До 80 градуса тропа като дизел? 190-ка 122кс.
Започната от jabara, 13 мар 2008 - 18:33:18
35 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 март 2008 - 18:33
Здравейте колеги!Искам да попитам на какво може да се дължи това:Когато запаля ситрин и подам газ, в мотора се чува един звук,нещо като тропане подобно на дизел.
Появява се между 1300 и 2500 0б.Под тези и над тези обороти не се чува!Когато двигателя загрее около 80+градуса и маслото падне до 2 атм.звука изчезва.
Звука е равномерен според оборотите и е тъп ,не е звънтящ.Ходих до един майстор,но докато стигна колата загря и всичко си беше ок.
Много ме притеснява това "тропане"и си мисля най-лошите неща за биелни лагери и т.н.
Моля някой,ако има идея от какво е да сподели!
Появява се между 1300 и 2500 0б.Под тези и над тези обороти не се чува!Когато двигателя загрее около 80+градуса и маслото падне до 2 атм.звука изчезва.
Звука е равномерен според оборотите и е тъп ,не е звънтящ.Ходих до един майстор,но докато стигна колата загря и всичко си беше ок.
Много ме притеснява това "тропане"и си мисля най-лошите неща за биелни лагери и т.н.
Моля някой,ако има идея от какво е да сподели!
#2
Публикувано 13 март 2008 - 18:48
Масло кога е сменяно,какво е,какво налягане дьржи..................?Давай
.
#3
Публикувано 13 март 2008 - 19:02
Маслото е Мобил 15w40 сменено е преди 1500км.Като запали налягането е над 3, след 80градуса пада до 2 и така остава!
#4
Публикувано 13 март 2008 - 19:37
най-вероятно хидравлични повдигачи , има изписано доста из форума , ползвай търсачката . Преди да смениш маслото така ли беше ? Ако не е тракала така - маслото в канала , дървото в главата на тоя дето ти го е продал и ново . И пробвай с 10W-40
The Gods Made Heavy Metal
#5
Публикувано 13 март 2008 - 19:43
Повдигачите са сменени и те чукаха,но тяхният звук беше по- звънтящ!А и повдигачите чукаха при загрял мотор, а този звук изчезва при загрял мотор!
#6
Публикувано 13 март 2008 - 19:45
15/40 е дизелово масло,дебело му идва.
Колко градуса е сега в БГ?Кой кара бензин с дизелово масло зимата?
Плякни му на тва 5/40 и карай,маслото са ти осрали,не е за това масло тоя мотор.Като загрее става ма преди това не ти пьлни
Колко градуса е сега в БГ?Кой кара бензин с дизелово масло зимата?
Плякни му на тва 5/40 и карай,маслото са ти осрали,не е за това масло тоя мотор.Като загрее става ма преди това не ти пьлни
.
#7
Публикувано 13 март 2008 - 19:58
повдигачите тракат когато моторът е студен и до тях не отива масло , но това би трябвало да е 5-10 секунди докато вдигне масло по магистралата . За сега най-евтината ти проверка е да смениш маслото пък било то и с приста . Mobil имат доста ментета , тук във форума няма пове4е писано от това за маслата и тяхното поведение . Ползвай търсачката
п.п. не каза така ли тракаше преди да смениш маслото
п.п. не каза така ли тракаше преди да смениш маслото
The Gods Made Heavy Metal
#8
Публикувано 13 март 2008 - 20:06
по тези симптоми които са описани,...хм,...заеби маслото,...на бутални болтове прилича!
Само те утихват при загрял мотор,...и тва тъпо-глухо тропане,...нема откъде другаде да идва!
На колко километра е колата,...над 450 хиляди?!
Само те утихват при загрял мотор,...и тва тъпо-глухо тропане,...нема откъде другаде да идва!
На колко километра е колата,...над 450 хиляди?!
#9
Публикувано 13 март 2008 - 20:28
по тези симптоми които са описани,...хм,...заеби маслото,...на бутални болтове прилича!
Само те утихват при загрял мотор,...и тва тъпо-глухо тропане,...нема откъде другаде да идва!
На колко километра е колата,...над 450 хиляди?!
На киломеража пише 184000 и изглежда доста запазена.Не пуши изобщо и не духа през пръчката за маслото!
Преди да сменя маслото не бях обърнал внимание,защото чукаха повдигачите!
#10
Публикувано 13 март 2008 - 21:13
здравей,и на мен ми тракаше ама само един повдигач и след малко четене из форума и съвети си взех 5-40 и сега няма хлоп троп от повдигача.взех го от Метро 5л. туба и от един турговец 1л. че там нямаше др. разфасовки.карам с него вече около 3500 км. и всичко е ОК.
S 124 200 TE 16
#11
Публикувано 13 март 2008 - 21:17
Тропали са му повдигачи и ги е сменил,не е от това,той ако е това знае как тропа.Карам по логика и аз ама не е повдигач.Само не ми е ясно защо е с това масло колата
Има една гад която пердашим тук за отпушване на мотора,на зациклил клапан му помогна,спря да чука гадината ма няма да е това.Освен ако не е маслото де ма след казаното от Линкса аз седя и чакам гюме да видя какво ще излезе.
Има една гад която пердашим тук за отпушване на мотора,на зациклил клапан му помогна,спря да чука гадината ма няма да е това.Освен ако не е маслото де ма след казаното от Линкса аз седя и чакам гюме да видя какво ще излезе.
.
#12
Публикувано 13 март 2008 - 22:20
Благодаря за отговорите!Утре ще сменя маслото и ще пиша дали има промяна.Дано не са лагери!
#13
Публикувано 13 март 2008 - 23:21
кви масла ,кви лагери бе пич,...ма ич не слушаш кво ти пее Вефа...
Лагерите не спират да тропат ни на топло,ни на прегрело,...маслото смазва,не обезшумява!
Ако ти се разтропа лагер на биелата,...ще ти се разтропа и сърцето от притеснение и ще си вече на майстор,а не да умуваш кво тропа!
Намери добра диагностика и тествайте цилиндробуталната група,да не се чупи некое бутало,че ще станеш пишман!
Лагерите не спират да тропат ни на топло,ни на прегрело,...маслото смазва,не обезшумява!
Ако ти се разтропа лагер на биелата,...ще ти се разтропа и сърцето от притеснение и ще си вече на майстор,а не да умуваш кво тропа!
Намери добра диагностика и тествайте цилиндробуталната група,да не се чупи некое бутало,че ще станеш пишман!
#14
Публикувано 14 март 2008 - 18:30
карал съм кола с луфт в биелен лагер и си мисля че твоя проблем надали е от там.тя си тропаше при всякакъв температурен режим и обороти.и колкото по-топъл ставаше мотора толкова повече се усилваше и тракането(по-рядко масло повече луфт).налях в маслото две опаковки нещо си за обиране на луфтове в двигатели и чукането спря когато двигателя е студен и така успях да я продам.друго несе сещам.дано се оправиш.Успех
S 124 200 TE 16
#15
Публикувано 14 март 2008 - 21:18
карал съм кола с луфт в биелен лагер и си мисля че твоя проблем надали е от там.тя си тропаше при всякакъв температурен режим и обороти.и колкото по-топъл ставаше мотора толкова повече се усилваше и тракането(по-рядко масло повече луфт).налях в маслото две опаковки нещо си за обиране на луфтове в двигатели и чукането спря когато двигателя е студен и така успях да я продам.друго несе сещам.дано се оправиш.Успех
Много ме успокои твоя коментар !
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни