Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Термостат за W140 600 отварящ по-рано (на 79-80градуса),а не на 90гр.?


  • Please log in to reply
168 мнения по тази тема

#166 dellnnn

dellnnn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 юни 2008 - 22:59

Нещо не си го запоил както трябва.Така работи като няма резистор.И при мен се включваха за около 10 сек и после чак след 100 градуса тръгваха.
Снимай по добре,за да видим какво си направил,че може другаде да си го запоил.На мен сега перките ми включват на 93 градуса и бичат докато не стане 83.....само дето в топло време никога не може да ми стане температурата 83 ако ще да се разцепят от въртене.

Както споменах индикацията на таблото явно показва по-висока температура т.к преди ел перките се включваха за постоянно малко преди 120(сигурно около 110) сега след интервенцията
всичко се измести пропорционално надолу така че съм убеден че съм пипал където трябва-даже питах за цената на датчиказа перките и го разглеждах .Ще снимам но едва ли ще се види много т.к го сложих на клематана на датчика а отгоре изолирах защото кабелите ми са нагорели
  • 0
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98

#167 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 14 юни 2008 - 05:25

Ами според оня чичка от американския сайт,резистор 1.1k ohm трябва да направи така,че перките да включат на 92 градуса.Тоест или иди на компютър да ти замери с точно колко ти лъже или си купи лазерен или инфрачервен термометър.Аз си поръчах втория и в Понеделник ще пристигне и почвам да меря,защото и аз имам проблеми с показалката за температурата.Така и не разбрах дали ми мери по-малко или повече.
Ходих на компютър и той показа,че ми мери 10гр повече,обаче със сложен резистор 1.2k ohm трябва перките да ми включат на 95гр,а по табло ми показва,че включват на 85 градуса,което е невъзможно и в случая показалката показва по-малко с 10 градуса.Общо взето работата е странна.


http://pages.prodigy...one/MB_CTS.html
Е тука пише според това какъв резистор с исложил,кога ще ти включат перките.
  • 0

#168 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4636 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 юни 2008 - 10:51

В посочения линк също пише да се използват метал-оксидни резистори с толеранс 1%, защото стандартаните карбонови резистори с толеранс 10% и 5% се влияят много от температурата.

Интересно откъде идва тази разлика от 10гр в показанията на таблото. Датчикът който включва перките е различен от този който указва температурата на таблото нали?

Shotgun600, следя темата ти с интерес, защото преди време един колега беше питал в раздел "E класа" дали е нормално 124-ката му да стои все около 100 градуса в града.

Понеже имаше идея да си заменяш виското с ел. перка исках да споделя личен опит.
Ел. перката доста спъва мотора като се включи - сигурен съм че при теб няма да се усети, но малко или много си дърпа от мощността на мотора и най-неприятното е че се включва отведнъж. Моята 124-ка която е с ел. перка също стои около 100 градуса в градски условия ако не е пуснат климатика, тъй като датчика на ел. перката е за 100 градуса. Виж с климатик държи 85-87 градуса, защото тогава работи перката на климатика.

Колегата TOP сподели че колите му, които са с виско перка, никога не достигат 100 градуса, най-много 90. От това съдя че виското, ако функционира правилно, е по-доброто решение за мотора. То зацепва по-плавно и работи, макар и неефективно и на по-ниска от 100 градуса температура.
  • 0

#169 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 16 юни 2008 - 20:42

Ами честно да ти кажа аз нямам идея какъв резистор съм си сложил.Не знам дали е карбонов или метал-оксиден,но това на страна....

Сега замерих с лазерен термометър и се оказа че на таблото показва с 3-5 градуса повече,което не е проблем.Сигурно разликата се дължи на окислен кабел и от това се променя съпротивлението и така стрелката показва леко неточно.Но и това не е проблем.

За ел.перка вече съм разучил къде да отида,за да ми сложат.Работата на мотора изобщо няма да се промени.Няма да се усети даже,защото на 600 мотор няма да е проблем да се сложи каквато и да е по мощност перка!Все пак е почти 300кв,та една перка ли ще му е проблем?

top кара S350td който е с термостат на 80градуса,а не на 87 като моя.Ето от това идва разликата.Моя почва да отваря на 87 градуса и е напълно отворен на 102,което е страшно висока температура.Ел перките стандартно включват на 103-105,а виското на 107 зацепва.Просто стандартно му е заложено на този мотор да работи при такива стойности.
Само термостат на 80гр би ме спасил,но засега не намирам такъв,който бе паснал на главата на моя термостат.Това е положението.Ако стане голяма жега даже ще махна клапана и ще го сложа пак за зимата.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни