Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

PerfExpert - програма за измерване


  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#1 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2013 - 22:43

Ето едно приложение за Android и ios  което прaви нещо подобно на гтека, вади графики подобни на дино и измерва ускорение -> http://www.perfexpert-app.com/en/

 

По форумите са я тествали на коли тествани на дино и дава доста точни резултати, ето един форум за справка (в нета има и други ) 

 

http://www.forum-cli...c,26921.20.html

 

429929_435110356527887_605311022_n.jpg

 

552009_435110433194546_502124837_n.jpg

 

 

 

 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#2 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1661 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 12 септември 2013 - 23:34

В моя play store излиза 17.50, има ли я някъде за без пари или трябва да се плати?


  • 0
Follow your own star...

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5578 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 12 септември 2013 - 23:36

е тва е култова програма...

жалко че не съм с андроид, но си заслужава да си купя вече


  • 0

#4 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 септември 2013 - 06:13

Аз си я купих от маркета, 17.50лв не са малко но не са и много за нещо подобно, имайки предвид цените на разни гтеци и подобни. На пръв поглед се справя доста добре, тези събота/неделя ще я тествам по-обстойно и ще споделя как се справя. Дори и да не е 100% точна поне може да се ползва за сръвнение преди/след . 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#5 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 504 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 13 септември 2013 - 09:45

Май ще си купя телефон с Андройд. Изглежда манящина и си заслужава кинтите. Как се свързва с колата ?


  • 0

Немеца го е измислил !


#6 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1661 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 13 септември 2013 - 11:45

Да, не са чак толкова много, но да питам все пак. Като я изпробваш кажи какво мислиш, и сложно ли е калибрирането на програмата - какво се въвежда.. Ако е ок ще си я купя и аз. Иначе до колкото разбирам ползва акселерометъра на телефона, предполагам взема и някакви GPS данни, тоест не се свързва с колата хардуерно, освен че стои вътре в нея.


  • 0
Follow your own star...

#7 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1459 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Е, мирясах!....Хм, като помисля отново...май не съм.
  • Автомобил:
    W212

Публикувано 13 септември 2013 - 13:51

Torque Pro за Андроид виждали ли сте? Същата функционалност и е за около 6 лева (ако решите да го купувате. има и безплатна версия).

 

Негативното е, че за връзка с Андроид се ползва блутуут, а там има леко забавяне. По кабел е доста по-бързо, но там се ползват други Win-програми например Scan Master.

Лично аз, Андроид решението + един микро блутуут четец го ползвам за затриване на грешки по всяко време.

За истинско четене си имам кабелен четец за лаптопа. Не ми се гледат с едното око 8 индикатора на 4" дисплей, а с другото да внимавам в пътя, че да не се претрепя..


  • 0

#8 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 септември 2013 - 21:42

Torque pro-то съм го тествал, също и DynoMaster и още едни куп други, но тази е в пъти по-добра, не иска допълнителни устройства и мери доста точно поне според мен .  

 

 Аз днес малко тествах преди да разглобя 190-ката. Крум е пуснал резултата в моята тема. Направих няколко замервания и се въртяха ~ 448 - 450 коня на мотора според тази програма. След това тества и сток Клио мк1 S по тех. данни трябва да е 78 коня, програмата го изкара 74.6 на мотор, доста близо като резулата. Ето и графиката ->  

 

clio_1_s_zps5a652f7d.png


Този пост е редактиран от joreto: 13 септември 2013 - 21:43

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#9 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 450 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 септември 2013 - 14:15

Жоре, каза, че си пробвал DynoMaster, какви са ти впечатленията от нея? дава ли горе долу точни данни


  • 0

M112.940 inside

 

 


#10 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 септември 2013 - 06:58

DynoMaster-а, поне при мен даваше доста неточни резилтати, като времената бяха доста по-слаби (при това ползвах 10hz гпс т.е. опреснява 10 пъти в секунда) .  И двете програми ги сверявах срещу гтека (той е сверен на Божурище и дава ~0.2 по-слабо време от апаратурата), perfExpert-a е много по-точен.

 

Ето резултати от perfExpert, тестовете са от голф-а, на мокро, тъй че не съм се старал да давам добро време а просто да сръвня

 

1-во замерване
_______________gtech_______________perfExpert
20m____________3.370_________________3.32
0-100km/h______8.834_________________8.69
[email protected]/[email protected] 111.5km/h
[email protected]/[email protected] km/h

2-ро замерване
_______________gtech_______________perfExpert
20m____________3.340_________________3.31
0-100km/h______9.076_________________9.07
[email protected]/[email protected]/h
[email protected]/[email protected]/h

 

 

 

П.П. Dynomaster-а също съм го взел от стора, както и Blue Tooth Gps Service (необходим за ползване на външен гпс) т.е. и те са последни версии


Този пост е редактиран от joreto: 21 септември 2013 - 07:02

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 23 септември 2013 - 15:36

Вчера пробвахме програмката с брат ми в ролята на "оператор на смартфон единица", че нямахме стойка за телефона, а не се сетих, че мога да го сложа на силиконова подложка на таблото.

 

Приложението изисква малко време и няколко опита да се направи добро измерване, както и дълга права и равна отсечка, по възможност без трафик.

 

Най-доброто ми постижение беше 138 коня при 5900 оборота и 19.8 kgm при 3500 оборота.

 

Иначе получих и някои странни резултати - 24 коня, 75 коня, 84 коня. Но графиките изглеждаха като рисунка на таралеж и не ги запаметихме.

 

Изглежда е много важно да си напълно спрял при натискане на "Start" и докато си на 1-ва да не преминаваш оборотите от които започва измерването - приложението мери на 2-ра обикновено от 2000 оборота нагоре.

 

Също е важно да се знае точната маса на автомобила - аз моята кола съм я теглил както си е с газовата инсталация, инструмените в багажника и всички останали боклуци вътре на един кантар на вторични суровини, и излезе 1500 килограма.

 

Накрая експортнахме данните в txt файл, който импортнах в Ексел:

 

Прикачени файлове


  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust


#12 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 492 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 15:46

А програмката само на 2-ра ли може да прави измерването, т.к. аз не съм намерил асвалт досега на който да нямам проблеми с боксуването на 2-ра?


  • 0

#13 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 84 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 23 септември 2013 - 15:50

Пепи,

 

Може да мери на 3-та и на 4-та.


  • 0

#14 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 23 септември 2013 - 15:52

Ами то иска да въведеш предавателно число на предавката на която ще мериш и крайно предавателно число.

 

Мисля че можеш да избереш на коя да мериш. Аз го оставих на 2-ра по дефолт.


  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust


#15 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 септември 2013 - 16:54

Вчера пробвахме програмката с брат ми в ролята на "оператор на смартфон единица", че нямахме стойка за телефона, а не се сетих, че мога да го сложа на силиконова подложка на таблото.

 

Приложението изисква малко време и няколко опита да се направи добро измерване, както и дълга права и равна отсечка, по възможност без трафик.

 

Най-доброто ми постижение беше 138 коня при 5900 оборота и 19.8 kgm при 3500 оборота.

 

Иначе получих и някои странни резултати - 24 коня, 75 коня, 84 коня. Но графиките изглеждаха като рисунка на таралеж и не ги запаметихме.

 

Изглежда е много важно да си напълно спрял при натискане на "Start" и докато си на 1-ва да не преминаваш оборотите от които започва измерването - приложението мери на 2-ра обикновено от 2000 оборота нагоре.

 

Също е важно да се знае точната маса на автомобила - аз моята кола съм я теглил както си е с газовата инсталация, инструмените в багажника и всички останали боклуци вътре на един кантар на вторични суровини, и излезе 1500 килограма.

 

Накрая експортнахме данните в txt файл, който импортнах в Ексел:

 

Важно е като превключиш от 1-ва на 2-ра (яко мериш на втора) да паднеш под оборотите от които почва измерването иначе не се получава, поне при мен . Аз като меря, на 1-ра качвам до 2100-2200, включвам втора като оборотите падат под 2000 и газ до прекъсвач.... 

 

 

П.П. дори и да си объркал предавката или крайното предавателно число, после може да ги редактираш като разглеждаш самото замерване (и не само тях), и програмата си ги преизчислява .


Този пост е редактиран от joreto: 23 септември 2013 - 16:56

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни