А каква е разликата между Ланди и Ланди Ренцо?Ланди ренцо - най-добрите са!
За или Против газов инжекцион?ДА СИ СЛОЖИМ ЛИ ГАЗОВА УРЕДБА
Started by мерчо, 25 May 2008 - 15:34:23
78 replies to this topic
#61
Posted 13 August 2010 - 09:19
#62
Posted 13 August 2010 - 09:30
Няма.
ОmeGas беше старата им сериозно ГИ-система и имаше по-опростена от към софтуер алтернатива наречена Plus (говоря по памет, вижте им сайта).
Няколко години по-късно започнаха да инвестират във Plus, свалиха цената, упдейтнаха многократно софтуера и в момента Plus-а е много по-добър от ОмеГас-а от управление и всичко останало. Малко по малко вадят ОмеГас от гамата си, понеже е скъп.
Единствения недостатък са скъпите инжектори, струва 400лв. рейката, понеже е с Бош инжектори, за разлика от ГИ-тата на другите фирми.
Цялата цена на Ланди ГИ система за нормална кола до 150-160к. 4цил. е съпоставима с Фобос и останалите измислици.
ОmeGas беше старата им сериозно ГИ-система и имаше по-опростена от към софтуер алтернатива наречена Plus (говоря по памет, вижте им сайта).
Няколко години по-късно започнаха да инвестират във Plus, свалиха цената, упдейтнаха многократно софтуера и в момента Plus-а е много по-добър от ОмеГас-а от управление и всичко останало. Малко по малко вадят ОмеГас от гамата си, понеже е скъп.
Единствения недостатък са скъпите инжектори, струва 400лв. рейката, понеже е с Бош инжектори, за разлика от ГИ-тата на другите фирми.
Цялата цена на Ланди ГИ система за нормална кола до 150-160к. 4цил. е съпоставима с Фобос и останалите измислици.
#63
Posted 13 August 2010 - 09:34
Тук във В. Търново ми искат около 1100лв. - добре ли е? (за Ланди)Няма.
ОmeGas беше старата им сериозно ГИ-система и имаше по-опростена от към софтуер алтернатива наречена Plus (говоря по памет, вижте им сайта).
Няколко години по-късно започнаха да инвестират във Plus, свалиха цената, упдейтнаха многократно софтуера и в момента Plus-а е много по-добър от ОмеГас-а от управление и всичко останало. Малко по малко вадят ОмеГас от гамата си, понеже е скъп.
Единствения недостатък са скъпите инжектори, струва 400лв. рейката, понеже е с Бош инжектори, за разлика от ГИ-тата на другите фирми.
Цялата цена на Ланди ГИ система за нормална кола до 150-160к. 4цил. е съпоставима с Фобос и останалите измислици.
#64
Posted 13 August 2010 - 09:36
Даже е евтино
#65
Posted 13 August 2010 - 10:07
Преди 3 години си сложих ГИ Ланди на Ситроен Ксантия 2.0i 120hp., карах я 2 години и бях много доволен, цената беше 1400лв. Питам ви каква да си сложа сега эащото някои ми каза, че за Мерца било по-добре Бардолини...Даже е евтино
#66
Posted 13 August 2010 - 10:31
Не мисля че е евтино, преди години може да е било.. сега повече от 800-900 кинта не мисля, че е целесъобразно да се дават.Даже е евтино
#67
Posted 13 August 2010 - 11:29
А за Бардолини нещо?
#68
Posted 13 August 2010 - 12:16
Bardolini не знам... BSM ползват карантиите на Бардолини и си пишат техен софтуер, което е ОК.
Но като цяло самите Бардолини едва ли са нещо кой знае колко различни от другите.
В ГИ-то има 3 важни компонента: Инжекторите, Редуктора и софтуера. Има 2 яки производителя на газови инжектори: Bosch и Keyhin. Keyhin са при Prins ГИ-та, които са много скъпи и ги слагат на мноооого яки коли, но в БГ представителя им не ми хареса как работи, понеже беше супер арогантен тип.
Bosch се слагат при Ланди.
От там нататък, всичко е ширпотреба. Няма проблеми, вървят си колите и на Фобос, и на Бигас и на квото се сетиш там.
Рейката е евтина при ширпотребите и много скъпа при Ланди и Кейхин. Ако няма фабричен дефект, трудно се разваля инжектор, ако има фабричен дефект, той проличава в гаранционния период.
От там нататък, софтуера... Ланди имат много добър, особено новия. За другите знам че правят сходни неща, виждал съм няколко, но не мога да коментирам.
И остава... кой ще ти го монтира. Като цяло мога и сам да си монтирам инсталацията, но няма особен смисъл, по-добре да го направи някой, който си вади прехраната с това и да е професионалист.
Ако не ти се дават пари, слагай за 800-900лв. някаква и си в играта.
Но като цяло самите Бардолини едва ли са нещо кой знае колко различни от другите.
В ГИ-то има 3 важни компонента: Инжекторите, Редуктора и софтуера. Има 2 яки производителя на газови инжектори: Bosch и Keyhin. Keyhin са при Prins ГИ-та, които са много скъпи и ги слагат на мноооого яки коли, но в БГ представителя им не ми хареса как работи, понеже беше супер арогантен тип.
Bosch се слагат при Ланди.
От там нататък, всичко е ширпотреба. Няма проблеми, вървят си колите и на Фобос, и на Бигас и на квото се сетиш там.
Рейката е евтина при ширпотребите и много скъпа при Ланди и Кейхин. Ако няма фабричен дефект, трудно се разваля инжектор, ако има фабричен дефект, той проличава в гаранционния период.
От там нататък, софтуера... Ланди имат много добър, особено новия. За другите знам че правят сходни неща, виждал съм няколко, но не мога да коментирам.
И остава... кой ще ти го монтира. Като цяло мога и сам да си монтирам инсталацията, но няма особен смисъл, по-добре да го направи някой, който си вади прехраната с това и да е професионалист.
Ако не ти се дават пари, слагай за 800-900лв. някаква и си в играта.
#69
Posted 13 August 2010 - 12:33
Много ти благодаря колега, много ценна информация! Аз съм на принципа - малко по-скъпо но пък качествено... от 800-900лв до 1000-1100лв разликата е малка и няма смисъл от компромиси. Ланди ще е! Благодаря отново!Bardolini не знам... BSM ползват карантиите на Бардолини и си пишат техен софтуер, което е ОК.
Но като цяло самите Бардолини едва ли са нещо кой знае колко различни от другите.
В ГИ-то има 3 важни компонента: Инжекторите, Редуктора и софтуера. Има 2 яки производителя на газови инжектори: Bosch и Keyhin. Keyhin са при Prins ГИ-та, които са много скъпи и ги слагат на мноооого яки коли, но в БГ представителя им не ми хареса как работи, понеже беше супер арогантен тип.
Bosch се слагат при Ланди.
От там нататък, всичко е ширпотреба. Няма проблеми, вървят си колите и на Фобос, и на Бигас и на квото се сетиш там.
Рейката е евтина при ширпотребите и много скъпа при Ланди и Кейхин. Ако няма фабричен дефект, трудно се разваля инжектор, ако има фабричен дефект, той проличава в гаранционния период.
От там нататък, софтуера... Ланди имат много добър, особено новия. За другите знам че правят сходни неща, виждал съм няколко, но не мога да коментирам.
И остава... кой ще ти го монтира. Като цяло мога и сам да си монтирам инсталацията, но няма особен смисъл, по-добре да го направи някой, който си вади прехраната с това и да е професионалист.
Ако не ти се дават пари, слагай за 800-900лв. някаква и си в играта.
#70
Posted 21 September 2010 - 16:03
Много ти благодаря колега, много ценна информация! Аз съм на принципа - малко по-скъпо но пък качествено... от 800-900лв до 1000-1100лв разликата е малка и няма смисъл от компромиси. Ланди ще е! Благодаря отново!
Колега, къде ще слагаш Ланди?
Моля те препоръчай ми някой читав сервиз и кажи ориентировъчна цена.
#71
Posted 21 September 2010 - 19:29
Колега, къде ще слагаш Ланди?
Моля те препоръчай ми някой читав сервиз и кажи ориентировъчна цена.
Колега аз съм от Велико Търново, мога за тук инфо да ти дам.
Последно като звънях цената беше 1100лв. (преди 2-3 месеца) Монтират ги в двора на СБА, Милен се казва момчето. Ако искаш и телефон мога да ти дам.
#72
Posted 03 September 2011 - 10:14
Как ви се струва 950лв за Фобос?Някой да предложи добър сервиз за ГИ в София до тези пари?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#73
Posted 20 October 2011 - 09:32
И аз последните дни съм се ориентирал с въпроси и формиране на избор, относно слагане на ГИ. Където каквото изчетох, избора е Фобос 1, няма Ланди, няма Ловато..............т.е. тези последните, които се предлагат на сходни цени, в сравнение с Фобоса 1, са доста по-надолу като разработка или казано-бюджетните модели. Е, има и по-добри, но са доста по-скъпи.
Не видях за 950 лв. с поставянето. Намерих два обекта сервизни с такива уредби - Долни богров и Горна баня, като ме насочиха към второто, но пък там няма лизинг , а аз в момента няма как да извадя 1120 лв. поне, колкото е и офертата. Щото може и свещи да се сменят, кабели и т.н.
Ти не беше ли с 220 дизел, явно питаш за друга кола!
Не видях за 950 лв. с поставянето. Намерих два обекта сервизни с такива уредби - Долни богров и Горна баня, като ме насочиха към второто, но пък там няма лизинг , а аз в момента няма как да извадя 1120 лв. поне, колкото е и офертата. Щото може и свещи да се сменят, кабели и т.н.
Ти не беше ли с 220 дизел, явно питаш за друга кола!
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#74
Posted 20 October 2011 - 09:53
Дидо,когато решиш да се впускаш в тази гимнастика,ми звънни. Имам едни другарчета които ще дадат отстъпка и ще има и лизинг.
Аз ползвам Бардолини и съм адски доволен....как да е и другите марки са добри но само някой имат важната опция при рязко подаване на газ,колата да втива на бензин и след това неусетно да се връща на газ.
Аз ползвам Бардолини и съм адски доволен....как да е и другите марки са добри но само някой имат важната опция при рязко подаване на газ,колата да втива на бензин и след това неусетно да се връща на газ.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#75
Posted 20 October 2011 - 10:14
Благодаря за предложението, ще се възползвам, че всеки ден така като карам на бензин се набутвам излишно.
Аз не съм от разбирачите, но един човек във форума на Ауди, който има сервиз и явно слагат всякакви каза, че Фобоса бил по-добър от Бардолинито, ама е и по-скъп. Аз не съм някой претенциозен човек, като например това което каза с настъпването. Искам да ми се запази динамиката горе долу и уредбата да е здрава, дори да е по-опростена. Другото което е, да се постави от наистина разбирковци А също така, това за лизинга е едно от основните неща, ама зависи от условията. Иначе ако е с голямо оскъпяване, ще сложа, като събера пари накуп. То парите дето ги давам за бензин на седмица, ще са наполовина, т.е. за 2 седмици аз вече ще съм готов с парите за вноската от спестено гориво.
За Бардолини ли говориш иначе!
Аз не съм от разбирачите, но един човек във форума на Ауди, който има сервиз и явно слагат всякакви каза, че Фобоса бил по-добър от Бардолинито, ама е и по-скъп. Аз не съм някой претенциозен човек, като например това което каза с настъпването. Искам да ми се запази динамиката горе долу и уредбата да е здрава, дори да е по-опростена. Другото което е, да се постави от наистина разбирковци А също така, това за лизинга е едно от основните неща, ама зависи от условията. Иначе ако е с голямо оскъпяване, ще сложа, като събера пари накуп. То парите дето ги давам за бензин на седмица, ще са наполовина, т.е. за 2 седмици аз вече ще съм готов с парите за вноската от спестено гориво.
За Бардолини ли говориш иначе!
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users