
Kакво и става на тази кола?Пак съединителя???W124 250TD
Започната от zaho, 27 май 2008 - 08:53:25
34 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 май 2008 - 08:53
Здравейте колеги , вече напправо полудях... След като няма и два месеца от както сменях съединител комплект и маховик "Люк", при Петко, вчера като че ли пак започна съединителя да не е плавен а на втората половина от хода му/ тази от средата до най-ниската долна точка/ леко да скърца. Чува се съвсем тихичко, но на крака се усеща.. Вчера като го натисках с ръката и се бях навел да слушам под колата установих че скърцането се чува и от долу при скоростите.. Иначе колата за сега върви , не боксува нещо.. Но немога да си намеря място при условие че преди 45 дни дадох общо 2370 лв... Пак ли ща свалям скоростни кутии... Дали не е от помпите този звук , течноста си е на нивото, няма течове... Като че ли се появи лек луфт при потеглянетова леко "туп", и започна малко по-горе да отделя.. А и друго да спомена аз пътувам почти винаги с 3- 4 човека, през най-големите задръствания на София, повече от година, колата е 2,5 ТД комби -ръчни скорости, наистина колата е тежка , тръгни спри през 15-20 метра, разправят че на комбитата съединитела бил слабо място незнам така ли е ? , ама да не може да искара и 5 х. км. То е ясно че тези коли са за дълъг път, а аз я ползвам за ежедневни нужди почти като такси...за да ходя на работа. Частите бяха оригинални... Дайте съвет или да карам така, ако е съединителя той ще покаже.. Пак казвам като татискам съединителя се усеща все едно скърцато/задиращо/ "бутало", и на сфетофар по-трудно вк. първа... дали не отделя хубаво от помпите ли е? Дайте някакъв съвет. Мерси
#2
Публикувано 27 май 2008 - 12:27
Според мен има голяма вероятност проблема да е от факта,че си сложил"Люк", а не "Закс".Лично мое мнение е,че читав "Люк"у наше село нема!Пак повтарям,че това ми е личното мнение,и ако сменям съединител ще е само Закс и нищо друго!
Сменявал ли си скоро спирачната си течност?Ако не си я източи цялата-вкл. и от помпите на съединителя,а не само от спирачките.
Пиши как се развиват нещата,ок?
Сменявал ли си скоро спирачната си течност?Ако не си я източи цялата-вкл. и от помпите на съединителя,а не само от спирачките.
Пиши как се развиват нещата,ок?
#3
Публикувано 27 май 2008 - 12:45
2370 лв...
...А чета неща от сорта колко гаден и скъп бил автоматика. Май при мерцедес по големи проблеми създават съединителите и ръчните кутии.
#4
Публикувано 27 май 2008 - 12:57
...А чета неща от сорта колко гаден и скъп бил автоматика. Май при мерцедес по големи проблеми създават съединителите и ръчните кутии.
Няма такова нещо!Ама след 500-700 000км. е нормално и ръчна скоростна кутия на цедес да се скапе!

Няма да коментирам,че на всички нас много ни се иска реалните километри на колите ни да са,колкото пише на таблото,ама действителността е друга,обикновенно...

