Здравейте отново,
цяло лято климатик правих. Смених осовото уплътнение с ново което е заместител на старото. Старото е от две керамични части, едната е с "О" пръстен към оста уплътнена, а другата с "О" пръстен към корпуса уплътнена.и двете керамични част се въртят една с спрямо друга и се притискат с помощта на една пружина. Това цялото се маха и се слага обикновено осово уплътнение.
Другото е двата големи "О" пръстена да се сменят с подходящи, Старите като ги свалих бяха много деформирани и не можах да им определя дебелината, сложих явно по дебели, сглобих компресора, и явно по дебелите"О" пръстени пречеха да се притиснат повърхнините и не се уплътняваше добре и нито налягане, нито вакум правеше както трябва, чак вече след 2000-2500 оборота се получаваше нещо. Отделно, че бях объркал и положението на пластините които играят роля на клапани и това ми костваше две разглобявания и слагане и качване компресора на колата .
Сега от 3 седмици компресора работи, но пък колата почна да загрява градско с климатик - вдига до около 100 градуса. Перката отпред се включва нормално. Другото е че притискача на компресора беше доста износен и замазан и сега от време на време почва да превърта леко когато загрее. Първоначално не го прави. Разстоянието между притискача и шайбата е в рамките на нормалното според мен. Ще се опитам да я намаля още. Загряването може ли да е от термостат, по принцип първия път винаги отваря със забавяне. Колата вдига до 90-95- даже до 100 почти и като отвори го сваля до 83-4.
Другото ми питане е, колата при подаване рязко на газ има едно забавяне, забиване и чак като вдигне оборотите се усеща мощността и. Зад колата мирише на суров бензин. Разхода е около 15 извън градско с много внимателно каране и над 25 понякога градско. Проблемите може да са електрически - кабели свещи, капачка и палец, но четох че слабо място са им дюзите. Как да ги проверя и може ли това да е проблема?