Към съдържанието

  •  

blaskowitz

Регистрация: 26 ное 2016
Офлайн Последно: Днес, 00:48
-----

Моите мнения

В тема:Дилема относно покупка на w208 Kompressor.

30 май 2020 - 18:34

Не мисля, че са толкова значими разликите в модификациите за да пропуснеш едната ако е по запазена от другата - аз бих ги гледал като 1 мотор, не 4.
Но мога да ти изброя някои разлики, като ако съм обръкал нещо, моля колегите да ме поправят.
Преди фейслифт:
- Виско
- 2 бобини и 2 кабела
- 1 ламбда сонда
- не съм сигурен, но първите години на производство могат да хващат проблемната инсталация, която се разгражда и да трябва да се сменя
 
Фейслифт:
- Ел.перка
- 4 бобини
- 2 ламбда сонди - което може би значи и по висок евро стандарт и следователно по-нисък данък
- ESP система - голям плюс за мен, спасявал ме е няколко пъти на лед
 
6 степенната кутия - с такава съм на е класа, не виждам голяма разлика с 5 степенната, може би по нисък разход на дълго - със 140 е към 2800 оборота. Ако сменяш маслото е важно да налееш 1.2 литра, не 1.5 както е излязла от завода - помага за по лесно влизане на първа и втора скорост, има WIS документ за това.
 
Ако ще караш на бензин, имай предвид, че 200 се кара с 98 октана, а 230 с 95.
 
Иначе поддръжката е една и съща, на този линк можеш да намериш интервали и спецификации на масла и антифриз: http://web.archive.o...ids/typ/208.htm
 
Ремонти, които най-вероятно ще ти се наложат след като закупиш колата:
- течащ ел.магнит на разпределителния вал (ваноса) - маслото се стича по инсталацията и стига до компютъра. Вариантите са два - единия е да купиш нов ванос (мисля, че има и афтърмаркет на Pierburg), другия е да ремонтираш твоя, т.е. да му направиш нови гарнитури, има тема във форума за това.
- запушва се картерната вентилация - трябва да смениш маркучетата които отиват от клапана на картерната вентилация към главата. Кофтито е, че се сваля всм. колектор и е играчка, та е хубаво да смениш и гарнитурите на колектора и о-пръстените на инжекторите като разкачваш всичко.
- ако горния проблем не е оправен навреме, дебитомера се зацапва с масло и колата почва да не върви, тъй като сензора дава грешни данни. От моя опит, спрейчетата за почистване не помагат, но поне нов не е скъп (към 120 лв Pierburg за бош електрониката, за фейсовата мисля, че е по-скъп)
- почват да текат уплътненията на капака на клапаните около свещите

В тема:Къде ремонтират компресори (E200 Kompressor)??

18 май 2020 - 00:12

Колегата mitkofitnes от Благоевград се занимава с ремонт на чарждъри.


В тема:ЧАТ-ТЕМА

11 май 2020 - 22:46

Здравейте, някой колега с EPC може ли да помогне - трябва ми номерът на частта, която заменя А2103230198 (преден амортисьор)


В тема:W204 - Проблем с ръжда.

01 април 2020 - 16:35

Като продукти бих препоръчал грунд за ръжда hammerite:

https://bauhaus.bg/g...earch_id=160947

и после боя:

https://bauhaus.bg/b...ebrista/p/35211

 

Нещо важно след боядисването е допълнителната защита от вода и сол, добър продукт е течният парафин на Novol (като това се отнася разбира се за места които не се виждат като подкалниците и шасито, за външни детайли варианта е редовно нанасяне на вакса):

https://avtomaterial...rafin&results=2

прозрачен е, може да се нанася и с пистолет и с четка, 3 слоя се нанася, като преди това е добре да нагрееш бутилката в топла вода за да стане по течен и да се нанесе по лесно.

 

Има и по-хубави продукти, но за съжаление в България нямаме достъп до тях, например POR-15. Можеш да погледнеш и офроуд форума, там темата за борба с ръждата се е обсъждала доста:

https://offroad-bulgaria.com


В тема:Странно тракане w202 m111

05 март 2020 - 19:20

Ако проблема е обтегачът, аз не бих я карал, може да заминат плъзгачите.