Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

mercedes 123 300d


  • Заключена тема Тази тема е заключена
12 мнения по тази тема

#1 vova

vova

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 05 април 2006 - 11:51

здравейте
искам да си взема занапред такъв автомобил.ако някой има и знае нещо по него-колко гори,части-скъпи или ефтини и дали си заслужава-моля да напише.
полезна ще ми е каквато и да е информация.гледам в интернет че вървят с цени от 1300 до към 6000лв.благодарско предварително :)
edit:те с 4 скорости ли са???
  • 0

#2 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:

Публикувано 05 април 2006 - 17:34

Ми то е писано из дир.бг/мерцедес клуба,не знам търсенето из конкретните форуми дали кандисаха да го оправят вече,че не работеше...Първото,което трябва да направиш,е да се пл(ио)снеш под него и да гледаш купето отдоле за ръжда. :angry: После по време на тест-драйва отиваш на канал и гледаш,чукаш,натискаш всичко отдоле(магнити,отвертки и т.н.) :( .После,ако не си се отчаял,можеш да обърнеш внимание на всичко останало.. <_< С удоволствие бих си закупил читава в123. :rolleyes:
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#3 vova

vova

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 05 април 2006 - 17:59

еми в клубс дирр.бг стигнах до 50-та страница......
тука май наистина търсачката не работи.затова питам........ :(
  • 0

#4 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:

Публикувано 05 април 2006 - 18:55

части има..морги,нови,оригинални за това,квот не мож намери..След като си изчукал всеки кв.см от купето отдолу,дигаш постелките и повтаряш същата операция отвътре. Обърни внимание на носещата греда на задния мост,маншони на полуоси(които сигурно са на към 30 лазарника),течове на масло от диференциала,особено от сем.на пиниона..Особено гадно е ако има корозия около местата,където з.мост се захваща за шасито-очите на 5.Това А-образното чудо също кородира,нищо че изглежда като да е някаква дебела стомана.. Много внимателно огледай и леглата на амортисъорите и пружините,носещи греди и пр.свързани със сигурността места...Ако те удовлетворява,минаваш по гумените уплътнения всевъзможни-първо по стъклата,шибедах,стр.стъкла и пр.После кормилна система-щанги,накрайници(15лв),шарнири,тампони,носачи,амортесъорче(60лв),хебел паразитен(50лв),помпа,кутия и т.н,бе всичко...Меки връзки кардан(70-80)висящ лагер,тракане ,луфтове...Спирачки(дискове и накл;адки са евтини),течове от апаратите...вакуумпомпа да на е спраскана диафрагмата,маркучите сигурно са за смяна(15лв),тръбичките са евтини оригиналните(не може да бъде! :blink: )Ха,съединителят разбира се е с хидравлика(гл.и работен цилиндър),намиргат се евтини,ремонтните комплекти са евтини,ремонтът е прост,сам можеш. Прочети има една тема из форума-какво да гледаме при купуването на дизел...
Компресия...Ако имаш възможност,дигай капака на клапаните и гледай за износване по гърбиците на вала и пр....виж разтежението на веригата колко е ,то ако се наложи смяна(80-100лв веригата)е хубаво да смениш и разните водачи(50-60лв) или някое доста износено зъбно колело(30-60лв).Окачване на двигателя...Там най добре направо от МБ.Преден семеринг да не тече,задният ако е протекъл вече става весело(течове м/у двиг. и ск.кутия гледай)..ако е халтав лостът на скоростите,има втулки дет се сменят,евтини са..Досаждай с въпроси непрекъснато и му показвай квото не ти харесва.То тоз сезон не е много хубаво да търсиш дизел. Налягането на маслото гледай внимателно при работна температура,температурата на водата,течове около главата,газиране на охл.течност при студен двигател....цвят на маслото,мирис,глей да не ти каже,че го сменя на 10 000 :angry: Питай за марка,вискозитет,питай задължително какво има в ск.кутия или най добре виж сам,да не е същото като в диференциала :angry: Трябва да е АТФ!!! Пушеци-цвят,мирис,количество при различни режими...кога е сменял разпръсквачи,кога е калибрирал диузите,пипана ли е помпата?Зарежда ли алтернаторът...Реглаж на клапани откога не е правил...Колко често сменя сп.течност(на цилиндрите на амбреажа вкл.)?Тука правиш кисела физиономия и въздъхваш :unsure: Панти-манти(хладилник),тапицерии,обтегачи,маски,лайстни,рефлектори,седалки,волан,чиста
ки-ври се навсякъде...Прав път-шумове,виене,дърпане,вибрации,после из дупките.... задна....хубави се гадините,красиви...ако намериш читава :rolleyes:
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#5 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 април 2006 - 19:10

Моля моля работи си търсачката ;) Само разгледайте и задайте конкретните критерий за търсене :D
Понякога темите са по стари и трябва, да се укаже да търси в по старите теми ;)
А ето я и темата Какво да гледаме при покупката на автомобил !, няколко съвета
  • 0

#6 vova

vova

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 05 април 2006 - 21:01

kyuss-eeee Пич много ти благодаря.със сигурност когато си копувам автомобил ще отида с някой такъв като тебе,понеже аз за жалост от автомобили нищо не разбирам.просто тоя модел ми хареса с простотата си,големината и май вече минава в отдел" класика".изглежда ми здрава машина,и се чудя дали няма да е по-добре да взема някоя по-зле и да я оправя,отколкото да взема читава.незнам.едно е сигурно-бавен автомобил като за мен,и определено мн ми е красив и ми харесва.още веднъж мерсаж :)
  • 0

#7 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2783 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 06 април 2006 - 09:02

май вече минава в отдел" класика"

абсолютно е така ;) през 2004г авторитетното списание Авто Билд го обяви официално за класически модел
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#8 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:

Публикувано 06 април 2006 - 14:19

едно е сигурно-бавен автомобил като за мен,и определено мн ми е красив и ми харесва.още веднъж мерсаж :)

Може да обърнеш внимание и на 240Д B)
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#9 vova

vova

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 06 април 2006 - 14:34

да,най добре е 300д,понеже е с 5 скорости и 5 цилиндъра и 88 коня.
240д също става-72 коня -до тук се ядва.
обаче 200 и 220 много малко веееееее.-60 коня за това купе.........не става
  • 0

#10 маркони

маркони

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Град:Мадрид Испания
  • Интереси: Шофьор на камион фен на F-1 Сена бог да го прости и...Шумахер

Публикувано 06 ноември 2006 - 01:13

мой братовчед имаше 200Д и много вървеше
  • 0

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6695 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 ноември 2006 - 06:47

Имах 240Д и като му пусна климатика и не може да издраска баирчето пред нас.Сега карам 300Д 1977 и е малко по-добре,но има какво да се желае.Бягай от Турбо моторите и от малките 4 цилиндрови моторчета,гледай за 300Д.Обърни внимание на ваккумната помпа и всички вакуми по тая колица,маркучетата за връщане на обратната нафта,машинките на стъклата ръждясват доста даже и тук при Калифорнийските модели и стъклата зациклят.Всичко що е гумено го прегледай,яде го слънцето много ако не е държана в гараж.Частите тук са му евтини и то много,ако искаш ще ти пусна тук идейка кое колко е,но са в $$$$$$$$$.Не съм ги заглеждал тия модели в БГ,но тук повечето са автомат,климатик,ел.стъкла,рязан таван........и в нормално състояние са евтини,но запазен може да стъпи на около 6000+$$$$$.Стария ми беше на около 650 000 км,този е на около 500 000+ и за около 4 години каране сам сменил водна помпа на стария,че се напика на един паркинг и накрайници на тоя,че много се разтропа.Карам го с Кастрол за Дизели и сменям на всеки 6-7000 километра.В момента е за продажба моя 300Д и му търся около 1000$ и ще го продам за около 3 дни само да го изкарам на пазара.Тия коли държат на каране,колкото и да ги натискаш няма какво да се случи.Моя трета година го карам с газ до ламарината из квартала,а на магистрала с около 130 и не е мръднал,а е почти 30 годишна кола.Поздравявам те за избора,но и късмет при намирането на колица ще ти трябва.
  • 0
.

#12 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 154 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 19 ноември 2006 - 21:53

Имахме такава комби!!! Много здраво много яко нещо.Петата скорост е от значение!!!мотора не мои да го строшиш само купето гледаи!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#13 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2783 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 19 ноември 2006 - 22:50

мой братовчед имаше 200Д и много вървеше

щом казваш :yahoo: ако се качиш на него от колело може и да ти се стори че върви :yahoo: :yahoo:
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни