За или Против газов инжекцион?ДА СИ СЛОЖИМ ЛИ ГАЗОВА УРЕДБА
Започната от мерчо, 25 май 2008 - 15:34:23
78 мнения по тази тема
#47
Публикувано 06 февруари 2010 - 23:05
много има които са сложили ГИ на този двигател и ако е настроена както трябва си върви като на бензин и гори около 10-11 газ градскоЗдравейте, колеги!
Да ви попитам, някой сложил ли си е ГИ на 124 с 111 мотор 2000 куб. 136 к.с.? И как работи?
#48
Публикувано 08 февруари 2010 - 01:54
много има които са сложили ГИ на този двигател и ако е настроена както трябва си върви като на бензин и гори около 10-11 газ градско
А ти лично? Или някой с монтирана?
Питам, защото на моята не можаха да ми монтират. Първо в Стара Загора. След това ходих и до Плевен, където ги произвеждат, накрая и в Пловдив до Алати и нищо. На празен ход оборотите играят. При движение 20 мин. работи добре, после 10 мин. прекъсва, след това пак 20 мин. добре и т.н. Обясниха ми, че компютъра подавал различни сигнали към инжекторите, първо към 1 и 4, към четирите, към 2 и 3,пак към четирите и т.н. и компа на газовата се бъгкал и не можел да направи стабилна точка на времето. Накрая ми казаха, че варианта е само обикновенна газова. Някой имал ли е подобни проблеми, или моя софтуер за управление е нещо различен?
#49
Публикувано 08 февруари 2010 - 09:36
А ти лично? Или някой с монтирана?
Питам, защото на моята не можаха да ми монтират. Първо в Стара Загора. След това ходих и до Плевен, където ги произвеждат, накрая и в Пловдив до Алати и нищо. На празен ход оборотите играят. При движение 20 мин. работи добре, после 10 мин. прекъсва, след това пак 20 мин. добре и т.н. Обясниха ми, че компютъра подавал различни сигнали към инжекторите, първо към 1 и 4, към четирите, към 2 и 3,пак към четирите и т.н. и компа на газовата се бъгкал и не можел да направи стабилна точка на времето. Накрая ми казаха, че варианта е само обикновенна газова. Някой имал ли е подобни проблеми, или моя софтуер за управление е нещо различен?
Принципно сигналите към инжекторите са точно такива - едновременно към 1 и 4, и също едновременно към 2 и 3, но към 4-те едновременно това го няма! А те как разбраха , че идва едновременно към 4-те?
Аз имам ГИ на 111 мотор, и съм доволен, дори доволен е меко казано. Разхода упоменат по-горе е реален
Компа на ГИ не си прави измислици - той взема сигналите от комутатора и просто ги предава към газовите инжектори. Единственият проблем е, че газовите инжектори са два пъти по-бавни от бензиновите, т.е. ако един бензинов работи на 2,2 милисекунди, газовият работи на около 5милисекунди, но това се редуцира чрез различни по размер отвори на газовите дюзите
Възможността на 4-те бензинови инжектора да се даде сигнал едновременно е ако някъде кабелите са допряни и изолацията вече я няма, но тогава мотора няма да работи добре дори и на бензин
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#50
Публикувано 10 февруари 2010 - 12:09
Няма нищо лошо в газовия инжекцион - НО само ако е правен от производителя !
Мойто мнение е, че ако караш бензинов автомобил ти трябва да го караш на бензин, за какво ми е да му слагам газ - да имам само ядове с него ли ?
Ако слагате газ само заради икономия, защо по-добре не си купите една малка икономична кола и да си пърпорите с нея... да речем Opel Corsa дизелче, или Citroen, Peugeot и т.н. и т.н.
п.с. - имам един познат, той си купи с голям мерак малка бегачка, колата е Peugeot 106 S16 - знаете как вървят тези въшки та... той много и се кефеше, въпреки ча за да я поддържа си му трябваха доста кинти. След месец, два почна да се оплаква че много му скъпа особено като трябва да сипва бензин - разхода му е м/у 10-12 градско, зависи как я караш, при него е стигала и до 13 та купи си бърза кола И и сложи ГАЗова уредба и за чий Уй... беше мерак за бегачка пък сега си я кара на газ а вече почна да съжалява че я сложил, мощността му била се намалила драстично с газта... те така...
Не обременявам никой с мойто мнение, НО особено към хората, които купуват бързи коли и слагат ГАЗ не моЙм ги разберЕм
Мойто мнение е, че ако караш бензинов автомобил ти трябва да го караш на бензин, за какво ми е да му слагам газ - да имам само ядове с него ли ?
Ако слагате газ само заради икономия, защо по-добре не си купите една малка икономична кола и да си пърпорите с нея... да речем Opel Corsa дизелче, или Citroen, Peugeot и т.н. и т.н.
п.с. - имам един познат, той си купи с голям мерак малка бегачка, колата е Peugeot 106 S16 - знаете как вървят тези въшки та... той много и се кефеше, въпреки ча за да я поддържа си му трябваха доста кинти. След месец, два почна да се оплаква че много му скъпа особено като трябва да сипва бензин - разхода му е м/у 10-12 градско, зависи как я караш, при него е стигала и до 13 та купи си бърза кола И и сложи ГАЗова уредба и за чий Уй... беше мерак за бегачка пък сега си я кара на газ а вече почна да съжалява че я сложил, мощността му била се намалила драстично с газта... те така...
Не обременявам никой с мойто мнение, НО особено към хората, които купуват бързи коли и слагат ГАЗ не моЙм ги разберЕм
#51
Публикувано 10 февруари 2010 - 18:15
Kaквото не може да се поправи с пари при колите, се поправя със знания (четене).Няма нищо лошо в газовия инжекцион - НО само ако е правен от производителя !
Мойто мнение е, че ако караш бензинов автомобил ти трябва да го караш на бензин, за какво ми е да му слагам газ - да имам само ядове с него ли ?
Ако слагате газ само заради икономия, защо по-добре не си купите една малка икономична кола и да си пърпорите с нея... да речем Opel Corsa дизелче, или Citroen, Peugeot и т.н. и т.н.
п.с. - имам един познат, той си купи с голям мерак малка бегачка, колата е Peugeot 106 S16 - знаете как вървят тези въшки та... той много и се кефеше, въпреки ча за да я поддържа си му трябваха доста кинти. След месец, два почна да се оплаква че много му скъпа особено като трябва да сипва бензин - разхода му е м/у 10-12 градско, зависи как я караш, при него е стигала и до 13 та купи си бърза кола И и сложи ГАЗова уредба и за чий Уй... беше мерак за бегачка пък сега си я кара на газ а вече почна да съжалява че я сложил, мощността му била се намалила драстично с газта... те така...
Не обременявам никой с мойто мнение, НО особено към хората, които купуват бързи коли и слагат ГАЗ не моЙм ги разберЕм
Ако ми кажеш че твоя приятел си е монтирал ГИ на 106-ицата и е развалил вървежа й, означава че:
1. не кара с ГИ
2. не е настроена като хората.
3. твоя приятел преиграва или ти изопачаваш нещата.
Просто съм имал кола с ГИ и нямаше разлика във вървенето. Големи критици и "разбирачи" по газта я тестваха и не можеха да разберат на какво карат. Точно такива компетентни кадри, които обясняват как се забавя респонса, убива мощност и ала бала... особено ако е мощна колата, почти не се усеща.
Не мога да разбера що само в България винаги се намират критици във форумите, дето да кажат как нещо НЕ може, НЕ трябва, НЯМА да стане добре...
=======
#52
Публикувано 11 февруари 2010 - 09:10
До колкото знам колега е правена в BG и да ти кажа според мен не са я нещо настроили като хората... защото действително аз съм виждал Alfa с газов инжекцион правен от Alfa Romeo и да ти кажа наистина си вървеше доста завидно... за жалост обаче няма сравнение със същата такава на бензин... НО все пак зимата няма ли проблем с паленето... ?
Преди години карах една IBIZA на газ и от тогава съм казал, че кола на газ няма как да се случи при мен... постоянно това палене на бензин после на газ, преди да я загася отново на бензин ме изнеряше и дори ранни сутрини, като реша да тръгна за някъде почти винаги при минусови температури правеше проблем НЕ мога да запаля по 10-15 мин... не не, не е за мен това...
А ти защо си сложил газ на този красавец, би ли ми обяснил ? Без лоши чуства разбира се.
Преди години карах една IBIZA на газ и от тогава съм казал, че кола на газ няма как да се случи при мен... постоянно това палене на бензин после на газ, преди да я загася отново на бензин ме изнеряше и дори ранни сутрини, като реша да тръгна за някъде почти винаги при минусови температури правеше проблем НЕ мога да запаля по 10-15 мин... не не, не е за мен това...
А ти защо си сложил газ на този красавец, би ли ми обяснил ? Без лоши чуства разбира се.
#53
Публикувано 11 февруари 2010 - 10:05
Не е на тази Тази я карам много малко (вкъщи -> работа и малко извънградско) и за момента нямам намерение да й слагам.
По-скоро съм мислил да си купя някаква малка дизелова кола, ако ми се наложи да карам много градско (Голф или нещо такова) за малко пари, да я спукам от каране и да я хвърля на вторични или за части.
Имах обаче едно БМВ 318ti преди Мерцедеса, на което сложих Landi Renzo OmeGas ГИ и трябва да ти кажа, че беше просто перфектно, но преди да монтираме газовата смених ламбда сондата профилактично и сложих NGK BKR6-EQUP свещи, които се водят high power в каталозите на БМВ. Без значение на какви температури се палеше, колата чакаше 40гр. температура на изхода на маркуча на блока, преди да обърне. Никакви проблеми с парно, никакви проблеми с прекъсване и т.н. Тя автоматично си обръщаше като мина 1500 оборота и е стигнала 40гр. Целзии. Гасиш си я на газ. Дори и веднага след това да запалиш: няма проблеми. Монтаж-шедьовър.
За вървенето ми бяха направили 2 профила:
- един в който върви като изтървана без оглед на разхода (2-3 литра над разхода на бензин)
- един, в който гори същото, но върви леко по-слабо
В началото си играех да я закачам да ги сменям, после си останах на икономичния профил на газ... няма смисъл. Един приятел си ползваше ГИ-то вместо чип тунинг. Не е напълно същото, но е по-лесно да постигнеш
резултати на ГИ, отколкото поредния "разбирач" да ти "чипосва" колата
Истината е, че много проучвах докато намеря кой да я монтира. От английските форуми се уверих, че там слагат основно Prins (Keyhin инжектори) и Landi Renzo Omegas (Bosch инжектори) и много рядко друг вид, явно ги харесват тези. Звънях на Prins-аджиите, но отношението ме спря. Аз им отивам на крак с парите, онея ми говорят все едно съм им длъжен и им пожелах приятен ден, просто ме отблъсна просташкото отношение, но монтират газеници на Субарута, Поршета и подобни машини ежедневно, сигурен съм че са добри.
По стечение на обстоятелствата се познаваме задочно с човекът, който монтира Ланди, отидох, поговорихме си, вечерта му дадох ключовете, обясних му кое как искам да бъде... и човекът го направи. Нямам какво повече да кажа
По-скоро съм мислил да си купя някаква малка дизелова кола, ако ми се наложи да карам много градско (Голф или нещо такова) за малко пари, да я спукам от каране и да я хвърля на вторични или за части.
Имах обаче едно БМВ 318ti преди Мерцедеса, на което сложих Landi Renzo OmeGas ГИ и трябва да ти кажа, че беше просто перфектно, но преди да монтираме газовата смених ламбда сондата профилактично и сложих NGK BKR6-EQUP свещи, които се водят high power в каталозите на БМВ. Без значение на какви температури се палеше, колата чакаше 40гр. температура на изхода на маркуча на блока, преди да обърне. Никакви проблеми с парно, никакви проблеми с прекъсване и т.н. Тя автоматично си обръщаше като мина 1500 оборота и е стигнала 40гр. Целзии. Гасиш си я на газ. Дори и веднага след това да запалиш: няма проблеми. Монтаж-шедьовър.
За вървенето ми бяха направили 2 профила:
- един в който върви като изтървана без оглед на разхода (2-3 литра над разхода на бензин)
- един, в който гори същото, но върви леко по-слабо
В началото си играех да я закачам да ги сменям, после си останах на икономичния профил на газ... няма смисъл. Един приятел си ползваше ГИ-то вместо чип тунинг. Не е напълно същото, но е по-лесно да постигнеш
резултати на ГИ, отколкото поредния "разбирач" да ти "чипосва" колата
Истината е, че много проучвах докато намеря кой да я монтира. От английските форуми се уверих, че там слагат основно Prins (Keyhin инжектори) и Landi Renzo Omegas (Bosch инжектори) и много рядко друг вид, явно ги харесват тези. Звънях на Prins-аджиите, но отношението ме спря. Аз им отивам на крак с парите, онея ми говорят все едно съм им длъжен и им пожелах приятен ден, просто ме отблъсна просташкото отношение, но монтират газеници на Субарута, Поршета и подобни машини ежедневно, сигурен съм че са добри.
По стечение на обстоятелствата се познаваме задочно с човекът, който монтира Ланди, отидох, поговорихме си, вечерта му дадох ключовете, обясних му кое как искам да бъде... и човекът го направи. Нямам какво повече да кажа
#54
Публикувано 11 февруари 2010 - 15:45
Ето, ти си проучил нещата, чел си най-вече в чужди форуми, а те са едно 80-90% доста точни... отиваш, казваш какво искаш и ти го правят. Така се прави най-добре, но ако отиде друг, който не разбира той казва искам газ, майстора му вика ОК слага газовата но покрай нея пропуска куп други неща за да задоволят вървежа... казва ти готов си, возите ефтино, ти пляскаш с ръце и викаш ура... и си преебан отвсекъде...
но когато човек знае какво да прави е просто перфектно... както си постъпил ти в случая
но когато човек знае какво да прави е просто перфектно... както си постъпил ти в случая
#55
Публикувано 11 февруари 2010 - 17:51
Да, абсолютно съгласен съм. Така е.
Просто ситуацията е такава. Хора които не разбират нищо от коли и нямат контакти в тези среди отиват и си купуват някаква "евтина и хубава" кола втора употреба.
Оказва се че колата има малки проблеми, които вероятно са лесни за решаване, но понеже не разбират нищо и им го пише на лицето, майсторите злоупотребяват с доверието на хората на принципа: "Еба... аз ко ни га натваря тоз балък, кой тугава?". Така човекът плаща безумни пари за абсурдни и ненужни ремонти, които могат дори да направят нещата по-зле и някоя малка обикновена количк (примерно Рено Клио им излиза в рамките на 3 години) по-скъпа от чисто нова кола. Не говоря за 20 годишно рено, а за 5г. като на мои колежки почти новите червени Клиота за по 10х.лв.
Отделно и представляват опасност на пътя, защото качеството на ГТП-тата в България е смешно. Не може в сервиза да дадат стикера на един дядо с Голф 1-чка, който никога не е влизал в сервиз... той нямаше карета и полуоските му бяха видимо криви... но му дадоха.
Затова съседа ми направи нещо много умно. Понеже той не се срамува да признае на 40г., че не може да кара добре, не разбира нищо от коли, и не го интересува, отиде човека до Тойота и си купи една Корола дизел 1.4 чисто нова. Бяла, хубава, модерна, красива количка. Гори му 6/100 дизел градско и той е доволен.
Същото е и при газовите.
Просто ситуацията е такава. Хора които не разбират нищо от коли и нямат контакти в тези среди отиват и си купуват някаква "евтина и хубава" кола втора употреба.
Оказва се че колата има малки проблеми, които вероятно са лесни за решаване, но понеже не разбират нищо и им го пише на лицето, майсторите злоупотребяват с доверието на хората на принципа: "Еба... аз ко ни га натваря тоз балък, кой тугава?". Така човекът плаща безумни пари за абсурдни и ненужни ремонти, които могат дори да направят нещата по-зле и някоя малка обикновена количк (примерно Рено Клио им излиза в рамките на 3 години) по-скъпа от чисто нова кола. Не говоря за 20 годишно рено, а за 5г. като на мои колежки почти новите червени Клиота за по 10х.лв.
Отделно и представляват опасност на пътя, защото качеството на ГТП-тата в България е смешно. Не може в сервиза да дадат стикера на един дядо с Голф 1-чка, който никога не е влизал в сервиз... той нямаше карета и полуоските му бяха видимо криви... но му дадоха.
Затова съседа ми направи нещо много умно. Понеже той не се срамува да признае на 40г., че не може да кара добре, не разбира нищо от коли, и не го интересува, отиде човека до Тойота и си купи една Корола дизел 1.4 чисто нова. Бяла, хубава, модерна, красива количка. Гори му 6/100 дизел градско и той е доволен.
Същото е и при газовите.
#56
Публикувано 16 февруари 2010 - 00:00
Карам на м111-220 150к.с. Г.И.ланди ренцо.Много съм доволен.Нямам никакви проблеми и напротив-само икономии.Градско 12.5,13 и извън 10 при скорост над 140км/ч.За разлика от сега преди на колата имаше АГУ с ланда контрол ловато.Големи проблеми-компа постоянно се бъркаше,сигналите се мешеха и изобщо не искаше да работи по предназначение а тоест да палиш на бензин и след определени обороти да прехвърли на газ.Възможна беше работата само при шунтирани връзки за да пали само на газ и да си работи на газ.Тогава са обаче още по-големи проблемите и поразиите.Дълго мислех и пресмятах и накрая в името най-вече на комфорта ИЗХВЪРЛИХ АГУ-то с ланда контрол и си монтирах по-горе упоменатия Г.И.Да подчертая обаче че преди монтажа колата ми беше в извънредно перфектно състояние.Нов дебитомер,нови дюзи(инжектори),кабели, свещи НГК.Общо взето с пръдня боя не става!Такива ГИ с български софтуер и др.евтинийки не струват и излизат по-скъпо.А зззщях да забравя още нещо.След като изхвърлих АГУ-то бях решил никога повече газови уредби!Покарах 2-3 месеца и сърцето ми се разби да клеча по бензиностанциите.
#57
Публикувано 17 февруари 2010 - 19:49
Хора, макар че в момента карам една каручка 147 на газ, мога да кажа, че съм доволен от това че сложих газ.
Какво ме накара да сложа газ?
1 по дефолт Алфата си гълта и за това купе и бабешката да я карам си ги каца 11 литра - по книжка. На магистрала при 130км ми удря 10
Налага ми се да карам бая и от пролетта имам направени 25к км. Газовата я избих от всякъде. При 130 по магистрала при сегашните 1.35 евро за литър 600 км (плюс минус ) ми излиза между 65 и 75 зависи къде задеря, тъй като цени бая се движи постоянно независимо, че барелчето е 75 долара.
На газ тия 600 плащам 40-45 евро.
За сега не съм имало проблем сама си превключва, много съм доволен. Карам я така докато умре, после дал господ ще се мисли за сериозна кола!
Какво ме накара да сложа газ?
1 по дефолт Алфата си гълта и за това купе и бабешката да я карам си ги каца 11 литра - по книжка. На магистрала при 130км ми удря 10
Налага ми се да карам бая и от пролетта имам направени 25к км. Газовата я избих от всякъде. При 130 по магистрала при сегашните 1.35 евро за литър 600 км (плюс минус ) ми излиза между 65 и 75 зависи къде задеря, тъй като цени бая се движи постоянно независимо, че барелчето е 75 долара.
На газ тия 600 плащам 40-45 евро.
За сега не съм имало проблем сама си превключва, много съм доволен. Карам я така докато умре, после дал господ ще се мисли за сериозна кола!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#58
Публикувано 20 февруари 2010 - 13:54
Принципно сигналите към инжекторите са точно такива - едновременно към 1 и 4, и също едновременно към 2 и 3, но към 4-те едновременно това го няма! А те как разбраха , че идва едновременно към 4-те?
Аз имам ГИ на 111 мотор, и съм доволен, дори доволен е меко казано. Разхода упоменат по-горе е реален Компа на ГИ не си прави измислици - той взема сигналите от комутатора и просто ги предава към газовите инжектори. Единственият проблем е, че газовите инжектори са два пъти по-бавни от бензиновите, т.е. ако един бензинов работи на 2,2 милисекунди, газовият работи на около 5милисекунди, но това се редуцира чрез различни по размер отвори на газовите дюзите
Възможността на 4-те бензинови инжектора да се даде сигнал едновременно е ако някъде кабелите са допряни и изолацията вече я няма, но тогава мотора няма да работи добре дори и на бензин
Колега,аз имам същия мотор на колата и искам да си сложа ГИ.Къде сложиха Вашия в София?
#59
Публикувано 12 август 2010 - 23:21
Момчета здравейте, виждам че ги разбирате нещата и най-вече че имате мнения за различните ГИ, та на въпроса: карам Mercedes E200 `97-ма и искам да му сложа ГИ - чудя се между Бардолини и Ланди, вие какво ще ме посъветвате? Благодаря предварително!
#60
Публикувано 13 август 2010 - 09:02
Ланди ренцо - най-добрите са!
NO PAIN - NO GAIN!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни