До 80 градуса тропа като дизел? 190-ка 122кс.
Започната от jabara, 13 мар 2008 - 18:33:18
35 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 март 2008 - 23:52
Да не си я купил ти тая
.
#17
Публикувано 15 март 2008 - 09:11
като ромолене ли е това причукване или е ясно и отчетливо ?
#18
Публикувано 15 март 2008 - 10:02
Здравейте отново!Вчера свалих капака на клапаните да видя какво става отдолу.Исках да видя как са веригата и успокоителите .Направи ми впечетление ,че на горната част на капака има една пластмаса(или бакелит) закрепена с 3 винта и единия и държач е счупен (посочол съм го със стрлката на снимката) .
и е залепена със силикон.Замислих се дали това изпълнение не пречи за вентилацията на мотора ,защото като отворя капачката на маслото много яко духа от там!Успокоителите и обтегача си бяха там и нямаха видимо износване!
Може ли да кажете как да разбера дали веригата е за смяна ?На зъбното колело на веригата има една бяла точка ,когато тя е в най горно положение на белега на коляновия вал се вижда това което е на снимката и делкото е в това положение.
и е залепена със силикон.Замислих се дали това изпълнение не пречи за вентилацията на мотора ,защото като отворя капачката на маслото много яко духа от там!Успокоителите и обтегача си бяха там и нямаха видимо износване!
Може ли да кажете как да разбера дали веригата е за смяна ?На зъбното колело на веригата има една бяла точка ,когато тя е в най горно положение на белега на коляновия вал се вижда това което е на снимката и делкото е в това положение.
Прикачени файлове
#19
Публикувано 15 март 2008 - 10:08
Това служи за вентилация и няма нищо общо с проблема ти. На някои алфи под тоя капак изпълнението е като серпентина и като се задръсти става голем купон. Пуши да си бере лайката.
п.с.Държача го търси у картера , а щом щом духа яко от капачката не е на добре
п.с.Държача го търси у картера , а щом щом духа яко от капачката не е на добре
#20
Публикувано 15 март 2008 - 10:16
Това служи за вентилация и няма нищо общо с проблема ти. На някои алфи под тоя капак изпълнението е като серпентина и като се задръсти става голем купон. Пуши да си бере лайката.
п.с.Държача го търси у картера , а щом щом духа яко от капачката не е на добре
Ами то като е залепено цялото със силикон как ще минава въздуха?
#21
Публикувано 15 март 2008 - 10:30
Жабар,
Качи я на канал,запали,...и слушай отдолу по картера отде иде тропането...
След като локализираш областа/цилиндъра,...при работещ мотор,извади лулата на съответната свещ прослушай отново,......
Ако тропането намали или изчезне напълно,....си правиш изводи за ремонт и колко сериозно е положението,като приемеш факта че имаш завишено налягане в картерното пространство!
Белата точка на зъбното колело,..и счупения отдушник за маслените пари са явен признак за предишни ремонти,.....или кой знае ква друга интервенция по двигателя!
Качи я на канал,запали,...и слушай отдолу по картера отде иде тропането...
След като локализираш областа/цилиндъра,...при работещ мотор,извади лулата на съответната свещ прослушай отново,......
Ако тропането намали или изчезне напълно,....си правиш изводи за ремонт и колко сериозно е положението,като приемеш факта че имаш завишено налягане в картерното пространство!
Белата точка на зъбното колело,..и счупения отдушник за маслените пари са явен признак за предишни ремонти,.....или кой знае ква друга интервенция по двигателя!
#22
Публикувано 15 март 2008 - 11:22
На по- горния коментар където са снимките,под тях съм качил клипче с работата на двигателя.В началото се чува най ясно тропането!
#23
Публикувано 15 март 2008 - 12:37
направо отваряй мотора,,,,да не се покаже некое краченце отсрани!
#24
Публикувано 15 март 2008 - 20:09
не съм сигурен ама аз го чувам като стържене а не чукане.така от разтояние е трудно да се даде съвет но на мен ми прилича на черупков лагер на някое бутало.сблъсквал съм се с някои неприатни неща и ми се струва че няма да се разминеш без разглобяване на мотора.ако искаш пробвай моя номер и продавай.не е хубав съвет ама ........!
S 124 200 TE 16
#25
Публикувано 15 март 2008 - 22:04
Здравейте отново!Вчера свалих капака на клапаните да видя какво става отдолу.Исках да видя как са веригата и успокоителите .Направи ми впечетление ,че на горната част на капака има една пластмаса(или бакелит) закрепена с 3 винта и единия и държач е счупен (посочол съм го със стрлката на снимката) .
и е залепена със силикон.Замислих се дали това изпълнение не пречи за вентилацията на мотора ,защото като отворя капачката на маслото много яко духа от там!Успокоителите и обтегача си бяха там и нямаха видимо износване!
Може ли да кажете как да разбера дали веригата е за смяна ?На зъбното колело на веригата има една бяла точка ,когато тя е в най горно положение на белега на коляновия вал се вижда това което е на снимката и делкото е в това положение.
Веригата сега ти е по-маловажна, но един от начините да провериш разтягането на веригата е като напаснеш резката, която е зад зъбчатката върху шайбата на разпределителния вал, да застане хоризонтално, наравно с блока ( на снимката ти няй-вероятно тази резка се пада зад маслената тръбичка). После гледаш какво показва на шайбата на коляновия вал спрямо показалчето на блока.
Теоритично трябва да съвпадне с ОТ.
На практика, в зависимост от това колко е разтегната, ще даде някакво закъснение (вляво от ОТ). Над 12 градуса закъснение може да бъде фатално. Имай предвид че този метод дава толеранс от около +/- 5 градуса. Не знам защо при теб показалчето се пада вдясно от ОТ - навярно бялата точка не трябва да е там.
#26
Публикувано 16 март 2008 - 12:11
Благодаря на всички за съветите и коментарите!Мисля да сложа тази добавка( http://www.xadobg.com/gel-benz.htm ) в двигателя и да си я карам колкото изкара,пък ако здаде тотално багажа тогава ще я правя!
#27
Публикувано 16 март 2008 - 14:21
Благодаря на всички за съветите и коментарите!Мисля да сложа тази добавка( http://www.xadobg.com/gel-benz.htm ) в двигателя и да си я карам колкото изкара,пък ако здаде тотално багажа тогава ще я правя!
На твое място не бих ползвал добавки,но надеждата умира последна-минал съм го този път!
Пищи после какво е станало...или не е станало...
#28
Публикувано 16 март 2008 - 14:57
Не мислех да ти пиша каквото и да било, но съм сигурен, че нищо няма да направиш. Ако чукането е от лагер, втулка или бутало, накрая може да ти замине и коляновия вал. Тогава вече няма да има какво и да правиш. Да не говорим за счупен блок и т.н. Но аз чукане не чух, а само стържене. Може пък записът да не е добър. Консултирай се с повече хора. Накрая, разбира се, винаги става дума за пари.Благодаря на всички за съветите и коментарите!Мисля да сложа тази добавка( http://www.xadobg.com/gel-benz.htm ) в двигателя и да си я карам колкото изкара,пък ако здаде тотално багажа тогава ще я правя!
#29
Публикувано 16 март 2008 - 18:47
Всичко звучи различно на запис.
Стърженето според мен е артефакт от записа.
Иначе ми се струва че чувам чукане като от клапани - провери правилно ли ти е зацепена веригата.
Стърженето според мен е артефакт от записа.
Иначе ми се струва че чувам чукане като от клапани - провери правилно ли ти е зацепена веригата.
#30
Публикувано 16 март 2008 - 20:56
Всичко звучи различно на запис.
Стърженето според мен е артефакт от записа.
Иначе ми се струва че чувам чукане като от клапани - провери правилно ли ти е зацепена веригата.
Наистина звука се чува в горната част от към клапаните!
Как да разбера правилно ли е зацепена веригата?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни