Към съдържанието

  •  

ЦецоКолев

Регистрация: 11 ное 2013
Офлайн Последно: Днес, 19:33
-----

Моите мнения

В тема:Километри масло

Вчера, 18:53

10 хил. или една година. Ако предимно градска експлоатация, дори на 8 хил. Това с 25 хил. го пише в книжките, но само при магистрално каране, без студени стартове, без тръгни-спри и без натискане в лютеницата. Общо взето условия непостижими за нормалният шофьор. Това казват в дебелите книги и опитът на много знаещи хора, с които съм говорил.

Имам познат, който понеже знае за интервала от 25-30 хил км, слага си от него още едни 30%, понеже производителите се презастраховали, и пердаши с едно масло 40 хил км. Още движи курника. Може би, защото е японка, не знам. Немец е и не е до пари, просто немърливост.

В тема:Съвети за закупуване на Мерцедес w203 бензин

01 юни 2020 - 21:06

Основното на w203 е ръждата. Гният си стабилно през първите години, след 2004 са добре вече. Окачването е типично здраво, няма драми и не е скъпо ако нещо се обади. Кутията, както каза колегата, е много здрава. Само не се връзвай на приказките, че със смяна на масло се оправят проблеми като блъскане, приплъзване, аварийни режими и т.н.
Относно моторите, дълга тема:

1. Ако държиш да е 4 цилиндъра, имаш два варианта
-М111 129,163 или 192 коня (различни кубатури), който се вгражда до Април 2002. Много здрав, доказан още от времето на w124. Проблемът е, че е само в ранните моделни години и колите с този мотор са засегнати от ръждата и да се намери добър екземпляр е като да намериш бяла лястовица.
-М271 120, 143, 163 или 192 коня (различни кубатури) от Май 2002 до 2007. Проблемен мотор с едноредова верига и преждевременно износване на забните колела на валовете. В България ремонтът със сигурност не е скъп като тук, но все пак са доста пари. Иначе малко по-икономичен и модерен двигател. Ако ще е този мотор, то поне да е фейслифта след 2004. Доста по-модерна визия на самата кола и много по-добра защита от ръжда.
2. Ако има и 6 цилиндрови в картинката, за да стане пълна кашата.
- М112 170 или 218 коня до 2005 година, съответно 2.6 или 3.2 литра. Моят фаворит е 3.2 218 коня. Здрав, надежден, носи купето с лекота. Малко по-високи разходи за обслужване, но пък V6 няма общо като поведение и работа с 4 цилиндровите. Ако намериш такъв 2004-2005 година, супер. Страдат от течове на масло от капаците на клапаните, не е драма и е лесен ремонт.
-М272 204, 231 или 272 коня в различни кубатури. Проблемни вериги и валове. Всмукателен колектор също прави проблеми. Вървят много, особено 272 коньовия. Бих го избягвал в w203, мое мнение.

В тема:R-class

31 май 2020 - 10:10

Ако тия проблеми при w203 ти се струват големи драми, то Р класата е в тотално друга лига.

Трябва много внимателно да се избира, защото ако попаднеш на някой дроб смазан от каране:
Ако на моторът проблемите с масления охладител не са оправени - скъпо.
Ако издумка въздушното - пак скъпо.
4матика също може да създава проблеми.
САМ модулите също са капризни.

В тема:Помощ при покупка на Е220 W212

19 май 2020 - 15:43

Аз не виждам човека да търси "опоскана кола от към екстри, гола като пушка", просто не иска Airmatic. Аз например като търсих моята в Германия ми направи впечатление, че около 50% са с Airmatic и това по никакъв начин не влияе на наличието други екстри.

А и филтрите не са драма, първо не са чак много скъпи, второ колко често се сменяват...

Щом един Airmatic (за мен тази "есктра" прави 50% от колата) е голямата тревога, какво остава за другите по-големи проблеми, като дюзи, вериги, дпф-и, помпи и т.н. Един комплект качествени гуми струва почти колкото въздушното. В крайна сметка има и Ц класа. Всеки си дава жълтиците както сметне за добре, просто моето мнение е такова.

Иначе за филтрите съм на твоето мнение, не си хванал иронията ми.

В тема:Помощ при покупка на Е220 W212

15 май 2020 - 17:53

Баси скъпите филтри, чуек. И за какво си купувате такъв клас кола, като искате да е опоскана от към екстри, гола като пушка?