Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загасва по време на движениеW210 250 D


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#1 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 08 април 2008 - 15:42

Здравейте,колеги.
През последнити дни, на 3-4 пъти колата ми W210 250 D изгасна по време на движение.
Един път на сфетофар, друг път при скорост от 60 км; един път при загрял, друг път при студен мотор.
След като загасне я запалвам след 1 мин. с ключа.
Интересното е, че преди да загасне ми светва индикацията за подгревната свещ.
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 08 април 2008 - 16:38

Здравейте,колеги.
През последнити дни, на 3-4 пъти колата ми W210 250 D изгасна по време на движение.
Един път на сфетофар, друг път при скорост от 60 км; един път при загрял, друг път при студен мотор.
След като загасне я запалвам след 1 мин. с ключа.
Интересното е, че преди да загасне ми светва индикацията за подгревната свещ.


Брех,да му се не види-не бях чувал такова нещо при класически дизел с редова помпа!Не намирам друго обяснение,освен,че ти се задейства изключването на двигателя-все едно гасиш колата с ключа,но понеже е на контакт светва и подгряването-демек чака да я запалиш...Толкова мога да съм полезен-изчакай баш специалистите-еле LYNX да се изкаже!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 08 април 2008 - 16:51

де да знам - ако е нещо с гасенето, то трябва вакуум да се търси , ама защо да светва подгряването ?


щото ключа си е на контакт и очаква последващо запалване с подгряване преди това-така мисля... :dontknow: :blink: да не би да се ебава нещо патронника на конт.ключ?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 08 април 2008 - 17:07

на Бенца не ми се е случвало да изгасне, ама на другите ми коли, ако изгасне по такъв начин, свети всичко по таблото
не знам



тук явно всички функции са ок,като при работещ двигател-само тази за гасене се задейства безпричинно!да не са само скапани кабелни снопове и други такива! :wacko:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 08 април 2008 - 17:24

Днес нямаше никакви проблеми.
Иначе колата си пали безпроблемно.
Когато загасне и докато е по инерция я пробвам да я запаля на скорост
ама ядец.
Филтрите са сменяни преди месец.
  • 0

#6 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 08 април 2008 - 17:32

Днес нямаше никакви проблеми.
Иначе колата си пали безпроблемно.
Когато загасне и докато е по инерция я пробвам да я запаля на скорост
ама ядец.
Филтрите са сменяни преди месец.


Ами ядец ще е-тя си е на функция загасен двигател-т.е. няма достъп на гориво,вакуума се е задействал.Инак правилно си опитал да запали по инерция,и добре си го написал и това тук!Аз и Вени сме със същия двигател,та следим темата с интерес...
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 април 2008 - 23:43

Рисе, ти си ...



Инсталацията на мотора,....и вода,.....мноооого вода у горивния филтър!
  • 0

#8 NEGRAMOTEN

NEGRAMOTEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 09 април 2008 - 22:12

Добре, поотделно съм съгласен безусловно, ама връзката между тия събития ми се губи нещо
За мен има още нешо неизяснено и съм сигурен, че проблема не е решен

ZUHEN, де си бе ? Кво стана ? :dontknow:
  • 0

#9 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 09 април 2008 - 22:16

ZUHEN, де си бе ? Кво стана ? :dontknow:


Ко да е станало...явно не е загасвала колата тези дни и човека го нема никъв!Чекай да видиш га пак почне да върти номера къ ще се появи бързо-бързо! :tongue:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#10 NEGRAMOTEN

NEGRAMOTEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 09 април 2008 - 22:19

Ко да е станало...явно не е загасвала колата тези дни и човека го нема никъв!Чекай да видиш га пак почне да върти номера къ ще се появи бързо-бързо! :tongue:

:allhail:
  • 0

#11 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 09 април 2008 - 22:23

:allhail:



И като "кацне" пак,щото тва неминуемо ще стане требе да се има предвид...! ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#12 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 април 2008 - 22:57

Утре ще го преслушаме на срещата...Няма де да оди...Всичко ще си каже.
  • 0

#13 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 10 април 2008 - 13:32

Не навсякъде по пътищата родни има интернет.
Та затова не съм писал нищо по темата.
Съответно и затова не е останало време да я закарам на сервиз.
  • 0

#14 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 11 април 2008 - 19:00

Аз и Вени сме със същия двигател,та следим темата с интерес...


Вие с Вени сте с подобен двигател, не същия. Нали иде реч за W210?
Пича най-вероятно има ОМ605.912 а вашите са ОМ605.911.
Една от разликите е в управлението на помпата - при ОМ605.912 подаването на газта е електронно.
Дори не съм сигурен, че гасенето тук става с вакум.
Но дори и да е така, шибаната електроника има пръст в подаването и спирането на вакума.
Личното ми мнение, е че този пръст не е някакъв случаен а точно среден, ама това си е мое мнение :icon_coolgrin:
Та по-скоро аз следя темата с интерес - до момента ме ми се е случвало.

Колага, а да те попитам - като угасне, при опит за повторно палене да ти премигват ламБите на огледалото?
Зелената и червената имам предвид.

При мен 2 или 3 пъти се е случвало да не мога да запаля - в този момент двата индикатора на огледалото премигват.
Четох някъде, че това е показателно за някаква грешка и затова не пали.
Но никога не го е превила в движение и след изчакване от около половин минута си пали нормално.

Дори ето тази тема я отворих именно заради това - глупаво за заради някаква скапана електроника да останеш на пътя...
Щото аз си мисля че при колегата проблема може да се окаже именно в нея.
  • 0

879897.png


#15 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 април 2008 - 22:38

Вие с Вени сте с подобен двигател, не същия. Нали иде реч за W210?
Пича най-вероятно има ОМ605.912 а вашите са ОМ605.911.
Една от разликите е в управлението на помпата - при ОМ605.912 подаването на газта е електронно.
Дори не съм сигурен, че гасенето тук става с вакум.
Но дори и да е така, шибаната електроника има пръст в подаването и спирането на вакума.


Нямаш си на представа колко щастлив се чувствам като чета това. Извинявай , но затова си и търсих кола определено преди 96 та
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни