Към съдържанието

  •  

Снимка

До 80 градуса тропа като дизел? 190-ка 122кс.


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#31 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 17 март 2008 - 10:38

Наистина звука се чува в горната част от към клапаните!
Как да разбера правилно ли е зацепена веригата?

Напасваш тази отметка наравно с блока,

и после гледаш деленията върху шайбата на вала долу.
Нова верига - трябва да сочи ОТ.
Разтегната верига - ще покава нещо в ляво от ОТ.

Прикачени миниатюри

  • Razpred_val.JPG Размер: 23,03K, Сваляния: 99Razpred_val.JPG

  • 0

#32 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 17 март 2008 - 16:27

Чета, чета и тая темa ме плаши и все като паля и карам гледам да доловя всички звуци от двигателя! Дано да ти се оправят тея звуци приятел :)
Аз имам проблем с повишени картерни газове! Няк'ви идеи???
Може да пишете мненията си в мойта тема - http://www.mbclub.bg...amp;#entry94508
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#33 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 17 март 2008 - 18:05

Чета, чета и тая темa ме плаши и все като паля и карам гледам да доловя всички звуци от двигателя! Дано да ти се оправят тея звуци приятел :)
Аз имам проблем с повишени картерни газове! Няк'ви идеи???
Може да пишете мненията си в мойта тема - http://www.mbclub.bg...amp;#entry94508


Повишени картерни газове само от износване на сегменти,цилиндри,и бутала-обикновенно е всичко накуп-лошо! :kill_myself: Последователността на износване е сегменти-цилиндри-бутала,но като продължително не се взимат мерки всичко е за смяна.
Пиша ти тук,защото в темата,която цитираш няма споменаване за повишени картерни газове,,,
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#34 jabara

jabara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 март 2008 - 18:05

Днес смених маслото с Приста 10W40 и каточели е по добре и по малко чука!С Мобила при 90 градуса и 900 об. налягането падаше малко под 2 ,а сега при същата температура
стои малко под средата между 2 и 3! Приста ще излезе, че е добро масло!
  • 0

#35 Onir

Onir

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 109 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас

Публикувано 17 март 2008 - 18:58

Днес смених маслото с Приста 10W40 и каточели е по добре и по малко чука!С Мобила при 90 градуса и 900 об. налягането падаше малко под 2 ,а сега при същата температура
стои малко под средата между 2 и 3! Приста ще излезе, че е добро масло!


Въй...от тук нататък с тази тема за маслото може да стане страшно. :kill_myself: А иначе изчакай да мине стотина километра и тогава ги сравни.А за проблема ти,нещата изглеждат серйозни.Дано излезе по-малкото зло но без да се бръкне в двигателя нама да се разминеш.Стискам палци. :unsure:
  • 0

#36 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 март 2008 - 21:53

Днес смених маслото с Приста 10W40 и каточели е по добре и по малко чука!С Мобила при 90 градуса и 900 об. налягането падаше малко под 2 ,а сега при същата температура
стои малко под средата между 2 и 3! Приста ще излезе, че е добро масло!



Приста е мноооо убаво масло,...както и всички други масла наляти днес.

Утре друга песен ще запееш!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни