Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

За или Против газов инжекцион?ДА СИ СЛОЖИМ ЛИ ГАЗОВА УРЕДБА


  • Please log in to reply
78 мнения по тази тема

#16 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 10 юни 2008 - 19:44

И аз съм против алтернативните горива, НО днес карах една хубавица като моята на газ, е колеги останах очарован, върви като моята не се дави като подадеш пълна газ, гори същото количество газ колкото и бензин, с 58л/газ-500км смесено е минал колегата.

Извода е следния ще се слага ГИ, това вече е факт и съм се записъл за 18.06.2008.

Е аз се бях записъл от по-рано, след като Крум ми обесни за какво става дума и се навих, но след днешния тестдрайф съм убеден на 100%.


Круме мерси за консултацията.
  • 0

#17 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 11 юни 2008 - 07:28

И аз съм против алтернативните горива, НО днес карах една хубавица като моята на газ, е колеги останах очарован, върви като моята не се дави като подадеш пълна газ, гори същото количество газ колкото и бензин, с 58л/газ-500км смесено е минал колегата.

Извода е следния ще се слага ГИ, това вече е факт и съм се записъл за 18.06.2008.

Е аз се бях записъл от по-рано, след като Крум ми обесни за какво става дума и се навих, но след днешния тестдрайф съм убеден на 100%.
Круме мерси за консултацията.


Тони,
след толкова ракия и мезета от оная нощ, тая консултация за колкото и да ти я таксувам, пак ще ти дължа някой лев :friends:
Радвам се , че си направил своя избор - истина е , че и аз съм върл противник на алтернативните горива, но достойнствата на
тези ГИ, модел 2008г, са много над недостатъците на алтернативните горива :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#18 ИВЧО

ИВЧО

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Из родината

Публикувано 11 юни 2008 - 11:44

Lorinser каза: "когато инжинерите са проектирали 102 и 111 мотор, бензина е бил 1марка--заплатите 3-4000 марки. и хич не им е било на акъл мерцедеса да е икономичен, а ЗДРАВ."

Аз финно да попитам ша се върне ли това време!
Иначе по темата!Един френд на 963 мотор си сложи ГИ и много,много доволен,само в началото докато го настроят беше проблем,но сега е ОК!
Поздрави!
  • 0

#19 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 11 юни 2008 - 11:46

но достойнствата на тези ГИ, модел 2008г, са много над недостатъците на алтернативните горива :icon_welldone:



За жалост тук си мноооо прав и ще се слага ГИ.
  • 0

#20 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2008 - 22:17

Чакам някой обаче да предложи газов инжекцион за 102 мотор.
[/quote]
Vlado 190 си е монтирал ГИ управляван от Мегаскуирт и казва че е доволен. Някой да е чул за други такива изпълнения?
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#21 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 13 юни 2008 - 09:07

Колега,няма какво да чакаш някой да предлага,или да приспособява,моя съвет е ,който иска газов инжекцион да отива при официалните вносители на газ.инжекции,пита за неговия мотор какво препоръчват и да си монтира такъв при оторизиран сервиз,а не по махленски гаражи,защото иначе за толкова пари рискува да има пробеми/Ще спестиш примерно 20-80лв. а после- ми незнам какво стана.../Не забравяйте,ако пътувате извън България, има вече изискване на Евросъюза бутилката да е с евросонда /струва около 40лв./а не с обикновенна сонда.Не се звае кога пътен полицай ще е открехнат на това изискване и ще почне да те клати...
  • 0

#22 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Публикувано 14 юни 2008 - 16:12

и аз съм с ГИ но ако може да ме светнете какво е евро сонда и какво обикновена?
  • 0
S 124 200 TE 16

#23 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 14 юни 2008 - 16:54

и аз съм с ГИ но ако може да ме светнете какво е евро сонда и какво обикновена?

:allhail: :read: Обикновенната сонда на бутилката е онова със стрелката дето ти показва колко газ имаш в бутилката ,а евросондата е пак такава джаджа ама с по-малка стрелка/така е поне при мен/ при удар на колата не дай си боже блокира входните и изходните горивопроводи на бутилката с цел предпазване на изтичане на газта.Нещо такова ,ако искаш пътьом питай за подробности където монтират инжекциони,ама по открехнатите са в час.... да не се учудиш,че и самите те действат по старому.... :drift1: :drift1:
:madcroud: Нали знаеш някои газаджии гледат да си пробутат старите залежали технологии....уж под формата "абе това върши същата работа ама ще ти е по-евтино" и ти се ловиш на въдицата... А да не забравя,не слагайте големи бутилки/ако не правите трансконтинентални преходи разбира се/30-35литровите са напълно достатъчни:0_evil: :drift1:
  • 0

#24 Rammstein78

Rammstein78

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е230, 02.1998, silver metalic
    WDB2100351......................
    E320 CDI 4MATIC, BRIGHT SILVER METALLIC
    WDB2112891......................
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2008 - 16:48

:allhail: :read: Обикновенната сонда на бутилката е онова със стрелката дето ти показва колко газ имаш в бутилката ,а евросондата е пак такава джаджа ама с по-малка стрелка/така е поне при мен/ при удар на колата не дай си боже блокира входните и изходните горивопроводи на бутилката с цел предпазване на изтичане на газта.Нещо такова ,ако искаш пътьом питай за подробности където монтират инжекциони,ама по открехнатите са в час.... да не се учудиш,че и самите те действат по старому.... :drift1: :drift1:
:madcroud: Нали знаеш някои газаджии гледат да си пробутат старите залежали технологии....уж под формата "абе това върши същата работа ама ще ти е по-евтино" и ти се ловиш на въдицата... А да не забравя,не слагайте големи бутилки/ако не правите трансконтинентални преходи разбира се/30-35литровите са напълно достатъчни:0_evil: :drift1:


Ок - съгласен съм и аз с това което е написано дотук. Колеги - тези от вас които имат вече ГИ и са доволни - препоръчайте някой вносител на ГИ който извършва и монтаж за да отидат и други като мен да си сложат. Предварително ви благодаря
  • 0
[url="""]<>[/url]src="http://dobavi.info/c...des/m41919.gif"alt="Mercedes" border=0>

#25 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Публикувано 14 септември 2008 - 11:49

За съжаление мога да ти препоръчам само във Варна.Аз съм много доволен и който иска го водя.
  • 0
S 124 200 TE 16

#26 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 14 септември 2008 - 13:43

Ей хубавка тема стана . Та на въпроса : ако е за спора : обикновенна газова , с ламбда контрол или газов инжекцион то спора е излишен , просто това са еволюционното развитие при газовоте уредби като ГИ е на върха на пирамидата . Ако е за и против газеницата вобще също е така : никой не обича да кара на газ и ако може да си го позволи би си джъткал на бензин а не да се занимава с газеници , сервизи , майсторчета и т.н. НО при тези цени на горивата везните наклоняват към газта . Мен ако питате едно ГИ на 102 мотор е върха на сладоледа , само дето до сега съм чувал само да ги предлага Bigas / 1700 лв. / www.bigas-bg.com и нашият уважаван съфоромец Vlado 190 . На Владо хем се управлява с MS и черпи сигнал от MAP и по този начин игнорира наболелият проблем със ш......я потенциметър , който великата фирма BOSH така услужливо спря от производство и цените му достигнаха антикварна стойност . Така аз лично чакам да събера парички за една читава 124-ка и беж при Владо, а и да ме извиняват уважаемите колеги ама карането на 102 с обикновенна газова си е приключение и за да върви що годе прилично возилово му трябват доста работи като : предпазни клапи , KE-stop, за предпочитаме LCS , според мен изпарител LOVATO и внимателно боравене с педала на газта . А и да не забравяме коментара на уважаемият LYNX цитирам по памет "подържането на две горивни системи е скъпо" както и на помогналият на доста от нас Lorinser "карането на Mercedes на алтернативни горива излиза два пъти по скъпо от колкото на конвенционално" визирайки обикновенните газови уредби .


п.п. Да ме простят уважаемите господа ако съм допуснал грешки и слабости при цитирането им ама ме мързеше да ровя .
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#27 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 септември 2008 - 19:55

Ей хубавка тема стана . Та на въпроса : ако е за спора : обикновенна газова , с ламбда контрол или газов инжекцион то спора е излишен , просто това са еволюционното развитие при газовоте уредби като ГИ е на върха на пирамидата . Ако е за и против газеницата вобще също е така : никой не обича да кара на газ и ако може да си го позволи би си джъткал на бензин а не да се занимава с газеници , сервизи , майсторчета и т.н. НО при тези цени на горивата везните наклоняват към газта . Мен ако питате едно ГИ на 102 мотор е върха на сладоледа , само дето до сега съм чувал само да ги предлага Bigas / 1700 лв. / www.bigas-bg.com и нашият уважаван съфоромец Vlado 190 . На Владо хем се управлява с MS и черпи сигнал от MAP и по този начин игнорира наболелият проблем със ш......я потенциметър , който великата фирма BOSH така услужливо спря от производство и цените му достигнаха антикварна стойност . Така аз лично чакам да събера парички за една читава 124-ка и беж при Владо, а и да ме извиняват уважаемите колеги ама карането на 102 с обикновенна газова си е приключение и за да върви що годе прилично возилово му трябват доста работи като : предпазни клапи , KE-stop, за предпочитаме LCS , според мен изпарител LOVATO и внимателно боравене с педала на газта . А и да не забравяме коментара на уважаемият LYNX цитирам по памет "подържането на две горивни системи е скъпо" както и на помогналият на доста от нас Lorinser "карането на Mercedes на алтернативни горива излиза два пъти по скъпо от колкото на конвенционално" визирайки обикновенните газови уредби .
п.п. Да ме простят уважаемите господа ако съм допуснал грешки и слабости при цитирането им ама ме мързеше да ровя .

Може и така да е а може и .........да не е така
Все едно
Цената и рипва и на нея
В БГ се грижат всичко да ти е излиза еднакво скъпо
Газ, ток, бензин, нафта, дърва, въглища, ТЕЦ , ВЕЦ, АЕЦ и т. н.
Тури накрая чертата и е все .....същото
Така си е било, така си е и така ще бъде
Винаги се намира някой да ти прибере очакваният финансов кяр, от прилагането на най-новите технологии
Започваш набутването с инвестицията още
Ако си купил колицата с тая инвестиция си я карай
Ако те първа ще инвестираш-зарежи щото след доста малък период от време ще разбереш, че Дяволът ..... няма дупка
В крайна сметка раздаваш паричките които си икономисал(или ще икономисаш), на тоя и ония за това и онова и накрая за теб к.р , ма с две ръчички да го държиш
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#28 Lz1cbk

Lz1cbk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Красно Село
  • Автомобил:
    MB E220 cdi-2000g.

Публикувано 19 септември 2008 - 10:13

Малко и от мене по въпроса за газта:
Твърдо съм за-ГИ -било то с LNG или LPG -въпрос на личен избор ( е, с метана е по евтино,но изчезва голяма част от местото за багаж)
АГУ от смесителен тип( с плочка) -хубава работа, но за автомобили с карбураторни мотори, демек от преди 20 години.
Единственият проблем със ГИ е че не става за двигатели с Механичен Инжекцион ( K-Jetronic),понеже няма от къде да се вземат сигналите от бензиновите дюзи,
нали е със ГНП пустото. Чувал съм и са разни емулатори, дето ги генерират тези сигнали с предсказване във времето, на базата на сигнала от запалителната уредба,
но това са глупости и куп усложнения, а и съм виждал как работи мотора след това. Вярно, че не гърми, заради директното впръскване на газта,
но за динамиката имам в предвид-може да изпревариш само ако всички движещи се отбият вдясно...
Аз пожелавам на всички петролна криза като тази от 1980 г., та да може пак да си караме със горива от по 1 лев литъра, че даже и по евтино !! :icon_welldone:

ПС: А някой може ли да каже нещо по въпроса за АГУ за дизелови машини ? Само автобусите от Градски Транспорт ли ще карат с газ ?? :allhail:

Със здраве на всички,

Боби.
  • 0

#29 fogost

fogost

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Всякакви...

Публикувано 19 септември 2008 - 12:31

Аз също карам на газ. С газов инжекцион разбира се. Нямам забележки. Не съм особен фен на алтернативните горива, но кажете ми как да го изхранвам тоя змей автомат. За 1 месец съм минал 4000 км. като повечето са извънградско. Много ми се налага да пътувам на година навъртам по 30 000 - 40000 км. Както се вижда от алтернативното гориво за една година спестявам колкото за още един Мерцедес.
Няма как! :dontknow:
  • 0
200 E 2.0 W210 ENGINE 111 AUTOMAT

#30 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 11 май 2009 - 16:47

чакайте и аз да си изкажа некомпетентните наблюдения
карах си го моя дзвер на газ 102 мотора. имаше си емулатор. не вървеше ... разликата от пуснат и спрян климатик си я имаше ама чак пък да отбиват другите за да можеш да ги изпревариш ... ще ме извинявате. тва да не ви е шкода фабиа с 1.4 мотор дето като пуснеш климатика и ако наклона на пътя е повече от 10 градуса почваш да се връщаш назад.
максималната скорост също се губеше ( около 160 на газ по спомен )
както каза някой ... не сме състезатели и все пак преминаването от газ на бензин става за секундички.
тоя емулатор до сега не знаех че служи за това което казвате но явно си заслужава.

и какво имаме ... малко по тромава кола на една добра цена... ако на ден минавате по макс 50-60 км няма ГОЛЯМ смисъл от газ, но ако минавате повече километри определено си заслужава. разхода на газ беше 13-16 градско и 9.5-13 извънградско ( в зависимост от скороста разбира се :) към морето средна скорост 120 ми изгори 9.5 ) на бензин не съм я засичал. колата си ми дойде с газовата и копчето беше с 2 позиции - само бензин и палене на бензин и при 2500 оборота обръща на газ. след проблем с ел инсалацията на газовата реших да си сложа и копче с 3 степени което да има вариант да се пали само на газ ... в случай че го закъсам за бензин ( все пак всичко става ). твърдо за газовата уредба било то инжекцион ( което ест. си е стотици пъти по добре ) или за хората които не могат да си я позволят - обикновенна . естествено да е с вариант без гърмежи.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни