Бенц за каранесъбирам акъл
Започната от Bat Andi, 12 мар 2019 - 16:30:45
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 16 март 2019 - 01:14
защо слагаш ате накладки? сложи Zimmermann
#17
Публикувано 16 март 2019 - 08:13
защо слагаш ате накладки? сложи Zimmermann
Може би защото са меки и щадят дисковете...
#18
Публикувано 16 март 2019 - 10:30
Тенкс за инфото, аз гледах Yellow Stuff и са на около 100 евро коплекта, 200км живот предполагам визираш тежки трасета като Дракон.
Реално едни накладки ще стигат за уикенд каране там... после в кофата.
Иначе имам 8 бутални от 204ка с цялата накладка, но тях ще ги легализирам по трудно...
Анди, за да се върнем на темата ти - задължително ли ти трябва street-legal кола?
Ако ще я караш няколко уикенда в годината помисли за пълно техническо извращение, което да си го караш с ремарке до пистата. Ремаркетата са около 50 евро/ден.
#19
Публикувано 16 март 2019 - 11:10
Митко - ако не караш на писта за теб Yellow Stuff накладки са перфектни. Дисковете им също да много добри - кума кара с такива дискове и накладки кола 1800кг 450кс на Серес и няма проблем с дисковете. Накладките заминаха 50% за 30 обиколки.
Но мисля, че проблемите идват от дисковете - опитай с обикновени вентилирани, а не продупчени. Дупките създават микропукнатини и намаляват площта на диска и така той топлоотдава по-трудно.
Carbotech също предлагат накладки за старите мерцедеси. XP10 излизат около 290 долара от щатите. Като изхабя моите мисля да ги пробвам точно с този спирачен комплект.
Но мисля, че проблемите идват от дисковете - опитай с обикновени вентилирани, а не продупчени. Дупките създават микропукнатини и намаляват площта на диска и така той топлоотдава по-трудно.
Carbotech също предлагат накладки за старите мерцедеси. XP10 излизат около 290 долара от щатите. Като изхабя моите мисля да ги пробвам точно с този спирачен комплект.
#20
Публикувано 10 април 2019 - 01:01
Препоръчвам да се огледаш за w208 55
#21
Публикувано 10 април 2019 - 10:16
Препоръчвам да се огледаш за w208 55
Благодаря за идеята, но искам 4 цилидров по ред причини:
- Ниски данъци и застраховки - колата ще е с немски номера и ще се кара няколко пъти в годината
- Всяка интервенция по мотора ще е мъка в гаража - имам два осмака и... е мъка да се работи.
#22
Публикувано 10 април 2019 - 23:50
Според мен малко или много дори кола за кеф трябва да е нещо което има поне малко кеф и на визия. Тази Ц класа е........, не е за тази работа. Съвета ми е да вземеш нещо което има поне излъчването, за това което планираш да го ползваш, защото като се поразпалиш в последствие да става още по яко, а това ще стане, защото "апетита идва с яденето", ще започнеш да го модифицираш, за да стане наистина нещо "уникално" , и тогава ще ти стане трудно, защото удоволствието на пистата идва най вече от признателността на публиката, а като публиката не вижда кола според възприятията си за красиво /а то не е и никак красиво , предвид другите модели на марката си/, не го възприема, лошото е , че не възприема и водача на сериозно, едва ли и ти ще го възприемеш след време. Затова ако ще набиваш пари за това ти хоби ...... моя съвет е да се огледаш за W208 от вариантите, които си описал за този проект.
ПС: R170 няма да го коментирам, това не е кола за тези работи според мен.
Този пост е редактиран от ///sasho: 11 април 2019 - 00:00
#23
Публикувано 11 април 2019 - 00:16
///Sasho, (надявам се да мога да се обърна така към теб) Разбирам на къде биеш и от части съм съгласен.
В момента карам 60км на ден евридейка CL55 AMG 500 кончета - кола за удоволствие. Не мисля, че има 203 или 208 което да се сравни като ускорение, лукс и дизайн.
За пситата искам автомобил, който да не мисля, ако счупя мотор или нещо по окачването да не е 6 цифрена сума ремонта, и да мога да си го направя сам.
Публика на тракдея няма, излизаш и караш, потиш се и се прибираш. Та се колебая все още между 203, 208 или да разкарам всички железа и да си взема къща
Та искам кола.. апетитка, ако ми хареса да карам на писта, ще има едни 10К лева затворени в проекта и ще се мисли за правилна кола за писта – нещо с мотор зад седалките.
Иво, платформа вземам на 35 евро на ден, проблема е, че ако няма регистрация, не може да караш в трак дей. Влизаш при полупрофи и тогава обиколката на Ринга няма да струва 20 Евро. Със сигурност ще искат някаква хомологация – 4 цифрена сума поне...А застраховката... не ми се мисли.
Ако колата е на номера, нормалната застраховка важи на Ринга по време на трак дей, е усугата да те репатрират от територията на пистата до паркинага е 600 евро, ама
П.П. Другия вариант е рали туризъм, колите на плаформи към Калояново, 1 седмица СПА и каране. 50 лева на ден е без времеизмерване.
#24
Публикувано 11 април 2019 - 00:43
Предвид отговора, не си човек, който иска да е развива на писта, а който иска да си начеше крастата. Според мен, отиди да покараш картинг и ще ти мине мерака без да се харчиш за кола, която да съсипеш.
ПС: На тази тема много се замислят като теб, и Аз съм се замислял да взема по стар модел и по евтин бенц от моя, дето така за кеф да си го имам и да му се радвам ........ ама за какво ми е? Толкова ли е трудно да се радвам на сегашния който имам. Не е ли по лесно на това което имаме да му се радваме на макс и да го "трошим" дето се вика ..... нали за това сме го взели, да му се израдваме максимално , докато дойде време за по новия.
#25
Публикувано 11 април 2019 - 08:42
Не мисля, че CL55 е правилната кола за чупене на писта
Иначе с новите цени обиколка на ринга вече е 25 евро.
Доколкото знам при застраховките в Германия изрично е описано че не важат на Нордшлайфе или на писта.
#26
Публикувано 11 април 2019 - 10:08
Aз не се замислям, ходя да карам картинг, но адмирирам желанието на някой да си направи кола за каране, която да кара на писта.
Друга тема, че няма Мерцедес, в разумен бюджет, който да става за тази цел.
Още по-друга тема, е че са супер малко колите, които стават изобщо за тази цел
#27
Публикувано 11 април 2019 - 10:09
Предвид отговора, не си човек, който иска да е развива на писта, а който иска да си начеше крастата. Според мен, отиди да покараш картинг и ще ти мине мерака без да се харчиш за кола, която да съсипеш.
ПС: На тази тема много се замислят като теб, и Аз съм се замислял да взема по стар модел и по евтин бенц от моя, дето така за кеф да си го имам и да му се радвам ........ ама за какво ми е? Толкова ли е трудно да се радвам на сегашния който имам. Не е ли по лесно на това което имаме да му се радваме на макс и да го "трошим" дето се вика ..... нали за това сме го взели, да му се израдваме максимално , докато дойде време за по новия.
Картинг карам сравнително редовно - веднъж в месеца поне и не мисля, че е същото.
Наясно съм, че първата кола за писта ще е разход, който няма да се върне. Но нали за това се блъскаме, да изкараме някакви пари, и ако след чертата остане нещо със знак + да си начешем крастата...с част от тях. Ако не ме запали достатъчно, ще си я поддържам само за някое друго каране на писта със зезонни номера за 4 месеца, но ако ме запали, след някоя друга година ще си търся нещо по-сериозно - Кайман например.
215ката категорично не е кола за писта, не само защото разходите за едно излизане, надвишават цената на 208 или 203ка, а е тежка кола. Комплромис е каране на Ринга, защото там пистата е бърза и почти няма тежки спирания... но все пак концепцията да имам евридейка която да ползвам и за каране на писта ми се струва безмислена... Нито ще е кола за каране, нито ще мога да рачитам на нея всеки ден. Реално колата ми е едно от условията за да си изкарвам дохода - тоест трябва да ме кара надеждно всеки ден до работа и обратно. Иначе кефа който доставя една кола като 215ката е различен от това, което носи пистата.
Ако искам да се развивам на писта, то ми трябва кола за писта, кола която да се подготвя и да знам, че през 4 макс 5 дена в годината ще е на трасето и толкова. Допълнителните бонуси да имаш спокойствието да я парвиш, когато имаш свободно време, да излизаш за настройки, да си играеш да смяташ, да се събираш с други авери, които се борят със зуби и нокти да имат прилична кола за писта и заедно с това да е легализирана от ТЮФ
Не на последно място в обкръжението ми има вече 5 човека с коли за писта и няма да съм сам.
Сами, има една вратичка, в дните на оупън тарк дей, на пистата важи закона за движение по пътищата и тогава важи и застраховката. ако намериш ден, на който да няма евент и да влзенеш самосиндикално, тогава не важи... Но такива дни на Ринга и Хокенхайм няма
И все пак, една секция мантинела за писта струва малко над 20к евро, без монтажните работи...
#28
Публикувано 11 април 2019 - 10:12
Aз не се замислям, ходя да карам картинг, но адмирирам желанието на някой да си направи кола за каране, която да кара на писта.
Друга тема, че няма Мерцедес, в разумен бюджет, който да става за тази цел.
Още по-друга тема, е че са супер малко колите, които стават изобщо за тази цел
Дам, реално първият Бенц който ми ражда главата, за сериозно каране е 201 Ево
от там скачаш на 209 CLK DTM, SLR, SLS; AMG GT... но там е друга бира, все още не съм дораснал за там. Първо с малки стъпки, от ниско да почнем.
#29
Публикувано 11 април 2019 - 15:43
Аз наскоро имах тази дилема - разбрах, че моето кабрио не е за тази работа. Тежко е, не е с рейка а с кормилна кутия и дори с Bilstein B12 пак се лашка и трябва да сменям и стабилизиращи щанги и тн. Колата за писта трябва да е лека, с атмосферен мотор, да не ти пука особено ако я поочукаш и да има налични тунинг части.
Та достигнах до извода Mazda MX-5 1.6 NA (около 840кг олекотена, 116 кс) или 1.8 NB от Англия за около 1000 паунда. Кабрио е, но слагаш ролбар (има по 250 паунда в Англия нови) или ролкейдж ако си по-притеснен и караш. Окачвания има за 700 паунда Gaz Coilovers, Yellow Stuff за накладки, слагаш bucket seats и 6 точкови колани и става сигурна и готина за каране кола.
Този пост е редактиран от rado_penev: 11 април 2019 - 15:44
#30
Публикувано 11 април 2019 - 16:16
Аз наскоро имах тази дилема - разбрах, че моето кабрио не е за тази работа. Тежко е, не е с рейка а с кормилна кутия и дори с Bilstein B12 пак се лашка и трябва да сменям и стабилизиращи щанги и тн. Колата за писта трябва да е лека, с атмосферен мотор, да не ти пука особено ако я поочукаш и да има налични тунинг части.
Та достигнах до извода Mazda MX-5 1.6 NA (около 840кг олекотена, 116 кс) или 1.8 NB от Англия за около 1000 паунда. Кабрио е, но слагаш ролбар (има по 250 паунда в Англия нови) или ролкейдж ако си по-притеснен и караш. Окачвания има за 700 паунда Gaz Coilovers, Yellow Stuff за накладки, слагаш bucket seats и 6 точкови колани и става сигурна и готина за каране кола.
Маздата е доста предпочитана като вариант, но аз съм решил да е бенц и да ми е трудно.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни