части има..морги,нови,оригинални за това,квот не мож намери..След като си изчукал всеки кв.см от купето отдолу,дигаш постелките и повтаряш същата операция отвътре. Обърни внимание на носещата греда на задния мост,маншони на полуоси(които сигурно са на към 30 лазарника),течове на масло от диференциала,особено от сем.на пиниона..Особено гадно е ако има корозия около местата,където з.мост се захваща за шасито-очите на 5.Това А-образното чудо също кородира,нищо че изглежда като да е някаква дебела стомана.. Много внимателно огледай и леглата на амортисъорите и пружините,носещи греди и пр.свързани със сигурността места...Ако те удовлетворява,минаваш по гумените уплътнения всевъзможни-първо по стъклата,шибедах,стр.стъкла и пр.После кормилна система-щанги,накрайници(15лв),шарнири,тампони,носачи,амортесъорче(60лв),хебел паразитен(50лв),помпа,кутия и т.н,бе всичко...Меки връзки кардан(70-80)висящ лагер,тракане ,луфтове...Спирачки(дискове и накл;адки са евтини),течове от апаратите...вакуумпомпа да на е спраскана диафрагмата,маркучите сигурно са за смяна(15лв),тръбичките са евтини оригиналните(не може да бъде!

)Ха,съединителят разбира се е с хидравлика(гл.и работен цилиндър),намиргат се евтини,ремонтните комплекти са евтини,ремонтът е прост,сам можеш. Прочети има една тема из форума-какво да гледаме при купуването на дизел...
Компресия...Ако имаш възможност,дигай капака на клапаните и гледай за износване по гърбиците на вала и пр....виж разтежението на веригата колко е ,то ако се наложи смяна(80-100лв веригата)е хубаво да смениш и разните водачи(50-60лв) или някое доста износено зъбно колело(30-60лв).Окачване на двигателя...Там най добре направо от МБ.Преден семеринг да не тече,задният ако е протекъл вече става весело(течове м/у двиг. и ск.кутия гледай)..ако е халтав лостът на скоростите,има втулки дет се сменят,евтини са..Досаждай с въпроси непрекъснато и му показвай квото не ти харесва.То тоз сезон не е много хубаво да търсиш дизел. Налягането на маслото гледай внимателно при работна температура,температурата на водата,течове около главата,газиране на охл.течност при студен двигател....цвят на маслото,мирис,глей да не ти каже,че го сменя на 10 000

Питай за марка,вискозитет,питай задължително какво има в ск.кутия или най добре виж сам,да не е същото като в диференциала

Трябва да е АТФ!!! Пушеци-цвят,мирис,количество при различни режими...кога е сменял разпръсквачи,кога е калибрирал диузите,пипана ли е помпата?Зарежда ли алтернаторът...Реглаж на клапани откога не е правил...Колко често сменя сп.течност(на цилиндрите на амбреажа вкл.)?Тука правиш кисела физиономия и въздъхваш

Панти-манти(хладилник),тапицерии,обтегачи,маски,лайстни,рефлектори,седалки,волан,чиста
ки-ври се навсякъде...Прав път-шумове,виене,дърпане,вибрации,после из дупките.... задна....хубави се гадините,красиви...ако намериш читава