Към съдържанието

  •  

Снимка

Разглабяне на врата на 124-ка


  • Please log in to reply
40 мнения по тази тема

#1 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Град:София, България

Публикувано 11 март 2006 - 18:02

Здравейте.

Отново искам да ви питам някои неща относно малки ремонтни дейности по колата. Първо ме интересува ако някой може да каже как точно се разглабя предна врата на 124-ка - може и по-накратко? Въпроса е на какво се държат ключовите елементи (дръжка, кора)? Разглеждах някакви схеми, но не ми стана много ясно от тях...доколкото се разбира трябва да махна една кожена кора, която прилича на перде (нагъната е) и под нея трябва да има някакви болтове, но дали е така?
Втория ми въпрос е малко по-дебилен - някой има ли представа какво може да има под лайсната зад задния калник, което да дрънчи? Под дрънчене имам предвид, че като си пусна музика по-силно, при басовите звуци се чува буквално някакво дрънчене, което първоначално си мислех, че е от нещата, които съм натрупал в багажника. В последствие извадих всичко и установих, че причината е в нещо, което по първоначални впечатления трябва да се намира под лайсната. Предполагам, че е някаква пластмасова кора, но не съм сигурен дали ще може да се види ако се качи колата на канал или трябва да се сваля самата лайсна.
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение

#2 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:

Публикувано 11 март 2006 - 19:53

http://www.gdtm.ru/razborkiw124.htm
кората казват нагоре се повдига, докат се освободят щипците. При свалено стъкло и всички други дивотии свалени. Няма кирил. Сега. :angry: sorry.
Браво много точен отговор.

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 11 март 2006 - 21:32

  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#3 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Град:София, България

Публикувано 11 март 2006 - 21:50

Мерси за линк-а, макар че ми се струва, че при мен нещата изглеждат по малко по-различен начин. Утре ще пробвам да го направя това нещо и дано да стане.
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение

#4 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 март 2006 - 11:56

Мерси за линк-а, макар че ми се струва, че при мен нещата изглеждат по малко по-различен начин. Утре ще пробвам да го направя това нещо и дано да стане.

Да ти кажа честно не е никак сложно самото сваляне.Май качването е по-сложно.Аз съм свалял само задните и съвета ми е, да не прилагаш груба сила и да не дърпаш.Задните кори изливат след като развиеш всички болтове щипките са Г-образни които излизат нагоре не напред.Но това е за Пурата и забравих, да ти кажа едиднсвения тарикатлък е дръжката за отварянето на вратата отвътре.Под нея има пластмасово капаче а под него винтче с което се държи.С много финна отверка и много внимателно се отсранява това капаче за да се стигне до винта.Успех :D

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 12 март 2006 - 12:37

  • 0

#5 mad_butcher

mad_butcher

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Град:София, България

Публикувано 12 март 2006 - 17:20

:angry: Скапания дъжд ми провали всичките планове. Ще трябва да пробвам някой друг ден (най-вероятно другия weekend).
  • 0
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Публикувано изображение

#6 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 март 2006 - 17:34

Надявам се обяснението което написах да ти помогне ;)
  • 0

#7 cvi4a

cvi4a

    Член на МБКлуб България

  • Потребители на форума
  • 104 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 12 март 2006 - 17:42

Надявам се обяснението което написах да ти помогне ;)

Не знам за mad_butcher, но след няколко дена аз ще сваля предна врата и ще ти кажа дали е станало лесно :wacko:
  • 0

#8 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 12 март 2006 - 19:44

а аз вече свалях и предни и задни кори на мойта 124 и не е трудно. И при 2-те мурафета е около свалянето на капачето при дръжката за отваряне.Горе долу се спазва следната последователност:
1.сваля се капачето(черното в горния край на дръжката
-използва се тунка права отверка , като се подхожда от към горния край на дръжката-там където то я покрива. Освобождава се първо долната щипка, после и горната. Неговите щипкипокриват жлебовете на пластмасата дето е зад дръжката за отваряне. о] - така се захлупват щипките
2.с ключе 8 или 10 се отвива рапидката дето държи дръжката
3.стъклото се сваля до долу и се демонтира дръжката за стъклото(в случай че има -пластмасовото капаче се избутва от към ръкохватката към оста на която е нахлузена дръжката.
3.1на предна врата се демонтира триъгълното капаче зад страничното огледало (има г-образна щипка подпъхната зад кората и кръгла щипка-пирон в горната част на капачето.
4.кората се подхваща от долу и се повдига, като се взимат мерки да се подпъхне оста на дръжката за стъклото под кората(ако не са елстъкла)
5.кората може да се запъва, за това внимателно с права отверка или плосък шабърсе подпомага движението нагоре, като се подходи от външната страна през отворения прозорец-за опора се използва стъклото а се повдига металния горен ръб на кората(тя е набита на ръба на вратата посредством метални щипки.
6.сваля се кората и при свалено положение се оглежтат всички щипки.
Монтажа става по обратния ред, като има вероятност да се изскубе някоя от металните щипки от горния ръб на кората, но се поставят лесно с помощта на чук(обикновено остават закачени за ръба на вратата)
Успех :D Мад бучер да пита ако се запъне- нали сме комшии :P
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#9 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 12 март 2006 - 20:54

Евала Дески Публикувано изображение ако и сега има трудности значи нямам думиПубликувано изображение
  • 0

#10 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3816 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 март 2006 - 10:27

Бих казал че точната дума не е МУШАМА B)
поне при мене и супер тънък найлон, но наистина е добре да го има :D
  • 0

#11 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 13 март 2006 - 14:43

До тук добре!
  • 0

#12 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 13 март 2006 - 18:22

не забравяйте да си сложите мушамата, която се намира между врата и кората и да я залепите по целия периметър. Това спомага за запазването на корите отвътре, за херметизирането на салона и за увеличаване на звукоизолацията.
Аз нямах такива мушами и свалих всички кори, за да си поставя.
Препоръчвам го на всички!!!

Аз пък сложих допълнително изолиращо фолио върху този найлон на три от вратите. Четвъртата врата не беше сваляна никога и ми дожаля да я разбутвам.
Не че забелязах някаква голяма разлика в изолирането на шума или температурата, ама вероятно има някакъв ефект.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#13 Гост_GuestГост_

Гост_GuestГост_
  • Гости

Публикувано 13 март 2006 - 21:33

Пластмасовата накладка, която е върху дръжката за вдигане /сваляне на стъклото трябва да се преплъзне в посока от ръкохватката - там , където хващаш - към центъра на въртене на дръжката. Тя отключва самата дръжка, която е поставе на шлици- и после просто издърпваш от шлиците.
Добре е да си отбележиш изходното положение
Успех

Голямо благодаря!!!Хитро измислено от дойчовеца,мамка му!Нямаше да се сетя! :D
  • 0

#14 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 13 март 2006 - 21:37

Пластмасовата накладка, която е върху дръжката за вдигане /сваляне на стъклото трябва да се преплъзне в посока от ръкохватката - там , където хващаш - към центъра на въртене на дръжката. Тя отключва самата дръжка, която е поставе на шлици- и после просто издърпваш от шлиците.
Добре е да си отбележиш изходното положение
Успех

Голямо благодаря!Хитро го е измислил дойчовеца мамка му,нямаше да се сетя

:P

И предишното е мое но бях забравил "да вляза"с паролата си и ника-сори -_-
  • 0

#15 PS-MB

PS-MB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:коли, audio HI-FI, часовници
  • Автомобил:
    W210/95

Публикувано 15 март 2006 - 10:57

Добре де,а ръкохватките с които дърпаш за да затвориш вратата как ще се свалят?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни