Към съдържанието

  •  

Снимка

До 80 градуса тропа като дизел? 190-ка 122кс.


  • Please log in to reply
35 мнения по тази тема

#16 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 14 март 2008 - 23:52

Да не си я купил ти тая :0_yahoo:
  • 0
.

#17 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 15 март 2008 - 09:11

като ромолене ли е това причукване или е ясно и отчетливо ?
  • 0

#18 jabara

jabara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 март 2008 - 10:02

Здравейте отново!Вчера свалих капака на клапаните да видя какво става отдолу.Исках да видя как са веригата и успокоителите .Направи ми впечетление ,че на горната част на капака има една пластмаса(или бакелит) закрепена с 3 винта и единия и държач е счупен (посочол съм го със стрлката на снимката) .
и е залепена със силикон.Замислих се дали това изпълнение не пречи за вентилацията на мотора ,защото като отворя капачката на маслото много яко духа от там!Успокоителите и обтегача си бяха там и нямаха видимо износване!
Може ли да кажете как да разбера дали веригата е за смяна ?На зъбното колело на веригата има една бяла точка ,когато тя е в най горно положение на белега на коляновия вал се вижда това което е на снимката и делкото е в това положение.

Прикачени миниатюри

  • DSC08286.JPG Размер: 234,15K, Сваляния: 165DSC08286.JPG
  • DSC08266.JPG Размер: 265,21K, Сваляния: 170DSC08266.JPG
  • DSC08279.JPG Размер: 122,23K, Сваляния: 146DSC08279.JPG
  • DSC08280.JPG Размер: 167,01K, Сваляния: 125DSC08280.JPG

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  MOV08287.MPG   1,85MB   220 Брой сваляния

  • 0

#19 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 15 март 2008 - 10:08

Това служи за вентилация и няма нищо общо с проблема ти. На някои алфи под тоя капак изпълнението е като серпентина и като се задръсти става голем купон. Пуши да си бере лайката.
п.с.Държача го търси у картера :D , а щом щом духа яко от капачката не е на добре
  • 0

#20 jabara

jabara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 март 2008 - 10:16

Това служи за вентилация и няма нищо общо с проблема ти. На някои алфи под тоя капак изпълнението е като серпентина и като се задръсти става голем купон. Пуши да си бере лайката.
п.с.Държача го търси у картера :D , а щом щом духа яко от капачката не е на добре



Ами то като е залепено цялото със силикон как ще минава въздуха?
  • 0

#21 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 март 2008 - 10:30

Жабар,

Качи я на канал,запали,...и слушай отдолу по картера отде иде тропането...

След като локализираш областа/цилиндъра,...при работещ мотор,извади лулата на съответната свещ прослушай отново,......
Ако тропането намали или изчезне напълно,....си правиш изводи за ремонт и колко сериозно е положението,като приемеш факта че имаш завишено налягане в картерното пространство!

Белата точка на зъбното колело,..и счупения отдушник за маслените пари са явен признак за предишни ремонти,.....или кой знае ква друга интервенция по двигателя!
  • 0

#22 jabara

jabara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 март 2008 - 11:22

На по- горния коментар където са снимките,под тях съм качил клипче с работата на двигателя.В началото се чува най ясно тропането!
  • 0

#23 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 март 2008 - 12:37

направо отваряй мотора,,,,да не се покаже некое краченце отсрани!
  • 0

#24 Nikefi4

Nikefi4

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 205 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W 208 230 KOMPRESSOR

Публикувано 15 март 2008 - 20:09

не съм сигурен ама аз го чувам като стържене а не чукане.така от разтояние е трудно да се даде съвет но на мен ми прилича на черупков лагер на някое бутало.сблъсквал съм се с някои неприатни неща и ми се струва че няма да се разминеш без разглобяване на мотора.ако искаш пробвай моя номер и продавай.не е хубав съвет ама ........! :dontknow:
  • 0
S 124 200 TE 16

#25 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 15 март 2008 - 22:04

Здравейте отново!Вчера свалих капака на клапаните да видя какво става отдолу.Исках да видя как са веригата и успокоителите .Направи ми впечетление ,че на горната част на капака има една пластмаса(или бакелит) закрепена с 3 винта и единия и държач е счупен (посочол съм го със стрлката на снимката) .
и е залепена със силикон.Замислих се дали това изпълнение не пречи за вентилацията на мотора ,защото като отворя капачката на маслото много яко духа от там!Успокоителите и обтегача си бяха там и нямаха видимо износване!
Може ли да кажете как да разбера дали веригата е за смяна ?На зъбното колело на веригата има една бяла точка ,когато тя е в най горно положение на белега на коляновия вал се вижда това което е на снимката и делкото е в това положение.


Веригата сега ти е по-маловажна, но един от начините да провериш разтягането на веригата е като напаснеш резката, която е зад зъбчатката върху шайбата на разпределителния вал, да застане хоризонтално, наравно с блока ( на снимката ти няй-вероятно тази резка се пада зад маслената тръбичка). После гледаш какво показва на шайбата на коляновия вал спрямо показалчето на блока.
Теоритично трябва да съвпадне с ОТ.
На практика, в зависимост от това колко е разтегната, ще даде някакво закъснение (вляво от ОТ). Над 12 градуса закъснение може да бъде фатално. Имай предвид че този метод дава толеранс от около +/- 5 градуса. Не знам защо при теб показалчето се пада вдясно от ОТ - навярно бялата точка не трябва да е там.

Прикачени миниатюри

  • DSC08266.JPG Размер: 266,64K, Сваляния: 73DSC08266.JPG

  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#26 jabara

jabara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 март 2008 - 12:11

Благодаря на всички за съветите и коментарите!Мисля да сложа тази добавка( http://www.xadobg.com/gel-benz.htm ) в двигателя и да си я карам колкото изкара,пък ако здаде тотално багажа тогава ще я правя!
  • 0

#27 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 16 март 2008 - 14:21

Благодаря на всички за съветите и коментарите!Мисля да сложа тази добавка( http://www.xadobg.com/gel-benz.htm ) в двигателя и да си я карам колкото изкара,пък ако здаде тотално багажа тогава ще я правя!



На твое място не бих ползвал добавки,но надеждата умира последна-минал съм го този път! :nono:
Пищи после какво е станало...или не е станало... ;)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#28 san bernar

san bernar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:

Публикувано 16 март 2008 - 14:57

Благодаря на всички за съветите и коментарите!Мисля да сложа тази добавка( http://www.xadobg.com/gel-benz.htm ) в двигателя и да си я карам колкото изкара,пък ако здаде тотално багажа тогава ще я правя!

Не мислех да ти пиша каквото и да било, но съм сигурен, че нищо няма да направиш. Ако чукането е от лагер, втулка или бутало, накрая може да ти замине и коляновия вал. Тогава вече няма да има какво и да правиш. Да не говорим за счупен блок и т.н. Но аз чукане не чух, а само стържене. Може пък записът да не е добър. Консултирай се с повече хора. Накрая, разбира се, винаги става дума за пари.
  • 0

#29 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 16 март 2008 - 18:47

Всичко звучи различно на запис.
Стърженето според мен е артефакт от записа.
Иначе ми се струва че чувам чукане като от клапани - провери правилно ли ти е зацепена веригата.
  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#30 jabara

jabara

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 март 2008 - 20:56

Всичко звучи различно на запис.
Стърженето според мен е артефакт от записа.
Иначе ми се струва че чувам чукане като от клапани - провери правилно ли ти е зацепена веригата.



Наистина звука се чува в горната част от към клапаните!
Как да разбера правилно ли е зацепена веригата?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни