Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Mercedes 190E 3.0От 2.6 автомат към 3.0 ръчак :)


  • Please log in to reply
110 мнения по тази тема

#1 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2013 - 12:14

Здравейте колеги, дойде му времето и на моята кола да влезе в бокса и да заприлича на колата, която искам :) базата е 190Е 2.6 автоматик със всички екстри, и се надявам до края на седмицата вече да е 3.0 ръчна кутия :) Миналата седмица извадихме мотора и кутията и се почна голямото разглабяне, педали, лостове, кабели и кабели и кабели. вчера вкарахме новия двигател със скоростната кутия, обаче излязоха следните проблеми - планката в края на скоростната кутия не пасва, Вилиян, колегата със лилавата дрифтачка 190 ми даде кардана си и планката, обаче и неговата не ми пасна, тя е от 4 цилиндров с ръчка, аз иначе имам от ръчката, но от 124-ка и тя е доста различна, имам и от моята кола но автоматик, която също не стана. Друг проблем е, че лостовете на скоростната не стават. Ако някой има идея за планката моля да споделя, иначче сега ще звъня за лостовете. Довечера ще кача някой друга снимчица от разглабянето/зглабянето, има и клип :)


  • 1

M112.940 inside

 

 


#2 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 29 юли 2013 - 13:18

При теб щом от 6-ак на 6-ак слагаш в 190-ката е песен.Ако знаеш какво чудо е от 4-ри цилиндрова 190-ка на 6 направо не е истина.

Аз моята планка я преработвах с такава от 124-ка ,защото не ми остана никакво време да търся по моргите.

Иначе в продавалник има няколко 190-ки 2.6 ръчка.Търси от там.

А за лоста за превключването мисля трябва да скъсяваш щангите.

Ако този мотор 3.0 е бил от 124-ка (което съм почти сигурен) и си го сложил с лапите от 124-ката от там идва проблема да знаеш.И лоста ще си дойде на мястото.

Сложи му лапите от 2.6


  • 1

#3 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2013 - 13:24

ами да лапите не сме ги разменяли, значи щанги да не вземам на този момент, с моите си лапи трябва да дойдат на място така ли


  • 0

M112.940 inside

 

 


#4 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 29 юли 2013 - 13:25

Да,като сложиш твоите си лапи мотора ще мръдне 3-4 санта напред и ще слезе поне 1-2 санта надолу.От там понеже е стационарна стойката на скоростния лост ще си дойде и дължината на щангите.


  • 1

#5 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 август 2013 - 10:11

Сложихме мойте лапи, двигателя заспа точно където трябва, от там и вече планката се подравни и пасна, сега остава да се навърже и запали мотора, и от там дреболии, до края на седмицата се надявам колата да е в движение, тогава ще понакача снимки от процеса по смяна, има и клипче, което трябва да навържа и ще го кача  :)


  • 0

M112.940 inside

 

 


#6 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 август 2013 - 17:51

Такааа, колеги, колата е в движение вече! Иначе със следните проблеми за отстраняване - двигателя не иска да стои запален на бензин, пали веднага но и почти веднага изгасва, без видима причина, на газ работи перфектно. Вторият проблем е съединителя - какво може да го кара да пада долу ниско и само след напомпване докато работи колата да се качва и да се оправя?


  • 0

M112.940 inside

 

 


#7 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 04 август 2013 - 18:05

Ами обезвъздушихте ли от долната помпа както си му е реда.

Ако да,вече трябва да гледата за течове,и ако няма според мен е някоя помпа от двете.


  • 0

#8 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 04 август 2013 - 18:48

Щом се напомпва педала,сто процента има въздух в системата.Обезвъздушете като хората и тогава търсете другъде проблема.
  • 0

#9 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 август 2013 - 14:42

Ами уж добре обезвъздушихме, но ще проверим пак.


  • 0

M112.940 inside

 

 


#10 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 09:40

Така колеги, с един приятел почовъркахме инжекцията да намерим проблема защо не иска да работи на бензин и стигнахме до следните заключения - бензина стига до регулатора, влиза и в инжекциона, обаще не отива по отделните инжектори, само до този допълнителния, само той пръска и затова колата пали и веднаха гасне, според вас на какво може да се дължи това - неправилно окабеляване или запушване? Днес ако ми остане време мисля да си сложа инжекцията от 2.6-цата, защото тя със сигурност работеше до последно (колата винаги палеше на бензин) и ако работи с нея значи проблема е от самия инжекцион.

Иначе петък ходих командировка до Троян и съм очарован от резултата - колата е много лека за каране, изпреварва на 5-та със 90 без проблеми :) имайки предвид, че съм със 100 кв изпарител, а и разхода от 10.7 много ми хареса, 2.6-цата с автомата ми гореше с литър горница извънградско, тази седмица ще взема и нов изпарител 140 кв, но първо ми се иска да я оправим на бензин да си работи :)

Междудругото, искам да си купя нов воден радиатор, но тук поне няма никакви, единствено ми казаха на едно място, че могат да ми доставят оригинален за нищожните 500+ лв. Някой има ли идея от какъв друг модел 190Е мога да ползвам радиатор? Аз търсих от 2.6 ръчна кутия, за да няма масленото охлаждане на кутията, а нещо което ми идва на ум в момента - ако взема такъв с маслено охлаждане, мога ли да вържа маслото на двигателя да минава от там и да се охлажда?


  • 0

M112.940 inside

 

 


#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 август 2013 - 10:41

Казваш, че няма бензин към дюзите - пробвахте ли да замените релето за помпата с мостче между крачета 30-87(за да върти горивната помпа без да работи мотора) и както са свалени дюзите да пробвате да натиснете клапата.

 

Ако тръгне гориво - е въпрос на настройка. Ако не тръгне гориво - може да има боклуци и спечено гориво в инжекционната глава и трябва да се почисти. Има на входа една цедка нипел - може тя да е запушена, но казваш към 7-мата дюза отива гориво.

 

Иначе за радиатора - не се занимавай ако твоя е здрав. Охлаждане на маслото сигурно може да се направи, но нека колегите с турбо кажат откъде взимат масло за турбините.

 

Охлаждането на маслото на мотора има смисъл само ако караш предимно на писта или седиш дълго време на място на празен ход. За ежедневна кола няма смисъл. Зимата ще достига трудно работна температура - студеното масло е гъсто масло.


  • 1

#12 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2013 - 11:04

Точно, защото моят радиатор не става, затова търся друг, моя е лепен обилно, и сега след вадене, слагането покрай смяната на мотора протече бая.

 

Като спомена въпросното реле, може ли да е от него, защото в цялата бъркотия загубих релето на 3.0 и сега съм със старото от 2.6, може ли то да прави въртели, защото там се изискваше малко преработка за да потръгне, отначало не искаше да тръгва помпата изобщо като дадеш на контакт и там майстора преправя буксата, че да тръгне.


  • 0

M112.940 inside

 

 


#13 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 август 2013 - 13:28

Не искам да поставям под съмнение компетенцията на твоя майстор, но релетата за помпата трябва да могат да се заменят без преправяне.

 

Едното е от шестак и другото е от шестак - еднакъв брой импулси при един оборот на мотора. Единствено твоето има един пин в повече - това за кикдаун - 87K, и то само ако другото не е от автомат, но това не е проблем.


  • 1

#14 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 12 август 2013 - 22:02

Радиатора само от 6-ак и то от 190-ка,от 124-ка не стават.

Възможно е и от 5 цилиндъра дизел 190-ка пак да стане.

Колкото до маслото няма смисъл,ако толкова държиш си намери едно радиаторче ,което оригинално си е с маслен термостат ,за да не се получава това ,което колегата ти каза.

И колкото до релето не вярвам да е различно,единствено е възможно прекъсвача да е на различни обороти и то с малко.


  • 0

#15 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2013 - 08:35

Разбирам колеги, но аз бях свидетел как като сложихме това реле, като дадеш на контакт помпата не се включваше изобщо.

 

Масленото към момента няма да го права да, прави сте, само по-нататък мисля да си сложа датчик за температурата на маслото.

Радиатора се убедих, че трябва от 190-ка със щестак, когато сложих този от 124-ката, който колегата, от който купих двигателя ми даде, стърчеше 10-15 см. Ама голям дефицит тези радиатори.


  • 0

M112.940 inside

 

 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни