MB '86 - 190E 2.0Проблемите по мойта кола и тяхното решаване
Started by Ivan Rashev, 21 Jan 2008 - 22:17:05
24 replies to this topic
#16
Posted 28 January 2008 - 23:25
И така мъките за сега свършиха
Незнам за свършената работа по твойта кола, НО аз днес си изчаках чакалото от 1300 до 1500 та в 16 се върнах на работа, добре че никой не разбра ДА ОБАЧЕ като дойде моят ред каква работа свършихме само!!!!
Колата е със страхотни показатели в момента - икономайзер, оборотомер, мощност, ускорение и разход. Преди разхода ми беше 20/100 бенз, а сега преди днешните интервенции падна на 11+
Обичам колата си!!!
Браво на Васко!
Ето снимки: На първите 3 снимки съм показал днес данните от таблото - колко са зле горките ( Обороти и ECONOMY )
Така изглежда "Дебила" отгоре мръсен
Тук тази снимка е много ценна - Виждате ли новия маркуч в ляво. Той е омазал пейзажа и проблема с разхода
Мисля, че трябва да сменя дюзите ( поне ми се иска де ~ 200+ лв.)
Трябва да чистя I
Трябва да чистя II
Номера на "дебила" ми
Остава да оправя 1ва и 2ра скорост (те са били на една втулка според Васко), да сменя маслото и
Ауспуха е проверен вече май - 230 лв с работата ( смяна на частта от двигателя до средата на колата )
Поздрави,
Иван
Незнам за свършената работа по твойта кола, НО аз днес си изчаках чакалото от 1300 до 1500 та в 16 се върнах на работа, добре че никой не разбра ДА ОБАЧЕ като дойде моят ред каква работа свършихме само!!!!
Колата е със страхотни показатели в момента - икономайзер, оборотомер, мощност, ускорение и разход. Преди разхода ми беше 20/100 бенз, а сега преди днешните интервенции падна на 11+
Обичам колата си!!!
Браво на Васко!
Ето снимки: На първите 3 снимки съм показал днес данните от таблото - колко са зле горките ( Обороти и ECONOMY )
Така изглежда "Дебила" отгоре мръсен
Тук тази снимка е много ценна - Виждате ли новия маркуч в ляво. Той е омазал пейзажа и проблема с разхода
Мисля, че трябва да сменя дюзите ( поне ми се иска де ~ 200+ лв.)
Трябва да чистя I
Трябва да чистя II
Номера на "дебила" ми
Остава да оправя 1ва и 2ра скорост (те са били на една втулка според Васко), да сменя маслото и
Ауспуха е проверен вече май - 230 лв с работата ( смяна на частта от двигателя до средата на колата )
Поздрави,
Иван
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#17
Posted 29 January 2008 - 11:01
Кой нов маркуч - този за картерните газове ли, или за нещо друго говориш?
#18
Posted 29 January 2008 - 14:38
Този е сменен
А и Baско каза, че комп на колата е голям колкото два нокъта и така потенциомера не влияе на разхода, а и нямам ламбда сонда. Той се втрещи като го питах къде ми е тя
А и Baско каза, че комп на колата е голям колкото два нокъта и така потенциомера не влияе на разхода, а и нямам ламбда сонда. Той се втрещи като го питах къде ми е тя
Кой нов маркуч - този за картерните газове ли, или за нещо друго говориш?
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#19
Posted 29 January 2008 - 14:45
То се вижда колко е омазал на предишните ми любителски снимки.... тцтцтцтцтцтцтцтц
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#20
Posted 29 January 2008 - 17:09
Потенциометърът влияе на вървенето и на разхода. Иначе нямаше да го сложат.
Причината за разхода при теб явно е била този маркуч за картерните газове. през него пък двигателя си е смукал въздух на воля. а и първичния регулатор за налягането на горивото се управлява с вакум.
Причината за разхода при теб явно е била този маркуч за картерните газове. през него пък двигателя си е смукал въздух на воля. а и първичния регулатор за налягането на горивото се управлява с вакум.
#21
Posted 29 January 2008 - 21:14
Иване, поздравления и благодарности за подробната писмена и нагледна информации при решаване на проблем. Нека всички колеги да вземат пример от Иван. Успех и безаварийно каране.Такамммм
Искам да погледнете малко тея снимки дет направих днес след работа. Това са показателите от таблото като силно ме интересува:
Защо стрелката на "ECONOMY" ми седи там при стартиране на двигателя? Стои си там поне 4-5 км като колкото повече изминавам си се връща в нормалното положение в най - вляво. Заедно с това колата се тресе, вибрира при спряло положение или при намаляване преди спиране. Оборотите стоят на 800 при запалване и след известно време падат на 500 ей така от нищото.
Ето и снимките:
Първо само "ECONOMY"
По отдалече за да се вижда и маслото
Малко размазана, но да се видят оборотите и при това положение колата се тресе
Вече е загряла - 1) "ECONOMY" е ОК; 2) Маслото е паднало; Колата пак се тресе, но леко
По натам - Докато се движа и като превключвам от 1ва -2ра -3та -4та пак стрелката на "ECONOMY" все стои в червената зона и то накрая!!! А не натискам толкова много педала на газта!? Знам, че колата е на повече от 20 г. и не е така мощна както колите напр. 2005 год, но оня ден на моста на Захарна фабрика ме мина един Опел кадет пак на толкова години
С две думи - Какво и кое влияе на мощността на автомобила? и Кое пречи естествено? Запушени дюзи, инжекциони... и друго. Ще дам пари колкото трябва за да се почистят, но ИСКАМ КОЛАТА ДА ЛЕТИ!
Утре ще направя видео докато превключвам скоростите.
Видео: http://kolatamercede...-01-08_1816.3gp
История: Бил съм при Петко и Васко поради висок разход на гориво (20/100 бенз) Васко ми смени кабелите, които влизат в потенциомера и още не съм минал достатъчно км за да засека пак разхода.
Това е колеги за сега.
Благодаря ви предварително,
Иван
#22
Posted 30 January 2008 - 11:44
Е Благодаря Докторе,
От два дни съм в много добро настроение едно такова преповдигнато, ама има защо.
Преди бях казал, че икономайзера стои в червената зона при превключване на скоростите 1,2,3,4 и 5 и не вървеше хич колата, но сега на 1ва и 2ра дори не стига до началото на червеното
Много доволен, МНОГО!!!
А и реших, че не е много полезно да отварям тема за всяко нещо или пък да пиша в темите с подобни проблеми - така е най - добре всичко на едно място.
Поздрави,
Иван
От два дни съм в много добро настроение едно такова преповдигнато, ама има защо.
Преди бях казал, че икономайзера стои в червената зона при превключване на скоростите 1,2,3,4 и 5 и не вървеше хич колата, но сега на 1ва и 2ра дори не стига до началото на червеното
Много доволен, МНОГО!!!
А и реших, че не е много полезно да отварям тема за всяко нещо или пък да пиша в темите с подобни проблеми - така е най - добре всичко на едно място.
Поздрави,
Иван
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#23
Posted 30 January 2008 - 12:34
След хепиенда мисля, че темата може да отиде в "Споделени ремонти".Е Благодаря Докторе,
От два дни съм в много добро настроение едно такова преповдигнато, ама има защо.
Преди бях казал, че икономайзера стои в червената зона при превключване на скоростите 1,2,3,4 и 5 и не вървеше хич колата, но сега на 1ва и 2ра дори не стига до началото на червеното
Много доволен, МНОГО!!!
А и реших, че не е много полезно да отварям тема за всяко нещо или пък да пиша в темите с подобни проблеми - така е най - добре всичко на едно място.
Поздрави,
Иван
#24
Posted 30 January 2008 - 15:36
Има още неща да се правят нека изчакат "The Movers"
Проблема с губенето на антифриз е сериозно нещо...
Проблема с губенето на антифриз е сериозно нещо...
След хепиенда мисля, че темата може да отиде в "Споделени ремонти".
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#25
Posted 28 March 2008 - 22:50
Айде пак
Имам следните за споделяне проблеми:
Скоростите трудно се включват - 1ва особено
Тук моля, да ми кажете какво масло да сменя на мойта ръчна 5 скоростна кутия?!
Сега гледам детали.ру за да намеря пробката за маслото, но ако не я видя ще ми е нужна и тази информация
Волана - от няколко дни издава едни такива пукаши звуци при спряло положение, като гумите са изправени и волана хоризонтален. Моля, предположете от какво може да идва този звук като погледнете видеото - Volana i puk puk puk
Течност (масло) на хидравликата искам да сменя - Предложете как и какво да си налея.
След смяната на водната помпа не губя антифриз, но скоба на едно от местата още сълзи. Поради тази причина ще разкача нещата и ми се ще да махна разш. казанче и измия и да сменя течността с чиста. Тук сложно ли е демонтирането на казанчето?!
За ауспуха ми искат 200+ лв. за частта от двиг до средата. имам идея да го сваля и да го поопаковам малко знам за една лента виждал съм каталог тук във форума и също така съм си взел един силикон, който издържа на много висока температура. Дали е възможно свалянето на тази част?
Няма да Ви питам повече, че туку виж сте ме изгонили
Имам следните за споделяне проблеми:
Скоростите трудно се включват - 1ва особено
Тук моля, да ми кажете какво масло да сменя на мойта ръчна 5 скоростна кутия?!
Сега гледам детали.ру за да намеря пробката за маслото, но ако не я видя ще ми е нужна и тази информация
Волана - от няколко дни издава едни такива пукаши звуци при спряло положение, като гумите са изправени и волана хоризонтален. Моля, предположете от какво може да идва този звук като погледнете видеото - Volana i puk puk puk
Течност (масло) на хидравликата искам да сменя - Предложете как и какво да си налея.
След смяната на водната помпа не губя антифриз, но скоба на едно от местата още сълзи. Поради тази причина ще разкача нещата и ми се ще да махна разш. казанче и измия и да сменя течността с чиста. Тук сложно ли е демонтирането на казанчето?!
За ауспуха ми искат 200+ лв. за частта от двиг до средата. имам идея да го сваля и да го поопаковам малко знам за една лента виждал съм каталог тук във форума и също така съм си взел един силикон, който издържа на много висока температура. Дали е възможно свалянето на тази част?
Няма да Ви питам повече, че туку виж сте ме изгонили
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users