Към съдържанието

  •  

ЦецоКолев

Регистрация: 11 ное 2013
Офлайн Последно: Днес, 14:10
-----

#420984 Чукане в М 112 двигател

Публикувано от ЦецоКолев на 25 юни 2019 - 16:48

Смени майстора... отиди при някой, който е отделил 150лв за инструмент.
  • 1


#420498 Съвети при избор на бензинов w205

Публикувано от ЦецоКолев на 11 юни 2019 - 14:33

Наскоро разглеждах американския форум. Много хора се оплакват от м274. Имат някакъв производствен дефект до май 2015. Моторът става шумен и може да задере бутало. Има сервизна акция по случеят. Целият мотор се вади и се подменят почти всички карантии. Дали само американските са засегнати, не знам. Ще проуча малко и по немските и ще се включа пак.
  • 1


#420001 Мнение за точно определен S320 3.2i 2002 година

Публикувано от ЦецоКолев на 28 май 2019 - 08:24

Получавам лека алергична реакция, честно.

Колега, МОЛЯ ТЕ, послушай ме. НЕДЕЙ! Тези коли не са за теб. С този бюджет си вземи нещо просто и надеждно. След това ще можеш да събереш парички за нещо по-хубаво. На път си да направиш голяма грешка, която ще ти коства много нерви и парички.
  • 3


#419472 Mercedes w208 136к.с.

Публикувано от ЦецоКолев на 08 май 2019 - 22:54

Е, айде сега, не виждам с какво една реално Ц класа купе е по-добра от Е класа, но всеки с мнението си.

Коментарът на az_be е много точен. Хубавата кола струва пари. И колко е хубава една кола не се определя от годините й. Направо настръхвам като прочета "емчи 20 годишна кола колко да струва"... Ами ще струва като е гаражна принцеса, обгрижвана и има още много живот в нея. Никой няма да се продаде хубавата кола за без пари. Иначе за малки пари си купува човек един навес, който с много нерви и пари я се съживи, я не.
  • 2


#418871 Ml 500 w163 въпросчета?

Публикувано от ЦецоКолев на 21 април 2019 - 11:31

Еми... виж как лека-полека, с леко побутване ще стигнеш до извода сам. И както колегите казаха, не гледай, че е 300 коня (а той не е зареди скопеното ЕКУ) и не си мисли, че ще си бърз. Някоя модерна печка 2.0 ТДИ ще те разочарова много лошо. Просто това шаси не се връзва със спорт и скорост. За този мотор ако е в Е класа ще е доста по-добре. Ако ти трябва място, комби.
  • 1


#418633 320 Бензин, разход на масло

Публикувано от ЦецоКолев на 16 април 2019 - 13:12

Литър масло за 1300 км НЕ Е нормално. Колко пари струва тази красавица?
  • 2


#418629 Бъдещето на автомобилите след 5, 10 години

Публикувано от ЦецоКолев на 16 април 2019 - 12:03

Проблемът е, че има обявена война на нормалното и традиционните ценности. Като почнем от т.нар. джендърство и стигнем до неща като личният автомобил. ТЕ се опитват да са в контрол на всичко и всеки. Ние, като личности, да нямаме реално никаква свобода. Нито на мисли, нито на думи, нито на действие, нито на придвижване. Another brick in the wall. Понеже форумът е за автомобили, ще пиша само за колата.

Колата винаги е била символ на свободата. За това всички сме чакали да станем на 18, да вземем книжка и да сме свободни. Да бъдем там, където искаме в ТОЗИ момент. Градският транспорт, колкото и усъвършенстван да е, никога няма да ни даде тази свобода. ТЕ ще ти казват в колко часа да си на спирката, от къде ще минеш, колко време ще пътуваш, кога и къде ще стигнеш. Ти не си в контрол на нищо. И всичко това се замаскира като "опазване на околната среда"... дрън дрън та пляс. На ТЯХ не им пука ни най-малко за околната среда. ТЕ се интересуват само от власт и пари. И ТЕ успяват да внушат на обикновеният човек, че той е виновен за климатичните промени, а не ТЕХНИТЕ огромни, гигантски производства в Индия, Китай и т.н.

Иначе нямам нищо против различни варианти за наемане на коли. Това, което Анди е написал, не е лошо за хора, които не ги вълнуват автомобилите. Един вид, като пералня, просто уред с който си вършиш работата. Само да не се налага от държавите като политика и "правилно" мислене, а да се остави пазарът сам да определи дали е удачно или не. Както в момента се пропагандират електричките. Нямам нищо против технологията, напротив. Какво по-хубаво от безшумно придвижване, малък разход и голям въртящ момент? Самата технология обаче не е готова, ама изобщо, а се налага от правителствата почти насилствено върху хората. Това е лошото...
  • 1


#418372 Среща в Щутгарт

Публикувано от ЦецоКолев на 07 април 2019 - 16:52

Благодаря на тримата искрено, получи се супер. Иво, Денис и Анди, за мен е радост, че се запознах с вас. Знайте, че в мое лице имате приятел.
  • 2


#418297 Окачване на W220

Публикувано от ЦецоКолев на 04 април 2019 - 20:28

Ммм това е готино. Караш Ес класа, а вози като цетка.

Може да се насади и едно 1.6 чисто дизелче от голф 2, та да е пълна картинката.
  • 3


#417272 Среща в Щутгарт

Публикувано от ЦецоКолев на 10 март 2019 - 22:28

Здравейте, колеги.

С колегата Preatorian мислим да си ударим една среща в околността. Има какво да се види. Ако има още колеги от региона са добре дошли, просто кажете. Всякакви предложения за места, които да се посетят също се търсят.
На автотематика се сещам за:

Автомузеи
Motorworld в Бьоблинген
Музей на транспорта

Датата също трябва да се уточни, така че всякакви предложения са добре дошли.

Поздрави.
  • 1


#416221 Въпрос относно ужасите които чувам за W220.

Публикувано от ЦецоКолев на 07 февруари 2019 - 00:30

Коя кола не може да и се счупи радиатор? Това са нормални работи.

220, както и всички бенцове по това време, страдат от ръжда и лоша поддръжка.

Кутия, моторите и важните части са чук. Въздушното може и да е по-притенциозно, но кефа си има цена. Това не означава, че все ще е в сервиза. Правиш го един път, ако не е правено вече, и караш с усмивка.

Превенция му е майката. Има всичко в интернет, кое, как и кога. Ако я занемариш, лошо. Пример:
Ако не си чистиш дренажите зад мотора и вътре се напълни с листа и мръсотия, влиза вода в купето, наводнява компютъра и си до там. Еку-то си е цифра. И това е само един малък пример за един проблем, който лесно може да се избегне. Като се случи на двама-трима и тия двама-трима ореват интернет как тая кола и гори ЕКУ-то и тръгва легенда.

Иначе, както колегата каза, читава 220 трудно се намира. Дори и навън. Аз се нагледах на гробове 3-4 месеца, преди да попадна на моята.
  • 1


#416011 М271.860 разтегната ангренажна верига

Публикувано от ЦецоКолев на 02 февруари 2019 - 13:45

Официален сервиз за това е официален, щото не е Бай Гошо с гаража с две кутии Gedore и два чука, дето разбира от всички марки и модели коли. Бай Гошо може да ти вземе само 300 лв. за такава работа и да ти смени само това, което му кажеш, но гаранция за нищо нямаш.

Официалният сервиз не може да се позволи рекламация. За това се сменя всичко необходимо и не до там необходимо, за да не се върнеш 2 месеца по-късно и да ги вдигнеш във въздуха.

Бай Гошо ще вдига рамене, ще се чеши по главата, ще ти каже да оставиш колата за още максимум 2-3 седмици, да я поогледа. И пак ще си платиш.

И двата варианта са кофти, но това е положението. Другият вариант, най-евтиният, е сам да си правиш всичко. Там ако сговниш нещо, сам си си виновен. Сменяш само това, което искаш и така.
  • 5


#415771 Мнение за тези коли

Публикувано от ЦецоКолев на 27 януари 2019 - 17:26

Както колегата Preatorian каза, сравни просто цените в mobile.de. Излиза, че тия ги купуват колите за да ги подарят после. А последната е толкова фейслифт, колкото аз съм каубой.

Кажи какъв ти е бюджета за колата + обслужване и защо си се спрял на w211. Тогава може да помогнем.
  • 1


#414340 Mercedes CL63 AMG

Публикувано от ЦецоКолев на 04 декември 2018 - 22:02

Bewolf го каза най-точно. За такава кола има два варианта:
1- Имаш пара и не питаш колко харчи, чупи ли се и колко и е застраховката.
2- Познаваш марката, модела и мотора и сам си правиш повечето неща.
Има разбира се и трети:
3- Продаваш на дядо нивите, купуваш АМГ-то и след половин година газария се гръмваш след първият ремонт.

Така че, да колата е здрава, но си иска своето. И "нейното" е поне 5х от на другите обикновени коли.
  • 1


#413871 VIN Декодер

Публикувано от ЦецоКолев на 17 ноември 2018 - 16:55

Много благодаря. Аз намерих документа за поръчката на колата и там пак всичко си го пише.
  • 1