 5 мин и после влезна в
един мерцедес и го синхронизирам и ще го подкарам
така излиза нека знаещите да кажат / успокоят/
може би LYNX ще ме осветлиш по въпроса
защото ако е така не ми е ясно що си купувах ключ за препрограмиране
при смяна на ключалката
Спи спокоино - не е лесна работа да се копира мерцов ключ.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#30
Posted 28 July 2008 - 14:34
Спи спокоино - не е лесна работа да се копира мерцов ключ.
Предполагам че не е и невъзможна
Въпрос на инфо , желание и малко "подръчни" средства
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users