Към съдържанието

  •  

ЦецоКолев

Регистрация: 11 ное 2013
Офлайн Последно: Вчера, 21:41
-----

#429724 R-class

Публикувано от ЦецоКолев на 31 май 2020 - 10:10

Ако тия проблеми при w203 ти се струват големи драми, то Р класата е в тотално друга лига.

Трябва много внимателно да се избира, защото ако попаднеш на някой дроб смазан от каране:
Ако на моторът проблемите с масления охладител не са оправени - скъпо.
Ако издумка въздушното - пак скъпо.
4матика също може да създава проблеми.
САМ модулите също са капризни.
  • 1


#428651 Продажба на кола с Бг номера в Германия

Публикувано от ЦецоКолев на 15 април 2020 - 14:07

Запъваш се като магаре на мост. Все едно не познаваш немската бюрокрация. За да не кажеш, че пак си чешем клавиатурите, ето четиво: https://www.lexicar....nd-gueltig.html

Fazit: Ausländische HU-Prüfungen sind in Deutschland in der Regel nicht gültig, auch wenn sie in EU-Staaten vollzogen wurden. Hier gibt es Ausnahmen, wenn nach einem Standart geprüft wurde, der in Deutschland anerkannt ist. Beim Kauf sind Autos mit gültiger ausländischer Prüfung ebenso kritisch und gründlich zu untersuchen, als wäre keine Plakette vorhanden.

Както написах в предният пост, при теб става въпрос за изключение, а не за правило. Ако беше толкова лесно, всеки щеше да ходи в Полша да си прави прегледа и да движи с него в немско.
  • 1


#428185 Дилема

Публикувано от ЦецоКолев на 29 март 2020 - 12:58

Пълен порой е черната s65. Фейсова е, но е сбирщайн от поне 3. Аз фейсова за 10 хил лева в добро състояние трудно мога да си представя, но... Отделно, самото ходене в Силвър Стар нищо не значи, няма да ти дадът гаранция, а и по информация от хора ходили там, не са големи капацитети. Може и да греша, както казах, инфото не е мое.
  • 1


#428115 Продажба на кола с Бг номера в Германия

Публикувано от ЦецоКолев на 27 март 2020 - 09:44

И да допълня, колата трябва да има валиден немски TÜV, без него няма как да стане регистрацията. За да го вземеш, колата трябва да е топ, понеже е с чужди номера, ще и бръкнат и в интимните части, освен ако колата е под 3 години. Трябва ти и COC сертификат.
Без немска регистрация да се продаде кола с български номера е мнооого трудно. Трябва да е някаква екзотика.
  • 1


#427420 Мерцедес МЛ 320 224 к.с. - хубав автомобил - скъпа поддръжка - за мен ли е?

Публикувано от ЦецоКолев на 25 февруари 2020 - 16:00

Добре дошъл, колега.

Всеки си изкарва парите и всеки си преценява за себе си, но за мен след гаранционен автомобил да ходи за всяко нещо в представителство... не е оправдано. И 90% от всички части, които си сложил "оригинални" мерцедес са си едни ребрандирани качествени марки. Никой не казва да слагаш китайски акита, но ксенон крушка за 300лв...
  • 1


#426635 Колко пари да пусна на обява моя Cl500 2004г.!!!

Публикувано от ЦецоКолев на 26 януари 2020 - 10:50

Недейте бърка двата пазара (Германия и България). Нищо общо нямат.
  • 1


#426420 W211 E350 4Matic Бензин Скоростната кутия работи на 1-ва и задна

Публикувано от ЦецоКолев на 16 януари 2020 - 15:39

Най-вероятно платката. Вижте и за масло в компа на кутията, ако буксата тече и не е сменяна. Една стар диагноза не е излишна в крайна сметка.
  • 1


#426356 W204 - C220 CDI - Масло

Публикувано от ЦецоКолев на 14 януари 2020 - 18:09

Къде е завода на Даймлер за масла? За това, което даваш по 50 лв на литър е преетикетирано Fuchs, Shell или там която марка даде най-добра оферта. Това, че с "оригиналното" масло можеш да караш двойно повече километри е смешно и дори вредно за по-незапознатите потребители. Масло се сменя на макс 10 000 км, ако караш много градско дори на 8000 км. Това ако искаш "сърцето на твоят Бенц" да ти служи повече от 100к км.
  • 2


#426117 CLS C218 - кой мотор и какви са разходите

Публикувано от ЦецоКолев на 04 януари 2020 - 11:48

Здравей,


Хубаво си се насочил от вън, но бих избягвал автокъщи, освен ако е официално представителство. Гаранцията, ако е от Мерцедес, трябва да си сигурен, че важи за цяла европа. Тези удължени гаранции, понеже са доброволни от производителя, си имат и специални условия, трябва много внимателно да се прочете. По другите въпроси:
- Бих вземал 500, съвсем друга кола е това в сравнение с 350-то дизел. От известно време се интересувам от М278 моторът (500 битурбо) и засега се оказва, че няма някакви сериозни драми с него. Обтегач на верига и wastegata-а правят понякога проблеми. Ако се хванат на време, т.е. не си кон с капаци да даваш само газ, не е особено скъпо за правене. За 350 дизела има много писано, разгледай. Предимството му е, че майсторите го познават, докато м278 е по-рядък.
-Обслужването е като на Е класа. Цени не мога да дам, не и за България.
-Всичко се гледа, всяко едно копче и функция. Това при тест драйв. След това някъде на Стар се закача. Искай задължително да запалиш колата студена, слушай за верига и обтегач. Не че ако има проблем, продавача няма да я е припалил преди това, но...
-Верига се сменя само ако е разтегната. Те са реално три вериги. Живота им се влияе силно от интервал на обслужване на мотора, начин на каране и условия в които се кара колата.
-Airmatic-а си е една супер екстра. Ако те притеснява един въздух, търси друга кола. Има толкова неща по-скъпи от него по тази кола, че...
-Аз лично бих търсил само на задно, но са все по-рядко... 4матик за България е по-удачен вариант, но там и ходовата част е по-сложна, разбирай по-скъпа.
  • 1


#425964 Неяснота относно работна температура E280

Публикувано от ЦецоКолев на 24 декември 2019 - 20:17

Виското.
  • 1


#425903 объркани полюси на акумулатор w203 c180 143 к.с. компресор

Публикувано от ЦецоКолев на 20 декември 2019 - 09:31

Целият модул е за смяна. Задният САМ е най-чувствителният и най-лесно спича, често дори и при премахване на акумулатора без подобни грешки като на автора.
  • 1


#425734 Шум от диференциала Мерцедес w211 2.2cdi

Публикувано от ЦецоКолев на 10 декември 2019 - 18:13

Няма да свърши работа, не си давай парите за глупости. Реши си проблема, в дългосрочен план ще ти е по-евтино.
  • 1


#425627 Покупка на w211

Публикувано от ЦецоКолев на 05 декември 2019 - 23:00

Защото българина иска да вземе възможно най-новото за възможно най-малко жълтици без значение състояние и сигурност за останалите участници в движението. Важно е да вземем най-големият варел по-нова година, че да видят хората как се возим тежко. Коли с десни волани, блъснати, наводнявани или и двете от Щатите, събирани от три в една от западна Европа на по 700х км и т.н.

За да не съм извън темата:

320CDI си заслужава доста повече. Въздушното си е екстра, а не нещо от което се бяга. Все пак е Бенц и идеята му е да вози меко и да изолира пасажерите от всякакви вибрации, шумове и твърдости. 7г-то си иска своето обслужване. Малко по-кекава е от 5г-то, но нищо фрапиращо.
  • 1


#425593 Покупка на w211

Публикувано от ЦецоКолев на 04 декември 2019 - 21:26

Купуваш кола от Англия не защото няма да те излъжат, а защото нямаш парици за такава с нормална дирекция. Дай да си казваме нещата такива каквито са.
  • 4


#425127 При покупка на W211!

Публикувано от ЦецоКолев на 23 ноември 2019 - 11:33

E, има, ама не струват 5-6 хил лв. 1.8Т като агрегат се вкарва от дроб в прилично състояние за максимум 2500 лв, това ако нацелиш тотален клозет.
  • 1