Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Бенц за каранесъбирам акъл


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#16 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 март 2019 - 01:14

защо слагаш ате накладки? сложи Zimmermann
  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 март 2019 - 08:13

защо слагаш ате накладки? сложи Zimmermann


Може би защото са меки и щадят дисковете...
  • 0

#18 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 16 март 2019 - 10:30

Тенкс за инфото, аз гледах Yellow Stuff и са на около 100 евро коплекта, 200км живот предполагам визираш тежки трасета като Дракон.

Реално едни накладки ще стигат за уикенд каране там... после в кофата.

Иначе имам 8 бутални от 204ка с цялата накладка, но тях ще ги легализирам по трудно...

 

Анди, за да се върнем на темата ти - задължително ли ти трябва street-legal кола?

Ако ще я караш няколко уикенда в годината помисли за пълно техническо извращение, което да си го караш с ремарке до пистата. Ремаркетата са около 50 евро/ден.


  • 0

#19 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 16 март 2019 - 11:10

Митко - ако не караш на писта за теб Yellow Stuff накладки са перфектни. Дисковете им също да много добри - кума кара с такива дискове и накладки кола 1800кг 450кс на Серес и няма проблем с дисковете. Накладките заминаха 50% за 30 обиколки.
Но мисля, че проблемите идват от дисковете - опитай с обикновени вентилирани, а не продупчени. Дупките създават микропукнатини и намаляват площта на диска и така той топлоотдава по-трудно.
Carbotech също предлагат накладки за старите мерцедеси. XP10 излизат около 290 долара от щатите. Като изхабя моите мисля да ги пробвам точно с този спирачен комплект.
  • 0

#20 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 10 април 2019 - 01:01

Препоръчвам да се огледаш за w208 55
  • 0

#21 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 април 2019 - 10:16

Препоръчвам да се огледаш за w208 55

Благодаря за идеята, но искам 4 цилидров по ред причини: :beer

- Ниски данъци и застраховки - колата ще е с немски номера и ще се кара няколко пъти в годината

- Всяка интервенция по мотора ще е мъка в гаража - имам два осмака и... е мъка да се работи. 


  • 0

#22 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 10 април 2019 - 23:50

Според мен малко или много дори кола за кеф трябва да е нещо което има поне малко кеф и на визия. Тази Ц класа е........, не е за тази работа. Съвета ми е да вземеш нещо което има поне излъчването,  за това което планираш да го ползваш, защото като се поразпалиш в последствие да става още по яко, а това ще стане, защото "апетита идва с яденето", ще започнеш да го модифицираш, за да стане наистина нещо "уникално" , и тогава ще ти стане трудно, защото удоволствието на пистата идва най вече от признателността на публиката, а като публиката не вижда кола според възприятията си за красиво /а то не е и никак красиво , предвид другите модели на марката си/, не го възприема, лошото е , че не възприема и водача на сериозно, едва ли и ти ще го възприемеш след време. Затова ако ще набиваш пари за това ти хоби ...... моя съвет е да се огледаш за W208 от вариантите, които си описал  за този проект. 

 

ПС: R170  няма да го коментирам, това не е кола за тези работи според мен.


Този пост е редактиран от ///sasho: 11 април 2019 - 00:00

  • 0

#23 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2019 - 00:16

///Sasho, (надявам се да мога да се обърна така към теб) Разбирам на къде биеш и от части съм съгласен. :beer

В момента карам 60км на ден евридейка CL55 AMG 500 кончета  :yeah  - кола за удоволствие. Не мисля, че има 203 или 208 което да се сравни като ускорение, лукс и дизайн.

За пситата искам автомобил, който да не мисля, ако счупя мотор или нещо по окачването да не е 6 цифрена сума ремонта, и да мога да си го направя сам.

Публика на тракдея няма, излизаш и караш, потиш се и се прибираш. Та се колебая все още между 203, 208 или да разкарам всички железа и да си взема къща 

Та искам кола.. апетитка, ако ми хареса да карам на писта, ще има едни 10К лева затворени в проекта и ще се мисли за правилна кола за писта – нещо с мотор зад седалките.

 

Иво, платформа вземам на 35 евро на ден, проблема е, че ако няма регистрация, не може да караш в трак дей. Влизаш при полупрофи и тогава обиколката на Ринга няма да струва 20 Евро. Със сигурност ще искат някаква хомологация – 4 цифрена сума поне...А застраховката... не ми се мисли.

Ако колата е на номера, нормалната застраховка важи на Ринга по време на трак дей, е усугата да те репатрират от територията на пистата до паркинага е 600 евро, ама  :hailandkill

 

П.П. Другия вариант е рали туризъм, колите на плаформи към Калояново, 1 седмица СПА и каране. 50 лева на ден е без времеизмерване.


  • 0

#24 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 11 април 2019 - 00:43

Предвид отговора, не си човек, който иска да е развива на писта, а който иска да си начеше крастата. Според мен, отиди да покараш картинг и ще ти мине мерака без да се харчиш за кола, която да съсипеш.

ПС: На тази тема много се замислят като теб, и Аз съм се замислял да взема по стар модел и по евтин бенц от моя, дето така за кеф да си го имам и да му се радвам ........ ама за какво ми е? Толкова ли е трудно да се радвам на сегашния който имам. Не е ли по лесно на това което имаме да му се радваме на макс и да го "трошим" дето се вика ..... нали за това сме го взели, да му се израдваме  максимално , докато дойде време за по новия.


  • 1

#25 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2019 - 08:42

Не мисля, че CL55 е правилната кола за чупене на писта :D

Иначе с новите цени обиколка на ринга вече е 25 евро.

Доколкото знам при застраховките в Германия изрично е описано че не важат на Нордшлайфе или на писта.


  • 0

#26 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2019 - 10:08

Aз не се замислям, ходя да карам картинг, но адмирирам желанието на някой да си направи кола за каране, която да кара на писта.

Друга тема, че няма Мерцедес, в разумен бюджет, който да става за тази цел. :)

Още по-друга тема, е че са супер малко колите, които стават изобщо за тази цел :)


  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#27 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2019 - 10:09

Предвид отговора, не си човек, който иска да е развива на писта, а който иска да си начеше крастата. Според мен, отиди да покараш картинг и ще ти мине мерака без да се харчиш за кола, която да съсипеш.

ПС: На тази тема много се замислят като теб, и Аз съм се замислял да взема по стар модел и по евтин бенц от моя, дето така за кеф да си го имам и да му се радвам ........ ама за какво ми е? Толкова ли е трудно да се радвам на сегашния който имам. Не е ли по лесно на това което имаме да му се радваме на макс и да го "трошим" дето се вика ..... нали за това сме го взели, да му се израдваме  максимално , докато дойде време за по новия.

Картинг карам сравнително редовно - веднъж в месеца поне и не мисля, че е същото.

Наясно съм, че първата кола за писта ще е разход, който няма да се върне. Но нали за това се блъскаме, да изкараме някакви пари, и ако след чертата остане нещо със знак + да си начешем крастата...с част от тях. Ако не ме запали достатъчно, ще си я поддържам само за някое друго каране на писта със зезонни номера за 4 месеца, но ако ме запали, след някоя друга година ще си търся нещо по-сериозно - Кайман например.

215ката категорично не е кола за писта, не само защото разходите за едно излизане, надвишават цената на 208 или 203ка, а е тежка кола. Комплромис е каране на Ринга, защото там пистата е бърза и почти няма тежки спирания... но все пак концепцията да имам евридейка която да ползвам и за каране на писта ми се струва безмислена... Нито ще е кола за каране, нито ще мога да рачитам на нея всеки ден. Реално колата ми е едно от условията за да си изкарвам дохода - тоест трябва да ме кара надеждно всеки ден до работа и обратно. Иначе кефа който доставя една кола като 215ката е различен от това, което носи пистата.

Ако искам да се развивам на писта, то ми трябва кола за писта, кола която да се подготвя и да знам, че през 4 макс 5 дена в годината ще е на трасето и толкова. Допълнителните бонуси да имаш спокойствието да я парвиш, когато имаш свободно време, да излизаш за настройки, да си играеш да смяташ, да се събираш с други авери, които се борят със зуби и нокти да имат прилична кола за писта и заедно с това да е легализирана от ТЮФ

 

Не на последно място в обкръжението ми има вече 5 човека с коли за писта и няма да съм сам.

 

Сами, има една вратичка, в дните на оупън тарк дей, на пистата важи закона за движение по пътищата и тогава важи и застраховката. ако намериш ден, на който да няма евент и да влзенеш самосиндикално, тогава не важи... Но такива дни на Ринга и Хокенхайм няма  :wacko

И все пак, една секция мантинела за писта струва малко над 20к евро, без монтажните работи... 


  • 0

#28 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2019 - 10:12

Aз не се замислям, ходя да карам картинг, но адмирирам желанието на някой да си направи кола за каране, която да кара на писта.

Друга тема, че няма Мерцедес, в разумен бюджет, който да става за тази цел. :)

Още по-друга тема, е че са супер малко колите, които стават изобщо за тази цел :)

Дам, реално първият Бенц който ми ражда главата, за сериозно каране е 201 Ево

от там скачаш на 209 CLK DTM, SLR, SLS; AMG GT... но там е друга бира, все още не съм дораснал за там. Първо с малки стъпки, от ниско да почнем. 


  • 0

#29 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 11 април 2019 - 15:43

Аз наскоро имах тази дилема - разбрах, че моето кабрио не е за тази работа. Тежко е, не е с рейка а с кормилна кутия и дори с Bilstein B12 пак се лашка и трябва да сменям и стабилизиращи щанги и тн. Колата за писта трябва да е лека, с атмосферен мотор, да не ти пука особено ако я поочукаш и да има налични тунинг части. 

 Та достигнах до извода Mazda MX-5 1.6 NA (около 840кг олекотена, 116 кс) или 1.8 NB от Англия за около 1000 паунда. Кабрио е, но слагаш ролбар (има по 250 паунда в Англия нови) или ролкейдж ако си по-притеснен и караш. Окачвания има за 700 паунда Gaz Coilovers, Yellow Stuff за накладки, слагаш bucket seats и 6 точкови колани и става сигурна и готина за каране кола.


Този пост е редактиран от rado_penev: 11 април 2019 - 15:44

  • 1

#30 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2019 - 16:16

Аз наскоро имах тази дилема - разбрах, че моето кабрио не е за тази работа. Тежко е, не е с рейка а с кормилна кутия и дори с Bilstein B12 пак се лашка и трябва да сменям и стабилизиращи щанги и тн. Колата за писта трябва да е лека, с атмосферен мотор, да не ти пука особено ако я поочукаш и да има налични тунинг части. 

 Та достигнах до извода Mazda MX-5 1.6 NA (около 840кг олекотена, 116 кс) или 1.8 NB от Англия за около 1000 паунда. Кабрио е, но слагаш ролбар (има по 250 паунда в Англия нови) или ролкейдж ако си по-притеснен и караш. Окачвания има за 700 паунда Gaz Coilovers, Yellow Stuff за накладки, слагаш bucket seats и 6 точкови колани и става сигурна и готина за каране кола.

Маздата е доста предпочитана като вариант, но аз съм решил да е бенц и да ми е трудно. 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни