"Паркетен лъв е добре ама да имаш кешовица да я треснеш у масата отведнъж и да имаш и още... ако си мижитурка не става. Ше ти обясня защо - ако си пълен калъф и мъж под чехъл ше си земеш паркетен хъ5 - 3 градуса е наклонът на улицата пред блока която доста често е влажна и понякога има мокри листа и предполагаемо е възможно понякога да има дори малко сняг преди да го изчистят рано сутринта - и поради тези полеви условия жената настоява за стабилна 4х4 машна със много системи за сигурност, стабилност, скучност и безопасност на стабилността - 150 хиляди лева ше ги изплащаш като балък 18 години както и да е кефа цена незнам си кво. Но в миг както го купиш моментално си 50 бона назад , след една година си сто бона назад и на всичкото отгоре - ИЗУЕЗНА ФЕЙСУИФТО и ти си се преебал пак щото си вече демоде с тоя кораб миналогодишен , който харчи , не върви грам , вече се е разтропал щото е с пласмасови носачи с шарнири от сирене, и с електрифицирани копчета на дръжката на датчика на филтъра на меките частици който се е запушил и е дал грешка и колата се самозаключва гаси и пуска сервизен режим на половината квартал. А понеже е минала една година, гаранцията е изтекла и ремонта струва 804543 хиляди лева с доставка от 8 месеца от аржентина. А ти още 10 години имаш да я изплащаш и секи път ше ти се чупи нещо електрифицирано с 75 датчика (половината с екологична насоченост , които отчетат ли нарушение в озоновия слой и изгарят компютъра на колата...) И как няма да го изгорят - като в колата има шесдесет километра проводници и към два-три километра калай. Също така гумите ти са некви двайс двойки дето са скъпи (въпреки тва колата не може да земе завой без да се прекатури) , спирачките ти са от новото галярдо щото е модерно , и са доста солени за подмяна също, ако решиш да ги побългариш с дискове от лада нива 54 датчика ще го отчетат и ще те застрелят, каското ти е като годишна вноска за апартамент и въобще къв е смисъла като вече не си модерен след новия фейслифт. Трябват ти още ТОЛКОВА пари за да разкараш гробника и да си купиш нов още по сложен и екологичен но модерен. (Мълийййй сметай кво ше му е на бедния бедняк дето ти е купил луксозника с изтекъл срок на годност....)
Докато жековицата - можеш да си дадеш последните сто хиляди лева и да си сигурен че взимаш една машина която ще надживее и внуците ти и дори тогава все още ще е представителна. Ще се чувстваш важен вътре. Екологията е на ниво като в ядрена подводница - вредните работи излизат през голями отвори навънка - достатъчно. Потдръжката е лесна - вътре имаш три жици - едната е за тока , другите две са резервни в случай че първата дефектира, тя дефектира веднъж на всеки 43 години. Ако нещо по окачването се счупи (в случай че паднеш от някой по висок водопад) можеш да го замениш с винкел , или с каквото има наоколо ... някой камък примерно - няма да чакаш доставка от гватемала и ще можеш да се изкачиш обратно до върха на водопада. Ако затънеш някъде не е нужно 49 тракшън датчика да задействат 15 халдекс компютъра докато един от тях не изгори - просто дърпаш голям лост който издава звук - чъкккърррррр жмъц и хоп вече не си заседнал. Даваш си последния останал лев за бензин и потегляш нататъка с спокойствие на душата, понеже знаеш че ДЖИ няма да те остави никога."
Източник:
http://audibg.com/fo...s...st&p=975591Мога да кажа, че човека е уникално прав