Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

PerfExpert - програма за измерване


  • Please log in to reply
43 мнения по тази тема

#16 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 26 април 2014 - 08:46

Ето програмката безплатна най вероятно кракната http://www23.zippysh...18295/file.html

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
  • 0

#17 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 26 април 2014 - 14:12

Би било хубаво да има някъв саит с готови шиитове на колите. Трябваше да мерим едно поло, но така и никъде не намерих инфо за final gear ratio, дори във vw форума... А за други коли по сайтовете има много невярно инфо. За 124ката на повечето места пише че коеф. На въздушно съпротивление е 0.32, на друго видях че можел да падне до 0.29 според зависимост от модификацията, но коя точно модификация и става ли дума за купе седан или комби не е ясно... Друго интересно за тоя коефициент е, че ако колата е без предпазните кори отдолу, той реално ще е по висок, ако е с по ниско окачване съответно ще се намали.

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
  • 0

Немеца го е измислил !


#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 26 април 2014 - 19:54

BGN 17.50 не е някаква непосилна сума, а програмката е доста добра за това, което прави. Все пак някой е хвърлил доста труд да направи това приложение работещо и не смятам, че е редно да се циганим, още повече че няма ограничение в броя на измерванията.

 

С малко повече търсене се намира необходимата информация за колата. 

 

Коефициента за 124-ката съм го въвел като 0.6, защото приложението изисква Cd.A, тоест коефициента на въздушно съпротивление, умножен по челната площ на автомобила.

 

За вярното измерване са важни осно няколко неща - телефонът да е добре закрепен, пътят да е равен, масата на автомобила да е правилно измерена и предавателните числа да са верни.

 

За VW-то кажи какъв модел е, или кода на кутията. Имам една Екселска таблица с различните предавателни числа на кутиите. Наложи се когато трябваше да сменяме кутията на Голфчето на брат ми и търсехме алтернативи.


  • 0

#19 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 26 април 2014 - 22:07

Аз Cd.A го сметнах като 0.59. Само за тва pitch се чудех кво да напиша и го сложих на 4°/G демек уж за най-мекото окачване. Масата и за нея се чудя кое да напиша като маса на автомобила и кое като допълнителен товар или пък всичко като маса на автомобила.. Предавателните числа са ясни при наще мерцове поне.
Иначе и аз имам същата таблица за vw кутиите, ама тва Поло стана тоталка така че .. Хаххахаха

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
  • 0

Немеца го е измислил !


#20 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 15 февруари 2015 - 18:03

Ето това е най доброто ми постижение

Прикачени файлове


  • 0

#21 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 17 февруари 2015 - 13:59

Можеш ли да пуснеш измерване на мощност и въртящ момент - само трябва да въведеш необходимите данни и да избереш опцията "Dyno Run"?


  • 0

#22 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 17 февруари 2015 - 14:17

Ако ми обясните за челното съпротивление и как да я засека че съм с автоматични скорости.
  • 0

#23 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 17 февруари 2015 - 16:06

Е това с автомата е малко по-сложно. :). Можеш ли да го блокираш само на 2-ра примерно?

 

За другото ти трябва Cd и го умножаваш по височината по широчината по 0.82.


  • 0

#24 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 17 февруари 2015 - 16:28

Как да блокирам на 2-ра,като включа в режим W и я настъпя на кикдаун итръгва пак от 1-ва :)
Значи умножавам 4 коефициента...
  • 0

#25 svetdts

svetdts

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 104 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дряново
  • Автомобил:
    Ауди80 1987г
    CLK 320 2001г
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2015 - 18:37

И аз съм с автомат, предполагам не трябва да се натиска до включване на кикдауна.


  • 0

#26 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 17 февруари 2015 - 19:07

Е за пълна мощност педала до долу,иначе какво ще покаже...
  • 0

#27 svetdts

svetdts

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 104 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дряново
  • Автомобил:
    Ауди80 1987г
    CLK 320 2001г
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2015 - 22:53

Предполагам че, така грешката ще бъде по-голяма, освен ако ключето под педала не се откачи електрически.


  • 0

#28 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 18 февруари 2015 - 02:26

Мите,

Мери на 3-та, като тръгваш натискаш без кикдаун и като мине оборотите, на които превключва на 2-ра, даваш цялата газ, малко преди да превключи на 4-та пускаш и натискаш спирачката. Отнема малко време да свикнеш, но става отлично мерене. ;)


  • 0

#29 P Zlatanov

P Zlatanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    C200 KOMPRESSOR 1996

Публикувано 26 януари 2019 - 18:18

Здравейте, колата ми е Mercedes w202 C200 Kompressor 1996, купих си приложението Prefexpert зададох му настроиките направих всичко стъпка по стъпка,направих няколко дино-теста на равен асфалт и на всики тестове ми дава не реална мощност и от порядъка на 5-600hp.Може ли някой да ми помогне с приложението ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#30 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 януари 2019 - 21:07

А калибрира ли преди това телефона? Settings > Calibration

 

На коя предавка мериш, и същата ли е отбелязана в приложението?

 

Телефонът неподвижно ли е закрепен към автомобила?


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни