Към съдържанието

  •  

Снимка

MB '86 - 190E 2.0Проблемите по мойта кола и тяхното решаване


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 28 януари 2008 - 23:25

И така мъките за сега свършиха :)

Незнам за свършената работа по твойта кола, НО аз днес си изчаках чакалото от 1300 до 1500 та в 16 се върнах на работа, добре че никой не разбра :) ДА ОБАЧЕ като дойде моят ред каква работа свършихме само!!!!
Колата е със страхотни показатели в момента - икономайзер, оборотомер, мощност, ускорение и разход. Преди разхода ми беше 20/100 бенз, а сега преди днешните интервенции падна на 11+ :bigemo_harabe_net-110:


Обичам колата си!!!

Браво на Васко!

Ето снимки: На първите 3 снимки съм показал днес данните от таблото - колко са зле горките ( Обороти и ECONOMY )

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Така изглежда "Дебила" отгоре :( мръсен :(
Публикувано изображение

Тук тази снимка е много ценна - Виждате ли новия маркуч в ляво. Той е омазал пейзажа и проблема с разхода :(
Публикувано изображение

Мисля, че трябва да сменя дюзите ( поне ми се иска де ~ 200+ лв.)
Публикувано изображение

Трябва да чистя I
Публикувано изображение

Трябва да чистя II
Публикувано изображение

Номера на "дебила" ми
Публикувано изображение

Остава да оправя 1ва и 2ра скорост (те са били на една втулка според Васко), да сменя маслото и
Ауспуха е проверен вече май - 230 лв с работата ( смяна на частта от двигателя до средата на колата :( )

Поздрави,

Иван

  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#17 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 29 януари 2008 - 11:01

Кой нов маркуч - този за картерните газове ли, или за нещо друго говориш?
  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#18 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 29 януари 2008 - 14:38

Този е сменен :)
Публикувано изображение
А и Baско каза, че комп на колата е голям колкото два нокъта :) и така потенциомера не влияе на разхода, а и нямам ламбда сонда. Той се втрещи като го питах къде ми е тя :) :kill_myself:

Кой нов маркуч - този за картерните газове ли, или за нещо друго говориш?


  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#19 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 29 януари 2008 - 14:45

То се вижда колко е омазал на предишните ми любителски снимки.... тцтцтцтцтцтцтцтц
Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#20 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 29 януари 2008 - 17:09

Потенциометърът влияе на вървенето и на разхода. Иначе нямаше да го сложат.
Причината за разхода при теб явно е била този маркуч за картерните газове. през него пък двигателя си е смукал въздух на воля. а и първичния регулатор за налягането на горивото се управлява с вакум.
  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#21 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 29 януари 2008 - 21:14

Такамммм
Искам да погледнете малко тея снимки дет направих днес след работа. Това са показателите от таблото като силно ме интересува:
Защо стрелката на "ECONOMY" ми седи там при стартиране на двигателя? Стои си там поне 4-5 км като колкото повече изминавам си се връща в нормалното положение в най - вляво. Заедно с това колата се тресе, вибрира при спряло положение или при намаляване преди спиране. Оборотите стоят на 800 при запалване и след известно време падат на 500 ей така от нищото.
Ето и снимките:
Първо само "ECONOMY"
Публикувано изображение
По отдалече за да се вижда и маслото
Публикувано изображение
Малко размазана, но да се видят оборотите и при това положение колата се тресе
Публикувано изображение
Вече е загряла - 1) "ECONOMY" е ОК; 2) Маслото е паднало; Колата пак се тресе, но леко
Публикувано изображение

По натам - Докато се движа и като превключвам от 1ва -2ра -3та -4та пак стрелката на "ECONOMY" все стои в червената зона и то накрая!!! А не натискам толкова много педала на газта!? Знам, че колата е на повече от 20 г. и не е така мощна както колите напр. 2005 год, но оня ден на моста на Захарна фабрика ме мина един Опел кадет пак на толкова години :(
С две думи - Какво и кое влияе на мощността на автомобила? и Кое пречи естествено? Запушени дюзи, инжекциони... и друго. Ще дам пари колкото трябва за да се почистят, но ИСКАМ КОЛАТА ДА ЛЕТИ!

Утре ще направя видео докато превключвам скоростите.
Видео: http://kolatamercede...-01-08_1816.3gp
История: Бил съм при Петко и Васко поради висок разход на гориво (20/100 бенз) Васко ми смени кабелите, които влизат в потенциомера и още не съм минал достатъчно км за да засека пак разхода.

Това е колеги за сега.
Благодаря ви предварително,

Иван

Иване, поздравления и благодарности за подробната писмена и нагледна информации при решаване на проблем. Нека всички колеги да вземат пример от Иван. Успех и безаварийно каране.
  • 0

#22 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 30 януари 2008 - 11:44

Е Благодаря Докторе,

От два дни съм в много добро настроение едно такова преповдигнато, ама има защо.

Преди бях казал, че икономайзера стои в червената зона при превключване на скоростите 1,2,3,4 и 5 и не вървеше хич колата, но сега на 1ва и 2ра дори не стига до началото на червеното :)

Много доволен, МНОГО!!!

А и реших, че не е много полезно да отварям тема за всяко нещо или пък да пиша в темите с подобни проблеми - така е най - добре всичко на едно място.

Поздрави,

Иван
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#23 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 788 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1991 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 януари 2008 - 12:34

Е Благодаря Докторе,

От два дни съм в много добро настроение едно такова преповдигнато, ама има защо.

Преди бях казал, че икономайзера стои в червената зона при превключване на скоростите 1,2,3,4 и 5 и не вървеше хич колата, но сега на 1ва и 2ра дори не стига до началото на червеното :)

Много доволен, МНОГО!!!

А и реших, че не е много полезно да отварям тема за всяко нещо или пък да пиша в темите с подобни проблеми - така е най - добре всичко на едно място.

Поздрави,

Иван

След хепиенда мисля, че темата може да отиде в "Споделени ремонти".
  • 0

#24 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 30 януари 2008 - 15:36

Има още неща да се правят :) нека изчакат "The Movers"
Проблема с губенето на антифриз е сериозно нещо... :(

След хепиенда мисля, че темата може да отиде в "Споделени ремонти".


  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#25 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 28 март 2008 - 22:50

Айде пак :)
Имам следните за споделяне проблеми:

Скоростите трудно се включват - 1ва особено
Тук моля, да ми кажете какво масло да сменя на мойта ръчна 5 скоростна кутия?!
Сега гледам детали.ру за да намеря пробката за маслото, но ако не я видя ще ми е нужна и тази информация

Волана - от няколко дни издава едни такива пукаши звуци при спряло положение, като гумите са изправени и волана хоризонтален. Моля, предположете от какво може да идва този звук като погледнете видеото - Volana i puk puk puk

Течност (масло) на хидравликата искам да сменя - Предложете как и какво да си налея.

След смяната на водната помпа не губя антифриз, но скоба на едно от местата още сълзи. Поради тази причина ще разкача нещата и ми се ще да махна разш. казанче и измия и да сменя течността с чиста. Тук сложно ли е демонтирането на казанчето?!

За ауспуха ми искат 200+ лв. за частта от двиг до средата. имам идея да го сваля и да го поопаковам малко знам за една лента виждал съм каталог тук във форума и също така съм си взел един силикон, който издържа на много висока температура. Дали е възможно свалянето на тази част?

Няма да Ви питам повече, че туку виж сте ме изгонили :) :protest:
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни