Проблем със Смарт
Започната от maniche, 22 яну 2008 - 13:17:44
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 януари 2008 - 13:17
Някой може ли да ми каже защо като ми загрее Смартчето при спиране започва да претриса
#2
Публикувано 22 януари 2008 - 16:51
Здравей,възможните причини са много,от тампони на двигателя до проблеми в скоростите.
Но това са само предположения,най добре е да се закара за проверка.
Но това са само предположения,най добре е да се закара за проверка.
#3
Публикувано 22 януари 2008 - 19:07
Вероятно са прегрети накладки, или криви дискове,ако е имало внезапно спиране!
Докато феродото ти е студено няма проблем, НО като покараш загрява.Същото става и с дисковете!
Купи си по-меки накладки,а ако продължава тресенето,значи са дисковете!
Докато феродото ти е студено няма проблем, НО като покараш загрява.Същото става и с дисковете!
Купи си по-меки накладки,а ако продължава тресенето,значи са дисковете!
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#4
Публикувано 22 януари 2008 - 22:23
Някой може ли да ми каже защо като ми загрее Смартчето при спиране започва да претриса
А какво ти претриса - волана или двигателя?
Ако е волана: 100% са криви дисковете, ако е от към двигателя: е реглажа на съединителя!
На мен ми го оправиха в един сервиз в Люлин - веднага след "Била"!
#5
Публикувано 23 януари 2008 - 10:14
А какво ти претриса - волана или двигателя?
Ако е волана: 100% са криви дисковете, ако е от към двигателя: е реглажа на съединителя!
На мен ми го оправиха в един сервиз в Люлин - веднага след "Била"!
Първо благодаря за вниманието!А за претрисането е от към двигателя и сигурно ше трябва да посетя този сервиз
#6
Публикувано 23 януари 2008 - 10:18
Здравей,възможните причини са много,от тампони на двигателя до проблеми в скоростите.
Но това са само предположения,най добре е да се закара за проверка.
Здравей и на теб!Наистина решението е проверка,но аз си карах колата на диагностика и само ми язеха пари и ми казаха че не могат да прочетат
грешките в комрютъра ако има такива
#7
Публикувано 23 януари 2008 - 10:20
Вероятно са прегрети накладки, или криви дискове,ако е имало внезапно спиране!
Докато феродото ти е студено няма проблем, НО като покараш загрява.Същото става и с дисковете!
Купи си по-меки накладки,а ако продължава тресенето,значи са дисковете!
А това сериозен проблем ли е ?
#8
Публикувано 23 януари 2008 - 10:25
Принципно е нежелан и сериозен проблем, но ти го нямаш засега!А това сериозен проблем ли е ?
Възможно е притрисането на двигателя да ти идва от тампон на двигателя. Не си давай парите при случайни майстории - по -добре се поразтърси тук из форума и виж кои сервизи се препоръчват от патили колеги!!!
п.с.Когато някой не си свърши работата не би трябвало да му се плаща - това че си жена не би трябвало да им дава основание да те пързалят, затова съвета ми е да се държиш като жена член на форума на МБКБ, и да си търсиш правата (а защо не и член на клуба)
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#9
Публикувано 23 януари 2008 - 10:35
Принципно е нежелан и сериозен проблем, но ти го нямаш засега!
Възможно е притрисането на двигателя да ти идва от тампон на двигателя. Не си давай парите при случайни майстории - по -добре се поразтърси тук из форума и виж кои сервизи се препоръчват от патили колеги!!!
п.с.Когато някой не си свърши работата не би трябвало да му се плаща - това че си жена не би трябвало да им дава основание да те пързалят, затова съвета ми е да се държиш като жена член на форума на МБКБ, и да си търсиш правата (а защо не и член на клуба)
Много благодаря за топлото отношение и ще си защитавам позициите,но когато мисля че колата ми има проблем не ме притеснява да дам пари но поне да получа адекватни отговори
#10
Публикувано 23 януари 2008 - 11:54
Няма да си първата членка на МБКБългария,споко.
А по-темата,само при спиране ли е проблема?
Ако е така,ще се разминеш леко,само с проверка или смяна на дискове и накладки.
Успех.
А по-темата,само при спиране ли е проблема?
Ако е така,ще се разминеш леко,само с проверка или смяна на дискове и накладки.
Успех.
#11
Публикувано 23 януари 2008 - 12:04
Няма да си първата членка на МБКБългария,споко.
А по-темата,само при спиране ли е проблема?
Ако е така,ще се разминеш леко,само с проверка или смяна на дискове и накладки.
Успех.
Ами започва да претриса преди спиране когато влезе в ниски обороти и повече се усеща когато е загряла.
Аз работя далеко от нас и по тези задръствания ми загрява бързо колата и ми се налага да спирам и тръгвам често
знаете как е.Обаче нещото което най-силно ме притесни е,че веднъж на светофар ми изгасна......после веднага запали но бях първа кола
и познайте какво ме направиха другите шофьори
#12
Публикувано 23 януари 2008 - 12:09
Абе малко тъпичко питане, ама горивен и въздушен филтър скоро сменяни ли са?Ами започва да претриса преди спиране когато влезе в ниски обороти и повече се усеща когато е загряла.
Аз работя далеко от нас и по тези задръствания ми загрява бързо колата и ми се налага да спирам и тръгвам често
знаете как е.Обаче нещото което най-силно ме притесни е,че веднъж на светофар ми изгасна......после веднага запали но бях първа кола
и познайте какво ме направиха другите шофьори
Притриса ти колата при отнемане на газта и започване на работа на ниски обороти - правилно ли съм разбрал?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#13
Публикувано 23 януари 2008 - 12:21
Абе малко тъпичко питане, ама горивен и въздушен филтър скоро сменяни ли са?
Притриса ти колата при отнемане на газта и започване на работа на ниски обороти - правилно ли съм разбрал?
Да правилно си разбрал а за тези филтри от които нищо не разбирам когато си сменях маслото и филтъра носех и този горивен филтър,но ми казаха че няма нужда сега и той си стои в нас.
#14
Публикувано 23 януари 2008 - 12:28
Да правилно си разбрал а за тези филтри от които нищо не разбирам когато си сменях маслото и филтъра носех и този горивен филтър,но ми казаха че няма нужда сега и той си стои в нас.
По принцип горивен филтър се сменя на около 30 000 км... Демек веднъж сменят, веднъж не. Аз лично го сменям при всяка смяна на масло на 15 000 км. Не се знае какво сипваме...
А като загрее колата и я оставиш да работи на свободен ход (спряла си някъде и оставяш колата запалена, естествено като си в нея, да не ме разбере некой да я остави да работи и да си отиде на работа ) има ли колебания в оборотите? И проблеми при паленете като е загряла има ли? Примерно запалваш, качва обороти и после веднага те падат...
И къде ходи на диагностика, че не могли да прочетат грешките?
#15
Публикувано 23 януари 2008 - 12:41
Така или иначе си го купила, няма да ти се налага кой знае колко да доплатиш - смени го да видим какво ще станеДа правилно си разбрал а за тези филтри от които нищо не разбирам когато си сменях маслото и филтъра носех и този горивен филтър,но ми казаха че няма нужда сега и той си стои в нас.
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни