Към съдържанието

  •  

Brozestian

Регистрация: 14 юли 2018
Офлайн Последно: Днес, 09:47
-----

Моите мнения

В тема:Мерцедес W203

02 юли 2020 - 21:31

Ясно. С добавки няма да стане. Търси човек който се занимава с дпф-и и катализатори.

В тема:Мерцедес W203

02 юли 2020 - 20:06

Каква е це класата! Моята 2.7 цди е с два катализатора, без дпф. Мисля и 2.2 преди фейса е по същия начин. Та кой катализатор е задръстен? Горния? Долния? Колко е запушен? Това което може да стане е да губи мощност, но на дълъг път е слабо вероятно да се дозапушат. Слагай една добавка, хубава нафта и си ти

В тема:Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

25 юни 2020 - 18:52

Еми нормално, за тия пари си трябва дебнене. Виж в Германия има към 30-на резултата на това което искаш + доволно оборудване от към екстри, обаче и парите са други.

В тема:Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

21 юни 2020 - 20:48

Е с бюджет 3500 за покупка избора ще е само Франкенщайнски. Да събере 5к и ще изпадне нещо хубаво.

В тема:Съвет за покупка E280 4matick бензин и E500 4matick

20 юни 2020 - 18:58

Определено хваща око но според мен всичките са силно надценени. Не че са лоши но след покупка ще глътнат още 5-8000лв в рамките на 2 години. На мен ми се струва скъпо за 12+ годишни коли.


Не съм съгласен. :) 6к евро за фейсова е класа с прилично екстри е повече от добре.Не мисля че чисто новата е класа ще ти предложи еквивалента на 140к лв разлики изразени в някакви неземни космически технологии.

Тоест въобще не поддържам клишето старо vs ново , винаги в абсолютната крайност че новото е по. По-скоро новата е престиж на съответната цена.
12 годишната е класа ще ти предложи много близък комфорт, и с общ бюджет за автомобила + подръжката 20к лв. ще си я караш 5 години, при положение че се попадне на запазен екземпляр и я поддържа адекватен майстор.
Това не е висока цена, при положение че нова е била 7 пъти по-скъпа.