#5
Публикувано 27 май 2008 - 21:53
щом трудно влиза първа, значи съединителя НЕ отделя добре.
сменяй спирачното масло, ако не се оправи-горна помпа
дано да не е нещо от рода на скапан притискащ диск
по въпроса за цените--- днес за първи път кварталния майстор ми поиска за смяна на маслото 20лв!! досега винаги е било 5-10.
и го питам--кво става колега--завишение?? и той-- всичко скача! е гледай бензина! вече работя на 50лв на час!...
сменяй спирачното масло, ако не се оправи-горна помпа
дано да не е нещо от рода на скапан притискащ диск
по въпроса за цените--- днес за първи път кварталния майстор ми поиска за смяна на маслото 20лв!! досега винаги е било 5-10.
и го питам--кво става колега--завишение?? и той-- всичко скача! е гледай бензина! вече работя на 50лв на час!...
#6
Публикувано 28 май 2008 - 00:08
А така, забелязвам нещо в последно време, а именно: по обяд,в задръстванията по маршрута Редута-Овча Купел, когато колата е хубаво загряла(перката се е вкл./изкл. няколко пъти) ПОНЯКОГА, но далеч не всеки път първа влиза трудно. Като включа втора и после първа няма ядове. Прави го примерно веднъж на 10-15 тръгвания и то само при загряла кола. Някакви идеи???
#7
Публикувано 28 май 2008 - 09:21
А така, забелязвам нещо в последно време, а именно: по обяд,в задръстванията по маршрута Редута-Овча Купел, когато колата е хубаво загряла(перката се е вкл./изкл. няколко пъти) ПОНЯКОГА, но далеч не всеки път първа влиза трудно. Като включа втора и после първа няма ядове. Прави го примерно веднъж на 10-15 тръгвания и то само при загряла кола. Някакви идеи???
Стара-може би оригиналната спирачна течност,поизносен съединител, тръгнала да се поизносва помпа(и),неподходящо масло в скоростите,сухи превключващи щанги...
#8
Публикувано 28 май 2008 - 16:58
Маслото в скоростите е мобил ATF и отговаря на спецификациите, последно като го гледах беше догоре( до пробката на скоростите)
А какво имаш в предвид като казваш "сухи превключващи щанги"???
А какво имаш в предвид като казваш "сухи превключващи щанги"???
#9
Публикувано 28 май 2008 - 17:08
Маслото в скоростите е мобил ATF и отговаря на спецификациите, последно като го гледах беше догоре( до пробката на скоростите)
А какво имаш в предвид като казваш "сухи превключващи щанги"???
Имам предвид,че втулките на тези щанги да са останали без гресчица.Ако нямаш втората кора под скоростите отдолу бързо се отмива смазката.Надали е от това но има ефект да се смажат.
#10
Публикувано 28 май 2008 - 17:36
Да имам една кора под двигателя, втора нямам, но май никога и не е имала (тази кола поне). Сетих се за кои щанги говориш, ще ги смажа при първа възможност, а къде могат да ми сменят спирачната течност читаво и качествено, искам да отида при хора които са го правили много пъти,а не някой сулъо да се учи на мойта кола. Чух че в МОТО ЕКСПЕРТ на Симеоновско шосе извършвали тази услуга "машинно" под налягане с някаква машинка там, но дали така се сменя маслото и в двата кръга- на спирачките и съединителя. А иначе течността DOT4 нали???
#11
Публикувано 28 май 2008 - 19:24
с машина е най-добре, няма да влезе въздух в системата със сигурност
#12
Публикувано 29 май 2008 - 00:10
Добре няма да влезе въздух, но с тази машинка едновременно ще се смени спирачната течност и на спирачките и на съединителя, така ли да разбирам????
Ако някой знае как точно функционира този принцип нека да ме светне по въпроса.
Щото аз си мисля че за спирачките-ОК ще развият пробките за обезвъздушаване на четирите колела и ще надуват с нова течност, докато не потече чиста, но за съединителя??? Нещо помпа ли трябва да се развие(коя от двете), знам ли кво още. Пък и веднъж развита, да не вземе да протече после тая помпа.
Ако някой знае как точно функционира този принцип нека да ме светне по въпроса.
Щото аз си мисля че за спирачките-ОК ще развият пробките за обезвъздушаване на четирите колела и ще надуват с нова течност, докато не потече чиста, но за съединителя??? Нещо помпа ли трябва да се развие(коя от двете), знам ли кво още. Пък и веднъж развита, да не вземе да протече после тая помпа.
#13
Публикувано 29 май 2008 - 09:31
А така, забелязвам нещо в последно време, а именно: по обяд,в задръстванията по маршрута Редута-Овча Купел, когато колата е хубаво загряла(перката се е вкл./изкл. няколко пъти) ПОНЯКОГА, но далеч не всеки път първа влиза трудно. Като включа втора и после първа няма ядове. Прави го примерно веднъж на 10-15 тръгвания и то само при загряла кола. Някакви идеи???
Имам същия проблем с трудното включване на 1-ва на загряла кола откакто я взех моята, даже бях писал тема. Сменил съм и двете помпи на съединителя, които си бяха за смяна така или иначе, но подобрение няма. Забелязах че като не иска да включи, ако напомпя съединителя няколко пъти, включва без да има нужда да вкарвам през втора.
Какво следва - съединител?
Нещо помпа ли трябва да се развие(коя от двете), знам ли кво още. Пък и веднъж развита, да не вземе да протече после тая помпа.
Долната помпа на съединителя има пробка за обезвъдушаване.
#14
Публикувано 29 май 2008 - 18:19
Благодаря за отговора, но щом си сменил помпите и няма ефект се замислям дали да се занимавам изобщо.
#15
Публикувано 29 май 2008 - 19:36
Много хора не успяват сами да си обезвъздушат съединителя.
Абе кво му се плашите на този съединител?!Аз смених спирачната му течност,като развих пробката отдолу и доливах отгоре нова спирачна течност,докато не потече прозрачна и бистра!После-никакво обезвъздушаване!И проблеми...!Инак в казанчето горе киризиш,че течността е чиста,ама кво изтече първоначално отдолу...!

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни