Загасва по време на движениеW210 250 D
Started by zuhen, 08 Apr 2008 - 15:42:06
42 replies to this topic
#1
Posted 08 April 2008 - 15:42
Здравейте,колеги.
През последнити дни, на 3-4 пъти колата ми W210 250 D изгасна по време на движение.
Един път на сфетофар, друг път при скорост от 60 км; един път при загрял, друг път при студен мотор.
След като загасне я запалвам след 1 мин. с ключа.
Интересното е, че преди да загасне ми светва индикацията за подгревната свещ.
През последнити дни, на 3-4 пъти колата ми W210 250 D изгасна по време на движение.
Един път на сфетофар, друг път при скорост от 60 км; един път при загрял, друг път при студен мотор.
След като загасне я запалвам след 1 мин. с ключа.
Интересното е, че преди да загасне ми светва индикацията за подгревната свещ.
#2
Posted 08 April 2008 - 16:38
Здравейте,колеги.
През последнити дни, на 3-4 пъти колата ми W210 250 D изгасна по време на движение.
Един път на сфетофар, друг път при скорост от 60 км; един път при загрял, друг път при студен мотор.
След като загасне я запалвам след 1 мин. с ключа.
Интересното е, че преди да загасне ми светва индикацията за подгревната свещ.
Брех,да му се не види-не бях чувал такова нещо при класически дизел с редова помпа!Не намирам друго обяснение,освен,че ти се задейства изключването на двигателя-все едно гасиш колата с ключа,но понеже е на контакт светва и подгряването-демек чака да я запалиш...Толкова мога да съм полезен-изчакай баш специалистите-еле LYNX да се изкаже!
#4
Posted 08 April 2008 - 17:07
на Бенца не ми се е случвало да изгасне, ама на другите ми коли, ако изгасне по такъв начин, свети всичко по таблото
не знам
тук явно всички функции са ок,като при работещ двигател-само тази за гасене се задейства безпричинно!да не са само скапани кабелни снопове и други такива!
#5
Posted 08 April 2008 - 17:24
Днес нямаше никакви проблеми.
Иначе колата си пали безпроблемно.
Когато загасне и докато е по инерция я пробвам да я запаля на скорост
ама ядец.
Филтрите са сменяни преди месец.
Иначе колата си пали безпроблемно.
Когато загасне и докато е по инерция я пробвам да я запаля на скорост
ама ядец.
Филтрите са сменяни преди месец.
#6
Posted 08 April 2008 - 17:32
Днес нямаше никакви проблеми.
Иначе колата си пали безпроблемно.
Когато загасне и докато е по инерция я пробвам да я запаля на скорост
ама ядец.
Филтрите са сменяни преди месец.
Ами ядец ще е-тя си е на функция загасен двигател-т.е. няма достъп на гориво,вакуума се е задействал.Инак правилно си опитал да запали по инерция,и добре си го написал и това тук!Аз и Вени сме със същия двигател,та следим темата с интерес...
#7
Posted 08 April 2008 - 23:43
Рисе, ти си ...
Инсталацията на мотора,....и вода,.....мноооого вода у горивния филтър!
#8
Posted 09 April 2008 - 22:12
ZUHEN, де си бе ? Кво стана ?Добре, поотделно съм съгласен безусловно, ама връзката между тия събития ми се губи нещо
За мен има още нешо неизяснено и съм сигурен, че проблема не е решен
#10
Posted 09 April 2008 - 22:19
Ко да е станало...явно не е загасвала колата тези дни и човека го нема никъв!Чекай да видиш га пак почне да върти номера къ ще се появи бързо-бързо!
#12
Posted 09 April 2008 - 22:57
Утре ще го преслушаме на срещата...Няма де да оди...Всичко ще си каже.
#13
Posted 10 April 2008 - 13:32
Не навсякъде по пътищата родни има интернет.
Та затова не съм писал нищо по темата.
Съответно и затова не е останало време да я закарам на сервиз.
Та затова не съм писал нищо по темата.
Съответно и затова не е останало време да я закарам на сервиз.
#14
Posted 11 April 2008 - 19:00
Аз и Вени сме със същия двигател,та следим темата с интерес...
Вие с Вени сте с подобен двигател, не същия. Нали иде реч за W210?
Пича най-вероятно има ОМ605.912 а вашите са ОМ605.911.
Една от разликите е в управлението на помпата - при ОМ605.912 подаването на газта е електронно.
Дори не съм сигурен, че гасенето тук става с вакум.
Но дори и да е така, шибаната електроника има пръст в подаването и спирането на вакума.
Личното ми мнение, е че този пръст не е някакъв случаен а точно среден, ама това си е мое мнение
Та по-скоро аз следя темата с интерес - до момента ме ми се е случвало.
Колага, а да те попитам - като угасне, при опит за повторно палене да ти премигват ламБите на огледалото?
Зелената и червената имам предвид.
При мен 2 или 3 пъти се е случвало да не мога да запаля - в този момент двата индикатора на огледалото премигват.
Четох някъде, че това е показателно за някаква грешка и затова не пали.
Но никога не го е превила в движение и след изчакване от около половин минута си пали нормално.
Дори ето тази тема я отворих именно заради това - глупаво за заради някаква скапана електроника да останеш на пътя...
Щото аз си мисля че при колегата проблема може да се окаже именно в нея.
#15
Posted 11 April 2008 - 22:38
Вие с Вени сте с подобен двигател, не същия. Нали иде реч за W210?
Пича най-вероятно има ОМ605.912 а вашите са ОМ605.911.
Една от разликите е в управлението на помпата - при ОМ605.912 подаването на газта е електронно.
Дори не съм сигурен, че гасенето тук става с вакум.
Но дори и да е така, шибаната електроника има пръст в подаването и спирането на вакума.
Нямаш си на представа колко щастлив се чувствам като чета това. Извинявай , но затова си и търсих кола определено преди 96 та
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
















