Към съдържанието

  •  

ognian1981

Регистрация: 08 ное 2012
Офлайн Последно: 03 окт 2023 - 15:32:32
-----

#378866 SEC 380 Отстраняване на различни проблеми

Публикувано от ognian1981 на 17 септември 2016 - 10:05

Здравейте отново, 

цяло лято климатик правих. Смених осовото уплътнение с ново което е заместител на старото. Старото е от две керамични части, едната е с "О" пръстен към оста уплътнена, а другата с "О" пръстен към корпуса уплътнена.и двете керамични част се въртят една с спрямо друга и се притискат с помощта на една пружина. Това цялото се маха и се слага обикновено осово уплътнение. 

 Другото е двата големи "О" пръстена да се сменят с подходящи, Старите като ги свалих бяха много деформирани и не можах да им определя дебелината, сложих явно по дебели, сглобих компресора, и явно по дебелите"О" пръстени пречеха да се притиснат повърхнините и не се уплътняваше добре и нито налягане, нито вакум правеше както трябва, чак вече след 2000-2500 оборота се получаваше нещо. Отделно, че бях объркал и положението на пластините които играят роля на клапани и това ми костваше две разглобявания и слагане и качване компресора на колата .

 Сега от 3 седмици компресора работи, но пък колата почна да загрява градско с климатик - вдига до около 100 градуса. Перката отпред се включва нормално. Другото е че притискача на компресора беше доста износен и замазан и сега от време на време почва да превърта леко когато загрее. Първоначално не го прави. Разстоянието между притискача и шайбата е в рамките на нормалното според мен. Ще се опитам да я намаля още. Загряването може ли да е от термостат, по принцип първия път винаги отваря със забавяне. Колата вдига до 90-95- даже до 100 почти и като отвори го сваля до 83-4. 

 Другото ми питане е, колата при подаване рязко на газ има едно забавяне, забиване и чак като вдигне оборотите се усеща мощността и. Зад колата мирише на суров бензин. Разхода е около 15 извън градско с много внимателно каране и над 25 понякога  градско. Проблемите може да са електрически - кабели свещи, капачка и палец, но четох че слабо място са им дюзите. Как да ги проверя и може ли това да е проблема?


  • 1


#372245 SEC 380 Отстраняване на различни проблеми

Публикувано от ognian1981 на 26 март 2016 - 19:25

Здравейте, маркуча за климатика го оправих в София, ходих на няколко места и накрая ме пратиха на бул. Сливница и там го направиха - смениха чашките и маркучите. Удоволствието струваше 100 лева. Много съм доволен, сега имам работещ климатроник. Ето как стана:

Прикачен файл  20160322_174938.jpg   162,17K   11 Брой свалянияПрикачен файл  20160322_174943.jpg   81,72K   12 Брой свалянияПрикачен файл  20160322_174950.jpg   87,17K   16 Брой свалянияПрикачен файл  20160322_174957.jpg   139,61K   19 Брой свалянияПрикачен файл  20160322_175001.jpg   137,32K   20 Брой сваляния

 

 Сега на дневен ред е шибедаха, но ще видя кога ще е.

 

 Имам и едни допълнителни клаксони които не работят, свалих ги и се помъчих да ги разглобя - но единия се разпадна - целия е ръждясал вътре, другия го разглобих, но има някакъв надут кондензатор май - ще гледам да намеря такаъв и да го подменя, но така или иначе единия трудно ще го възстановя, ако някой му се намират за продаване може да пише. Ето снимка на това което търся: Прикачен файл  Untitled.png   829,24K   10 Брой сваляния

 

 Другото е, че колата според мен много гори, градско до 30 литра стига, при положение, че не я настъпвам много, карам нормално. Според мен е твърда богата сместа, при подаване на газ има леко замисляне и придърпване. Трябва или да чета или да нямеря някаде, някой който може да насройва механичен инжекцион. По горивната система само свещи съм сменял, може би и там да е проблема, но не знам? 


  • 2


#372025 Kой какъв Mercedes притежава?

Публикувано от ognian1981 на 20 март 2016 - 23:22

Ето и от мен:

W124 E280 combi

Прикачен файл  20151114_163542.jpg   119,19K   22 Брой свалянияПрикачен файл  20151114_163521.jpg   109,38K   25 Брой свалянияПрикачен файл  20151108_163251.jpg   114,35K   27 Брой свалянияПрикачен файл  20151108_163245_002.jpg   109,74K   25 Брой свалянияПрикачен файл  20151108_163216.jpg   108,24K   27 Брой свалянияПрикачен файл  20151108_163201.jpg   95,89K   27 Брой свалянияПрикачен файл  20151108_163133.jpg   111,36K   27 Брой свалянияПрикачен файл  20151108_163041.jpg   148,02K   26 Брой свалянияПрикачен файл  20150703_182912.jpg   160,51K   27 Брой сваляния

 

W124 E200 coupe

Прикачен файл  Untitled111.jpg   91,6K   16 Брой свалянияПрикачен файл  20130903_195955.jpg   123,32K   15 Брой свалянияПрикачен файл  20130903_200210.jpg   129,99K   14 Брой свалянияПрикачен файл  20131006_152038.jpg   188,95K   15 Брой свалянияПрикачен файл  20150610_063728.jpg   179,13K   16 Брой свалянияПрикачен файл  20150610_063903.jpg   190,36K   17 Брой сваляния

 

W126 380 SEC

Прикачен файл  20160304_150706.jpg   200,27K   13 Брой свалянияПрикачен файл  20160228_082508.jpg   122,13K   13 Брой свалянияПрикачен файл  20160305_133507.jpg   192,29K   15 Брой свалянияПрикачен файл  20160305_133642.jpg   212,8K   13 Брой свалянияПрикачен файл  20160305_133741.jpg   177,37K   14 Брой свалянияПрикачен файл  20150413_151729.jpg   81,6K   13 Брой свалянияПрикачен файл  20150413_151743.jpg   122,69K   16 Брой свалянияПрикачен файл  20150413_151559.jpg   236,63K   14 Брой свалянияПрикачен файл  20150413_152109.jpg   244,45K   16 Брой сваляния


  • 4


#371865 SEC 380 Отстраняване на различни проблеми

Публикувано от ognian1981 на 16 март 2016 - 22:24

Здравейте колеги,

смених маслото на автоматика Прикачен файл  20160228_095853.jpg   134,01K   11 Брой сваляния Прикачен файл  20160228_095917.jpg   214,15K   10 Брой сваляния Прикачен файл  20160228_095949.jpg   111,96K   10 Брой сваляния Прикачен файл  20160228_095956.jpg   119,28K   10 Брой сваляния и най-накрая се захванах с климатика на колата. Смених паразитната ролка Прикачен файл  20160313_123658.jpg   161,46K   10 Брой свалянияПрикачен файл  20160313_123733.jpg   129,08K   14 Брой сваляния, дехидратора Прикачен файл  20160228_091315.jpg   87,29K   12 Брой сваляния (там доста си поиграх че резбите много не съвпадаха, а и единия датчик му правих бронзов преходник) Прикачен файл  20160307_164436.jpg   41,69K   12 Брой свалянияПрикачен файл  20160307_164447.jpg   44,85K   11 Брой свалянияПрикачен файл  20160307_164507.jpg   44,21K   11 Брой сваляния, прочистих системата със спрейПрикачен файл  20160313_111838.jpg   190,37K   11 Брой свалянияПрикачен файл  20160313_111845.jpg   163,58K   12 Брой сваляния, смених и игличките на високото и нискоро налягане. Климачната система се провери на вакум - всичко си беше наред. Наплних системата с фреон, климатика алелуя - тръгна, но почна да изпуска от единия мачкуч - после пак на ново - източих системата, свалих компресора да мога да махна маркуча и сега трябва да сменям мачкучите Прикачен файл  20160316_105849.jpg   153,36K   12 Брой свалянияПрикачен файл  20160316_110027.jpg   230,3K   12 Брой сваляния. Търсих тук в Сливен, но няма такъв мачкуч и чашки - Дебелия е на 19мм, а тънкия е на 16мм. Тук имат само до 16. Дали знаете в София каде мога да отида да ми сменят маркучите, че тея дни ще съм из София?


  • 1


#366838 Търся осово уплътнение за компресор на климатик

Публикувано от ognian1981 на 29 септември 2015 - 23:49

Така, поради различни причини пиша доста по късно.

Проблема с климатичната инсталация е решен, но доста ходене по мъките беше.

Първото е, че пак свалих, разглобих и рециклирах компресора на климатика, смених осевото уплътнение Прикачен файл  20150608_123850.jpg   80,32K   14 Брой сваляния Не намерих от другаде и пак от същата Софийска фирма поръчах. Ето малко снимки от разглобяването:Прикачен файл  20150605_102144.jpg   85,43K   6 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_102237.jpg   144,51K   8 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_103152.jpg   132,26K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_103159.jpg   109,54K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_103415.jpg   94,6K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_104630.jpg   111,71K   5 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_104634.jpg   116,96K   5 Брой свалянияПрикачен файл  20150605_104708.jpg   111,28K   7 Брой сваляния

 Този път хромирах и после шлайфах оста където контактува с осевото уплътнение. имаше наранявания по оста, шлаифах я ди зачистване, но се оказ че 3-4 десети съм свалил от размера, на работа имаме хромажно и там нанесоха няколко десети, после пак на шлаиф за заглаждане и нещата се получиха. Смених всички "О" - пръстени Прикачен файл  20150609_150835.jpg   158,27K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150609_150929.jpg   143,22K   8 Брой свалянияПрикачен файл  20150609_151050.jpg   131,69K   7 Брой сваляния

По обратния ред сглобих всичкоПрикачен файл  20150609_150846.jpg   134,12K   5 Брой сваляния, като е необходима пластмасова капачка която да подвежда осевото уплътнение по вала и да го предпазваПрикачен файл  20150611_153516.jpg   119,37K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150611_153551.jpg   109,28K   6 Брой свалянияПрикачен файл  20150611_153701.jpg   123,08K   8 Брой сваляния

Прикачен файл  20150611_155318.jpg   104,75K   7 Брой свалянияПрикачен файл  20150611_155329.jpg   101,11K   9 Брой свалянияПрикачен файл  20150611_160429.jpg   115,19K   7 Брой сваляния


  • 1


#366834 Проблем с помпа за въздух DENSO A0001402685

Публикувано от ognian1981 на 29 септември 2015 - 22:08

Доста време мина, но все не намирах време да пиша. Успях да разглобя помпата и да сменя лагера.Прикачен файл  20150604_092057.jpg   96,46K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150604_181428.jpg   116,54K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150604_181450.jpg   125,53K   2 Брой сваляния Някаква пресова сглобка е и няма разгобяване.Прикачен файл  20150612_151435.jpg   171,71K   2 Брой сваляния Пукнах корпуса при разглобяването - там където е зъбчето за зегер-шайбата, но в крайна сметка след много мъки разглобих всичко. После след като слпжих нов лагер, набих втулката с лепило и залепих и отчупеното от корпуса и за всеки случаи сложих и три винчета за допълнително подсигуряване.Прикачен файл  20150611_163622.jpg   96,19K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_151448.jpg   105,77K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_151534.jpg   109,48K   2 Брой сваляния После по обратния ред сглобих всичко.Прикачен файл  20150612_151358.jpg   102,49K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_154333.jpg   119,59K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_154355.jpg   116,68K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_154638.jpg   117,14K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_162331.jpg   131,79K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_162342.jpg   126,96K   2 Брой свалянияПрикачен файл  20150612_162400.jpg   100,59K   2 Брой сваляния Прикачен файл  20150612_151456.jpg   141,61K   2 Брой сваляния Доста беше се поизкривило тялото което се върти и на което са каналите по което се движат лопатките,Прикачен файл  20150612_151421.jpg   166,51K   2 Брой сваляния но с доста старание и търпение го изправих. Помпата работи вече 2-3 месеца (5000 километра) без проблеми. Дали с нея, дали без нея, колата няма значение, но си поиграх малко, поне беше в работно време :yeah


  • 1


#363571 SEC 380 Отстраняване на различни проблеми

Публикувано от ognian1981 на 05 юни 2015 - 05:53

Ето малко снимки от нивомера на горивото, не ми сетваше лампата когато горивото намалееше под минимума. Единственото което направих е - разглобих го механизма и го почистих - имаше малко буклуци и мисля е пречело да даде хубав контакт между двете чопчета и пластинкта на поплавъка когато горивото намалее. Пронвах го така разглобено, свързах го към буксата и го движех - показваше нормално, а в долно положение лампата светваше. Сега нарочно карах докато светне лампата и за пръв път се зарадвах когато лампата за горивото ми светна :)

 Ако някой има подобен проблем първо трябва да провери самата лампа в таблото дали свети - като се даде на контакт светва задължително, но малко по слабо. После на самата букса на нивомера има три пинчета - като се даде на-късо между две трябва да светва лампата на таблото, ама малко по силно отколкото когато колата е само на контакт. И ако след тези дете, не светва при минимум гориво - тогава или нивомера или имате повече гориво :)

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1008.jpg   96,5K   9 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1007.jpg   165,91K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1006.jpg   144,52K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1005.jpg   143,67K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1004.jpg   131,86K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1003.jpg   118,05K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1002.jpg   91,14K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1001.jpg   135,53K   10 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1000.jpg   120,88K   10 Брой сваляния

  • 1


#363570 SEC 380 Отстраняване на различни проблеми

Публикувано от ognian1981 на 05 юни 2015 - 05:53

Ето малко снимки от нивомера на горивото, не ми сетваше лампата когато горивото намалееше под минимума. Единственото което направих е - разглобих го механизма и го почистих - имаше малко буклуци и мисля е пречело да даде хубав контакт между двете чопчета и пластинкта на поплавъка когато горивото намалее. Пронвах го така разглобено, свързах го към буксата и го движех - показваше нормално, а в долно положение лампата светваше. Сега нарочно карах докато светне лампата и за пръв път се зарадвах когато лампата за горивото ми светна :)

 Ако някой има подобен проблем първо трябва да провери самата лампа в таблото дали свети - като се даде на контакт светва задължително, но малко по слабо. После на самата букса на нивомера има три пинчета - като се даде на-късо между две трябва да светва лампата на таблото, ама малко по силно отколкото когато колата е само на контакт. И ако след тези дете, не светва при минимум гориво - тогава или нивомера или имате повече гориво :)


  • 1


#363566 Проблем с датчик за външна температура

Публикувано от ognian1981 на 04 юни 2015 - 22:05

Незнам как е станало - или съм пробвал с един и същ датчик или незнам? Ходих до една авто-морга, взех още един, пробвах с него и показа -38, после пробвах с моите два, на единия наистина показа с около 20 отгоре, с другия нищо. Взех се в чудо??? Върнах го тоя първия, почетох из форумите - гледам препоръчват хората NTC Термистор на 3 килоома, търсих тука на разните му електричарски магазини, има ама в София в COMET Електроникс за 4 лева някаде - не ми се чака доставка и намерих в ЕЛИМЕКС най-близкия по стоиност е на 3,3 килоома за 90 стотинки - http://www.elimex.bg...m-640-3-3k.html, взех един за проба - свързах го директно и показва някави задоволителни стойности. Сложих го на същото място, там една пласмаска има за изолация, запойх му жиците, сложих му термо-паста и го пъхнах в колбичката. Сега показва с около градус по ниска температура, дори с половин градус. Като ходя към София ще си такъв и мисля, че ще показва по точно, макар че вече не съм убеден - http://uk.farnell.com/vishay-bc-components/ntcle300e3302sb/thermistor-ntc-3k/dp/1888077 . Дано инфото да е полезно на някой, ама аз вече няма да търся такъв датчик по автоморгите и да хвърлям по 10-15 лева на вятъра.


  • 3


#363489 SEC 380 Отстраняване на различни проблеми

Публикувано от ognian1981 на 03 юни 2015 - 10:04

Вчера въртях релета, чудих се, търсих, нищо не намерих, ама чистачките тръгнаха. Как стана - тъй и не разбрах :) Сигурно някоя букса няма да е правила хубав контакт??? Сега само на лявата не пръска вода, ама това лесно се оправя. На ход е климатика, че там и финанси повече ще трябват :) и маслото на автоматика и филтъра.


  • 1


#363378 SEC 380 Отстраняване на различни проблеми

Публикувано от ognian1981 на 29 май 2015 - 21:40

Аз това си мислех - цялата система да сменя, компресор Denso, тръби, дехидратор и т. н. ,но най-добре ако мога моя да направя. Другото е филм голям, няма да го мисля още. 

Не ми свтва лампата когато бензина е на минимум, иначе като дам на контакт светва. Горе на буксата като дам между пинчетата връзка и лампата светва - значи със сигурност там е проблема, иначе нивото го покава добре. Поплавъка е зад задната лява облегалка, като се махне облегалката има едно гумено капаче, под него има букса и голяма гайка - 46 по мои измервания, само с чашка може да се развие. Утре съм си уредил чашка 46 и ще вадя нивомера, предполагам че ще има в най ниското някаква пластинка която ще дава контакт и ще светва лампата, а сега ще е зацапана. Ще направя снимки за който му е интересно.

Чистачките на фаровете и те не работят, и вода не пръска - явно цялата система за измиване на фаровете не функционира, и за нея трябва да поразгледам и да я почна от някъде???

Долу малко зад бронята имам два клаксона, с копче от таблото се пускат - двутонни били - не работят и двете - могат ли да се оправят или ????


  • 1


#362895 SEC 380 Отстраняване на различни проблеми

Публикувано от ognian1981 на 13 май 2015 - 23:21

Здравейте колеги.

Скоро не съм писал по темата, но нямах много време и не съм се занимавал много с колата. Козметичните неща ги оправих из колата, осветление в краката сложих и в багажника.Прикачен файл  20150510_175309.jpg   78,01K   16 Брой свалянияПрикачен файл  20150510_175310.jpg   77,51K   16 Брой сваляния Смених и тапицерията отзад на кората под задното стъкло, много добре се получи, ще снимам и ще пусна снимки. Остана разлепения махагон, но за сега ще изчака. Сега на дневен ред са спирачките и ABS-a. Накладките пристигнаха и като имам време тя дни ще ги сменя и ще проверя дали всичко е наред със спирачните апарати, смятам и спирачната течност да сменя, за ABS-a ще се радвам някой ако даде акъл, че нямам никаква идея какво да правя. Кормилната кутия има някакво чукане на моменти, трябва и там да видя какво да павя, първо ще пробвам да и обера хлабината от болта на кутията, но немога да развия законтрящата гайка, много на гадно място е и незнам дали няма да се наложи цялата кутия да сваля. Това са на дневен ред нещата и много че се радвам някой да сподели мнение, най вече за ABS-a. Сложих още снимки http://ognian1981.sn.../sec-380.862052

Прикачени файлове


  • 1


#361928 SEC 380 Отстраняване на различни проблеми

Публикувано от ognian1981 на 16 април 2015 - 10:22

Здравейте колеги,

купих си SEC 380, аз исках по голям мотор, но тоя беше в много добро състояние според мен и за ниска цена и реших, че е моя! Ето снимки: http://ognian1981.sn...862052.35226558

Доста проблеми има, най вече по предното окачване, и мисля малко - по малко да ги отстранявам.

1. ABS-a свети, датчика на  накладките и той, ходих за предни накладки, но спрели да ги внасят, сега чакам да видя дали с поръчка може да доставят. На  ABS-a има ли някакъв начин диагностика да се направи, дали проблема е в някой датчик или в модула?

2. Отпред има нещо като преден мост, на четири тампона хванат към купето - там където се захваща има ръжда на купето и мисля това първо да направя, тампоните са добре, само болтовете мисля, че са сменяни, отгоре трябва да има по една ламарина за контра и тя липсва някой места.

3. Демпфера на кормилното управление и той е за смяна. 

4. Много е вирната колата отпред, пружините не са оригиналните според мен, и мисля че малко трябва да се скъсят, но за целта, ще трябва някакво приспособление да си направя от две дебели шини и шпилка, да мога да стегна пружината и да я измъкна.

5. Разлепени са махагончетата по таблото - трябва да се свалят и с някакво хубаво лепило да се залепят наново.

6. Трябва и стандартното обслужване да се направи - масла и филтри.

7. Единия колан не се подава, само леко премърдва, трябва да го разглобя, да видя нещо да не е закачено.

8. Автоматичната антена не работи.

 

При отстраняване на проблемите, ще гледам да има и снимков материал.

Ако имате някакви препоръки - бих се радвал, най много за сега ме интересува ABS-a и спирачките?


  • 1


#361926 Питане за конкретна W124 - E320Coupe

Публикувано от ognian1981 на 16 април 2015 - 08:00

Ето снимки на Мерцедеса! Според мен е в добро състояние, има неща за оправяне, но ще отворя нови теми!

 

http://ognian1981.sn.../sec-380.862052


  • 2


#360786 VIN Декодер

Публикувано от ognian1981 на 23 март 2015 - 09:32

Благодаря много! Малко съм разочарован, предпочитах да не е пипано по колата. А дали управлението на двата двигателя е еднакво - има ли разлика в електрониката и компютъра? Евентуално ако сменям двигател какви ще ми са трудностите? 


  • 1