
E 220 дизелзаслужава ли си
Започната от apock, 03 мар 2008 - 20:55:05
45 мнения по тази тема
#31
Публикувано 05 март 2008 - 20:39
BENZBOSS благодаря че разведри обстановка.
Съгласен с теб че при възможност за наличие на такива проблеми трябва да се вземат мерки .
Решението за мен е само едно продавам и толкова.
РЕШЕНО Е
Съгласен с теб че при възможност за наличие на такива проблеми трябва да се вземат мерки .
Решението за мен е само едно продавам и толкова.
РЕШЕНО Е
#32
Публикувано 05 март 2008 - 20:47
Момчета (Lynx, Benzboss и др.), не се хабете, просто няма смисъл да наливате вода в ........... . Колегата явно е решил да си вземе тази кола. Нека си "чука" главата. Винаги съм казвал - "Купувачът е сляп", а и това което човек сам си направи и дяволът не може да му го причини. Здраве и успех!
#33
Публикувано 05 март 2008 - 21:25
Ма ние колегата не го спираме,ни ще му я правим ние,ни ще му я плащаме.Форум е,100 човека сьс 100 мнения ма като 99 от тях са БЕГАЙ ЧЕ СИ ИБАЛО МАМАТА..............пипаш на собствен риск.
Е на,пьрво мнение и виж как псува човека,кажете вика какво да правя.................застраховай я и
Какво да ти кажем,сьбрано е от целия форум тук - каква гаранция има / никаква / кой ги прави,колко пари,как става............Кофти ма сега тая кола стьпва на цената на Е класа,нервите и мисленето бакшиш.
Е на,пьрво мнение и виж как псува човека,кажете вика какво да правя.................застраховай я и

.
#34
Публикувано 05 март 2008 - 21:33
Незнам дали колегата ще я купува.
Аз на моита и пуснах обява ПРОДАВА СЕ
Аз на моита и пуснах обява ПРОДАВА СЕ
#35
Публикувано 05 март 2008 - 21:36
Пусни я у форума,да видиш ква навалица ше се натрупа
Кофти колега,майтап си правим на ваш грьб ма на,весело ни е на нас,стоим далече от Лукаса

.
#36
Публикувано 05 март 2008 - 21:38
Ако имах един час, щях да напиша една малка новела за моите преживявания с Лукас. ........ чакай че се изприщих
Ама не ми се пише- някъде бях писал за едни мои преживявания- търси и чети.
С 2 думи - пращах помпата в Англия - там ме потаковаха, и не откриха нище, после в Авел- Пловдив, ама да кажа че стенда му за Лукас ще дойде към средата на март, засега си ги прави както може - сполучливо е, но без стенд. То не че тъпите англичани дето са проектирали тази помпа като имат стенд са открили нещо де....
Сега нямам един час и ще ти кажа за 1 секунда :
Бягай докато не са те наЕ........., щото много боли. 5200 е нова, 2700 е рециклирана , ама не било сигурно дали ще ми я докарат с кръгла или правоъгълна букса !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Колата не е Мерцедес де - да не се учудваш. И да съм си търсил друг ако ми докарат правоъгълна, да ми я направи на кръгла. Абе що не си .........
Сега съм си купил едно хубаво Е250Д 20В , търсих го 2,5 месеца - обикалях Европата чрез Интернет, но го намерих в Сливен. За същите пари щях да си купя очиларка, но вече като чуя електронна дюза, електронна помпа /да не чуя пък и Лукас/ и т.н. получавам стресово състояние от което не мога да спя, да яда, да е...... Нали разбираш.
Та за какво ставаше въпрос? За скопен Мерцедес? Не - благодаря.
Ама не ми се пише- някъде бях писал за едни мои преживявания- търси и чети.
С 2 думи - пращах помпата в Англия - там ме потаковаха, и не откриха нище, после в Авел- Пловдив, ама да кажа че стенда му за Лукас ще дойде към средата на март, засега си ги прави както може - сполучливо е, но без стенд. То не че тъпите англичани дето са проектирали тази помпа като имат стенд са открили нещо де....
Сега нямам един час и ще ти кажа за 1 секунда :
Бягай докато не са те наЕ........., щото много боли. 5200 е нова, 2700 е рециклирана , ама не било сигурно дали ще ми я докарат с кръгла или правоъгълна букса !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Колата не е Мерцедес де - да не се учудваш. И да съм си търсил друг ако ми докарат правоъгълна, да ми я направи на кръгла. Абе що не си .........
Сега съм си купил едно хубаво Е250Д 20В , търсих го 2,5 месеца - обикалях Европата чрез Интернет, но го намерих в Сливен. За същите пари щях да си купя очиларка, но вече като чуя електронна дюза, електронна помпа /да не чуя пък и Лукас/ и т.н. получавам стресово състояние от което не мога да спя, да яда, да е...... Нали разбираш.
Та за какво ставаше въпрос? За скопен Мерцедес? Не - благодаря.
#37
Публикувано 05 март 2008 - 22:18
:-)
Ако въпреки всичко, което се каза за помпата на модела сте готови да приемете още един член на клуба с E 220 дизел за мен ще бъде чест.
Няма да напиша цената, но ще кажа, че дори да добавя сумата за нова помпа пак не стига пазарната. От вас разбрах, че трябва да търся друг модел а този е за пазара.
Странно, но има тълпи от купувачи за тая кола.
Ще я покарам, ще потърся Е 250 дизел, защото се оказа трудно да се намери читава такава без сериозно търсене и живот и здраве ще има ъпгрейд.
Междувременно се възползвам да попитам какъв е размера на гумите по книжка за модела? В момента е с 205x65R15.
Тъй като това за мен е изключително удобен случай най-сетне да мина на Mercedes не мисля да отлагам :-).
Ако въпреки всичко, което се каза за помпата на модела сте готови да приемете още един член на клуба с E 220 дизел за мен ще бъде чест.
Няма да напиша цената, но ще кажа, че дори да добавя сумата за нова помпа пак не стига пазарната. От вас разбрах, че трябва да търся друг модел а този е за пазара.
Странно, но има тълпи от купувачи за тая кола.
Ще я покарам, ще потърся Е 250 дизел, защото се оказа трудно да се намери читава такава без сериозно търсене и живот и здраве ще има ъпгрейд.
Междувременно се възползвам да попитам какъв е размера на гумите по книжка за модела? В момента е с 205x65R15.
Тъй като това за мен е изключително удобен случай най-сетне да мина на Mercedes не мисля да отлагам :-).
#38
Публикувано 05 март 2008 - 22:31
:-)
Ако въпреки всичко, което се каза за помпата на модела сте готови да приемете още един член на клуба с E 220 дизел за мен ще бъде чест.
Няма да напиша цената, но ще кажа, че дори да добавя сумата за нова помпа пак не стига пазарната. От вас разбрах, че трябва да търся друг модел а този е за пазара.
Странно, но има тълпи от купувачи за тая кола.
Ще я покарам, ще потърся Е 250 дизел, защото се оказа трудно да се намери читава такава без сериозно търсене и живот и здраве ще има ъпгрейд.
Междувременно се възползвам да попитам какъв е размера на гумите по книжка за модела? В момента е с 205x65R15.
Тъй като това за мен е изключително удобен случай най-сетне да мина на Mercedes не мисля да отлагам :-).
Колега - дано не съм те засегнал.Нали знаеш - не питай старо-питай патило . А в моят случай съм и двете , така че ти си реши. Предполагам че никой няма нищо против клубът да се разширява.
Най-лошото е когато колата се счупи и се хващаш за сламката
#39
Публикувано 06 март 2008 - 09:42
0896743193 Това е телефон на сервиз ,който подменя Лукаса с редова помпа Бош .
Не знам дали е сполучливо,но казват че нямало проблеми.
За информация ми казаха цена 1500лв./комплексна за всичко +помпа/всичко от тях.
Ако някой има зор да го провери и след това да пише.
П.П Когато търсих теглич бях пуснал телефони според мен на читав човек,но нямаше отзиви въпреки
че в Бургас видях теглич на човек взел тел.от форума и беше доволен и той като мен.
Моля ако някой прави гимнастики със смени на помпи да пише.
Не знам дали е сполучливо,но казват че нямало проблеми.
За информация ми казаха цена 1500лв./комплексна за всичко +помпа/всичко от тях.
Ако някой има зор да го провери и след това да пише.
П.П Когато търсих теглич бях пуснал телефони според мен на читав човек,но нямаше отзиви въпреки
че в Бургас видях теглич на човек взел тел.от форума и беше доволен и той като мен.
Моля ако някой прави гимнастики със смени на помпи да пише.
#40
Публикувано 06 март 2008 - 09:53
Всичко което съм писал по темата не е било с цел да препоръчвам да се купува кола с помпа Лукас.
Написано е цел да се изясни проблема и по-възможност да помогна.
Аз лично преключвам с този проблем.
Написано е цел да се изясни проблема и по-възможност да помогна.
Аз лично преключвам с този проблем.
#41
Публикувано 07 март 2008 - 14:13
Не знам каква кола си имал преди, но не мисля, че с тази ще имаш проблем,а и не всички са комби.Като имаш мерак за Е-класа,що не потърсиш Е290ТД!Имам такъв и съм много доволен от него
#42
Публикувано 07 март 2008 - 16:15
Пичове плашитеме аз карам W124 300 D turbo и съм решил да я оставя на жената и да си взема за мен W210 E 300 Disel 24 V но като чета това означава, че всички с електрони дюзи и помпи и т.н. са мамата си трака май по добре да си взема още една 124-ка какво ще ме посъветвате?????
#43
Публикувано 07 март 2008 - 17:23
0896743193 Това е телефон на сервиз ,който подменя Лукаса с редова помпа Бош .
Не знам дали е сполучливо,но казват че нямало проблеми.
За информация ми казаха цена 1500лв./комплексна за всичко +помпа/всичко от тях.
Ако някой има зор да го провери и след това да пише.
П.П Когато търсих теглич бях пуснал телефони според мен на читав човек,но нямаше отзиви въпреки
че в Бургас видях теглич на човек взел тел.от форума и беше доволен и той като мен.
Моля ако някой прави гимнастики със смени на помпи да пише.
Аз пък ти казвам че тия дет сменят лукас (роторна помпа) с редова са
или огромни гении
или малоумници.
Но вероятно са 2 рото.
Лукаса има вгардена електроника в помпата и отвън има блок за управление, следи се как гори в цилиндрите и се компенсира момента на заплване.Колата се гаси от блока ама коландата идва от ключа по бус и т.н и т.н ....... да не пиша повече....
То кат турят редова помпа колата не че няма да трагне ама ще е бетер трактор.
Въобще си е чиста фантазия тая смяна и е измислица на некои дет не разбира .Немога да си помисля как някои които е в час нещата ше се захване да прави глупости.
Gringo
Лукасови помпи се слагат само на 200 и 220 дизел - 202 или 210.
300Д е с бош без значение дали е 12 или 24 -споко.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#44
Публикувано 07 март 2008 - 18:01
Не съм специалист и не съм казвал че нещата са сполучливи .
Говорих с човека той каза карам такава кола със сменена помпа идваш гледаш пробваш и си решаваш.
Всеки си има глава на раменете.
Аз лично повече няма да пиша по темата.
Успех
Говорих с човека той каза карам такава кола със сменена помпа идваш гледаш пробваш и си решаваш.
Всеки си има глава на раменете.
Аз лично повече няма да пиша по темата.
Успех
#45
Публикувано 08 март 2008 - 11:59
Значи 300 Д ще е колата благодаря, претполагам че ще е по добре да е 24 V?Аз пък ти казвам че тия дет сменят лукас (роторна помпа) с редова са
или огромни гении
или малоумници.
Но вероятно са 2 рото.
Лукаса има вгардена електроника в помпата и отвън има блок за управление, следи се как гори в цилиндрите и се компенсира момента на заплване.Колата се гаси от блока ама коландата идва от ключа по бус и т.н и т.н ....... да не пиша повече....
То кат турят редова помпа колата не че няма да трагне ама ще е бетер трактор.
Въобще си е чиста фантазия тая смяна и е измислица на некои дет не разбира .Немога да си помисля как някои които е в час нещата ше се захване да прави глупости.
Gringo
Лукасови помпи се слагат само на 200 и 220 дизел - 202 или 210.
300Д е с бош без значение дали е 12 или 24 -споко.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни