Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Kакво и става на тази кола?Пак съединителя???W124 250TD


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#1 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 27 май 2008 - 08:53

Здравейте колеги , вече напправо полудях... След като няма и два месеца от както сменях съединител комплект и маховик "Люк", при Петко, вчера като че ли пак започна съединителя да не е плавен а на втората половина от хода му/ тази от средата до най-ниската долна точка/ леко да скърца. Чува се съвсем тихичко, но на крака се усеща.. Вчера като го натисках с ръката и се бях навел да слушам под колата установих че скърцането се чува и от долу при скоростите.. Иначе колата за сега върви , не боксува нещо.. Но немога да си намеря място при условие че преди 45 дни дадох общо 2370 лв... Пак ли ща свалям скоростни кутии... Дали не е от помпите този звук , течноста си е на нивото, няма течове... Като че ли се появи лек луфт при потеглянетова леко "туп", и започна малко по-горе да отделя.. А и друго да спомена аз пътувам почти винаги с 3- 4 човека, през най-големите задръствания на София, повече от година, колата е 2,5 ТД комби -ръчни скорости, наистина колата е тежка , тръгни спри през 15-20 метра, разправят че на комбитата съединитела бил слабо място незнам така ли е ? , ама да не може да искара и 5 х. км. То е ясно че тези коли са за дълъг път, а аз я ползвам за ежедневни нужди почти като такси...за да ходя на работа. Частите бяха оригинални... Дайте съвет или да карам така, ако е съединителя той ще покаже.. Пак казвам като татискам съединителя се усеща все едно скърцато/задиращо/ "бутало", и на сфетофар по-трудно вк. първа... дали не отделя хубаво от помпите ли е? Дайте някакъв съвет. Мерси
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 27 май 2008 - 12:27

Според мен има голяма вероятност проблема да е от факта,че си сложил"Люк", а не "Закс".Лично мое мнение е,че читав "Люк"у наше село нема!Пак повтарям,че това ми е личното мнение,и ако сменям съединител ще е само Закс и нищо друго!
Сменявал ли си скоро спирачната си течност?Ако не си я източи цялата-вкл. и от помпите на съединителя,а не само от спирачките.
Пиши как се развиват нещата,ок?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2008 - 12:45

2370 лв...


...А чета неща от сорта колко гаден и скъп бил автоматика. Май при мерцедес по големи проблеми създават съединителите и ръчните кутии.
  • 0

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 27 май 2008 - 12:57

...А чета неща от сорта колко гаден и скъп бил автоматика. Май при мерцедес по големи проблеми създават съединителите и ръчните кутии.



Няма такова нещо!Ама след 500-700 000км. е нормално и ръчна скоростна кутия на цедес да се скапе! ;) А,ако е карана душмански и никога не и е сменяно маслото и по-рано...И упоменатата сума надали е само за съединителя-колегата да каже?
Няма да коментирам,че на всички нас много ни се иска реалните километри на колите ни да са,колкото пише на таблото,ама действителността е друга,обикновенно... :blink:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 27 май 2008 - 21:53

щом трудно влиза първа, значи съединителя НЕ отделя добре.
сменяй спирачното масло, ако не се оправи-горна помпа

дано да не е нещо от рода на скапан притискащ диск

по въпроса за цените--- днес за първи път кварталния майстор ми поиска за смяна на маслото 20лв!! досега винаги е било 5-10.
и го питам--кво става колега--завишение?? и той-- всичко скача! е гледай бензина! вече работя на 50лв на час!...
  • 0

#6 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2008 - 00:08

А така, забелязвам нещо в последно време, а именно: по обяд,в задръстванията по маршрута Редута-Овча Купел, когато колата е хубаво загряла(перката се е вкл./изкл. няколко пъти) ПОНЯКОГА, но далеч не всеки път първа влиза трудно. Като включа втора и после първа няма ядове. Прави го примерно веднъж на 10-15 тръгвания и то само при загряла кола. Някакви идеи???
  • 0

#7 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 28 май 2008 - 09:21

А така, забелязвам нещо в последно време, а именно: по обяд,в задръстванията по маршрута Редута-Овча Купел, когато колата е хубаво загряла(перката се е вкл./изкл. няколко пъти) ПОНЯКОГА, но далеч не всеки път първа влиза трудно. Като включа втора и после първа няма ядове. Прави го примерно веднъж на 10-15 тръгвания и то само при загряла кола. Някакви идеи???



Стара-може би оригиналната спирачна течност,поизносен съединител, тръгнала да се поизносва помпа(и),неподходящо масло в скоростите,сухи превключващи щанги...
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#8 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2008 - 16:58

Маслото в скоростите е мобил ATF и отговаря на спецификациите, последно като го гледах беше догоре( до пробката на скоростите)
А какво имаш в предвид като казваш "сухи превключващи щанги"???
  • 0

#9 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 28 май 2008 - 17:08

Маслото в скоростите е мобил ATF и отговаря на спецификациите, последно като го гледах беше догоре( до пробката на скоростите)
А какво имаш в предвид като казваш "сухи превключващи щанги"???


Имам предвид,че втулките на тези щанги да са останали без гресчица.Ако нямаш втората кора под скоростите отдолу бързо се отмива смазката.Надали е от това но има ефект да се смажат.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#10 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2008 - 17:36

Да имам една кора под двигателя, втора нямам, но май никога и не е имала (тази кола поне). Сетих се за кои щанги говориш, ще ги смажа при първа възможност, а къде могат да ми сменят спирачната течност читаво и качествено, искам да отида при хора които са го правили много пъти,а не някой сулъо да се учи на мойта кола. Чух че в МОТО ЕКСПЕРТ на Симеоновско шосе извършвали тази услуга "машинно" под налягане с някаква машинка там, но дали така се сменя маслото и в двата кръга- на спирачките и съединителя. А иначе течността DOT4 нали???
  • 0

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 28 май 2008 - 19:24

с машина е най-добре, няма да влезе въздух в системата със сигурност
  • 0

#12 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2008 - 00:10

Добре няма да влезе въздух, но с тази машинка едновременно ще се смени спирачната течност и на спирачките и на съединителя, така ли да разбирам????
Ако някой знае как точно функционира този принцип нека да ме светне по въпроса.
Щото аз си мисля че за спирачките-ОК ще развият пробките за обезвъздушаване на четирите колела и ще надуват с нова течност, докато не потече чиста, но за съединителя??? Нещо помпа ли трябва да се развие(коя от двете), знам ли кво още. Пък и веднъж развита, да не вземе да протече после тая помпа.
  • 0

#13 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 май 2008 - 09:31

А така, забелязвам нещо в последно време, а именно: по обяд,в задръстванията по маршрута Редута-Овча Купел, когато колата е хубаво загряла(перката се е вкл./изкл. няколко пъти) ПОНЯКОГА, но далеч не всеки път първа влиза трудно. Като включа втора и после първа няма ядове. Прави го примерно веднъж на 10-15 тръгвания и то само при загряла кола. Някакви идеи???


Имам същия проблем с трудното включване на 1-ва на загряла кола откакто я взех моята, даже бях писал тема. Сменил съм и двете помпи на съединителя, които си бяха за смяна така или иначе, но подобрение няма. Забелязах че като не иска да включи, ако напомпя съединителя няколко пъти, включва без да има нужда да вкарвам през втора.

Какво следва - съединител?

Нещо помпа ли трябва да се развие(коя от двете), знам ли кво още. Пък и веднъж развита, да не вземе да протече после тая помпа.


Долната помпа на съединителя има пробка за обезвъдушаване.
  • 0

#14 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2008 - 18:19

Благодаря за отговора, но щом си сменил помпите и няма ефект се замислям дали да се занимавам изобщо.
  • 0

#15 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 29 май 2008 - 19:36

Много хора не успяват сами да си обезвъздушат съединителя.



Абе кво му се плашите на този съединител?!Аз смених спирачната му течност,като развих пробката отдолу и доливах отгоре нова спирачна течност,докато не потече прозрачна и бистра!После-никакво обезвъздушаване!И проблеми...!Инак в казанчето горе киризиш,че течността е чиста,ама кво изтече първоначално отдолу...! :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни