
E 220 дизелзаслужава ли си
Започната от apock, 03 мар 2008 - 20:55:05
45 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 март 2008 - 20:16
Земи я не ги слушай,трябва да има матрял за форума.Колко 123 си видял да ревьт от помпа?Щото веднага ти показвам поне 15 теми с Лукас.Земи я,земи,да видиш после кво те чака КАТО,НЕ АКО клекне
.
#17
Публикувано 04 март 2008 - 22:09
Ама вие ме счупихте от всякъде.
Имам Е220 Д 97 г. в България от две години .Една година е карана от мой познат и една от мен.За този период е минала 70000 км.
В Германия незнам колко ,но са много тези автомобили са или бивши таксита или служебни все тая /тази е една от тях/предполагам че е смачкана от каране.
Според мен сигурно км. са много повечеот 500 000 най-малко./ примерно 9 години служебна или такси /
От както е в България са сменени две подгряващи свещи,масла,филтри,беалетка,накрайник ,ремък ,аморт.на ремъка ,ролката
Колата съм я карал при Краси от Несебър и каквото е казал че е за смяна съм го сменял без коментар,но това е сменяно.
Когато е вземах бях чел за помпите Лукас ,но имах да вземам едни пари и трябваше да я взема или да имам да вземам.
По колата всичко работи и за сега не ми се продава.
Проблема е §
Дали да я продам само защото е с помпа Лукас, когато чета за тези помпи и ми идва да я махна но с моя късмет най-много да се натреса на някой по голям кол.
Нека някой който е имал проблеми и ги е решил да пише как или е закрепил и продал.
В един преден пост LYNX пише че се ремонтират ,но сега разби всичко детско в мен.
Мнението ми за помпите ЛУКАС ,че се слагат на автомобили който са карани ужасно много в най добрия случай 500 000,а за България тези автомобили са още веднъж отсети защото търговеца се бори за ниска цена и това означава още по големи пръчки това се отнася ЗА ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ
За мен делемата е да махна ли една ЗА МОМЕНТА ЗДРАВА кола само защото е с помпа Лукас
Имам Е220 Д 97 г. в България от две години .Една година е карана от мой познат и една от мен.За този период е минала 70000 км.
В Германия незнам колко ,но са много тези автомобили са или бивши таксита или служебни все тая /тази е една от тях/предполагам че е смачкана от каране.
Според мен сигурно км. са много повечеот 500 000 най-малко./ примерно 9 години служебна или такси /
От както е в България са сменени две подгряващи свещи,масла,филтри,беалетка,накрайник ,ремък ,аморт.на ремъка ,ролката
Колата съм я карал при Краси от Несебър и каквото е казал че е за смяна съм го сменял без коментар,но това е сменяно.
Когато е вземах бях чел за помпите Лукас ,но имах да вземам едни пари и трябваше да я взема или да имам да вземам.
По колата всичко работи и за сега не ми се продава.
Проблема е §
Дали да я продам само защото е с помпа Лукас, когато чета за тези помпи и ми идва да я махна но с моя късмет най-много да се натреса на някой по голям кол.
Нека някой който е имал проблеми и ги е решил да пише как или е закрепил и продал.
В един преден пост LYNX пише че се ремонтират ,но сега разби всичко детско в мен.
Мнението ми за помпите ЛУКАС ,че се слагат на автомобили който са карани ужасно много в най добрия случай 500 000,а за България тези автомобили са още веднъж отсети защото търговеца се бори за ниска цена и това означава още по големи пръчки това се отнася ЗА ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ
За мен делемата е да махна ли една ЗА МОМЕНТА ЗДРАВА кола само защото е с помпа Лукас
#18
Публикувано 04 март 2008 - 22:53
Ама вие ме счупихте от всякъде.
Имам Е220 Д 97 г. в България от две години .Една година е карана от мой познат и една от мен.За този период е минала 70000 км.
В Германия незнам колко ,но са много тези автомобили са или бивши таксита или служебни все тая /тази е една от тях/предполагам че е смачкана от каране.
Според мен сигурно км. са много повечеот 500 000 най-малко./ примерно 9 години служебна или такси /
От както е в България са сменени две подгряващи свещи,масла,филтри,беалетка,накрайник ,ремък ,аморт.на ремъка ,ролката
Колата съм я карал при Краси от Несебър и каквото е казал че е за смяна съм го сменял без коментар,но това е сменяно.
Когато е вземах бях чел за помпите Лукас ,но имах да вземам едни пари и трябваше да я взема или да имам да вземам.
По колата всичко работи и за сега не ми се продава.
Проблема е §
Дали да я продам само защото е с помпа Лукас, когато чета за тези помпи и ми идва да я махна но с моя късмет най-много да се натреса на някой по голям кол.
Нека някой който е имал проблеми и ги е решил да пише как или е закрепил и продал.
В един преден пост LYNX пише че се ремонтират ,но сега разби всичко детско в мен.
Мнението ми за помпите ЛУКАС ,че се слагат на автомобили който са карани ужасно много в най добрия случай 500 000,а за България тези автомобили са още веднъж отсети защото търговеца се бори за ниска цена и това означава още по големи пръчки това се отнася ЗА ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ
За мен делемата е да махна ли една ЗА МОМЕНТА ЗДРАВА кола само защото е с помпа Лукас
Може би нямаш проблеми защото помпата е сменяна с нова преди да я купиш колата и още има ресурс.
#19
Публикувано 04 март 2008 - 23:10
Правилно,...мнооого правилно,.....обясни колегата над мен...
За един милион км,...тоя лукас или е сменян 3 пъти,...а както знам за практиката на фашистите,..абе кой щи сменя помпи,...мотор таушен и газ да заработва мангизи!
Лукаса не е лош,...ужасен е!
За един милион км,...тоя лукас или е сменян 3 пъти,...а както знам за практиката на фашистите,..абе кой щи сменя помпи,...мотор таушен и газ да заработва мангизи!
Лукаса не е лош,...ужасен е!
#20
Публикувано 04 март 2008 - 23:28
Едвам гледам..но проблемчето се оказаха опръстени..или семеринги...знам ли си кви са, но от тях капе. Помпата е вече в Пловдив.
А колата ще я взема, благодаря на всички за съветите но за цената на която я плащам може и нова помпа да купя (дори се замислих днес дали да не купя веднага...за всеки случай..само не знам от къде) :-) и да се надявам да не ми гледате сейра после :-).
П.С. Цената винаги е важна :-)
А колата ще я взема, благодаря на всички за съветите но за цената на която я плащам може и нова помпа да купя (дори се замислих днес дали да не купя веднага...за всеки случай..само не знам от къде) :-) и да се надявам да не ми гледате сейра после :-).
П.С. Цената винаги е важна :-)
#21
Публикувано 04 март 2008 - 23:34
Външния теч на гориво от тази помпа е често срещано явление и не е следствие от лошия имидж на прословутата марка,...а от качеството на горивата които се използват и факта че всички уплътнители са вече на 10-12 години и от силиконови са се превърнали в гомняни!
Да си продадеш колата заради този дефект,....тоя акъл може дати го даде лаик,...или майстор който си нема понятие от Lucas,..но е чел много негативни отзиви за продукцията им!
Специално този дефект е отстраним,..и не е много скъпа операцията!
Но има едно условие:
Ако помпата е от стария тип-с дългия кабел,...при ремонта се сменя както всички уплътнители,..така и сензора за хода на шибъра,тъй като неговия уплътнител е отлят и капсулован у корпуса и не подлежи на ремонт!
Цената оди към 1000лв./не включва демонтаж и монтаж на ГНП/
Ако помпата е по-нов тип-с късия кабел,...там този сензор е разглобяем и му се смненя само уплътнителя,...цената е около 300кинта/не вкл.демонтаж и монтаж на ГНП/
Авел,...Пловдив ги правят успешно,..и Виктор у Карлово,....цените им са еднакви,...така че избора е ваш!
Успех!
ТОВА Е ПОСТ НА LYNX ОТ ДЕКЕМВРИ 2007
Явно е имал нова среща с помпите ЛУКАС и много са го ядосали ,а него ако го ядосат мен ще ме побъркат особенно с ония 5000 лв който споменава по горе
Добре де ще я продам ,само да дойде м.МАЙ и да ми падне малко работата .
Да си продадеш колата заради този дефект,....тоя акъл може дати го даде лаик,...или майстор който си нема понятие от Lucas,..но е чел много негативни отзиви за продукцията им!
Специално този дефект е отстраним,..и не е много скъпа операцията!
Но има едно условие:
Ако помпата е от стария тип-с дългия кабел,...при ремонта се сменя както всички уплътнители,..така и сензора за хода на шибъра,тъй като неговия уплътнител е отлят и капсулован у корпуса и не подлежи на ремонт!
Цената оди към 1000лв./не включва демонтаж и монтаж на ГНП/
Ако помпата е по-нов тип-с късия кабел,...там този сензор е разглобяем и му се смненя само уплътнителя,...цената е около 300кинта/не вкл.демонтаж и монтаж на ГНП/
Авел,...Пловдив ги правят успешно,..и Виктор у Карлово,....цените им са еднакви,...така че избора е ваш!
Успех!
ТОВА Е ПОСТ НА LYNX ОТ ДЕКЕМВРИ 2007
Явно е имал нова среща с помпите ЛУКАС и много са го ядосали ,а него ако го ядосат мен ще ме побъркат особенно с ония 5000 лв който споменава по горе
Добре де ще я продам ,само да дойде м.МАЙ и да ми падне малко работата .
#22
Публикувано 04 март 2008 - 23:36
За диагнози и епикризи LYNXПравилно,...мнооого правилно,.....обясни колегата над мен...
За един милион км,...тоя лукас или е сменян 3 пъти,...а както знам за практиката на фашистите,..абе кой щи сменя помпи,...мотор таушен и газ да заработва мангизи!
Лукаса не е лош,...ужасен е!



В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#23
Публикувано 05 март 2008 - 00:10
Външния теч на гориво от тази помпа е често срещано явление и не е следствие от лошия имидж на прословутата марка,...а от качеството на горивата които се използват и факта че всички уплътнители са вече на 10-12 години и от силиконови са се превърнали в гомняни!
Да си продадеш колата заради този дефект,....тоя акъл може дати го даде лаик,...или майстор който си нема понятие от Lucas,..но е чел много негативни отзиви за продукцията им!
Специално този дефект е отстраним,..и не е много скъпа операцията!
Но има едно условие:
Ако помпата е от стария тип-с дългия кабел,...при ремонта се сменя както всички уплътнители,..така и сензора за хода на шибъра,тъй като неговия уплътнител е отлят и капсулован у корпуса и не подлежи на ремонт!
Цената оди към 1000лв./не включва демонтаж и монтаж на ГНП/
Ако помпата е по-нов тип-с късия кабел,...там този сензор е разглобяем и му се смненя само уплътнителя,...цената е около 300кинта/не вкл.демонтаж и монтаж на ГНП/
Авел,...Пловдив ги правят успешно,..и Виктор у Карлово,....цените им са еднакви,...така че избора е ваш!
Успех!
ТОВА Е ПОСТ НА LYNX ОТ ДЕКЕМВРИ 2007
Явно е имал нова среща с помпите ЛУКАС и много са го ядосали ,а него ако го ядосат мен ще ме побъркат особенно с ония 5000 лв който споменава по горе
Добре де ще я продам ,само да дойде м.МАЙ и да ми падне малко работата .
Този мой пост от декември ,...като си го чета сега,...да,..настроението ми е било друго,...жал ми е било за хората дето са си купили лукаси без да знаят последиците,....
Но колегата ,...пита,...чете,...обсъжда,.....и пак се напиня да взема лукаса,....ми много го е харесъл явно!
Предупреден е!
Па дано да случи на читав автомобил,...
#24
Публикувано 05 март 2008 - 07:00
Щом толкова се шуми то е ясно че има нещо .
Където има дим има и огън .
Значи проблема за мен не е за 1000лв. ,щото всеки като се замисли знае че при тези коли при нещо малко по-голям дефект и се тръгва от тази сума на горе,а при по-новите СДИ само дюзи да смениш и си........ говоря за консумативи ,но пък вървенето там е друго
Въпрос са е:
Дали този проблем е отстраним и за какви пари.
Ако става въпрос за 5000лв. това не е решение по не за мен.
Не си заслужава да се дават толкова пари ремонт за нещо,което струва 7-8к
МОЛЯ АКО НЯКОЙ Е РЕШИЛ ПРОБЛЕМА С РЕМОНТ ДА ПИШЕ ,там и там за такива суми,нова за такива суми и т.н.
Пък че Мерцедесите са на много километри това поне за мен е ясно.
в немско коли от 2003г. са над 200-300 000км.в България 1991 ,са на под 200 000 сигурно защото след 5година са ги карали само на задна.
По професия съм счетоводител и обслужвам и автокъща,автоморга,рентакар,авто.........имам клиенти който са минали в България по над 400 000км.значи говоря за служебни коли./км.не са проблем стига да се подържат с мерак/това е за Мерцедес ,а знаете ли какво остава от един Фокус 2003 г примерно на 350к ,ами нищо в истинския смисъл на думата.
Всичко е късмет живота е късмет ,жената и тя е късмет ,колата също
Само в Лукаса май-няма късмет всичките ли са пръчки
Където има дим има и огън .
Значи проблема за мен не е за 1000лв. ,щото всеки като се замисли знае че при тези коли при нещо малко по-голям дефект и се тръгва от тази сума на горе,а при по-новите СДИ само дюзи да смениш и си........ говоря за консумативи ,но пък вървенето там е друго
Въпрос са е:
Дали този проблем е отстраним и за какви пари.
Ако става въпрос за 5000лв. това не е решение по не за мен.
Не си заслужава да се дават толкова пари ремонт за нещо,което струва 7-8к
МОЛЯ АКО НЯКОЙ Е РЕШИЛ ПРОБЛЕМА С РЕМОНТ ДА ПИШЕ ,там и там за такива суми,нова за такива суми и т.н.
Пък че Мерцедесите са на много километри това поне за мен е ясно.
в немско коли от 2003г. са над 200-300 000км.в България 1991 ,са на под 200 000 сигурно защото след 5година са ги карали само на задна.
По професия съм счетоводител и обслужвам и автокъща,автоморга,рентакар,авто.........имам клиенти който са минали в България по над 400 000км.значи говоря за служебни коли./км.не са проблем стига да се подържат с мерак/това е за Мерцедес ,а знаете ли какво остава от един Фокус 2003 г примерно на 350к ,ами нищо в истинския смисъл на думата.
Всичко е късмет живота е късмет ,жената и тя е късмет ,колата също
Само в Лукаса май-няма късмет всичките ли са пръчки
#25
Публикувано 05 март 2008 - 15:43
Въпрос са е:
Дали този проблем е отстраним и за какви пари.
Ако става въпрос за 5000лв. това не е решение по не за мен.
Не си заслужава да се дават толкова пари ремонт за нещо,което струва 7-8к
МОЛЯ АКО НЯКОЙ Е РЕШИЛ ПРОБЛЕМА С РЕМОНТ ДА ПИШЕ ,там и там за такива суми,нова за такива суми и т.н.
Ами И чисто нова Лукаска да туриш -все тая -ГАРАНТИРАНО е че ще гръмне-просто са си с конструктивни дефекти по рождение.Особено пак е гарантирано че ще грамне в Бг щото процента на водата и другите балвочи в нафтата е осезаемо по голям от този на същите на нафтата в немско да кажем.
Бошовските помпи -редовите карат по поне 500 000 че даже в музея на Мерц има една 124 дето била такси в португалия и е на 1 800 000 .Понеже бачках и в VW сервиз -ами ако че са роторни помпи-ами пак са бош ами и те карат по толкова .Ама лукаските е огромен касмет ако изкара над 200 000.
А отделно и управлението(електрониките ) на лукаските и то сдава редовно багажа- в тоя случаи клента иде с свалени гащи и вика -вадя ключа от колата ама тя работо още половин минута и тогава гасне...
Аз и без да съм икономист ми е е ясно че хварлянето на пари на вятъра е глупост.........щото с други думи не мога да нарека ремонтирането на тая помпа.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#26
Публикувано 05 март 2008 - 18:35
Едвам гледам..но проблемчето се оказаха опръстени..или семеринги...знам ли си кви са, но от тях капе. Помпата е вече в Пловдив.
А колата ще я взема, благодаря на всички за съветите но за цената на която я плащам може и нова помпа да купя (дори се замислих днес дали да не купя веднага...за всеки случай..само не знам от къде) :-) и да се надявам да не ми гледате сейра после :-).
П.С. Цената винаги е важна :-)
Е добре, ти си знаеш,дано излезе безаварийна, а каква и е толкова цената на тая кола. Интересно ми е, а сигурно и на колегите.
#27
Публикувано 05 март 2008 - 19:12
ми ценното на тая кола е цената,...не виждате ли кво казва кандидата-7-8 хилки,...бахти пръчката е тая цетка!
за счетоводител е ценна,предполагам си е направил сметката че и да метне 2 бона за ремонти,...ще достигне реалната пазарна цена на тва говно!
Обаче,....нема ресурс тоя автомобил,....нема вече и визия,..камо ли пък данни!
Догодина картинката ще се повтори,....ще се свалят резервоари,помпи ще се коментират отново и т.н.т.,.......щото то лукаса не е съдба,...То е орисия!
за счетоводител е ценна,предполагам си е направил сметката че и да метне 2 бона за ремонти,...ще достигне реалната пазарна цена на тва говно!
Обаче,....нема ресурс тоя автомобил,....нема вече и визия,..камо ли пък данни!
Догодина картинката ще се повтори,....ще се свалят резервоари,помпи ще се коментират отново и т.н.т.,.......щото то лукаса не е съдба,...То е орисия!
#28
Публикувано 05 март 2008 - 19:56
Колега никъде не съм писал че колата е ценна за мен./казвам че ремонта ако струва толкова колкото сте писали не си заслужава и трябва да се маха/
Писал съм че съм имал да вземам пари и съм взел кола /защото парите още щях да имам да ги вземам /по добре нещо от колкото нищо .
И сега ако трябва да я взема пак ще постъпя така в конкретната ситуация.
Не казвам че бих дал ефективно пари.
Не хваля нищо само питам дали трябва да продам един за МОМЕНТА ЗДРАВ АВТОМОБИЛ ЗАЩОТО щял да се счупи .
Според мен е глупаво да се продава нещо само защото за в бъдеще ще се счупи ,ами на следващата ако трябва да и правя някакъв голям ремонт не е ли същото.
Разбрах че тези помпи нямат ресурс .
Разбрах че не подлежат на ремонт.
Разбрах че трябва да я махна и ще го направя щом риска е толкова голям.
Благодаря за компетентните мнения .
Писал съм че съм имал да вземам пари и съм взел кола /защото парите още щях да имам да ги вземам /по добре нещо от колкото нищо .
И сега ако трябва да я взема пак ще постъпя така в конкретната ситуация.
Не казвам че бих дал ефективно пари.
Не хваля нищо само питам дали трябва да продам един за МОМЕНТА ЗДРАВ АВТОМОБИЛ ЗАЩОТО щял да се счупи .
Според мен е глупаво да се продава нещо само защото за в бъдеще ще се счупи ,ами на следващата ако трябва да и правя някакъв голям ремонт не е ли същото.
Разбрах че тези помпи нямат ресурс .
Разбрах че не подлежат на ремонт.
Разбрах че трябва да я махна и ще го направя щом риска е толкова голям.
Благодаря за компетентните мнения .
#29
Публикувано 05 март 2008 - 20:23
Малко ОФФ да се поразведрите.
Вчера ходих да гледам една 140 - щората на задното не и бачка,ляво огледало скьсано и заден десен джам не и работи.Колата е почти двойно на Мрака като пари.Защо ми текьт лигите - големите проблеми са отстранени,малките и скьпи болежки ги няма вече в модела.Е джама не и бачкал..........ГОЛЕМИ ЯЙЦА,оправям го еднот за 45 минути и 120 кинта,а щората и тя така,но няма да е хиляди,а и минава на тьмен джам.Колата ще си дьржи цена ако да не ми дреме много,но и проблемите са и минимални или поне това се очаква от модела.
Кола която се слави с проблеми които не подлежат на ремонт или се отстраняват с хиляди долари,левове,еврота пьрво не е кеф за каране,не е някак си готино да стоя и да я мисля и второ не дьржи цена ама никак.Става за каране,но какво е получава КАТО клекне е писано из форума.
Не се пудрете на директни мнения като на Лункса да речем.Ако някой има една и няма проблеми с нея,той за разлика от повечето от нас се е нагледал на такива,това му е работата.Аз примерно сьм се начел на проблеми с тия помпи Лукас,питай ме дали ще взема такава кола и директно казвам НЕ.
Вьпроса или заглавието на темата е ЗАСЛУЖАВА ЛИ СИ,ако беше КАК Е ТАЯ ЗА 2000 лева е друго,ма така зададен вьпроса има само един отговор на него- НЕ,НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА.
А да ви питам заслужава ли си кола за 850$???Дето е годинка по-млада от жената / Машината на Времето / ???Е па как,като няма друго за тия пари кво и е.Ма дали кола с дизелов мотор и помпа Лукас си заслужава да се гледа ...............отговора е ясен.
Такова не сьм карал и няма да карам и не е щото сьм ги наскубал много.Просто си има предел на проблемите с които мога и сьм навит да се занимавам,но с нещо дето е 5 бона и не подлежи на ремонт и ми спира цялато кола...............ЕБАСИ МАЗОХИЗМА
Вчера ходих да гледам една 140 - щората на задното не и бачка,ляво огледало скьсано и заден десен джам не и работи.Колата е почти двойно на Мрака като пари.Защо ми текьт лигите - големите проблеми са отстранени,малките и скьпи болежки ги няма вече в модела.Е джама не и бачкал..........ГОЛЕМИ ЯЙЦА,оправям го еднот за 45 минути и 120 кинта,а щората и тя така,но няма да е хиляди,а и минава на тьмен джам.Колата ще си дьржи цена ако да не ми дреме много,но и проблемите са и минимални или поне това се очаква от модела.
Кола която се слави с проблеми които не подлежат на ремонт или се отстраняват с хиляди долари,левове,еврота пьрво не е кеф за каране,не е някак си готино да стоя и да я мисля и второ не дьржи цена ама никак.Става за каране,но какво е получава КАТО клекне е писано из форума.
Не се пудрете на директни мнения като на Лункса да речем.Ако някой има една и няма проблеми с нея,той за разлика от повечето от нас се е нагледал на такива,това му е работата.Аз примерно сьм се начел на проблеми с тия помпи Лукас,питай ме дали ще взема такава кола и директно казвам НЕ.
Вьпроса или заглавието на темата е ЗАСЛУЖАВА ЛИ СИ,ако беше КАК Е ТАЯ ЗА 2000 лева е друго,ма така зададен вьпроса има само един отговор на него- НЕ,НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА.
А да ви питам заслужава ли си кола за 850$???Дето е годинка по-млада от жената / Машината на Времето / ???Е па как,като няма друго за тия пари кво и е.Ма дали кола с дизелов мотор и помпа Лукас си заслужава да се гледа ...............отговора е ясен.
Такова не сьм карал и няма да карам и не е щото сьм ги наскубал много.Просто си има предел на проблемите с които мога и сьм навит да се занимавам,но с нещо дето е 5 бона и не подлежи на ремонт и ми спира цялато кола...............ЕБАСИ МАЗОХИЗМА

.
#30
Публикувано 05 март 2008 - 20:36
Миналата седмица се удавихме с един - C220 96' година.
При покупката нямаше проблеми, кара се 3 пъти точно да се пробва и вечерта на паркинга имаше малко нафта под колата...
Преди 2 дена ги дадах в сервиз и ми казаха че е от помпата и ще се изпраща на Пловдив да се оправя, интересното е, че не е и на Ц220 ами е от 190 друго не ми казаха, а пък и не ми се слушаше, толкова ми беше мътно. И сега пасувам...
Давайте идей какво да се прави. Вариянта да ги махам от мене тая гадина е ясен, други идей искам да чуя ?
При покупката нямаше проблеми, кара се 3 пъти точно да се пробва и вечерта на паркинга имаше малко нафта под колата...
Преди 2 дена ги дадах в сервиз и ми казаха че е от помпата и ще се изпраща на Пловдив да се оправя, интересното е, че не е и на Ц220 ами е от 190 друго не ми казаха, а пък и не ми се слушаше, толкова ми беше мътно. И сега пасувам...
Давайте идей какво да се прави. Вариянта да ги махам от мене тая гадина е ясен, други идей искам да чуя ?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни