MB '86 - 190E 2.0Проблемите по мойта кола и тяхното решаване
Започната от Ivan Rashev, 21 яну 2008 - 22:17:05
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 януари 2008 - 22:17
Такамммм
Искам да погледнете малко тея снимки дет направих днес след работа. Това са показателите от таблото като силно ме интересува:
Защо стрелката на "ECONOMY" ми седи там при стартиране на двигателя? Стои си там поне 4-5 км като колкото повече изминавам си се връща в нормалното положение в най - вляво. Заедно с това колата се тресе, вибрира при спряло положение или при намаляване преди спиране. Оборотите стоят на 800 при запалване и след известно време падат на 500 ей така от нищото.
Ето и снимките:
Първо само "ECONOMY"
По отдалече за да се вижда и маслото
Малко размазана, но да се видят оборотите и при това положение колата се тресе
Вече е загряла - 1) "ECONOMY" е ОК; 2) Маслото е паднало; Колата пак се тресе, но леко
По натам - Докато се движа и като превключвам от 1ва -2ра -3та -4та пак стрелката на "ECONOMY" все стои в червената зона и то накрая!!! А не натискам толкова много педала на газта!? Знам, че колата е на повече от 20 г. и не е така мощна както колите напр. 2005 год, но оня ден на моста на Захарна фабрика ме мина един Опел кадет пак на толкова години
С две думи - Какво и кое влияе на мощността на автомобила? и Кое пречи естествено? Запушени дюзи, инжекциони... и друго. Ще дам пари колкото трябва за да се почистят, но ИСКАМ КОЛАТА ДА ЛЕТИ!
Утре ще направя видео докато превключвам скоростите.
Видео: http://kolatamercede...-01-08_1816.3gp
История: Бил съм при Петко и Васко поради висок разход на гориво (20/100 бенз) Васко ми смени кабелите, които влизат в потенциомера и още не съм минал достатъчно км за да засека пак разхода.
Това е колеги за сега.
Благодаря ви предварително,
Иван
Искам да погледнете малко тея снимки дет направих днес след работа. Това са показателите от таблото като силно ме интересува:
Защо стрелката на "ECONOMY" ми седи там при стартиране на двигателя? Стои си там поне 4-5 км като колкото повече изминавам си се връща в нормалното положение в най - вляво. Заедно с това колата се тресе, вибрира при спряло положение или при намаляване преди спиране. Оборотите стоят на 800 при запалване и след известно време падат на 500 ей така от нищото.
Ето и снимките:
Първо само "ECONOMY"
По отдалече за да се вижда и маслото
Малко размазана, но да се видят оборотите и при това положение колата се тресе
Вече е загряла - 1) "ECONOMY" е ОК; 2) Маслото е паднало; Колата пак се тресе, но леко
По натам - Докато се движа и като превключвам от 1ва -2ра -3та -4та пак стрелката на "ECONOMY" все стои в червената зона и то накрая!!! А не натискам толкова много педала на газта!? Знам, че колата е на повече от 20 г. и не е така мощна както колите напр. 2005 год, но оня ден на моста на Захарна фабрика ме мина един Опел кадет пак на толкова години
С две думи - Какво и кое влияе на мощността на автомобила? и Кое пречи естествено? Запушени дюзи, инжекциони... и друго. Ще дам пари колкото трябва за да се почистят, но ИСКАМ КОЛАТА ДА ЛЕТИ!
Утре ще направя видео докато превключвам скоростите.
Видео: http://kolatamercede...-01-08_1816.3gp
История: Бил съм при Петко и Васко поради висок разход на гориво (20/100 бенз) Васко ми смени кабелите, които влизат в потенциомера и още не съм минал достатъчно км за да засека пак разхода.
Това е колеги за сега.
Благодаря ви предварително,
Иван
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#2
Публикувано 21 януари 2008 - 23:37
Тва ECONOMY се управлява от вакуум. Нямам такова на мойта и повече не мога да кажа по въпроса.
Налягането на маслото ти е нормално - за загрял мотор и на празен ход - екстра си е.
Оборотите гледам - изглеждат както трябва.
Ще сваляш дюзите май... Как е на газ?
Освен да питам как са свещите за друго не се сещам. Чакаш колегите да помагат.
Налягането на маслото ти е нормално - за загрял мотор и на празен ход - екстра си е.
Оборотите гледам - изглеждат както трябва.
Ще сваляш дюзите май... Как е на газ?
Освен да питам как са свещите за друго не се сещам. Чакаш колегите да помагат.
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#3
Публикувано 21 януари 2008 - 23:50
Виж дали не те дърпа отнякъде въздух след дебитомера - спукано гумено дъно на дебитомера, маркучи и т.н. Икономайзера показва червено когато вакумът е слаб - нормално това съответства на по-отворена дроселова клапа.(клапата на дебитомера и дросела са различни клапи)
Иначе ако я караш повече на бензин няма логика да са ти чак толкова зацапани дюзите, ама може и те да правят мизерии.
Моторчето за празен ход ако е замърсено също може да причинява такъв неравномерен празен ход.
Смени горивния филтър ако не е сменян скоро и не е лошо да провериш горивната помпа.
Иначе ако я караш повече на бензин няма логика да са ти чак толкова зацапани дюзите, ама може и те да правят мизерии.
Моторчето за празен ход ако е замърсено също може да причинява такъв неравномерен празен ход.
Смени горивния филтър ако не е сменян скоро и не е лошо да провериш горивната помпа.
#4
Публикувано 22 януари 2008 - 00:58
всичко ти е наред. в норма си. оборотите падат много добре.
но защо си писал че на загрял мотор падат на 500??? това го няма във филма, вярно че не е загряла там де, ама...??
другото което пишеш че тресе?!?!? тресе или притриса едвам доловимо?? това 4 цилиндров мотор и не е уравновесен като 6-така. нормално е едва доловимо да притриса и то да го усещаш единствено като си намалиш музиката и се застоиш.
та тресе или притриса
но защо си писал че на загрял мотор падат на 500??? това го няма във филма, вярно че не е загряла там де, ама...??
другото което пишеш че тресе?!?!? тресе или притриса едвам доловимо?? това 4 цилиндров мотор и не е уравновесен като 6-така. нормално е едва доловимо да притриса и то да го усещаш единствено като си намалиш музиката и се застоиш.
та тресе или притриса
#5
Публикувано 22 януари 2008 - 02:00
Аз имам същата 190Е 2.0 изобщо не тресе като е на свободна , много тихо си работи. А имам и един въпрос... мойта няма оборотомер от къде мога да си намеря километраж с оборотомер?
Колега много ти е странен звука на твоята кола някъв ръмжащ.
Колега много ти е странен звука на твоята кола някъв ръмжащ.
MB 190E 2.0i 122Hp KLIMA
#6
Публикувано 22 януари 2008 - 07:19
Kилометраж с оборотомер- по автоморгите. Цената варира от 40 до 60 лв.
По въпроса на колегата Иван. Пробвай на работещ двигател да вадиш лулите една по една да видиш дали всичко е наред по кабели капачка и свещи и тогава преминавай към по-сложните.
По въпроса на колегата Иван. Пробвай на работещ двигател да вадиш лулите една по една да видиш дали всичко е наред по кабели капачка и свещи и тогава преминавай към по-сложните.
#7
Публикувано 22 януари 2008 - 10:30
Не карам на газ в момента. Студено е а и не толкова много км. Ето днес например студ, лед, мъгла -> Метро Свещите ги смених скоро бях минал 20,000+кмТва ECONOMY се управлява от вакуум. Ще сваляш дюзите май...
Как е на газ?
Освен да питам как са свещите за друго не се сещам. Чакаш колегите да помагат.
Mepcu
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#8
Публикувано 22 януари 2008 - 10:35
Виж дали не те дърпа отнякъде въздух след дебитомера - спукано гумено дъно на дебитомера, маркучи и т.н.
Не съм толкова техн. грамотен за да разбера сам, но мерси ценя написаното.Смени горивния филтър ако не е сменян скоро и не е лошо да провериш горивната помпа.
Ще проверя в досието от пред. собст., но най - вероятно са си за смяна
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#9
Публикувано 22 януари 2008 - 10:45
всичко ти е наред. в норма си. оборотите падат много добре.
ЧУДО!!!
но защо си писал че на загрял мотор падат на 500???
НЕ -> Оборотите стоят на 800 при запалване и след известно време падат на 500 ей така от нищото.
Падат на студен без значение дали паля на обяд, сутрин или вечер На загрял си стоят горе-долу оК
другото което пишеш че тресе?!?!? тресе или притриса едвам доловимо??
това 4 цилиндров мотор и не е уравновесен като 6-така. нормално е едва доловимо да притриса и то да го усещаш единствено като си намалиш музиката и се застоиш.
та тресе или притриса
Като запаля се тресе яко!!!
като покарам и си стоя на свет. тогава притриса, но се усеща с/без музика и смятам, че на пътниците в колата би им направило впечатление
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#10
Публикувано 22 януари 2008 - 10:52
Аз имам същата 190Е 2.0 изобщо не тресе като е на свободна, много тихо си работи.
Щастливец
Колега много ти е странен звука на твоята кола някъв ръмжащ.
Ахааааа чул си значи, т'ва е от ауспуха има някаква дупчица. казаха ми да отида при един господин на Ботевградско ш.
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#11
Публикувано 23 януари 2008 - 00:14
Ще сложа още малко снимки
На първите пет снимки се виждат маркучите, от които изтича антифриза ( или поне така мисля просто вече незнам )
(тези маркучи идват от газовата и от там тече нищо, че не я използвам)
А това са "мазните" петна по вдигателя
А ето такава броня ми трябва
На първите пет снимки се виждат маркучите, от които изтича антифриза ( или поне така мисля просто вече незнам )
(тези маркучи идват от газовата и от там тече нищо, че не я използвам)
А това са "мазните" петна по вдигателя
А ето такава броня ми трябва
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#12
Публикувано 23 януари 2008 - 00:47
някаква ирония ли долавям??? можеби не съм те разбрал. . .всичко ти е наред. в норма си. оборотите падат много добре.
ЧУДО!!!
оборотите, омасления мотор и серво помпа са ти най малкия проблем. скоро колата ти ще стане на факла ако не оправиш кабелите на алтернатора, които са ти протрити от маркуча за газовата.
съвсем скоро ще имаш и масиран теч на антифриз от лепената нам колко пъти капачка на термостат и можеш да изпуснеш температурата да хвръкне. целия маркуч с гърловината ще се отпори. нова капачка е около 80лв
гарнитура за капак клапани-20лв
за серво помпа 10лв
#13
Публикувано 23 януари 2008 - 12:11
показах ги на Петко той отказа защото са били заводски и не можело да се сменят. Аз че ще ги изолирам ще ги, ама къде видя, че капачката е лепена??? " съвсем скоро ще имаш и масиран теч на антифриз от лепената нам колко пъти капачка на термостат "някаква ирония ли долавям??? можеби не съм те разбрал. . .
Aaaa не нищо подобно Просто се зарадвах
оборотите, омасления мотор и серво помпа са ти най малкия проблем. скоро колата ти ще стане на факла ако не оправиш кабелите на алтернатора, които са ти протрити от маркуча за газовата.
съвсем скоро ще имаш и масиран теч на антифриз от лепената нам колко пъти капачка на термостат и можеш да изпуснеш температурата да хвръкне. целия маркуч с гърловината ще се отпори. нова капачка е около 80лв
гарнитура за капак клапани-20лв
за серво помпа 10лв
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
#14
Публикувано 24 януари 2008 - 00:21
показах ги на Петко той отказа защото са били заводски и не можело да се сменят. Аз че ще ги изолирам ще ги, ама къде видя, че капачката е лепена??? " съвсем скоро ще имаш и масиран теч на антифриз от лепената нам колко пъти капачка на термостат "
развий скобата и извади маркуча и огледай положението, и най вече защо тече.
на мен ми се вижда че точно където свършва маркуче е мазано с поялник. възможно е да е мръсотия
#15
Публикувано 24 януари 2008 - 23:21
Я да я видим отдолу
Ръъъъъъъм Ръъъъъъъъъъм Ръъъъъъъъъъъъъъъм
С две думи купувам двуцевката... Ако някой продава...
Ръъъъъъъм Ръъъъъъъъъъм Ръъъъъъъъъъъъъъъм
С две думи купувам двуцевката... Ако някой продава...
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната , която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни