Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Поредния с проблеми в SBC ( аз :/ )


  • Please log in to reply
73 мнения по тази тема

#61 wertion

wertion

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 678 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2016 - 09:07

Да излиза , че трябва да я имаш . А нали го правиш правилно , като колата е в позиция Д и не мърда , натискаш рязко спирачката и трябва да изпише холд или да каже , function is unvaliable visit workshop ?
  • 0

HbhjgsU.png


#62 bronc

bronc

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 11 октомври 2016 - 12:04

Моята е фейслифт, но в общи линии натискам педала на спирачката леко докато колата спре и когато вече е спряла го натискам пак силно и на екрана излиза HOLD. Понякога не се получава от първия път.


  • 0

#63 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 153 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 11 октомври 2016 - 19:48

Направо с това SBC човек да не смее да натиска педала за щяло и не щяло - то броячи мотори акумулатори четки червени лампи че и за претрепване се говори!
  • 0

#64 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 153 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 11 октомври 2016 - 19:53

Иначе спирачките са страхотни!
  • 0

#65 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3979 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 14 октомври 2016 - 20:57

А един мармот завива шоколади в станиол...
Лоша слава на една хубава система, ама Самсунг да му мислят с тоя избухващ телефон...


Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#66 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1698 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 16 октомври 2016 - 13:10

Направо с това SBC човек да не смее да натиска педала за щяло и не щяло - то броячи мотори акумулатори четки червени лампи че и за претрепване се говори!

Така се получава :D


  • 0

#67 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 250 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 18 ноември 2016 - 10:32

Имам проблем със задържането на заден ляв спирачен апарат, буталото не връща докрай. Говорих с един бивш кадър на БС и той имал такъв случай. Казва, че засяда боклук в хидравличната част на СБЦ-то и се получавало остатъчно налягане, което не връща цилиндъра на спирачния апарат. Гледам по блока има едни дупки със сачми вътре и се чудя дали те не са за тази работа. Някой ако е запознат да даде информация.

Изпратено от моят GT-P5200 с помощта на Tapatalk
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#68 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 355 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 18 ноември 2016 - 18:33

Не са за тази работа.......


  • 0

#69 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 250 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 18 ноември 2016 - 18:44

Не са и аз го установих това. Технологични отвори са. За апарата говорих с човек, който се занимава с ремонти на СБЦ модули и вика, че трябва да се обезвъздуши системата и да се направи по специфичния метод със стар диагнозата. Трябва да се направи налягане в задните и предните апарати, а да проверя спирачния апарат преди това.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#70 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1698 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 18 ноември 2016 - 18:52

Може ли да ме ъпдейтнете, кой е най-разумния вариант за ново SBC в момента? Един познат ми спомена, че си взел чисто нов модул от Елит Кар за 1200лв, обаче не им го намерих в каталога...


  • 0

#71 wertion

wertion

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 678 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2016 - 19:32

Ами 1200 лв . със сигурност е за рециклиран модул не за нов , но имай предвид ,че само корубата е стара всичко друго е ново вътре . Пък 1200 лв. цена е доста приемлива поне аз така мисля .


  • 1

HbhjgsU.png


#72 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1698 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 18 ноември 2016 - 19:51

Ами 1200 лв . със сигурност е за рециклиран модул не за нов , но имай предвид ,че само корубата е стара всичко друго е ново вътре . Пък 1200 лв. цена е доста приемлива поне аз така мисля .

Рециклиран за 1200лв не ми звучи добре. По-добре да намеря някой който ги ремонтира качествено, ако изпадна в ситуация 'SBC'...


  • 0

#73 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 250 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 18 ноември 2016 - 19:55

Днес питах за цена на ново СБЦ и ми обявиха 2170 лв, но това е през търговец. Ако има някой, който ползва големи отстъпки, може да го свали и под 2000 лева.

Изпратено от моят GT-P5200 с помощта на Tapatalk
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#74 wertion

wertion

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 678 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2016 - 20:28

Рециклиран за 1200лв не ми звучи добре. По-добре да намеря някой който ги ремонтира качествено, ако изпадна в ситуация 'SBC'...

Ама то точно това означава рециклиран модул , пак си го прави надува и пробва робот и си се прави от Бош ..


  • 0

HbhjgsU.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни