
E 220 дизелзаслужава ли си
Започната от apock, 03 мар 2008 - 20:55:05
45 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 март 2008 - 20:55
Здравейте,
четох доста теми, но само на една попаднах с мнения за модела.
Та на въпроса: харесал съм Е 220 дизел 1996-та.
И точно защото не видях за тази година мнения, моля споделете от страна на хора с опит заслужава ли си този двигател и изобщо модела от 1996-та.
Знам, че е малко коне, но не бързам за никъде и не съм привърженик на високите скорости.
четох доста теми, но само на една попаднах с мнения за модела.
Та на въпроса: харесал съм Е 220 дизел 1996-та.
И точно защото не видях за тази година мнения, моля споделете от страна на хора с опит заслужава ли си този двигател и изобщо модела от 1996-та.
Знам, че е малко коне, но не бързам за никъде и не съм привърженик на високите скорости.
#2
Публикувано 03 март 2008 - 21:33
нема много мнения за модела,..поради факта че има много повече рев от небезизвестния агрегат-дизелова помпа Лукас!
моя личен съвет е:
нема Е класа,...нема Це класа,.....чуеш ли за 220 дизел,....бегай през девет планини в десета!
моя личен съвет е:
нема Е класа,...нема Це класа,.....чуеш ли за 220 дизел,....бегай през девет планини в десета!
#3
Публикувано 03 март 2008 - 22:06
Имаше мнения от колего които казват,че проблеми за сега нямат,но ако погледнеш другите теми на хора които вият от тия помпи и ще се убедиш,че след мнението на ЛУНКСА темата е приключила.Е може някой да се впие ПРОБЛЕМИ НЯМАМ АЗ.............ма като цяло БЕГАЙ в другата посока.
.
#4
Публикувано 03 март 2008 - 22:20
Много слаб и много скъп и проблемен двигател е това.LINX го каза- дали е на Е или на С- Бeгай на далече. що не погледнеш E250d 20v 113k.c.- много по читав мотор е да знаеш.

#5
Публикувано 04 март 2008 - 08:39
Гледах E250 2.5 Diezel и единствения, който харесах е автоматик 97-ма 115 к.с.
Насочих се към 220-ката защото не съм чувал нищо добро за автоматиците и мисля, че покупката на такъв си е чист хазарт що се отнася до техническото състояние.
От друга страна ако двигателя на Е250 е по-надежден от този на Е220 ще се замисля...
P.S. Но ако помпата е въпрос на 700 евро и само тя е проблема на тая кола...цената подлежи на коментар...
Насочих се към 220-ката защото не съм чувал нищо добро за автоматиците и мисля, че покупката на такъв си е чист хазарт що се отнася до техническото състояние.
От друга страна ако двигателя на Е250 е по-надежден от този на Е220 ще се замисля...
P.S. Но ако помпата е въпрос на 700 евро и само тя е проблема на тая кола...цената подлежи на коментар...
#6
Публикувано 04 март 2008 - 09:03
На дизела едно му е хубаво - дизел е.Дизела има едно важно нещо е него - помпата.Преди да стошиш скорости ще скапеш 3 помпи от тия или поне така е по статистика.Ма ако ти е мерак скачай

.
#7
Публикувано 04 март 2008 - 09:25
На дизела едно му е хубаво - дизел е.Дизела има едно важно нещо е него - помпата.Преди да стошиш скорости ще скапеш 3 помпи от тия или поне така е по статистика.Ма ако ти е мерак скачай
Не бих го нарекъл мерак, но такъв ентусиазум ме е обхванал...
#8
Публикувано 04 март 2008 - 09:36
Седи чакай да ти мине,че много боли от тия помпи.Намери си истински дизел,прост и як,а не тия Лукасните,коли много,не се набивай на Лукас
.
#9
Публикувано 04 март 2008 - 11:37
Помпата капе....благодаря на всички, разбира се бяхте прави.
Но...човека ще я ремонтира в Пловдив и ми намали цената....все пак приятели сме....а сега?
Седя и чакам да ми мине, но не ми минава
Но...човека ще я ремонтира в Пловдив и ми намали цената....все пак приятели сме....а сега?
Седя и чакам да ми мине, но не ми минава

#10
Публикувано 04 март 2008 - 11:40
Помпата капе....благодаря на всички, разбира се бяхте прави.
Но...човека ще я ремотнира в Пловдив и ми намали цената....а сега?
Седя и чакам да ми мине, но не ми минава
До колкото знам тия помпи не подлежат на ремонт или поне на качествен в БГ.
#11
Публикувано 04 март 2008 - 14:06
Като имаш мерак за Е-класа,що не потърсиш Е290ТД!Имам такъв и съм много доволен от него

#12
Публикувано 04 март 2008 - 16:45
Като имаш мерак за Е-класа,що не потърсиш Е290ТД!Имам такъв и съм много доволен от него
Щото повечето 290 са TD и са комби, а аз не искам вече комби и не искам турбина. На старата кола много ме заболя да й сменя турбото!
#13
Публикувано 04 март 2008 - 18:14
Е то какво остана между 220 и 290? E250 d
Взимай, няма да съжаляваш, железни са. А тоя като ти е приятел що иска да те пре*бе с тая кола?
Относно автоматикa- едно не мy харесвам-че липсва в моята кола!

Взимай, няма да съжаляваш, железни са. А тоя като ти е приятел що иска да те пре*бе с тая кола?
Относно автоматикa- едно не мy харесвам-че липсва в моята кола!
#14
Публикувано 04 март 2008 - 19:29
ремонта на помпата е над 1200лв,...и нема гаранция,....тва си е само спиране на теч!
А като се наебе ел.част,....ко ша прайш!
никви 700 евра,...забрави,...нова е 5 бона!
избий си тва 220 дизел от главата,...за да не ти се надуе и да те боли постоянно!
А като се наебе ел.част,....ко ша прайш!
никви 700 евра,...забрави,...нова е 5 бона!
избий си тва 220 дизел от главата,...за да не ти се надуе и да те боли постоянно!
#15
Публикувано 04 март 2008 - 19:35
Лукас помпи в България не се ремонтират, подменят се с нови, но LYNX ти каза цената, бягай от това 220 и Лукас бе човече.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни