Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загасва по време на движениеW210 250 D


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#16 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 12 април 2008 - 12:43

Колага, а да те попитам - като угасне, при опит за повторно палене да ти премигват ламБите на огледалото?
Зелената и червената имам предвид.


Точно така се получава при мен. Което е доста обезпокоително.
Та затова във вторник ще се ходи на сервиз за диагностика и
се надявам да се установи проблема.
Най-интересното е, че не гасне постоянно: тоест има дни,
в които нема и помен от гасненето.
  • 0

#17 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 април 2008 - 20:49

Зад предния десен амортизатор,.....пластмасовата кутия с диагностичната букса/4 винта са/,....отваряй ,....-първия модул ти е за презапояване.
  • 0

#18 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 13 април 2008 - 02:12

Зад предния десен амортизатор,.....пластмасовата кутия с диагностичната букса/4 винта са/,....отваряй ,....-първия модул ти е за презапояване.


Жив да си...

Я кажи аз да го барам ли като превантивна мярка?
Нали споменах, че за 2 години почти се е случвало само 2 пъти.
Или да го оставя и да не му преча да работи? :rolleyes:

Кажи де, за кво е първия модул? :icon14:
  • 0

879897.png


#19 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 13 април 2008 - 06:58

Благодаря ти LYNX
Oще днес ще се пробвам да я свърша тази работа и
ще пиша за резултата.
  • 0

#20 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 13 април 2008 - 16:38

Нещо не можах да се ориентирам.
Там където е диагноститичната букса са предпазителите.
Там ли да го търся първия блок.
Този проблем, може ли да се дължи само на калпава нафта?
  • 0

#21 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 април 2008 - 20:08

Обърках малко,....оти не гледам кво купе е!

Диагн.букса е при бушоните,...а реле модула е от другата страна,..зад бомбето на амортизатора,...развиваш 4 винта филипс ,махаш капака,..първия модул с многото букси и неколко бушона.

Разглабяш,...перкаш навсекъде калай и зеления и червения диод на огледалото ще си влезат в режим!

Този релемодул е за пренапрежение,...за захранване на ел.блокове,...и,....имобилайзера!

Късмет!
  • 0

#22 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 15 април 2008 - 15:45

Благодаря ти отново, LYNX
Открих къде се намира този модул и ще действам.
Резултатите - по-късно.
  • 0

#23 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 15 април 2008 - 20:14

Нещо ме съмнява,
да имаш аларма с някй клапан за спиране на горивото
или нещо друго свързано към алармата за гасене на мотора?
Успех.
  • 0

#24 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 21 април 2008 - 20:17

Бях обещал да пиша за развитието на проблема.
Открих блока за прнапрежение, но нещо се шубелясах да го
презапоявам(сигурно на по-късен етап от некой друг, дето вдява повече от мен)
Та затова реших да пробвам по по-простия начин, визирайки калпава нафта.
Като се замислих, този проблем се появи 2-3 км. след едно зареждане на ОМВ.
(почти винаги зареждам от там)
Та след като почти свърши нафтата от ОМВ, смених горивния филтър, който беше
сменен преди 2000 км, зареждане от ЕКОто и ........ гасненето спря.
Вече 10 деня без проблеми.
Та се надявам проблема наистина да е бил от нафтата; е
само времето ще покаже.
  • 0

#25 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 21 април 2008 - 20:54

Опасявам се че е просто случайност.
Мигането на лампите в огледалото индикира проблем с електронните системи, но не и проблеми с горивото.
Другото заради което се съмнявам е, защото спомена ОМВ.
2 години зареждам в 99% от случаите в тази верига. Фиата ми и преди това.
Ето в какъв вид намерих преди няколко дни филтъра за твърди частици - абсолютно нищичко нямаше вътре - ЦЪК.
А ето ТОВА намерих след като делнах с флекса последния ми горивен филтър на 8000км.
Естествено аз ползвам основно 2-3 обекта, другите може би правят някакви манипулации, но определено не мисля, че си решил проблема.
Изобщо LYNX требва да се слуша. Един единствен път си спомням че не беше прав и то дори тогава не се разбра еднозначно, че е сгрешил :rolleyes:
  • 0

879897.png


#26 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 април 2008 - 21:01

Та се надявам проблема наистина да е бил от нафтата; е
само времето ще покаже.

Проблемът ти за жалост не е решен. На една друга марка кола имах подобен, но без загасване. Просто траках като трактор, пушех като локомотив и имах мощност колкото на едно магаре. Това се получаваше само от време на време, така че твоят проблем съществува.
Някъде бях писал - господ ли е пратил Риса при нас- послушай го и няма да сгрешиш.
  • 0

#27 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 24 април 2008 - 10:38

Мисълта ми беше, че всичко, което го каза LYNX ще бъде направено след
седмица две, но не от мен, а от някой, който е на ти с поялника.

И като го гледам блока, каде точно требва да се презапои.
Самите букси или и релетата вътре.
  • 0

#28 Nasakoto

Nasakoto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 126 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Доста разнообразни :)
  • Автомобил:
    MB W124 200Е 102.963 1989 г.
    Fiat Bravo 1.9TD 1998 г.
    Wartburg 353W 2T 1986 г. (в процес на гниене)

Публикувано 24 април 2008 - 10:53

Ти отвориш ли го да ти лъснат спойките, по-добре е да се повторят всичките подред, че да не се наложи повторно сваляне след това :)
  • 0
Баба Меца:
Публикувано изображение Публикувано изображение

#29 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 24 април 2008 - 11:21

Еспер, защо ти е толкова черен филтъра за грубто пречистване? Аз моя го смених, защото ми подариха нов- и като го свалих, беше беличък, съвършено същия на цвят като новия и съвършено празен

зареждането на ОМВ - не знам какво да кажа
аз не съм се оплаквал от тях, ама адаша беше докарал разход към 30- 40 /100 след зареждане на нафта , от същата бензиностанция, от която зареждам и аз


Да, цепнах го с флекса за да видя в какъв вид е.
За цвета не знам, но според мен от цедката (грубия) се очаква да бъде по-скоро празен, отколкото да бъде беличък :rolleyes:
В интерес на истината за първи път отварям който и да било горивен филтър и нямам идея такъв ли трябва да бъде.
Особено хартиения.
Този от снимката е на 8000км и честно казано той ми се струва доста черен.
Ама от вчера имаме нова придобивка, ще сменям и там консумативи и ще разцепия и филтъра от стария фиат.
Жената го кара само с нафта от лукойла (карта някаква) и ще видя там какво ще излезе. И той е на толкова км. някъде.
Значи аз визирам положително OMV от гледна точка на разход, ниски температури и вървене на колата.
  • 0

879897.png


#30 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 април 2008 - 12:14

...
зареждането на ОМВ - не знам какво да кажа
аз не съм се оплаквал от тях, ама адаша беше докарал разход към 30- 40 /100 след зареждане на нафта , от същата бензиностанция, от която зареждам и аз

Стига бре...18/100 беше.Не им прави лоша реклама.Едно е 18 друго е 30-40 :lol:


...
Ама от вчера имаме нова придобивка, ...

Честито за Фиата.
Ама и ти ни направи една реклама в Фиат форума:

Като за автомобил струващ колкото двете ми брони на мерцедеса, колицата цена няма!

:slap:
Представям си обява в мобилето:
"Заменям Фиат Темпра за две брони от Мерцедес"
:blink:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни