Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Загасва по време на движениеW210 250 D


  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#31 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Posted 24 April 2008 - 12:17

филтъра, като го смени, разпори ли го? - информативно, просто да видиш какво има вътре?

Еспер, защо ти е толкова черен филтъра за грубто пречистване? Аз моя го смених, защото ми подариха нов- и като го свалих, беше беличък, съвършено същия на цвят като новия и съвършено празен

зареждането на ОМВ - не знам какво да кажа
аз не съм се оплаквал от тях, ама адаша беше докарал разход към 30- 40 /100 след зареждане на нафта , от същата бензиностанция, от която зареждам и аз


Вени, явно от нафтата пластмасата пожълтява с времето (спомни си тубите, главата си залагам че никъде не продават жълти). И понеже не винаги се отваря грубия филтър, а може и да не се сменя колегата сигурно кара с оригиналния. Моя също беше пожълтял и прозрачните маркучи са ми жълти, а в магазина - бели.
И не знам защо си мислите, че като наливате нафта от 2,50 си мислите, че слагате най-доброто :dontknow: ама това е извън темата
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#32 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 24 April 2008 - 12:30

Стига бре...18/100 беше.Не им прави лоша реклама.Едно е 18 друго е 30-40 :lol:
Честито за Фиата.
Ама и ти ни направи една реклама в Фиат форума:

:slap:
Представям си обява в мобилето:
"Заменям Фиат Темпра за две брони от Мерцедес"
:blink:



Лек офтопик, ама нещата стоят точно така.
Аз все още търся предна броня за мечо. Средна цена 600лв втора употреба и НЯМА.
Ако си купя нова, ще трябва да платя около 1400.
Дали бих взел 1400лв ако реша да продам стария фиат? Аз не мисля че ще успея.
Обидно е някак...
Та така на практика стоят нещата :icon_coolgrin:


За филтъра mitun е прав - не беше мръсна а пожълтяла.
И това предполагам е оригиналната цедка.
То за 10 години пак добре изглежда ;)
  • 0

879897.png


#33 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Posted 30 April 2008 - 15:11

Е го моя последния път какво беше посъбрал за 10-15 хил.км:
Posted Image
Posted Image
Posted Image

вече повече от 20к не съм го проверявал, че се не остава време.
Първия път обаче така се беше задръстил... (филтъра беше пълен до горе), че ми гаснеше колата като я сритам - не й беше достатъчен дебита на нафтата
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#34 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 17 September 2008 - 21:08

За съжаление ще се наложи да ъпна темата...
Проблема се появи и при мен и очевидно постепенно се влошава.

До момента на няколко пъти не успявам да запаля при първоначално стартиране.
Симптомите са 2 - с премигване на индикаторите в огледалото или без.
И в двата случая при опит за стартиране не свети индикатора за подгрев.

Днес обаче ми угасна на 2 пъти по време на движение.
Индикаторите на огледалото не светеха ама и не палеше.
След 2-3 опита с контакт подгрева светна и запали нормално.

Ще прегледам и презапоя релето, за което говори LYNX - модула в пластмасовата кутия до десния амортизатор.
Любопитно ми е колегата zuhen дали и как си реши проблема?

Проблема е, че през уикенда трябваше да пътивам към Пловдов но след това...
Май ще впрягам Фиата - няма да имам време за процедурата до тогава.
Добре е все пак, че ме изчака да се прибера а не си показа рогите в Италия...

И преди съм го казвал, ама пак да си го река, че да ми олекне - ШИБАНА ЕЛЕКТРОНИКА!
  • 0

879897.png


#35 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 18 September 2008 - 07:57

Извинявам се за офф-а, но такъв груб филтер дали случайно няма и моята колица и ако да, къде да го търся в моторното та да го сменя ? В211, 220 цди :)
  • 0
W211-Avantgarde

#36 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Posted 18 September 2008 - 08:19

Не бях писал по темата, тъй като след като постнах темата проблема изчезна.
Но за жалост проблемът се появи отново преди 2-3 седмици.
И така, преди една седмица, с помощта на Veni (сега като се замисля, само Veni действаше),
свалихме въпросното реле. И опааа, найстина имаше 2 студени споики.
И както Вени писа по-горе, вече седмица няма никакъв проблем.
Единственото, което забравихме да направим беше снимков материал.
Изказвам хиляди благодарности на Veni за оказаната помощ и
на LYNX за подадената информация. :flagMB new:

P.S. Единственият неразрешен въпрос, който остана е
каква точно е ролята на това реле?
  • 0

#37 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 18 September 2008 - 10:57

Ми ще го захващам следващата седмица, явно.
Вени, има ли някакви грижи при разглобяването на самото реле?
Имам предвид за да се стигне до платката.
Щото онуй за свещите беше доста добре запечатано.
За щастие немците не правят като руснаците - цялата платка потопена след насищането в безцветен лак за борба с влагата.
Ремонта след това е мамата си джаса...

Аз ще понаснимам малко мтриЯл - само да остане време.

BTW наскоро в ПК гледах една цетка - бензинова беше, с "рибка" ключ.
Дето имат светоидиоти и на ключалката на вратата.
Та човека се качи, червено/зелено се размига на умряло - и на вратата и на огледалото.
Запали си, потегли и отпътъва мигащ като стрелбище - никакви проблеми :dontknow:
  • 0

879897.png


#38 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 08 October 2008 - 20:41

Ето малко матРЯл от мен - картинки от решението на проблема (надявам се) - вчера се видях в малко време.
Честно казано не съм убеден, че съм се преборил с проблема, щото никъде не видях студена спойка.
Всъщност очаквах да видя електроника някаква а то само тъпи релета...
Презапоих всичко наред.

Ето какво имаме под капака на пластмасовата кутия над десния амортизатор.
Капака сваляме след като отвием 4 винта по краищата му.
Това, което ни трябва според LYNX е най-долната кутия с предпазителите върху нея.
МБ чарк-номер: А 210 540 03 72

Posted Image

Ето това е въпросното реле.
Сваляме капака ми като подпъхваме отверка в осемте щипки, които се виждат на челната страна:

Posted Image

Ето какво имаме вътре:
Posted Image

Ние обаче имаме работа по задната му страна:
Posted Image

Хващаме поялника и презапояваме всичко, дето може.
Крайният резултата не е ясен, но за момента изглежда така:
Posted Image

Имам съмнения, че проблема може би идва от ето тези връзки - месинговите нитови съединения към шините.
Не ги запоих тези съединения сега но ако се окаже, че проблема е останал ще го направя:

Posted Image

Поставяме капака обратно и връщаме релето обратно на мястото му.
Преди да поставим куплунгите е добре да ги напръскаме с контактен спрей - така и така сме отворили капака...
Аз направих това геройство не само с куплунгите на ремонтираното реле а всички куплунги в кутията:

Posted Image

Това е.
Сега остава да чакаме - само времето ще покаже дали проблема е решен или не.
  • 0

879897.png


#39 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 08 October 2008 - 20:44

Ето малко матРЯл от мен - картинки от решението на проблема (надявам се) - вчера се видях в малко време.
Честно казано не съм убеден, че съм се преборил с проблема, щото никъде не видях студена спойка.
Всъщност очаквах да видя електроника някаква а то само тъпи релета...
Презапоих всичко наред.

Ето какво имаме под капака на пластмасовата кутия над десния амортизатор.
Капака сваляме след като отвием 4 винта по краищата му.
Това, което ни трябва според LYNX е най-долната кутия с предпазителите върху нея.
МБ чарк-номер: А 210 540 03 72

Posted Image

Ето това е въпросното реле.
Сваляме капака ми като подпъхваме отверка в осемте щипки, които се виждат на челната страна:

Posted Image

Ето какво имаме вътре:
Posted Image

Ние обаче имаме работа по задната му страна:
Posted Image

Хващаме поялника и презапояваме всичко, дето може.
Крайният резултата не е ясен, но за момента изглежда така:
Posted Image

Имам съмнения, че проблема може би идва от ето тези връзки - месинговите нитови съединения към шините.
Не ги запоих тези съединения сега но ако се окаже, че проблема е останал ще го направя:

Posted Image

Поставяме капака обратно и връщаме релето обратно на мястото му.
Преди да поставим куплунгите е добре да ги напръскаме с контактен спрей - така и така сме отворили капака...
Аз направих това геройство не само с куплунгите на ремонтираното реле а всички куплунги в кутията:

Posted Image

Това е.
Сега остава да чакаме - само времето ще покаже дали проблема е решен или не.

Та това е за ..........6+(отличен и малко)
Поздрави
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#40 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 08 October 2008 - 21:17

А.... Мен кучета ме яли!
Адмирациите отново са за LYNX ;)
  • 0

879897.png


#41 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 08 October 2008 - 21:30

А.... Мен кучета ме яли!
Адмирациите отново са за LYNX ;)

Кучета, кучета, ама зли :icon_coolgrin:
За LYNX, немам ......думи
Ма и ти готино му помогна на пича
Нема ли снимка-почти нищо не можеш да разбереш
Те това си е помощ
В последно време рядко виждам снимки по форума
Те са най-ценното в помоща
(мое мнение)
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#42 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 08 October 2008 - 22:08

Струва ми се че не е презапоено всичко,...конкретно управленията на релетата!
Моля ако е така,..да се повтори операцията,...ако недовиждам веке,.моля за извинение!

Успех и късмет!
  • 0

#43 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,531 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Posted 08 October 2008 - 22:19

Ммм, презапоени са - гаранция.
Никаква гаранция как са презапоени но поялник е играл по бобините :tongue:
Даже разцъквах релетата с подаване на напрежение по бобините им.
Бачкат си но то и проблема се появява(ше) много рядко.
Време трябва, време.

Леле като си помисля заради каква тъпотия мога да остана насред пътя... Не е истина това!!!
Ако е вярно :kill_myself:
  • 0

879897.png





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users