Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Затруднено запалване


  • Please log in to reply
77 мнения по тази тема

#61 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 11 декември 2017 - 10:07

Притеснява ме леко, че може и да е трета причина и тя е да е нещо в софтуера. Предишният собственик беше споменал, че откакто са му махнали ДПФ май е започнала да пали по-трудно, ама тогава беше лято и не обърнах внимание. Бях си говорил и с един майстор нещо и той ми спомена, че на негов познат на V8 дизела като са му махали ДПФ-а софтуерно нещо са прецакали подгрева и нямала запалване. Знам, че свещите се активират при регенерация за повишаване на температурата (някъде из WIS го четох), така че не е напълно невероятно някой нещо да е пр*бал. Също така свещите работят докато двигателя достигне някаква работна температура, т.е. не спират след запалването, а щом има бял дим ми се струва, че при мен може и да не работят. Все пак ще започна от измерване на свещите де..


  • 0

#62 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 декември 2017 - 10:18

Малко е трудно по обяснения,но бели дим обикновенно е признак на наличие на вода в цилиндрите,сиреч нещо като гарнитура на главата.
Мириса на нафта обаче говори за неизгоряла такава.Ако не държиш да си я правиш сам е добре да се довериш на дизел сервиз.
  • 0

#63 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 11 декември 2017 - 10:23

Доколкото знам има два типа бял дим - от вода/антифриз и от неизгорял дизел+конденз. Нивото на антифриза не ми е мръднало, а и пушекът го има само, когато навън е студено. А и май този от антифриз имал сладникав мирис. Освен това колата пали трудно на студено, което също ме навява на мисълта, че проблемът е по-скоро в подгрева и съответно лошото изгаряне на дизела.


  • 0

#64 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 11 декември 2017 - 11:52

И на мен така ми се струва


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#65 a4oni

a4oni

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 20 декември 2017 - 13:57

Малко е трудно по обяснения,но бели дим обикновенно е признак на наличие на вода в цилиндрите,сиреч нещо като гарнитура на главата.
Мириса на нафта обаче говори за неизгоряла такава.Ако не държиш да си я правиш сам е добре да се довериш на дизел сервиз.

Имах същия проблем. Минах през смяна на модул за подгряващите свещи, ремонтни комплекти за дюзите и се оказа маркучът за обратната нафта. Просто, ефтино, но трябва човек да го знае!


  • 0

#66 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 20 декември 2017 - 14:09

Имах същия проблем. Минах през смяна на модул за подгряващите свещи, ремонтни комплекти за дюзите и се оказа маркучът за обратната нафта. Просто, ефтино, но трябва човек да го знае!

Може ли да ми дадеш номер на частта или да обясниш къде се намира, за да го погледна. Благодаря :)
  • 0

#67 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 20 декември 2017 - 14:55

https://www.ebay.de/...2kAAOSwr7ZW7DL0

 

Ето я частта, с номера А642 070 55 32, но какво точно не й е наред, това са само маркучи, запушени ли бяха или?

Там има едни много малки о-пръстени/гумички ако са за смяна може да дърпа въздух в системата и пали по-трудно докато обезвъздуши, това ли беше причината?

 

Иначе самите гумички ми ги вадиха последно по номер на бош и струваха стотинки.


  • 1


#68 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 21 януари 2018 - 19:53

Тази седмица закарах колата при Ирин. Излезе, че е с три вида свещи - Беру, Бош и Искра. Сменихме ги с нови Беру и нещата се подобриха осезаемо. За съжаление едната Искра се скъса, та излезе леко скъп ремонт, ама ей го на.. Има още някакво колебание при палене, което според Ирин се дължи на стартера. Предложи да го рециклираме, но за момента съм доволен от ефекта и не мисля да го бутам.


  • 1

#69 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 21 януари 2018 - 20:05

Тази седмица закарах колата при Ирин. Излезе, че е с три вида свещи - Беру, Бош и Искра. Сменихме ги с нови Беру и нещата се подобриха осезаемо. За съжаление едната Искра се скъса, та излезе леко скъп ремонт, ама ей го на.. Има още някакво колебание при палене, което според Ирин се дължи на стартера. Предложи да го рециклираме, но за момента съм доволен от ефекта и не мисля да го бутам.

 

За първи път чувам за скъсана подгревна свещ при om642, мислех си че заради леко променената форма и по-ниския волтаж това вече не е драма, но явно си изтеглил късата клечка с тази Искра...


  • 0


#70 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 21 януари 2018 - 20:51

Тази седмица закарах колата при Ирин. Излезе, че е с три вида свещи - Беру, Бош и Искра. Сменихме ги с нови Беру и нещата се подобриха осезаемо. За съжаление едната Искра се скъса, та излезе леко скъп ремонт, ама ей го на.. Има още някакво колебание при палене, което според Ирин се дължи на стартера. Предложи да го рециклираме, но за момента съм доволен от ефекта и не мисля да го бутам.



Колега, колко ти струваше ремонта и колко време отне да го поправят?
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#71 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 21 януари 2018 - 21:48

За първи път чувам за скъсана подгревна свещ при om642, мислех си че заради леко променената форма и по-ниския волтаж това вече не е драма, но явно си изтеглил късата клечка с тази Искра...

 

Най-вероятно не са сложили грес, където трябва или колкото трябва.. 

 

Колега, колко ти струваше ремонта и колко време отне да го поправят?

 

Скъпичко.. свещите ми ги взе за по 35лв., макар и да се намират по-евтино. Предполагам се сещаш защо :) За скъсаната - около 100-150лв ваденето от друг майстор. Останалото до 440лв - труд. Ако не се скъса свещ е работа за няколко часа. При мен отне 2-3 дни.


Този пост е редактиран от bronc: 21 януари 2018 - 21:49

  • 0

#72 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2018 - 22:08

Свещи Беру , клиентската цена им е 31 лв ,без никаква отстъпка . изводите си ги правете сами .


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#73 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 22 януари 2018 - 09:34

Свещите са по 17 лв. беру и се сменят за под 30 мин всичките :)
Ходил съм при ирин.... играе на дребно.... по-евтино е в ивай жет ;)
Общо взето трябва да си голям талант за да скъсаш свещ на тая кола.... или да развиваш с гайковерт щото те мързи


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#74 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 22 януари 2018 - 09:53

Усетих. Предполагам и за това иска да ми рециклира стартера за 350лв, а той нов струва толкова :)

Честно казано започна да ми писва това с майсторите.. заради това си правя дам каквото мога, ама вече не ми се занимава, особено в тоя студ. Сега ще си сменям соленоида на торка, защото пак на никого не му се занимава с мои части и масло. Отлагам го от месеци, защото в крайна сметка като имаш два почивни дни кое по-напред..

Този пост е редактиран от bronc: 22 януари 2018 - 09:54

  • 0

#75 a4oni

a4oni

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 04 декември 2018 - 10:28

Да подновя темата. Пак застудя и проблемът отново се появи. Уж беше всичко ОК. Нов модул за подгряване, сменени свещи, сменен маркуч за обратната нафта, профилактика на дюзите. Профилактика на стартера.Налягането в цилиндрите е добре.Акумулаторът върти като бесен.Имам чувството, че мога да потегля на стартер.
До тук 3000 лв. Сутрин докато запали след четирикратно подгряване - голямо мъчение. На диагностиката без проблеми. Не ми се ходи вече по майстори, не остана какво да се сменя.Ако имате идеи ще съм Ви много благодарен.МБ W211 280 CDI ,4 matik 2007г
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни